Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
Meriona
Jupp. Men jag ska ändå vara bortrest nästa jul har jag tänkt, så slipper ni gnällkärring nr 1 biggrin.gif
Wilmer
crying.gif nono.gif no.gif Nejdå, jag kan vara stand in igen! Du kommer inte undan!!!
Meriona
Hmmm hmmm. crazy.gif
Wilmer
Kan man anmäla någon i lönndom g.gif tänk, så kul att få köra dubbelt smiley_small_hug.gif
Meriona
Det går nog inte, Tomtemor skickar ju ett PM..... cool.gif
Wilmer
Får muta sonen och kapa ditt konto unsure.gif ninja.gif
Meriona
haha ja det vore ju inte så svårt...biggrin.gif
Wilmer
Gillar han marabou coolgleam.gif
Meriona
Hihi säger jag inte! ninja.gif ninja.gif
Wilmer
Jag vet var han bor naughty.gif
Meriona
sweatingbullets.gif
Klint
Hej och god fortsättning alla gnällspikar flirting.gif
´Hoppas du är bättre nu Blomkronan, kul att "se" dej igen!
Jag har väl inte varit överdrivet aktiv här,men kan väl anse mej avslöjad nu då?
Skruttis
CITAT (blomkronan @ 04-01-2012, 13:13) *
[size="5"][/size]
Jag måste få förklara... om det är mig ni är sura på... blush.gif men jag har inte mått så bra den sista veckan. Jag opererade min högra axel den 28:e december och jag tålde inte medicinen jag fick, den gjorde att jag har sovit mycket, och har bara koncentrerat mig på att bli bra, så jag la inte mycket tid på att gå in här på odla. Operationen blev planerad i mitten på december så jag visste inte att jag skulle bli opererad då jag anmälde mig till OHT.

Klippte bort lite i inlägget.

Jag kan inte tänka mig att någon är sur på dig Blomkronan.
Du skickade en jättefin julklapp och lämnade dessutom ledtrådar. Det var ju bara jag som inte fick slanten att trilla ner direkt.
Självklart ska du i första hand koncentrera dig på din hälsa. Vi kan ju inte alltid i förväg veta hur vi kommer att må.
Hoppas din axel läker ihop bra och var rädd om dig. smiley_small_hug.gif
Monaxe
Nu måste det väl snart vara dags att avslöja de som ännu inte blivit avslöjade?

Aktiviteten i tråden är ju minimal, inga nya ledtrådar lämnas heller.

Jag hoppas att det kan bli ett avslöjande innan alla tappar intresset! rolleyes.gif

Monaxe
Dags för avslöjande? naughty.gif
Eva-Helene
Absolut! Jag är nyyyyfiiiken!
Eva i Skåne
CITAT (Anma @ 04-01-2012, 18:51) *
Dessa har inte blivit avslöjade.

Farbror Blå
Klint
Dessa har inte avslöjat sin tomte ännu.

Farbror Blå
Wilmer

CITAT (Meriona @ 04-01-2012, 20:20) *
. Men nu vet vi ju att Wilmer fått från Blå och Blå har fått från Klint så då kan vi väl skriva det så är det bra med det?
Monaxe
Visst jag fattar också att det är blå som inte är avslöjad, att Klint och Wilmer förgäves fått vänta på ledtrådar osv.

Men jag tycker ändå att det skall avslöjas på riktigt sätt.
Men det är ju jag det...
Myosotis
Farbror Blå har inte varit inne sen den 25.12., har det kanske hänt något? Nog brukar han väl tacka åtminstone?
Monaxe
Farbror blå har iaf varit inne på facebook för några dagar sedan.
Anma
Kan någon kontakta honom på face då och fråga varför han inte brytt sim om OHT?
Monaxe
CITAT (Anma @ 13-01-2012, 15:48) *
Kan någon kontakta honom på face då och fråga varför han inte brytt sim om OHT?

Har inte honom i min "vänlista" kan bara se på hans logg att han kommenterat andras inlägg, så jag kan inte kontakta honom.
Anma
CITAT (Monaxe @ 13-01-2012, 15:56) *
Har inte honom i min "vänlista" kan bara se på hans logg att han kommenterat andras inlägg, så jag kan inte kontakta honom.

Ok. Han har alltså stängt av funktionen att man kan skicka meddelande fast man inte är vän.
Myosotis
Men vad skumt. sad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon