|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
Myosotis har fått sitt paket av Eva-Helene Olle A har fått sitt paket av Noak hattstugan har fått sitt paket av Olle A Klint har fått sitt paket av Meriona Margith har fått sitt paket av mojan Anma har fått sitt paket av titti49zon6 sommarhumla har fått sitt paket av Cathis DykUnderYtan har fått sitt paket av blomkronan blomkronan har fått sitt paket av hattstugan Noak har fått sitt paket av omk Wilmer har fått sitt paket av Margith anne-li i olofstorp har fått sitt paket av ninnisky Meriona har fått sitt paket av Nostalgia Irene_L har fått sitt paket av AnnammA omk har fått sitt paket av DykUnderYtan Eva-Helene har fått sitt paket av sommarhumla Klura har fått sitt paket av Anma ninnisky har fått sitt paket av Skruttis Biggan_ har fått sitt paket av Irene_L mojan har fått sitt paket av anne-li i olofstorp Skruttis har fått sitt paket av xlxl67 Sylvia har fått sitt paket av Farbror Blå Monaxe har fått sitt paket av Lillpluttan titti49zon6 har fått sitt paket av Sylvia Chamomille har fått sitt paket av Monaxe Cathis har fått sitt paket av Crazy4Flowers Lillpluttan har fått sitt paket av Myosotis AnnammA har fått sitt paket av Klura Kajsa i Arvika har fått sitt paket av Wilmer emmas matte har fått sitt paket av Biggan_ xlxl67 har fått sitt paket av Chamomille Nostalgia har fått sitt paket av Klint Iza har fått sitt paket av Kajsa i Arvika Crazy4Flowers har fått sitt paket av Iza Farbror Blå har fått sitt paket av emmas matte Odlas Secret Santa 2010! Det här är Secret Santa: Den som vill vara med skickar en anmälan via PM med sin adress till Tomtemor - Anma. När anmälningstiden är ute lottar Tomtemor om vem som ska få vems adress och PM:ar sedan en adress till var och en som anmält sig. Sedan skickar alla Secret Santas sin julklapp med avsändare: Secret Santa. Naturligtvis får inte julklappen öppnas förrän julafton! På juldagen kan alla sedan berätta vad de fått och vem de tror att deras Secret Santa är... Anmälan: Du anmäler din medverkan genom att skicka ett PM med namn och adress till Tomtemor - Anma Sista anmälningsdatum: 28 november 2010Santas little helper skickar ut namn och adress: senast den 1 december 2010Sista datum att posta julklappen: 10 december 2010Pris på julklappen: 0-30:- plus porto. Julklappen får kosta max 30 kronor. Det måste inte vara något som du har köpt i affären, det går lika bra med något hemmagjort eller fröer från trädgården. Det är tanken som räknas! Regler: O - inget minsta antal anmälda - Secret Santa är lika kul på 5 som på 50 personer!
O - om du inte gillar din julklappsmottagare så försök bortse från det och gör det bästa av situationen, du får inte byta.
O - anmälan är bindande, du kan inte ångra dej för då blir någon utan julklapp.
O - var noga med att posta julklappen SENAST den 10 december för att den säkert ska hinna fram innan julafton.
O - när Tomtemor har fått din anmälan bekräftas detta genom att ditt Odla-namn syns på en lista här i trådstarten.
O - är du helt nybliven medlem, har skrivit mycket få inlägg och har en anonym presentation har Tomtemor rätt att neka din anmälan på grund av säkerhetsskäl. Du blir i så fall kontaktad av Tomtemor. Sekretess: Jag garanterar att jag inte kommer att sprida eller avslöja din identitet för någon annan än din scecret santa.  Så, nu är det bara att anmäla ditt deltagande! Ju fler desto roligare!!  Tomtemor är alltså jag, Anma, och det är till mig ni anmäler er genom att skicka PM med din adress! Anmälda:
Myosotis
01-11-2010, 18:49
Jag också. Fast Meriona och Noak var nog ännu förstare, för de fuskar. Meriona var förstast.
CITAT (Myosotis @ 01-11-2010, 18:49)  Jag också. Fast Meriona och Noak var nog ännu förstare, för de fuskar. Meriona var förstast. Meriona var förstast, Noak var förstare och du var först. Jag kom som god fyra. Har jag uppfattat saken rätt?
Myosotis
01-11-2010, 18:54
Njaa var inte du före mig? Jag är redan förvirrad, hur ska detta gå.
CITAT (Myosotis @ 01-11-2010, 18:54)  Njaa var inte du före mig? Jag är redan förvirrad, hur ska detta gå.  Vi kom på delad tredjeplats.OK?
Myosotis
01-11-2010, 19:08
Ja 3 är ju en vackrare siffra än 4, så gärna för mig. Och så bor vi båda i zon 3 dessutom! Då blir det inte många deltagare till, nästa ska bo i zon 4, sen 5 osv.
I Inkomna PM är Myo först och Mojan nummer 2. Inga andra PM har ännu anlänt!
Myosotis
01-11-2010, 19:28
CITAT (Anma @ 01-11-2010, 19:14)  I Inkomna PM är Myo först och Mojan nummer 2. Inga andra PM har ännu anlänt! Då blir det väl bara vi två då. Undrar vem jag ska skicka till? Får man börja gissa redan? Eller förresten, du ska väl också vara med, har du skickat pm till dig själv än? Annars får du inte vara med!
Jag ska, snart!
anne-li i olofstorp
01-11-2010, 20:08
JAG, JAG, JAG är med!!!!!
Det är 4 anmälda hittills, men jag kommer inte skriva någon lista förän i morgon eller så, idag är det vilodag! Det är ju måndag!
titti49zon6
01-11-2010, 20:24
Jag får ta mig en funderare!!!!! Kanske jag är med skickar besked i slutet av månaden
CITAT (titti49zon6 @ 01-11-2010, 20:24)  Jag får ta mig en funderare!!!!! Kanske jag är med skickar besked i slutet av månaden  Senast 28 november!
titti49zon6
01-11-2010, 20:34
Ok, ska komma ihåg datumet
 Jag är meeeed!! Hurra, tack för detta Anma.
Jag skulle gärna vilja vara med, men jag är ganska ny. Har dessutom inte lyckats klura ut hur jag får in en bra bild i min presentation. (Mina foton är "för stora" ???) Jag skickar ett PM, och kommer jag inte med i år, så kanske nästa ?
Jag är med! Jag är också med!
blomkronan
01-11-2010, 22:47
Jag är oxå med  det jobbiga sen är bara att klura ut vem som är secret santa  förra året blev vi ju så många... och i år blir vi väll flera Flera killar måste anmäla sig, kom igen... det är kul
Myosotis
01-11-2010, 23:05
CITAT (omk @ 01-11-2010, 22:26)  Jag skulle gärna vilja vara med, men jag är ganska ny. Har dessutom inte lyckats klura ut hur jag får in en bra bild i min presentation. (Mina foton är "för stora" ???) Jag skickar ett PM, och kommer jag inte med i år, så kanske nästa ?  Du verkar inte särskilt skum. Klart du ska vara med!
Åh, TACK Myosotis ! Har faktiskt skrivit en liten "presentation" om mej själv, på "min" sida precis nyss ... Inte BARA för att få vara med i "julklappsgrejen", men jag har bara inte fått tummen ur tidigare. Hoppas att Tomtemor godkänner mej ...
CITAT (Myosotis @ 01-11-2010, 23:05)  Du verkar inte särskilt skum. Klart du ska vara med!  Precis!
Eva-Helene
02-11-2010, 00:36
Jag är med också nu
Meriona
02-11-2010, 12:36
Jag är med så klart, fast jag missade förstet.  Det var så mycket gerbiligheter att ordna med igår.
CITAT (Meriona @ 02-11-2010, 12:36)  Jag är med så klart, fast jag missade förstet.  Det var så mycket gerbiligheter att ordna med igår. Nummer 11 är inte så illa det heller, etta två gånger, liksom!
Meriona
02-11-2010, 12:43
Haha då är jag ju dubbelt först ja, himmel vem kan slå det? Den som blir nummer 111 då....
CITAT (omk @ 01-11-2010, 22:26)  Jag skulle gärna vilja vara med, men jag är ganska ny. Har dessutom inte lyckats klura ut hur jag får in en bra bild i min presentation. (Mina foton är "för stora" ???) Jag skickar ett PM, och kommer jag inte med i år, så kanske nästa ?  Man behöver inte ha några särskilda kvalifikationer för att vara med på Secret Santa, se bara på mig.
Är jag med? Om Meriona är 11 så måste jag vara 22? Eller?
CITAT (Noak @ 02-11-2010, 14:14)  Är jag med? Om Meriona är 11 så måste jag vara 22? Eller? Du är nr 5. Ska nog skriva listan nu i första inlägget.
hattstugan
02-11-2010, 14:36
Har också anmält mig nu!!!
Har skrivit in alla som är anmälda hittills. Fast jag glömde mig själv, men får väl skriva in det vid nästa omgång!  Det är riktigt kul med alla era små kommentarer ni skickar med, och Tack, känns roligt att detta är så uppskattat!
Jag funderar på om man ska fråga Göran om han kan fästa fast denna tråd överst i småprat, tror ni han går med på det?
Eva-Helene
02-11-2010, 17:02
Ja om smörar riktigt ordentligt - han fyller ju år idag - så måste han väl gå med på det!
CITAT (Anma @ 02-11-2010, 15:19)  Jag funderar på om man ska fråga Göran om han kan fästa fast denna tråd överst i småprat, tror ni han går med på det?  Det är en bra idé. Både anmälningar, men framförallt gissningarna, brukar bli helt snurriga.
Göran Carlsson, Odla.nu
02-11-2010, 18:50
CITAT (Anma @ 02-11-2010, 15:19)  Jag funderar på om man ska fråga Göran om han kan fästa fast denna tråd överst i småprat, tror ni han går med på det?  Fixat! :-)
Tack så jättemycket! Tydligen bad jag tillräckligt snällt.
Meriona
02-11-2010, 19:48
TOPPEN! Nu blir det lätt att hitta!
Nr 7 !!!! YES !!! Jag är med !!!
Jag tycker det trillar ner lite dåligt med anmälningar här...
Biggan_
03-11-2010, 11:19
CITAT (Anma @ 03-11-2010, 09:57)  Jag tycker det trillar ner lite dåligt med anmälningar här... Precis! Vem vill vara nummer 13?
CITAT (Biggan_ @ 03-11-2010, 11:19)  Precis! Vem vill vara nummer 13?  Lätt, jag! Skriver in mig nu så blir nästa nummer 14 då.
anne-li i olofstorp
03-11-2010, 21:31
Wow! Du har t o m anpassat din profilbild till ditt nya alias..... Sånt gillas!!!!
Meriona
03-11-2010, 21:49
Är hon verkligen sån där bimbo?
CITAT (Meriona @ 03-11-2010, 21:49)  Är hon verkligen sån där bimbo?  Skenet bedrar!
DykUnderYtan
04-11-2010, 08:44
Jag som efterlyste Secret Santa borde väl ha varit först... men jag höll på att missa hela denna tråd, hur det nu gick till.  Måste nog skylla på en liten pojkbebis här hemma, som distraherar mig en del...  (för något måste man väl skylla på!?)
CITAT (DykUnderYtan @ 04-11-2010, 08:44)  Jag som efterlyste Secret Santa borde väl ha varit först... men jag höll på att missa hela denna tråd, hur det nu gick till.  Måste nog skylla på en liten pojkbebis här hemma, som distraherar mig en del...  (för något måste man väl skylla på!?)  Tur att du upptäckte den nu då!
AnnammA
04-11-2010, 11:23
CITAT (DykUnderYtan @ 04-11-2010, 08:44)  Jag som efterlyste Secret Santa borde väl ha varit först... men jag höll på att missa hela denna tråd, hur det nu gick till.  Måste nog skylla på en liten pojkbebis här hemma, som distraherar mig en del...  (för något måste man väl skylla på!?) Ja, just det, det var du som var sancta till mig förra julen... Och förändring i familjelivet under året som gått...Jag har en förändring i mitt med - min förstling har flyttat hemifrån...Konstig känsla, och tomt ibland... Men kul grej det här med Secret Sancta, och jag har anmält mig igen till detta året.
Myosotis
04-11-2010, 11:28
CITAT (Anma @ 01-11-2010, 18:19)  Just nu är det 15 anmälda!  Varav en osynlig?
AnnammA
04-11-2010, 11:34
CITAT (Myosotis @ 04-11-2010, 11:28)   Varav en osynlig?  Ja, vem kan det vara,tro?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|