Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
Eva i Skåne
CITAT (Biggan_ @ 11-12-2011, 18:05) *
fear.gif Är jag inte? -cry-.gif Men det är jag väl visst det! yaay.gif

Lugn, lugn Biggan. Jag har kollat och du är anmäld. Skickar du till mig??? flirting.gif

Du kan antagligen räkna bort Myo som din OHT, om hon inte bluffar...
Myosotis
Ville bara skrämmas lite biggrin.gif Hon hade väl inte behövt lyfta upp den här gamla tråden, inte konstigt alla blir förvirrade. jag tycker vi håller oss i 2011 års tråd wink.gif
Biggan_
CITAT (Eva i Skåne @ 11-12-2011, 18:13) *
Lugn, lugn Biggan. Jag har kollat och du är anmäld. Skickar du till mig??? flirting.gif

Du kan antagligen räkna bort Myo som din OHT, om hon inte bluffar...

Jag skickar minst en tanke till dej! kompiskram.gif
santa.gif Tanken slog mej att Myo kanske bluffar, ja......

CITAT (Myosotis @ 11-12-2011, 18:21) *
Ville bara skrämmas lite biggrin.gif Hon hade väl inte behövt lyfta upp den här gamla tråden, inte konstigt alla blir förvirrade. jag tycker vi håller oss i 2011 års tråd wink.gif

giggle.gif Det är nåt lurt med dej Myo! biggrin.gif
mojan
CITAT (Eva i Skåne @ 10-12-2011, 22:54) *
Och snögubbar kan bli lite väl kylslaget
och julbockar vill jag inte ens tänka på hur det kan gå blush.gif

Nu börjar jag känna igen er... rotfl.gif

Imorgon är väl sista dag för att skicka?! smile.gif
Är alla redo vid brevlådorna? tongue.gif Eller har redan skickat? tongue.gif
Anma
CITAT (mojan @ 11-12-2011, 18:39) *
Nu börjar jag känna igen er... rotfl.gif

Imorgon är väl sista dag för att skicka?! smile.gif
Är alla redo vid brevlådorna? tongue.gif Eller har redan skickat? tongue.gif

Brevlådan var för liten. crying.gif
Vet inte hur jag ska lösa det.
Monaxe
Skickat eller inte skickat, det är frågan, jag har i varje fall inget fått, tror jag... santa.gif

Om jag borde ha fått kan väl den som skickat meddela detta, så jag kan göra efterforskningar! Tänkbart är ju att lantbrevbäraren kan ha lagt rabarber på paketet, så meddela mej om det är skickat!
xlxl67
Eftersom det skulle vara hemligt så skrev jag ingen adress på paketet. Hoppas jag inte gjort ngt fel? crazy.gif
mojan
CITAT (xlxl67 @ 11-12-2011, 21:31) *
Eftersom det skulle vara hemligt så skrev jag ingen adress på paketet. Hoppas jag inte gjort ngt fel? crazy.gif

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

CITAT (Monaxe @ 11-12-2011, 19:40) *
Skickat eller inte skickat, det är frågan, jag har i varje fall inget fått, tror jag... santa.gif

Om jag borde ha fått kan väl den som skickat meddela detta, så jag kan göra efterforskningar! Tänkbart är ju att lantbrevbäraren kan ha lagt rabarber på paketet, så meddela mej om det är skickat!

Om du väntar till imorgon så har ALLA skickat! naughty.gif

CITAT (Anma @ 11-12-2011, 18:52) *
Brevlådan var för liten. crying.gif
Vet inte hur jag ska lösa det.

Du kan väl knö? a0a.gif
Blomstertanten

Du är såå otroligt smart du!! Hemligare än så kan det inte bli ju tummenupp.gif
Jag gjorde nog en liten miss, skrev inget namn eller adress men ... eftersom jag är så ordentlig så skrev jag nog avsändare g.gif Undrar om det innebär att jag får mitt egna paket? unsure.gif

CITAT (mojan @ 11-12-2011, 21:39) *
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Om du väntar till imorgon så har ALLA skickat! naughty.gif
Du kan väl knö? a0a.gif

Men hon kan väl inte knö ner en hä oooops! Höll på att försäga mej nu ju blush.gif
Anma
Det går inte att knö toapappersrullar heller... no.gif
Blomstertanten
CITAT (Anma @ 11-12-2011, 21:54) *
Det går inte att knö toapappersrullar heller... no.gif

JOOdå! Fast det kanske inte är rullar sen tongue.gif
Anma
CITAT (Blomstertanten @ 11-12-2011, 21:56) *
JOOdå! Fast det kanske inte är rullar sen tongue.gif

Nä precis, det blir toapappersplättar och det var ju inte det jag ville ge bort!
xlxl67
CITAT (Blomstertanten @ 11-12-2011, 21:50) *
Du är såå otroligt smart du!! Hemligare än så kan det inte bli ju tummenupp.gif
Jag gjorde nog en liten miss, skrev inget namn eller adress men ... eftersom jag är så ordentlig så skrev jag nog avsändare g.gif Undrar om det innebär att jag får mitt egna paket? unsure.gif
Men hon kan väl inte knö ner en hä oooops! Höll på att försäga mej nu ju blush.gif

Kanske därför du fått så mycket toapapper nedtryckt nu då? naughty.gif
Wilmer
I morgon har jag skickat, eller i allafall senast 24.00 i morgon. Men jag kan ha skickat redan. Jag tror nog det blir fulpapper i år också. Eller slog jag in direkt tro confused.gif Jag skcikade ju redan första dagen, svårt att komma ihåg. Eller gjorde jag det? santa.gif
Anma
Alltså. Nu ska jag vara helt ärlig.
Jag minns vad personen heter som jag skickat till. Men jag minns inte vad den personen har för nick!
Så om rätt person gissar på mig sen kan jag nog inte svara om det är rätt. -fear-.gif
Noak
Fulpapper på.
xlxl67
CITAT (Anma @ 11-12-2011, 22:02) *
Jag minns vad personen heter som jag skickat till. Men jag minns inte vad den personen har för nick!
Så om rätt person gissar på mig sen kan jag nog inte svara om det är rätt. -fear-.gif

giggle.gif Börjar bli rörigt nu. De flesta får toapapper, sedan får blomstertanten en av sig själv plus att ytterligare en får en present som ingen vet vem den är från plus den från mig som går till ngn som ingen känner till här... biggrin.gif
omk
Har julklappsrimmat till mitt paket !! yes.gif

CITAT (xlxl67 @ 11-12-2011, 22:40) *
... som går till ngn som ingen känner till här... biggrin.gif

Brevbäraren ?
Wilmer
Adressen på blocket bredvid mig går till min mottagare.
Myosotis
CITAT (Wilmer @ 11-12-2011, 22:47) *
Adressen på blocket bredvid mig går till min mottagare.

Va?! Ska du sälja julklappen på blocket?! rtfm.gif

CITAT (Biggan_ @ 11-12-2011, 18:25) *
Det är nåt lurt med dej Myo! biggrin.gif

unsure.gif innocent.gif

Smart! laugh.gif

CITAT (Anma @ 11-12-2011, 22:02) *

slap.gif crazy.gif rotfl.gif
Wilmer
Min mottagare får gissa vilken av alla prylar på blocket som jag lagt ut till denne, om mottagaren gissar rätt skickar jag presenten tummenupp.gif
Myosotis
Jag gissar på den här, har jag rätt?
Wilmer
-fear-.gif Har jag missat prislappen på paketet? Nu blir jag orolig, trode inte det var runt 1000 kr.. vi skulle köpa för crying.gif Så, NEJ det var fel gissning. Rätt person måste gissa också, förstås...
Myosotis
Men hur vet rätt person vem h*n är? Är jag fel alltså, då kan jag stryka dig?
Myosotis
Jag har fått paket!! yahoo.gif
Myosotis
Och jag gick inte ens ut på en gång när posten kom! slap.gif
Avsändaren är så här hemlig: [attachment=66661:OHT.jpg] wub.gif och måste vara väldigt rik, för h*n har lagt en förmögenhet på portot ohmy.gif Eller inte nu längre kanske, var rik ska jag säga fram tills h*n betalade portot. trostar.gif

[attachment=66662:paket.jpg]

Men hur ska jag nu veta om det är fulpapper? g.gif Får nog vänta.

Tack snälla tomten! smiley_small_hug.gif
Klint
Fulpapper var det verkligen inte Myo! fast om det är finpapper under det vet ju inte jag.
Min mottagare skulle få precis det den ville ha jag har slått in ett fint paket och sen i ett fult skrivit adress men nu blir jag orolig,massäcken var inte med till jobbet thumbdown.gif jag kan väl inte ha skickat den confused.gif slap.gif ja det är så mycket att tänka på så här i juletider och det var väldigt bra smörgåsar med leverpastej yes.gif så frågan är om inte mottagaren är att gratulera??Nu vet jag inte ut eller in och inte blir det bättre av hungern wacko.gif
Myosotis
Ojdå, du måste nog berätta vem du har skickat till, för det möglar ju om det ska ligga fram till jul!

Och med tanke på hur stort mitt paket är kanske det är en levande häst, då borde jag också öppna. Men det sprattlar eller låter inte.
Blomstertanten
CITAT (Klint @ 12-12-2011, 10:23) *
Fulpapper var det verkligen inte Myo! fast om det är finpapper under det vet ju inte jag.
Min mottagare skulle få precis det den ville ha jag har slått in ett fint paket och sen i ett fult skrivit adress men nu blir jag orolig,massäcken var inte med till jobbet thumbdown.gif jag kan väl inte ha skickat den confused.gif slap.gif ja det är så mycket att tänka på så här i juletider och det var väldigt bra smörgåsar med leverpastej yes.gif så frågan är om inte mottagaren är att gratulera??Nu vet jag inte ut eller in och inte blir det bättre av hungern wacko.gif

Jag gillar leverpastej, men om det är jag som fått din matsäck så vet i sjutton om jag vill äta det sick.gif Var ju rätt längesedan min julklapp kom på posten!
mojan
CITAT (xlxl67 @ 11-12-2011, 22:40) *
giggle.gif Börjar bli rörigt nu. De flesta får toapapper, sedan får blomstertanten en av sig själv plus att ytterligare en får en present som ingen vet vem den är från plus den från mig som går till ngn som ingen känner till här... biggrin.gif

Precis som vanligt alltså... rotfl.gif

Allvarligt: Brukar vi inte tala om för tomtemor Anma när vi fått paket.
Sen lägger hon in det på första sidan så att vi ser att ingen blivit utan. kompiskram.gif
tomas99
Får man skrika i rubriker?
Anma
CITAT (mojan @ 12-12-2011, 13:40) *
Precis som vanligt alltså... rotfl.gif

Allvarligt: Brukar vi inte tala om för tomtemor Anma när vi fått paket.
Sen lägger hon in det på första sidan så att vi ser att ingen blivit utan. kompiskram.gif

Ja det kanske vi har gjort! Minns inte just det. Däremot vet jag med säkerhet att man talat om när man hittat sin tomte.

Just det ja. Nu minns jag! Först har jag skrivit
"xxx har fått sitt paket." sen när man hittat tomten har jag lagt till "av yyy"
eller nåt sånt.
Meriona
jag kommer inte ihåg om jag har skickat eller inte! -cry-.gif

Eller jo, här ligger ju en paket! Är det den jag fått eller den jag ska skicka? dunno.gif
mojan
CITAT (Anma @ 12-12-2011, 14:13) *
Just det ja. Nu minns jag! Först har jag skrivit
"xxx har fått sitt paket." sen när man hittat tomten har jag lagt till "av yyy"
eller nåt sånt.

Precis så menar jag!
Jag kan dessutom meddela att tomten har varit här så jag har fått paket! thanks.gif
Anma
Jag kan nu bekräfta att jag har skickat mitt paket. Men när det hände kan jag tyvärr inte yppa om utan min advokat. Min advokat är för närvarande på julledighet och återkommer i mitten av Januari.
Myosotis
CITAT (Anma @ 12-12-2011, 15:42) *
Jag kan nu bekräfta att jag har skickat mitt paket. Men när det hände kan jag tyvärr inte yppa om utan min advokat. Min advokat är för närvarande på julledighet och återkommer i mitten av Januari.

biggrin.gif

Jag har också skickat yes.gif inte så långt denna gången heller. Något köpt och något hemmagjort. Jag tycker det står Sundsvall på mitt paket (så vackra frimärken!).
Margith
Och jag kan berätta att jag tydligen varit snäll hela året, för tomten hade lagt ett paket i min brevlåda idag yahoo.gif

emmas matte
Jag har fått ett paket, eller det var flera, dom rasslar...en skallra eller en skallerorm... talar om efter jul....
Meriona
Nu har jag inget paket kvar längre, undrar var det tog vägen??? help.gif
Wilmer
Nu har jag med all säkerhet skickat. tummenupp.gif
Meriona
Jag är lite osäker på mitt paket, jag lämnade det med en kollega som skulle förbi en brevlåda, men kan man lita på såna? ohmy.gif
Noak
Jag har nog varit jätte-elak, för hos mig låg det bara räkningar i brevlådan....
Wilmer
Inget här heller, jag har säkert varit elak..
ninnisky
Bara reklam i lådan idag! thumbdown.gif
Wilmer
Men då måste något vara fel, för DU om någon är väl inte elak Ninnisky?!?
Anma
Jag HAR varit elak (i alla fall enligt vissa) och således har jag inte fått något paket. Ännu i alla fall.
Biggan_
Monaxe
Inget i brevlådan, tänk om tomten inte hittar hit crying.gif

Tänk om tomten skickar tillbaka det som jag skickat, det skulle lite bortåt långtsådär, tomten kanske inte hittar dit heller? fear.gif

Adressen är jag säker på...eller vänta nu..skrev jag bara avsändaren tro... ninja.gif

hattstugan

Vet att paketet är postat men inte av mig! Hur blev det här nu då?
Anki på Öland
Å jag har både skickat och fått - och är nyfiken.... är det inte julafton idag??????
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon