|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
CITAT (cic @ 23-03-2005, 10:24) Tvi.. INTE söta i min värld.. Jag får krypningar ju fler ben en varelse har.. okey :S.. ajja, jag tycker dom är söta jag med sina små spröt ^_^.. fast jag tycker okm alla djur jag stortsett... så .. .
farbror B
23-03-2005, 11:45
hur lägger man in bilden??
CITAT (farbror B @ 23-03-2005, 11:45) hur lägger man in bilden?? Kollade in hos dej och såg att dy fyller år den 23/2 , själv så fyller jag år den 20 februari, 3dagar innan dej  ... Det står hur man gör annars att lägga ut bild, kolla i Album, och sen trycker du på "hjälp" . där står det
farbror B
23-03-2005, 14:35
får fortfarande inte in nån bild =(
CITAT (farbror B @ 23-03-2005, 14:35) får fortfarande inte in nån bild =( 19. Hur gör jag för att använda en av mina bilder i ett inlägg i forumet? Gå till det album där du har bilden och leta upp den. Högerklicka på bilden och välj "Egenskaper" i menyn som kommer upp. Kopiera "Adressen (URL)" och klistra in den i ditt inlägg. Du gör typ som det står... går in till den bild du ska ha som finns i ditt album, och sedan trycker du på höger knapp och sedan på Egenskaper, och kopierar adressen där... och sen på "Bild" i forumet. Och klistrar in adressen där typ
Blomstertanten
23-03-2005, 16:04
CITAT (farbror B @ 23-03-2005, 14:35) får fortfarande inte in nån bild =( Du måste nog aktivera albumet
Idag var jag och Helios iväg och hälsade på en bekant. Lite social träning med främmande katter och åka-bil-träning. Inte vidare uppskattat av Helios, men åka bil gick faktiskt riktigt bra på hemvägen, knappt ett ljud från honom alls (han låter nåt fruktansvärt annars). Hur som helst, vi var ute i trädgården och där hade min bekanta en stor inhängnad med två kaniner i. Tror faktiskt de hade lika stort som jag har i mitt sovrum! Inte illa! Helios tyckte hur som helst de var jättehemska...själv tyckte jag de var söta.  De två kaninerna var för övrigt som ler och långhalm! En hade kunnat tro att de satt ihop med varandra!
Igår jag jag och sambo hos ytterligare en kennel och hälsade på. Äntligen kändes det helt rätt! Där ifrån vill vi ha valp till sommaren! Men dom hade en 11 veckors som "tossade runt" och nafsade lite i tårna.. Sicken raring!  Tycker vi passar ihop..
Sömniga busar:  Mvh Fenja
Å en ha-galen Helios *jippi, påskfjädrar*  Sådana goa små ulltussar, Fenja!
CITAT (Nutten @ 24-03-2005, 19:11) Å en ha-galen Helios *jippi, påskfjädrar*  Sådana goa små ulltussar, Fenja!  men det kan juh ha kunnat varit en fågel som satt där?!
Låt mej presentera Herman! Han kanske borde ha hetat Harald (den Hårfagre) istället.  Brukar träffa denna charmis ibland.
Inga från Närke
26-03-2005, 11:28
Lite bilder på barnbarnens hund Rocky. Korsning mellan bordercollie och labrador. Men är ju mest lik collie, har simhud mellan tårna som visar labradorsläkten. Tyvärr inte så bra har ju bara min mobilkamera. De är tagna igår långfredagen. 
 Man får vara hur SÖT som helst!!  Lilla Tjorven. Mvh Fenja
Wow vilka fina djurbilder,Helios ser ut som en tiger i en kletterställning,heftigt.Fenjas kissar är för söta alla andra djur med. I dag blir det ingen djurbild.Alla ligger och sussar.
zaaritha
26-03-2005, 19:52
Helios är ju underbart vacker!! Tusenfotingarna--däremot.................
zaaritha
27-03-2005, 19:07
Helios, är det en ocicat??
Helios är en bengal Zaaritha! Världens vackraste! Mvh Fenja
CITAT (zaaritha @ 26-03-2005, 20:52) Helios är ju underbart vacker!! Tusenfotingarna--däremot.................  haha vaddå? dom är juh så söta med sina spröt! hehe
zaaritha
27-03-2005, 22:06
Fenja! Håller med dej! Otroligt vacker katt!! Men--han påminner allt om ocicat!!
Zaaritha, jag gillar Ocin också!! De är så läckra i cinnamonspotted varianten. Mvh Fenja
CITAT (zaaritha @ 27-03-2005, 23:06) Fenja! Håller med dej! Otroligt vacker katt!! Men--han påminner allt om ocicat!! Bengaler är rätt lika ocicaterna ja, men vet man bara vad man ska titta efter så är det lätt att se skillnaderna. Ocicaterna är t ex smalare i ansiktet och ska ha små prickar (inga rosetter), saknar även glitter. Jaha ja, här kommer en till Heliosbild till fansen.  Här står han på ett sätt som gör att han ser väldigt kompakt ut (vi är för övrigt ute på promenad).
CITAT (Nutten @ 28-03-2005, 23:53) CITAT (zaaritha @ 27-03-2005, 23:06) Fenja! Håller med dej! Otroligt vacker katt!! Men--han påminner allt om ocicat!! Bengaler är rätt lika ocicaterna ja, men vet man bara vad man ska titta efter så är det lätt att se skillnaderna. Ocicaterna är t ex smalare i ansiktet och ska ha små prickar (inga rosetter), saknar även glitter. Jaha ja, här kommer en till Heliosbild till fansen.  Här står han på ett sätt som gör att han ser väldigt kompakt ut (vi är för övrigt ute på promenad).  vilken läcker teckning!
AvalonC
31-03-2005, 21:26
Måste bara tipsa om en RIKTIGT SNYGG bild som finns här på sidan 11 i denna tåten... Det är en kattunga som dricker vatten... Är riktigt avundsjuk på den bilden!!!!  Julia är jättestolt över sin förta fångade mus..!
*Felix matte*
31-03-2005, 21:34
Den här lilla sötnosen (4 - 5 cm lång) fotade jag idag från mitt sovrumsfönster...hon äter av fågelmaten som ramlat ner.
Bengalen är väldigt likt genetten också tycker jag! Genetten är ett afrikanskt kattdjur. Här är en bild:  För ett par år sedan hände något märkligt här i de Västmanländska skogarna. Någon fann en genett i en viltdjursfälla... Måste ha varit någon illegal import. Men numera bor den hos ett par genettkompisar på Parken Zoo i Eskilstuna.  Slutet gott, allting gott!
CITAT (Felix matte @ 31-03-2005, 22:34) Den här lilla sötnosen (4 - 5 cm lång) fotade jag idag från mitt sovrumsfönster...hon äter av fågelmaten som ramlat ner.  Vilken jättefin bild Felix matte! Mvh Fenja
Sulawesii
01-04-2005, 09:45
CITAT (hera @ 31-03-2005, 22:04) min hund hera när hon var valp ,visst va hon söt. Ja, hon var verkligen söt! Och musen, Felix matte: kul att kunna fånga en sån söt liten rackare på bild!
Anki på Öland
01-04-2005, 11:29
Några av mina valpar som nu hunnit bli nästan 6 veckor. Nivels Sweet Mimosa  Nivels Mint Rose  Nivels Dark Lady  Ögongodis! Anki
Hundvalpar..
gillar dark lady
*Felix matte*
01-04-2005, 22:29
CITAT (Anki på Öland @ 01-04-2005, 12:29) Några av mina valpar som nu hunnit bli nästan 6 veckor. Nivels Sweet Mimosa  Nivels Mint Rose  Nivels Dark Lady  Ögongodis! Anki Sååå söööta  skulle ju vilja ha dem alla här hos mig...men.....
zaaritha
01-04-2005, 22:34
Oj-Oj!! SÅ söta!!
snofsan
01-04-2005, 22:38
Vilka valpar. Hur söta som helst. Och redan lite karaktär som följer med utseendet. Jättegulliga. Snofsan
*Felix matte*
01-04-2005, 22:42
CITAT (Fenja @ 31-03-2005, 23:53) CITAT (Felix matte @ 31-03-2005, 22:34) Den här lilla sötnosen (4 - 5 cm lång) fotade jag idag från mitt sovrumsfönster...hon äter av fågelmaten som ramlat ner.  Vilken jättefin bild Felix matte! Mvh Fenja Är glad att jag lyckades fånga lilla fröken mus med kameran Nu ser jag med helt andra ögon på dessa små rackare...kan ju inte annat än tycka hon är söt
zaaritha
01-04-2005, 22:50
Så söt!!
Tre musmördare i vardande  Mvh Fenja
*Felix matte*
01-04-2005, 23:14
CITAT (Fenja @ 02-04-2005, 00:05) Tre musmördare i vardande  Mvh Fenja Sicken söt trio tror faktiskt att min lilla fröken inte längre finns "alive"...grannens Simba lämpade en döing intill altanstaketet för en halvtimma sedan
zaaritha
01-04-2005, 23:22
What--är den "borta"? Musdödartrion=jättesöta! Men, det är möss--också!!
uch jag jag gillar ju möss o katter så de e inte så kul då de dödas hej vilt på torpet hoppas att smokie o morris o erik får fullt upp me varandra så dom inte har tid o jaga möss  din lilla mus va så söt felix matte
Ojojoj vilka HJÄRTE-SMÄLTARE  ! (Allihopa!!! från mus, via katt, till hundvalpar)
Träffade den söta boxern Loka och hennes matte idag. Hon kan sitta fint, om hon vill..
Åh, vit boxer, va?! Jag är uppvuxen med en boxer....  Världens finaste vän.
Här kommer bild på grönfinken! Tagen på rasten mellan två föredrag 
ja de finns några till på dagens datum ipå hemsidan
Hehe, det blir rätt långa promenader med katten så här års och han får för sig både det ena och det andra på våra turer. Han är nästan som en liten hund, å som vilken annan hund som helst så rullar han sig när han hittar ett bra ställe som luktar gott.
Måste visa min Tusse  som försåg sig med mat själv i trädgården förra sommaren!  Har köpt 2 omgångar med sockerärts-frön i år!
Bästa vänner, Kaos och Saga!  Mvh Fenja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|