|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
Anki på Öland
12-07-2005, 20:00
Fialotta
12-07-2005, 20:12
[SIZE=7] Jag blir galen på era fina hundbilder... av avundsjuka
Anki på öland! Dina bebbar är också så söta Vad heter den rasen? (jag är så dålig på hundar)
Anki på Öland
12-07-2005, 20:52
CITAT (yenny @ 12-07-2005, 21:23) Anki på öland! Dina bebbar är också så söta Vad heter den rasen? (jag är så dålig på hundar) Det är Tibetansk Terrier. Likadan som Oldwolfies Erik som figurerar här ibland  Anki
Erik idag en av det hetare dagarna vi har upplevt tillsammans  som vanlit är alla bilderna bra mysiga andra dagar dansar han tango min lille clown
måste visa deras Hubbe o Eriks lek
jo ni ska inte tro att Morris o Smokie e ute ur bilden på något sätt bara för att Erik kommit in nerå alla har samma stora plats i mitt hjärta ju
Fialotta
13-07-2005, 09:19
Det är fart på Erik...lite mindre fart på katterna ser jag
CITAT (maudan @ 13-07-2005, 10:19) Det är fart på Erik...lite mindre fart på katterna ser jag  ja HAHA det är stor skillnad men katsen kan dom me men i värmen nu så e dom bra slöa alla tre
Lilla Bamse, den enda bäbben som Kola fick i år:  Mvh Fenja
lisselbo
14-07-2005, 18:59
Lilla Bamse är ju helt bedårande
lisselbo
16-07-2005, 14:27
Var och hälsade på en kompis idag. Var bara tvungen att ta ett kort på hennes två ankor som ligger och ruvar i samma rede.
CITAT (lisselbo @ 16-07-2005, 15:27) Var och hälsade på en kompis idag. Var bara tvungen att ta ett kort på hennes två ankor som ligger och ruvar i samma rede.  Myskankor som är så trevliga, jag blir lite avis...  Jag bidrar med tre generationer katt, mormor till höger, dottern och barnbarn till vänster. Mormor har också en egen bäbbe:  Mvh Fenja
Blomstertanten
16-07-2005, 19:12
åhh va de finns många små gosisar nå nu kommer mina busar Smokie ville inte vara med haha jag kunde inte välja bild så ni får hela bildspelet
Fialotta
17-07-2005, 09:57
Här kommer ett bidrag på en trött liten vovve..
CITAT (oldwolfie @ 12-07-2005, 23:38) måste visa deras Hubbe o Eriks lek  ja det är sådär det är, när de är "överallt på en gång". Bra fångat foto  . Alla bilderna är fina som vanligt
Blomstertanten
18-07-2005, 17:39
 Erik är en riktig sötnos !!!!!!!
Pappas katt Charlie..... han ville inte alls ställa upp och sitta stilla när jag kom med kameran... han ville vara med o leka!
CITAT (flower @ 21-07-2005, 11:36) Åh vilken fin hund! Mvh Fenja
lavendel2
21-07-2005, 14:48
CITAT (yenny @ 20-07-2005, 00:03) Pappas katt Charlie..... han ville inte alls ställa upp och sitta stilla när jag kom med kameran... han ville vara med o leka!  Vilken läcker typ han är Charlie! lavendel
lisselbo
21-07-2005, 14:54
En bild på Kajsa som är väldigt trött efter att ha sprungit och busat i trädgården. Fjärilar är kul att jaga men väldigt svårfångade.
Det var ett tag sedan jag var på denna sidan,det var väldans vad fina djurbilder ni har lagt in här.Jag har mest fotat mina blommor och min lille Månsnär han är här.I dag fick jag tillfälle och tar lite bilder på mina katter,Olivia vill inte vara med på bilden.Fritz passa på och låna min solvagn när jag är i trädgården.  Och här kommer Murvel,han vill vara med.
Dagens djurbild får bli Fritz,katterna dricker nästan aldrig inne nu på sommaren,smakar vattnet bättre ute? det verka så.Fritz dricker regnvatten ur krukan.  Jag trodde jag fick med tungan,men icke.
Fialotta
23-07-2005, 20:41
Min favorittråd
Det verkar faktiskt som att vattnet smakar bättre ute
Anki på Öland
25-07-2005, 09:55
Ursäkta mig Oldwolfie, men jag tror baske mig Erik har fått konkurrens!! Min lilla vita Nalle i den här kullen aspirerar på "första platsen" i söthetsligan. Vore han inte en han hade han fått stanna här.....  Anki
CITAT (Anki på Öland @ 25-07-2005, 10:55) Ursäkta mig Oldwolfie, men jag tror baske mig Erik har fått konkurrens!! Min lilla vita Nalle i den här kullen aspirerar på "första platsen" i söthetsligan. Vore han inte en han hade han fått stanna här.....  Anki Vansinnigt gosig, nu har Erik och Felix fått konkurrens
Smekajsa
25-07-2005, 19:54
Vilken goding Anki !!!!
Fialotta
25-07-2005, 20:05
CITAT (Anki på Öland @ 25-07-2005, 10:55) Ursäkta mig Oldwolfie, men jag tror baske mig Erik har fått konkurrens!! Min lilla vita Nalle i den här kullen aspirerar på "första platsen" i söthetsligan. Vore han inte en han hade han fått stanna här.....  Anki Åhhhh....jisses va söt
Var ett tag sedan jag var in här, men nu ville jag dela med mig av kullfoton tagna igår. Bebisarna blir 9 v imorgon (tisdag). 
CITAT (Nutten @ 25-07-2005, 23:45) Var ett tag sedan jag var in här, men nu ville jag dela med mig av kullfoton tagna igår. Bebisarna blir 9 v imorgon (tisdag).   Jättesöta
*Felix matte*
26-07-2005, 20:27
Såååå fina bilder  Felix var alldeles "nottrig" när han mötte oss idag
Jag bara undrar om vi skulle kunna få en bild på Felix igen. I love him. Håller på att bli matte igen. Jag längtar, det är lite bichon i den här valpen. Har haft rashundar jämt, tänkte försöka med en blandhund, blev så förälskad när jag åkte med bussen mellan med Stocholm och Falun och fick se en sötnos utan dess like i mitt tycke. Kääääär är jag och valpen är 4 veckor och hon är min och hon skall heta Majken för nått skall man väl heta.
Anki på Öland
27-07-2005, 22:44
CITAT (Berit @ 27-07-2005, 23:16) Jag bara undrar om vi skulle kunna få en bild på Felix igen. I love him. Håller på att bli matte igen. Jag längtar, det är lite bichon i den här valpen. Har haft rashundar jämt, tänkte försöka med en blandhund, blev så förälskad när jag åkte med bussen mellan med Stocholm och Falun och fick se en sötnos utan dess like i mitt tycke. Kääääär är jag och valpen är 4 veckor och hon är min och hon skall heta Majken för nått skall man väl heta. Grattis! Då förväntar vi oss kort på den lilla snarast! Anki
Just nu är hussen och matten i Danmark så jag kan inte träffa Majken den här veckan, men gissa om ni ska få se bilder på min kärlek när det blir dags
CITAT (Anki på Öland @ 25-07-2005, 10:55) Ursäkta mig Oldwolfie, men jag tror baske mig Erik har fått konkurrens!! Min lilla vita Nalle i den här kullen aspirerar på "första platsen" i söthetsligan. Vore han inte en han hade han fått stanna här.....  Anki huvvaligen ja du Anki de e tur att jag har huset fullt annars skulle man kunna falla för vem som helst av alla goa djur eller hur men söt är han Lille Nalle fast erik e sötast  thihi såklart
Mitt bidrag för dagen blir på den här skallerormen som jag såg på tropikhuset i Hälsingland..
*Felix matte*
31-07-2005, 08:29
Felix 29juli-05
Suck...... Jag säger då det Felix är en riktig sötnos.
*Felix matte*
31-07-2005, 09:13
CITAT (Berit @ 31-07-2005, 10:08) Suck...... Jag säger då det Felix är en riktig sötnos. Visst är han  såg nu att du äntligen ska få en liten valp... väntar på en massa bilder på "minstingen
 Här kommer en bild på vår hankatt Tussen, det är han som är herre i huset  . // Norpan
Inga från Närke
31-07-2005, 16:08
Mitt bidrag idag
CITAT (Felix matte @ 31-07-2005, 10:13) CITAT (Berit @ 31-07-2005, 10:08) Suck...... Jag säger då det  :wub: :wub: Felix är en riktig sötnos. Visst är han  såg nu att du äntligen ska få en liten valp... väntar på en massa bilder på "minstingen  Längtar så mycket  . Det blir nog rena rama terrorn med foton på min nya lilla älskling. Har tänkt att hon skall heta Majken men är lite vankelmodig. det är Bichon Friseé, Lhasa Apso och ShihTzu i henne. Har ni några roliga namnförslag, så vore det kul. Hur gör man för att få en så fin inramning på bilderna som du har Agneta? För övrigt vill jag säga att det är fantastiska bilder på era kelgrisar som finns på den här tråden.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|