Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
Anki på Öland
Spännande, nu har jag fått paket smile.gif Ett mjukt paket och så mycket tape på att alla poststämplar blivit osynliga..... så inte fick man någon hjälp av det då... wink.gif
Biggan_
Blomstertanten
CITAT (Biggan_ @ 08-12-2011, 16:51) *

Åh, din önskelista! biggrin.gif
Men var sjutton får man tag i en sån tomte?
Och hur får man ner paketet i brevlådan? confused.gif
Biggan_
CITAT (Blomstertanten @ 08-12-2011, 17:09) *
Åh, din önskelista! biggrin.gif
Men var sjutton får man tag i en sån tomte?
Och hur får man ner paketet i brevlådan? confused.gif

g.gif Hmm...det har du rätt i!

idea.gif Jag önskar mej nog en solsemester istället!
Det är inte så svårt att få ner en biljett i brevlådan! biggrin.gif
Så tjära tomten, ge mej en bilett til tajland! smiley_small_hug.gif
Blomstertanten
Jag tror jag har en aning om vem som är min hemliga tomte whistling.gif
Nån som har skickat paketet i närheten av sin stuga flirting.gif
Meriona
Hallå hur kan ni ha fått paket redan, det måste va fusk! Ni fattar väl att nån skämtar med er? ohmy.gif
Eva i Skåne
Idag sprang jag på det jag ska skicka. Hade inte bestämt mig riktigt och så plötsligt fanns det bara framför ögonen. Jippi!
Biggan_
CITAT (Eva i Skåne @ 08-12-2011, 22:26) *
Idag sprang jag på det jag ska skicka. Hade inte bestämt mig riktigt och så plötsligt fanns det bara framför ögonen. Jippi!

Tjaa! Man får väl ut och springa lite! shy.gif ....och hålla ögonen öppna!
Wilmer
Jag kan täka mig några kilo färskt gott gräs i julklapp, men helst att öppnas redan på måndag. Går det bra?

Jag kan ha skickat paket, men det vet man inte.
emmas matte
Kan ju ha skickat ett paket, eller var det till någon som fyllde år, får nog skicka ett till tomten snart. .eller kommer det något till mig ändå tro??? I vilket fall som helst så får jag dåligt väder, och hunden vill inte kissa på toa....... jag får nog frysa lite då....
omk
CITAT (emmas matte @ 09-12-2011, 00:05) *
... och hunden vill inte kissa på toa.......

giggle.gif

Du får ju visa hur man GÖR, förstås !!
Blomstertanten
CITAT (Eva i Skåne @ 08-12-2011, 22:26) *

Och där sprack min teori! g.gif Eller är det bara ett sätt att försöka lura mej confused.gif
Eva i Skåne
Du får tänka om Blomstertanten flirting.gif eller inte confused.gif ,
men jag luras nästan aldrig.... crazy.gif
Noak
Och här har det skickats, eller ska skickas, eller jag kanske inte ens vet vad jag ska skicka, eller till vem, eller vart, eller hur?
Anma
CITAT (Noak @ 09-12-2011, 14:45) *
Och här har det skickats, eller ska skickas, eller jag kanske inte ens vet vad jag ska skicka, eller till vem, eller vart, eller hur?

Typ så här också.

En ledtråd ger jag nu i alla fall.

det blir inget hemgjort i år. Det har det alltid varit tidigare. Nu orkar inte kroppen med sånt pyssel. -cry-.gif Notera, tack! smile.gif
Skruttis
CITAT (Anma @ 09-12-2011, 15:00) *
Typ så här också.

En ledtråd ger jag nu i alla fall.

det blir inget hemgjort i år. Det har det alltid varit tidigare. Nu orkar inte kroppen med sånt pyssel. -cry-.gif Notera, tack! smile.gif

Det är noterat. trostar.gif

Själv har jag........eeeh vad gjorde jag? Skickade kanske, eller........
Myosotis
CITAT (Anma @ 09-12-2011, 15:00) *
Nu orkar inte kroppen med sånt pyssel.

trostar.gif
Margith
Jag skulle vilja komma med ett förslag-/en önskan till nästa år:
De som är med måste skriva nåt personligt i sin profil; hur ska jag annars kunna komma på nåt passande?
Nu är tiden snart ute för att skicka klappen och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på -cry-.gif
hattstugan

Jag har Postat men ändå inte eller hur det nu blidde???????????
Myosotis
CITAT (Margith @ 10-12-2011, 12:31) *
De som är med måste skriva nåt personligt i sin profil; hur ska jag annars kunna komma på nåt passande?
Nu är tiden snart ute för att skicka klappen och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på -cry-.gif

Nej det tycker jag inte är ett rimligt krav, alla vill nog inte det, annars hade de redan gjort det. Det måste väl inte vara något personligt! Någon hemmagjord eller köpt juldekoration passar väl alla, är det sen inte mottagarens smak så är det väl mottagarens problem.
Margith
CITAT (Myosotis @ 10-12-2011, 14:19) *
Nej det tycker jag inte är ett rimligt krav, alla vill nog inte det, annars hade de redan gjort det. Det måste väl inte vara något personligt! Någon hemmagjord eller köpt juldekoration passar väl alla, är det sen inte mottagarens smak så är det väl mottagarens problem.

Nu är du besvärlig Myosotis, mitt inlägg var ju bara skrivet för att jag behöver idéer crazy.gif
Myosotis
Jaha, men om du ska skicka till mig så står det ju faktiskt i min profil att jag är fågeltokig så det är bara att skicka en fågel! tummenupp.gif

Har du ingen julmarknad nära dig eller någon presentbutik?
Margith
CITAT (Myosotis @ 10-12-2011, 14:36) *
Jaha, men om du ska skicka till mig så står det ju faktiskt i min profil att jag är fågeltokig så det är bara att skicka en fågel! tummenupp.gif

Har du ingen julmarknad nära dig eller någon presentbutik?

Vah? Var det inte du som önskade tomma toapappersrullar confused.gif Eller var det nån helt annan slap.gif
Biggan_
CITAT (Margith @ 10-12-2011, 16:43) *
Vah? Var det inte du som önskade tomma toapappersrullar confused.gif Eller var det nån helt annan slap.gif

rotfl.gif

Myo, nu får du postlådan full med tomma toarullar!
Myosotis
Nejnej STOPP [attachment=66625:stopsign.gif] Jag har inga gerbiler. Hönsen gnager sällan. Det är Meriona som ska ha toarullar.
Blomstertanten
CITAT (Myosotis @ 10-12-2011, 17:58) *
Nejnej STOPP [attachment=66625:stopsign.gif] Jag har inga gerbiler. Hönsen gnager sällan. Det är Meriona som ska ha toarullar.

Nu ska du väl inte vara otacksam! Det är tanken som räknas flirting.gif Även när tanken var fel tongue.gif
Anma
Jädrans. Ett års sparade toarullar har gått till fel person... Förlåt mig.
xlxl67
Så nu äntligen skickat. Vem blir den lycklige? santa.gif
mojan
CITAT (Margith @ 10-12-2011, 12:31) *

Köp något som DU tycker är fint och som Du skulle vilja ha. Då blir det inte fel! smiley_small_hug.gif

Myosotis
CITAT (Blomstertanten @ 10-12-2011, 18:06) *
Nu ska du väl inte vara otacksam! Det är tanken som räknas flirting.gif Även när tanken var fel tongue.gif

biggrin.gif Jag kan spara dem till Meriona så får hon ett helt berg nästa gång hon kommer.
Blomstertanten
CITAT (xlxl67 @ 10-12-2011, 18:19) *
Så nu äntligen skickat. Vem blir den lycklige? santa.gif

Mer toarullar? tongue.gif Hoppas jag slipper få dom i så fall! sleep.gif
Myosotis
Om ni nu ska skicka toarullar till mig så vill jag ha dem med pappret kvar. Och så ska det vara ett fint julmönster på dem. Det fanns med röda julbockar på för några år sen, varför finns det inte längre? Inte ens snögubbar sad.gif
Meriona
CITAT (Myosotis @ 10-12-2011, 18:22) *
biggrin.gif Jag kan spara dem till Meriona så får hon ett helt berg nästa gång hon kommer.

smiley_small_hug.gif
Blomstertanten
CITAT (Myosotis @ 10-12-2011, 18:36) *
Om ni nu ska skicka toarullar till mig så vill jag ha dem med pappret kvar. Och så ska det vara ett fint julmönster på dem. Det fanns med röda julbockar på för några år sen, varför finns det inte längre? Inte ens snögubbar sad.gif

Du får väl göra nåt själv!!! Bara att måla dit dom, då kan du få med både julbockar, snögubbar och granar på sleep.gif Fast granar kanske blir lite väl stickigt i ändan g.gif
Meriona
CITAT (Myosotis @ 10-12-2011, 18:36) *

Jag såg nåt skethuspapper i affären i veckan som hade nåt rött på sig, men jag kollade inte om det var grisar eller tomtar. Kanske var det bockar rent av, vem vet?
Myosotis
CITAT (Meriona @ 10-12-2011, 18:51) *
Jag såg nåt skethuspapper i affären i veckan som hade nåt rött på sig, men jag kollade inte om det var grisar eller tomtar. Kanske var det bockar rent av, vem vet?

w00t.gif Vilken affär var det?? Jag såg hushållspapper med tomtar eller nåt på netto idag, men det var såna där dumma halvark thumbdown.gif så det köpte jag naturligtvis inte.
Meriona
Det var Ica, så troligen var det Lambi eller Edet.

Jag har fortfararnde halva av min present kvar att hitta på. sad.gif
Blomstertanten
Alltså, jag är väl det mest klantiga som går i ett par skor!!!!! sad.gif
Hittade en sak på köksbordet nyss som skulle ha varit med i paketet duh.gif ranting.gif
Meriona
Då får du behålla det själv då. biggrin.gif
Anma
CITAT (Blomstertanten @ 10-12-2011, 22:05) *
Alltså, jag är väl det mest klantiga som går i ett par skor!!!!! sad.gif
Hittade en sak på köksbordet nyss som skulle ha varit med i paketet duh.gif ranting.gif

Vet du vad, jag hade skrivit ett kort att ha med, det ligger kvar här hemma! -cry-.gif
Två klantar är värre än en tycker jag. duh.gif
xlxl67
CITAT (Blomstertanten @ 10-12-2011, 18:30) *
Mer toarullar? tongue.gif Hoppas jag slipper få dom i så fall! sleep.gif

Har spammat odlas brevlådor nu med toapapper wink.gif
Blomstertanten
CITAT (xlxl67 @ 10-12-2011, 22:18) *
Har spammat odlas brevlådor nu med toapapper wink.gif

spam.gif sleep.gif Var du tvungen att proppa i så mycket så jag inte får upp det ur brevlådan? Tänkte ju att jag skulle slippa köpa toapapper ett framöver.

CITAT (Anma @ 10-12-2011, 22:17) *
Vet du vad, jag hade skrivit ett kort att ha med, det ligger kvar här hemma! -cry-.gif
Två klantar är värre än en tycker jag. duh.gif

Vad bra! För nu vet jag med säkerhet det jag bara misstänkte förut flirting.gif Du är inte min hemliga santa.gif tongue.gif
Eva i Skåne
CITAT (Blomstertanten @ 10-12-2011, 18:49) *
Du får väl göra nåt själv!!! Bara att måla dit dom, då kan du få med både julbockar, snögubbar och granar på sleep.gif Fast granar kanske blir lite väl stickigt i ändan g.gif

Och snögubbar kan bli lite väl kylslaget

och julbockar vill jag inte ens tänka på hur det kan gå blush.gif
Biggan_
CITAT (Eva i Skåne @ 10-12-2011, 22:54) *

rotfl.gif
Blomstertanten
CITAT (Eva i Skåne @ 10-12-2011, 22:54) *

Men Eva!!!!!!!!!!!!!!! fear.gif
DykUnderYtan
Tänkte bara tala om att jag kanske har skickat paket redan... kanske inte. wink.gif
Biggan_
crying.gif Jag är så förvirrad så jag minns knappt om jag har skickat eller inte, och inte minns jag vem som skulle ha det! -fear-.gif
Myosotis
Men du är väl inte med i hemliga tomten Biggan?!! Tror du har blandat ihop åren.
Biggan_
CITAT (Myosotis @ 11-12-2011, 17:57) *
Men du är väl inte med i hemliga tomten Biggan?!! Tror du har blandat ihop åren.

fear.gif Är jag inte? -cry-.gif Men det är jag väl visst det! yaay.gif
Anma
CITAT (Myosotis @ 11-12-2011, 17:57) *

Johooo! Det är hon visst! biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon