|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
Sulawesii
11-08-2005, 18:35
.... det är nog bäst....
lisselbo
11-08-2005, 18:35
Har även sett sötnosen Erik på vovve.net Han är ju bara för go
*Felix matte*
17-08-2005, 21:06
Felix är hemma igen efter att ha bott hos "lillmatte" i mer än en mån. Så här sött sover han just nu i fåtöljen... njuter så av att få ligga på mattes tröja att han inte ens vaknade av blixten
Fialotta
17-08-2005, 21:23
Både Erik o Felix är ju för goa...snuttegubbar
HippieSpellan
18-08-2005, 07:49
jag som inte ens är hundmänniska smälter inför erik...aaaaaaawwww
Både Erik och Felix är ena riktiga luddtussar, hade hellre haft nån av dom är "det stora aset" här hemma, ingen av katterna kan leka med henne, men hon är kärvänlig emot katterna så det blir en och annan blötpuss. Inte ser dom ut att fälla en matkasse med hår per dag heller, dom små charmknuttarna.
andersen
18-08-2005, 08:08
Reserv finns det någon bild på "det stora aset" börja bli nyfiken på hur den ser ut
CITAT (andersen @ 18-08-2005, 09:08) Reserv finns det någon bild på "det stora aset" börja bli nyfiken på hur den ser ut  Jaha, bild finns det, pappersbild, men ingen digitalkamera, ännu . Men jag arbetar hårt på att det ska finnas en snart
Så här ser ett "stort as" ut, men jag föredrar att kalla våran för "den vandrande tresitssoffan"...  Det GÅR att trycka ihop sig i en för liten säng...   Mvh Fenja
Ojsan, jag visste inte att det fanns tvåfärgade Pyreneér  Jag trodde att dom skulle va´vita allihopa, är din renrasig? Han/hon såg fin ut, våran är magrare om midjan men har jättelabbar till tassar, vilket oroar mig för att hon tänker bli ännu större
 Vi var och hälsade på killens moster i helgen som var... 2 av hennes pudlar... himla trevliga hundar
CITAT (Reserv @ 18-08-2005, 16:29) Ojsan, jag visste inte att det fanns tvåfärgade Pyreneér  Jag trodde att dom skulle va´vita allihopa, är din renrasig? Han/hon såg fin ut, våran är magrare om midjan men har jättelabbar till tassar, vilket oroar mig för att hon tänker bli ännu större  Pyrenéerhunden kan som du ser här vara tvåfärgad... Och jo, han är registrerad som rasren i SKK. Mvh Fenja
Nä, nu bara måste jag få tag i en kamera. Våran "lilla" dam ser mer ut som en kalv än dom där gossenallarna du länkade till Fenja. Hon har långa, långa ben, en getingmidja, björntassar som nästan krossar fötterna på en, och en koordination som går till världshistorien. Smidig som en frysbox, det är Fannys närmasta liknelse. Din nalle såg verkligen go ut Fenja, lite rundare än våran och betydligt mindre tassar
Jag klipper tasshåret samtidigt som jag klipper klor, det är nog därför de ser små ut tror jag... ska man ställa ut ska man INTE göra som jag. Mvh Fenja
HippieSpellan
18-08-2005, 21:50
hihihi vad sött... där det finns hjärterum finns det stjärterum... eller nästan iallafall=)
CITAT (Fenja @ 18-08-2005, 13:39) Så här ser ett "stort as" ut, men jag föredrar att kalla våran för "den vandrande tresitssoffan"...  Det GÅR att trycka ihop sig i en för liten säng...   Mvh Fenja Men vilken vacker hund Fenja.  . Fy på sig Reserv och kalla den för ett as  , men förstår att det är med glimten i ögat
Min Frida... hon är så himla nyfiken, varje dag måste hon upp på tunnan för att kunna kolla över staketet på vad grannen gör... och har man tur får man smaka något gott (idag fick hon räkor  )
"Lilleman" som håller på att bli stor nog att flytta hemifrån. Här på sin favorit "leklåda":  Tack Berit, han är trevlig men ack så stor och HÅRIG!! Yenny, vilken fin katt, jag har ett par som är rätt lika din! Mvh Fenja
CITAT (Fenja @ 19-08-2005, 22:10) Yenny, vilken fin katt, jag har ett par som är rätt lika din!
Mvh Fenja Tack! hon är stor som ett hus... väger 6,5 kilo.. min andra katt ser ut som en mygga brevid... hon väger bara 3,2 Fin din kisse var med  Amanda
CITAT (yenny @ 19-08-2005, 22:17) CITAT (Fenja @ 19-08-2005, 22:10) Yenny, vilken fin katt, jag har ett par som är rätt lika din!
Mvh Fenja Tack! hon är stor som ett hus... väger 6,5 kilo.. min andra katt ser ut som en mygga brevid... hon väger bara 3,2 Fin din kisse var med  Amanda DET var en riktigt ursnygg "sköldpadda" har du flera vackra kissar? Oj, en så STOR kisse!! Mvh Fenja
CITAT (Fenja @ 19-08-2005, 22:25) DET var en riktigt ursnygg "sköldpadda" har du flera vackra kissar? Oj, en så STOR kisse!! Mvh Fenja Ja visst e hon tjusig  nej sen var det stopp... 2 st räcker bra åt mej
CITAT (Fenja @ 19-08-2005, 22:10) "Lilleman" som håller på att bli stor nog att flytta hemifrån. Här på sin favorit "leklåda":  Tack Berit, han är trevlig men ack så stor och HÅRIG!! Yenny, vilken fin katt, jag har ett par som är rätt lika din! Mvh Fenja Jag gillar den katten, Fenja . Hur ser han ut egenligen, livrädd? frågande vad är det som händer? jag tror det blir en mycket personlig katt. Tyvärr får jag inte ha katt för min man, jag tycker om alla djur. Men jag hoppas att det blir en Maiken
Han har den där ljusblå stirrande blicken som ser lite skum ut, men pratar man med honom och "kisar" som katter gör när de är till mildhet stämda i sinnet så svarar han på det. Det är en riktig liten "goseråtta"!! Hoppas att det blirt kanonbra med Maiken, hon är SÅÅÅÅ fin! Mvh Fenja
lisselbo
20-08-2005, 08:14
 På skogspromenad
lisselbo
20-08-2005, 08:16
Vilken vacker hund, lillselbo. Jag kikade in i ditt album och tittade på Kajsa. Så söt hon är där med bollen bl.a. Jättefin hund.  Tack för titten.
lisselbo
20-08-2005, 15:42
CITAT (Berit @ 20-08-2005, 13:56) Vilken vacker hund, lillselbo. Jag kikade in i ditt album och tittade på Kajsa. Så söt hon är där med bollen bl.a. Jättefin hund.  :wub: :wub: Tack för titten. Tackar för dom orden Berit, söt är hon och väldigt lydig och duktig för att bara vara 4½ månad.
Inga från Närke
21-08-2005, 13:39
Grannens kattunge Elvis i äppelträdet.   finns fler i albumet "Djur 2004-2005"
"Lilleman" har blivit 8 veckor:  Mvh Fenja
*Felix matte*
23-08-2005, 21:41
CITAT (Fenja @ 23-08-2005, 10:54) "Lilleman" har blivit 8 veckor:  Mvh Fenja Herrejesses sååå söt
Inga från Närke
24-08-2005, 19:20
Gud vad söt din Majken är. Lycka till men nyförvärvet.
Tack Inga från Närke. Jag längtar sååå, får hämta henne den 2 september Då blir det att börja ett nytt liv känns det som.
CITAT (Berit @ 24-08-2005, 20:15)  Underbar! Jag gissar att du går som på nålar där hemma nu? Mvh Fenja
CITAT (annama @ 24-08-2005, 23:07) Gud så söt!!! Vad ska hon bli när hon blir stor?  :wub: :wub: Maiken skall bli en puss o kram hund och framförallt mattes sällskapsdam
CITAT (Fenja @ 24-08-2005, 23:21) CITAT (Berit @ 24-08-2005, 20:15)  Idag ser Maiken ut så här 7 veckor och 2 dagar :rolleyes: :wub:  Underbar! Jag gissar att du går som på nålar där hemma nu? Mvh Fenja Tack Fenja. "nålar" var rätta ordet. Jag har svårt att sova och att koncentrera mig på saker som borde ha gjorts innan den nya damen flyttar in. Passar på att ta en sväng till Göteborg nu och shoppar till den lilla, antar att det finns ett större utbud där än i liten stad, samtidigt kommer det att dröja innan jag kan resa igen. Maiken ska ju skolas in
Fialotta
25-08-2005, 06:41
Helt underbar tråd denna...måste bara in här o kika...går inte att låta bli...så är det bara Lilleman var ju så söt....vilken liten sockerbit Maiken sicken liten gosevalp...ska bli kul att få följa henne när hon växer upp...dey kommer väl mer bilder hoppas jag
Ljuvlig lite vovve
CITAT (maudan @ 25-08-2005, 07:41) Helt underbar tråd denna...måste bara in här o kika...går inte att låta bli...så är det bara Lilleman var ju så söt....vilken liten sockerbit Maiken sicken liten gosevalp...ska bli kul att få följa henne när hon växer upp...dey kommer väl mer bilder hoppas jag   Här kommer det en bild på Majken och hennes kullsyskon, fattas 2 st på bilden. Maiken i mitten av dom tre som sitter i klunga
Fialotta
25-08-2005, 15:07
CITAT (Berit @ 25-08-2005, 15:55) CITAT (maudan @ 25-08-2005, 07:41) Helt underbar tråd denna...måste bara in här o kika...går inte att låta bli...så är det bara Lilleman var ju så söt....vilken liten sockerbit Maiken sicken liten gosevalp...ska bli kul att få följa henne när hon växer upp...dey kommer väl mer bilder hoppas jag   Här kommer det en bild på Majken och hennes kullsyskon, fattas 2 st på bilden. Maiken i mitten av dom tre som sitter i klunga  Näääää....va söta....jg vill ha allihop...varning på att släppa in mig på en valpkennel...risken är så himla stor att jag kommer ut med dom alla...därför...vågar jag inte ens närma mig såna Lyckost där
*Felix matte*
25-08-2005, 15:38
CITAT (Berit @ 25-08-2005, 15:55)  Här kommer det en bild på Majken och hennes kullsyskon, fattas 2 st på bilden. Maiken i mitten av dom tre som sitter i klunga  Sååå söt hon är lilla Maiken och den vita till höger om henne ser ut som miniFelix
CITAT (Berit @ 25-08-2005, 03:14) Passar på att ta en sväng till Göteborg nu och shoppar till den lilla, antar att det finns ett större utbud där än i liten stad, samtidigt kommer det att dröja innan jag kan resa igen. Maiken ska ju skolas in  Råkar du lida av perennbrist så är du välkommen!! Jag bor i och för sig mellan Borås och Ulricehamn men du kanske tar riks 40 ner och då är det nära! Mvh Fenja
CITAT (Fenja @ 25-08-2005, 17:03) CITAT (Berit @ 25-08-2005, 03:14) Passar på att ta en sväng till Göteborg nu och shoppar till den lilla, antar att det finns ett större utbud där än i liten stad, samtidigt kommer det att dröja innan jag kan resa igen. Maiken ska ju skolas in  :D Råkar du lida av perennbrist så är du välkommen!! Jag bor i och för sig mellan Borås och Ulricehamn men du kanske tar riks 40 ner och då är det nära! Mvh Fenja Oh tack Fenja det hade varit roligt att få hälsa på dig. Men jag åker tåg till Göteborg, bekvämast så tycker jag och går lika snabbt som bil. Det här med perenner låter intressant, vi tar det i prydnadsväxter får vi se vad du har. Tack än en gång för inbjudan, kanske det kan bli en annan gång
Om suget efter valp kvarstår maudan så tror jag uppfödarna har 1 st hanhund kvar, den till vänster om maiken
Till Felix matte, jag tänkte på en gång när jag fick se de vita valparna, att så där måste Felix ha sett ut som valp
Fialotta
25-08-2005, 18:47
CITAT (Berit @ 25-08-2005, 19:44) Om suget efter valp kvarstår maudan så tror jag uppfödarna har 1 st hanhund kvar, den till vänster om maiken  Tack du...sukta mig inte sådär...jobbar fortfarande...men en dag så ska även jag slå till igen på valp
Anki på Öland
28-08-2005, 09:26
"Världens goaste mage" har somnat i soffan......  Anki
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|