Full version: Dagens Djurbild.
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
Anki på Öland
Mina bebbar har också växt till sig

Anki
Fialotta
[SIZE=7]Jag blir galen på era fina hundbilder...
av avundsjuka tongue.gif wub.gif
yenny
Anki på öland!

Dina bebbar är också så söta wub.gif
Vad heter den rasen?
(jag är så dålig på hundar)
Anki på Öland
CITAT (yenny @ 12-07-2005, 21:23)
Anki på öland!

Dina bebbar är också så söta wub.gif
Vad heter den rasen?
(jag är så dålig på hundar)

Det är Tibetansk Terrier. Likadan som Oldwolfies Erik som figurerar här ibland wink.gif
Anki
yla
Erik idag en av det hetare dagarna vi har upplevt tillsammans

som vanlit är alla bilderna bra mysiga

andra dagar dansar han tango min lille clown

yla
måste visa deras Hubbe o Eriks lek
yla
jo ni ska inte tro att Morris o Smokie e ute ur bilden på något sätt bara för att Erik kommit in nerå alla har samma stora plats i mitt hjärta ju
Fialotta
Det är fart på Erik...lite mindre fart på katterna ser jag wub.gif laugh.gif
yla
CITAT (maudan @ 13-07-2005, 10:19)
Det är fart på Erik...lite mindre fart på katterna ser jag wub.gif laugh.gif

ja HAHA det är stor skillnad men katsen kan dom me men i värmen nu så e dom bra slöa alla tre
Fenja
Lilla Bamse, den enda bäbben som Kola fick i år:

Mvh
Fenja
lisselbo
Lilla Bamse är ju helt bedårande
lisselbo
Var och hälsade på en kompis idag.
Var bara tvungen att ta ett kort på hennes två ankor som ligger och ruvar i samma rede.

Fenja
CITAT (lisselbo @ 16-07-2005, 15:27)
Var och hälsade på en kompis idag.
Var bara tvungen att ta ett kort på hennes två ankor som ligger och ruvar i samma rede.

Myskankor som är så trevliga, jag blir lite avis... wub.gif Jag bidrar med tre generationer katt, mormor till höger, dottern och barnbarn till vänster. Mormor har också en egen bäbbe:

Mvh
Fenja
Blomstertanten
laugh.gif
Fenja , man ser ju knappt var den ena katten slutar och var den andra börjar !
tongue.gif

wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Nu är jag kär igen !
wub.gif I Bamse ! rolleyes.gif
yenny

Det var skönt att sova ute efter regnet smile.gif wub.gif
yla
åhh va de finns många små gosisar
nå nu kommer mina busar
Smokie ville inte vara med haha
jag kunde inte välja bild så ni får hela bildspelet

wub.gif wub.gif
Fialotta
Åhhh...himmel så gulligt wub.gif wub.gif wub.gif
flower
Här kommer ett bidrag på en trött liten vovve..
amaira
CITAT (oldwolfie @ 12-07-2005, 23:38)
måste visa deras Hubbe o Eriks lek

laugh.gif laugh.gif ja det är sådär det är, när de är "överallt på en gång". Bra fångat foto biggrin.gif .

Alla bilderna är fina som vanligt wub.gif
yla
Rasmus o Erik längst ner på sidan
Blomstertanten
wub.gif Erik är en riktig sötnos !!!!!!! wub.gif
yenny
Pappas katt Charlie..... han ville inte alls ställa upp och sitta stilla när jag kom med kameran... han ville vara med o leka!

flower
Fenja
CITAT (flower @ 21-07-2005, 11:36)

Åh vilken fin hund! wub.gif wub.gif
Mvh
Fenja
lavendel2
CITAT (yenny @ 20-07-2005, 00:03)
Pappas katt Charlie..... han ville inte alls ställa upp och sitta stilla när jag kom med kameran... han ville vara med o leka!

Vilken läcker typ han är Charlie! rolleyes.gif rolleyes.gif
lavendel
lisselbo
En bild på Kajsa som är väldigt trött efter att ha sprungit och busat i trädgården.
Fjärilar är kul att jaga men väldigt svårfångade.

flower
dagens bidrag blir på min förra hund som tyvärr fick somna in för 2 år sedan pga sjukdom..

renate
Det var ett tag sedan jag var på denna sidan,det var väldans vad fina djurbilder ni har lagt in här.Jag har mest fotat mina blommor och min lille Månsnär han är här.I dag fick jag tillfälle och tar lite bilder på mina katter,Olivia vill inte vara med på bilden.Fritz passa på och låna min solvagn när jag är i trädgården.

Och här kommer Murvel,han vill vara med.
renate
Dagens djurbild får bli Fritz,katterna dricker nästan aldrig inne nu på sommaren,smakar vattnet bättre ute? det verka så.Fritz dricker regnvatten ur krukan.

Jag trodde jag fick med tungan,men icke.
Fialotta
Min favorittråd wub.gif
flower
yenny
Det verkar faktiskt som att vattnet smakar bättre ute biggrin.gif

Anki på Öland
Ursäkta mig Oldwolfie, men jag tror baske mig Erik har fått konkurrens!! Min lilla vita Nalle i den här kullen aspirerar på "första platsen" i söthetsligan. Vore han inte en han hade han fått stanna här.....

Anki
Berit
CITAT (Anki på Öland @ 25-07-2005, 10:55)
Ursäkta mig Oldwolfie, men jag tror baske mig Erik har fått konkurrens!! Min lilla vita Nalle i den här kullen aspirerar på "första platsen" i söthetsligan. Vore han inte en han hade han fått stanna här.....

Anki

Vansinnigt gosig, nu har Erik och Felix fått konkurrens wub.gif wub.gif
Smekajsa
Vilken goding Anki !!!!

wub.gif wub.gif
Fialotta

Anki

Åhhhh....jisses va söt wub.gif
Nutten
Var ett tag sedan jag var in här, men nu ville jag dela med mig av kullfoton tagna igår. Bebisarna blir 9 v imorgon (tisdag).

Berit
CITAT (Nutten @ 25-07-2005, 23:45)
Var ett tag sedan jag var in här, men nu ville jag dela med mig av kullfoton tagna igår. Bebisarna blir 9 v imorgon (tisdag).

Jättesöta wub.gif
*Felix matte*
Såååå fina bilder wub.gif Felix var alldeles "nottrig" när han mötte oss idag wub.gif
Berit
Jag bara undrar om vi skulle kunna få en bild på Felix igen. I love him. Håller på att bli matte igen.
Jag längtar, det är lite bichon i den här valpen. Har haft rashundar jämt, tänkte försöka med en blandhund, blev så förälskad när jag åkte med bussen mellan med Stocholm och Falun och fick se en sötnos utan dess like i mitt tycke. Kääääär är jag och valpen är 4 veckor och hon är min och hon skall heta Majken för nått skall man väl heta.
Anki på Öland
CITAT (Berit @ 27-07-2005, 23:16)
Jag bara undrar om vi skulle kunna få en bild på Felix igen. I love him. Håller på att bli matte igen.
Jag längtar, det är lite bichon i den här valpen. Har haft rashundar jämt, tänkte försöka med en blandhund, blev så förälskad när jag åkte med bussen mellan med Stocholm och Falun och fick se en sötnos utan dess like i mitt tycke. Kääääär är jag och valpen är 4 veckor och hon är min och hon skall heta Majken för nått skall man väl heta.

Grattis! Då förväntar vi oss kort på den lilla snarast!
Anki
Berit
Just nu är hussen och matten i Danmark så jag kan inte träffa Majken den här veckan, men gissa om ni ska få se bilder på min kärlek när det blir dags wub.gif
yla

Anki

huvvaligen ja du Anki de e tur att jag har huset fullt annars skulle man kunna falla för vem som helst av alla goa djur eller hur
men söt är han Lille Nalle
fast erik e sötast tongue.gif thihi såklart
flower
Mitt bidrag för dagen blir på den här skallerormen som jag såg på tropikhuset i Hälsingland..
*Felix matte*
Felix 29juli-05 wub.gif
Berit
Suck...... Jag säger då det wub.gif wub.gif wub.gif
Felix är en riktig sötnos.
*Felix matte*
CITAT (Berit @ 31-07-2005, 10:08)
Suck...... Jag säger då det wub.gif wub.gif wub.gif

Visst är han wub.gif såg nu att du äntligen ska få en liten valp... väntar på en massa bilder på "minstingen biggrin.gif
norpan

Här kommer en bild på vår hankatt Tussen, det är han som är herre i huset wub.gif .

// Norpan
Inga från Närke
Mitt bidrag idag
Berit
CITAT (Felix matte @ 31-07-2005, 10:13)
CITAT (Berit @ 31-07-2005, 10:08)
Suck...... Jag säger då det wub.gif  :wub:  :wub:

Visst är han wub.gif såg nu att du äntligen ska få en liten valp... väntar på en massa bilder på "minstingen biggrin.gif

Längtar så mycket tongue.gif . Det blir nog rena rama terrorn med foton på min nya lilla älskling. Har tänkt att hon skall heta Majken men är lite vankelmodig. det är Bichon Friseé, Lhasa Apso och ShihTzu i henne.
Har ni några roliga namnförslag, så vore det kul.

Hur gör man för att få en så fin inramning på bilderna som du har Agneta?

För övrigt vill jag säga att det är fantastiska bilder på era kelgrisar som finns på den här tråden.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon