|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
CITAT (askar @ 30-12-2006, 21:01) CITAT (Kat @ 30-12-2006, 20:55) Är det verkligen så chockerande?  Jag förstår inte?!?
37 sidor och helt otroligt att ingen kontaktat Ingemar....sånt här brukar inte få hålla på så länge annars, men dom har kanske mellandagsledigt, det kan dom behöva.
CITAT (Reserv @ 30-12-2006, 21:03) 37 sidor och helt otroligt at ingen kontaktat Ingemar....sånt här brukar inte få hålla på så länge annars, men dom har kanske mellandagsledigt, det kan dom behöva.  jag har ett par fjortontums över om du vill ha? reserv
CITAT (Reserv @ 30-12-2006, 21:03) 37 sidor och helt otroligt at ingen kontaktat Ingemar....sånt här brukar inte få hålla på så länge annars, men dom har kanske mellandagsledigt, det kan dom behöva.  Jag har kontaktat moderator med önskan om rensning på personangrepp. Men de är som du säger antagligen lediga.
CITAT (pejori @ 30-12-2006, 21:04) CITAT (Reserv @ 30-12-2006, 21:03) 37 sidor och helt otroligt at ingen kontaktat Ingemar....sånt här brukar inte få hålla på så länge annars, men dom har kanske mellandagsledigt, det kan dom behöva.  jag har ett par fjortontums över om du vill ha? reserv  Känns som det kan behövas om man inte ska ha en ny infarkt
CITAT (Kat @ 30-12-2006, 21:03) CITAT (askar @ 30-12-2006, 21:01) CITAT (Kat @ 30-12-2006, 20:55) Är det verkligen så chockerande?  Jag förstår inte?!? Tänk efter en liten stund så förstår du nog.
CITAT (Kat @ 30-12-2006, 20:40) CITAT (stina @ 30-12-2006, 20:27) Kat: Säger du "jag vill knulla"?
Ja?!? När det är min avsikt, så självklart. det säger mera om användaren av ordet...än ordet i sig. vulgära uttryck i en vulgär miljö, som inte har med känslor och sex att göra över huvudtaget enbart vulgärt och nedvärderande, men det är kanske så du ser på sexualitet över huvud taget?
malin72
30-12-2006, 21:08
CITAT (Reserv @ 30-12-2006, 21:05) CITAT (pejori @ 30-12-2006, 21:04) CITAT (Reserv @ 30-12-2006, 21:03) 37 sidor och helt otroligt at ingen kontaktat Ingemar....sånt här brukar inte få hålla på så länge annars, men dom har kanske mellandagsledigt, det kan dom behöva.  jag har ett par fjortontums över om du vill ha? reserv  Känns som det kan behövas om man inte ska ha en ny infarkt  nej nej lugn och fin nu Reserv  inte ska detta få dig att må dåligt  men jag vet vad du menar,tur att man har medicin att ta vid behov när hjärtat flyger iväg av att man blir upprörd
malin72
30-12-2006, 21:09
CITAT (Kat @ 30-12-2006, 20:57) CITAT Om du kallar det här diskutera har du verkligen inte höga krav på en diskussion. ANki Det finns vissa, om än få, diskussionsinlägg i tråden. Eftersom jag varit med hela tiden så hittar jag dem. och tyvärr är det inte du själv som står för dom inläggen, hur gärna du än skulle vilja det babbla och hålla låda om ingenting, är du bra på, så satsa på att bli politiker....i nått grannland
CITAT (askar @ 30-12-2006, 21:08) Tänk efter en liten stund så förstår du nog.  Nej, jag gör inte det. Jag använder ordet för att det perfekt beskriver vad jag vill göra, plus att det avdramatiserar sex och sexualitet som något fult och smutsigt.
CITAT (Reserv @ 30-12-2006, 21:05) CITAT (pejori @ 30-12-2006, 21:04) CITAT (Reserv @ 30-12-2006, 21:03) 37 sidor och helt otroligt at ingen kontaktat Ingemar....sånt här brukar inte få hålla på så länge annars, men dom har kanske mellandagsledigt, det kan dom behöva.  jag har ett par fjortontums över om du vill ha? reserv  Känns som det kan behövas om man inte ska ha en ny infarkt  så ja...så ja...lugn och fin nu * klappar reserv på huvudet lite * dom är på väg...hammare får du stå för själv
CITAT (pejori @ 30-12-2006, 21:08) enbart vulgärt och nedvärderande, men det är kanske så du ser på sexualitet över huvud taget?  Tvärtom ser jag på sex som något trevligt. Därför bör det inte finnas fula ord för det. Genom att använda ord som vissa anser som obehagliga blir de så småningom av med sin stämpel.
CITAT (pejori @ 30-12-2006, 21:10) Du kan lägga ner smutskastningen nu.
CITAT (Kat @ 30-12-2006, 21:14) CITAT (pejori @ 30-12-2006, 21:10) och tyvärr är det inte du själv som står för dom inläggen, hur gärna du än skulle vilja det  :lol: babbla och hålla låda om ingenting, är du bra på, så satsa på att bli politiker....i nått grannland  :) Du kan lägga ner smutskastningen nu. ja...varför utsätta grannarna för en sådan smutskastning...dom har ju inget ont gjort
CITAT (Kat @ 30-12-2006, 21:05) CITAT (Reserv @ 30-12-2006, 21:03) 37 sidor och helt otroligt at ingen kontaktat Ingemar....sånt här brukar inte få hålla på så länge annars, men dom har kanske mellandagsledigt, det kan dom behöva.  Jag har kontaktat moderator med önskan om rensning på personangrepp. Men de är som du säger antagligen lediga. Jag tror att det är en god idé. Personligen skulle jag också gärna få utrett om misstänkt trolling. Tycker mig haft allt för många såna känningar i den här tråden, likheter i retorik m.m. Men det får jag väl PM:a om själv gissar jag
CITAT (pejori @ 30-12-2006, 21:16) ja...varför utsätta grannarna för en sådan smutskastning...dom har ju inget ont gjort  Ännu en.
CITAT (AnitaGg @ 30-12-2006, 21:18) CITAT (Kat @ 30-12-2006, 21:05) CITAT (Reserv @ 30-12-2006, 21:03) 37 sidor och helt otroligt at ingen kontaktat Ingemar....sånt här brukar inte få hålla på så länge annars, men dom har kanske mellandagsledigt, det kan dom behöva.  Jag har kontaktat moderator med önskan om rensning på personangrepp. Men de är som du säger antagligen lediga. Jag tror att det är en god idé. Personligen skulle jag också gärna få utrett om misstänkt trolling. Tycker mig haft allt för många såna känningar i den här tråden, likheter i retorik m.m. Men det får jag väl PM:a om själv gissar jag  Tänk, den tanken har faktiskt slagit mig med....just retoriken, enaslående likhet och den andra med samma likhet har juh inte vart så synlig på slutet så....tja
CITAT (AnitaGg @ 30-12-2006, 21:18) Personligen skulle jag också gärna få utrett om misstänkt trolling. Tycker mig haft allt för många såna känningar i den här tråden, likheter i retorik m.m. Gärna för min del. Jag har inget att dölja och står alltid för mina åsikter, oavsett sällskap.
CITAT (Kat @ 30-12-2006, 21:20) CITAT (AnitaGg @ 30-12-2006, 21:18) Personligen skulle jag också gärna få utrett om misstänkt trolling. Tycker mig haft allt för många såna känningar i den här tråden, likheter i retorik m.m. Gärna för min del. Jag har inget att dölja och står alltid för mina åsikter, oavsett sällskap. Jag står också för mina åsikter oavsett sällskap, men det är väl knappast det som är trolling.
CITAT (AnitaGg @ 30-12-2006, 21:22) Jag står också för mina åsikter oavsett sällskap, men det är väl knappast det som är trolling. Det beror på vad man menar med det. Jag vet inte vad du menar.
CITAT (Kat @ 30-12-2006, 21:23) CITAT (AnitaGg @ 30-12-2006, 21:22) Jag står också för mina åsikter oavsett sällskap, men det är väl knappast det som är trolling.
Det beror på vad man menar med det. Jag vet inte vad du menar. Jag kan citera wikipedia då: "Ett internettroll, eller bara troll, är en användare som skriver artiklar eller debattinlägg på Internet (framför allt Usenet och webbfora) med huvudsyfte att reta upp folk." Fotnot: Dessa troll har sen ofta en annan identitet på samma fora som man använder för mer seriösa inlägg, men det kan vara lite olika.
Gossen Ruda
30-12-2006, 21:28
Mata inte trollen, då dör dom av svält. Kat bara provocerar för att hålla igång tråden. Sluta skriv här nu alla kloka odlaiter.
CITAT (AnitaGg @ 30-12-2006, 21:27) CITAT (Kat @ 30-12-2006, 21:23) CITAT (AnitaGg @ 30-12-2006, 21:22) Jag står också för mina åsikter oavsett sällskap, men det är väl knappast det som är trolling.
Det beror på vad man menar med det. Jag vet inte vad du menar. Jag kan citera wikipedia då: "Ett internettroll, eller bara troll, är en användare som skriver artiklar eller debattinlägg på Internet (framför allt Usenet och webbfora) med huvudsyfte att reta upp folk." Fotnot: Dessa troll har sen ofta en annan identitet på samma fora som man använder för mer seriösa inlägg, men det kan vara lite olika. Då var det precis det jag menade: Jag står för mina åskikter oavsett sällskap. Jag säger dem knappast för att reta upp folk, så jag är inte det minsta rätt för en 'trollutredning'. Hade jag varit ute efter att reta folk hade det varit lämpligare att utge sig för att vara nazist eller homofob.
CITAT (Gossen Ruda @ 30-12-2006, 21:28) Mata inte trollen, då dör dom av svält. Kat bara provocerar för att hålla igång tråden. Sluta skriv här nu alla kloka odlaiter. Jepp
CITAT (Gossen Ruda @ 30-12-2006, 21:28) Mata inte trollen, då dör dom av svält. Kat bara provocerar för att hålla igång tråden. Sluta skriv här nu alla kloka odlaiter. ska ske kapten * står i givakt och slår ihop klackarna med en smäll *
Monica i Nässjö
30-12-2006, 21:45
CITAT (Scrollan @ 30-12-2006, 10:11) CITAT (Kat @ 29-12-2006, 22:36) CITAT (Reserv @ 29-12-2006, 22:33) Du kan inte fundera på att fortsätta ditt korståg i dom kretsarna då??
Poängen att föra samma diskussion med redan insatta är tämligen onödigt eftersom det inte genererar något nytt. Och du tycker det går bra att föra denna diskussion på det här forumet då? Tycker du att du lyckas föra ut ditt budskap på ett informativt sätt? Är det inte synd att ditt budskap överskuggas av diskussioner om dig som person, ditt sätt att uttrycka det, dina ordval osv? Återigen tips ifrån mig som jag gav dig tidigare: Har man ett budskap att föra ut så görs det enklast med ödmjukhet, öppenhet och diplomati. Då vinner man motpartens nyfikenhet och diskussioner kan föras sakligt. Nu kan jag inte hålla mig längre. Scrollan, jag håller fullständigt med dig, kunde inte sagt det bättre själv! Och Kat, har du inte insett vid det här laget att det är din diskussionsteknik som får alla emot dig. Din, i grunden behjärtansvärda, uppgift att skapa mer förståelse för en utsatt grupp i samhället har ju med ditt sätt att agitera fått helt motsatt verkan. Och det kan väl aldrig ha varit din avsikt? Som sagt var, med ödmjukhet uppnår man mycket mer!
Så skönt Dåså. Var var vi? Angående religion, tror jag... Religion och kulturyttringar. Var går gränsen för hur mycket man kan bre ut sin kultur, utan att den går ut för mycket över andra? Den är individuell naturligtvis, men det är en intressant diskussion: Nu vet jag att det här är lite pereferitankar, men intressant ändå... Är det okej att pynta sin balkong så att grannarna tvingas se blinkande lampor och störtfula tomtar hela december? Vad går gränsen för offentliga utsmyckningar? Statyer, gatukonst och allsköns utsmyckningar brukar vara källa till stor debatt på tidningarnas insändarsidor. Hur mycket får en persons eller en kulturs grupp inkräkta på andras privatliv/kulturer? Är skolavslutningar i kyrka okej? Bön och predikan? Kyrkklockor? Minaretutrop?
CITAT (pejori @ 30-12-2006, 21:36) CITAT (Gossen Ruda @ 30-12-2006, 21:28) Mata inte trollen, då dör dom av svält. Kat bara provocerar för att hålla igång tråden. Sluta skriv här nu alla kloka odlaiter. ska ske kapten * står i givakt och slår ihop klackarna med en smäll *  Akta fotknölarna  Schkåll Amiral von Snyder
CITAT (monka @ 30-12-2006, 21:45) Nu kan jag inte hålla mig längre. Scrollan, jag håller fullständigt med dig, kunde inte sagt det bättre själv! Och Kat, har du inte insett vid det här laget att det är din diskussionsteknik som får alla emot dig. Din, i grunden behjärtansvärda, uppgift att skapa mer förståelse för en utsatt grupp i samhället har ju med ditt sätt att agitera fått helt motsatt verkan. Och det kan väl aldrig ha varit din avsikt? Som sagt var, med ödmjukhet uppnår man mycket mer! Berätta då för mig var jag har agiterat. Och gör det utförligt. Berätta också hur man förhåller sig ödmjuk gentemot personer som inte räds att slänga ur sig förolämpningar så fort de kommer åt.
CITAT (Reserv @ 30-12-2006, 21:50) CITAT (pejori @ 30-12-2006, 21:36) CITAT (Gossen Ruda @ 30-12-2006, 21:28) Mata inte trollen, då dör dom av svält. Kat bara provocerar för att hålla igång tråden. Sluta skriv här nu alla kloka odlaiter. ska ske kapten * står i givakt och slår ihop klackarna med en smäll *  Akta fotknölarna  Schkåll Amiral von Snyder  visst fan ja...nu förstår jag varför fotknölen känns som en böld i r**en sparkade fel där i yran
Snöflinga
30-12-2006, 22:03
Tror jag har bestämt mig ... det får nog bli blått  OJ, FÖRLÅT, hamnade visst i fel tråd
CITAT (Snöflinga @ 30-12-2006, 22:03) Tror jag har bestämt mig ... det får nog bli blått  OJ, FÖRLÅT, hamnade visst i fel tråd  blått är flott... tänkte tapetsera mitt vardagsrum i en gråblå nyans jag
zaaritha
30-12-2006, 22:08
Here´s to You, mr Winterbottom!
Monica i Nässjö
30-12-2006, 22:08
CITAT (Kat @ 30-12-2006, 21:52) CITAT (monka @ 30-12-2006, 21:45) Nu kan jag inte hålla mig längre. Scrollan, jag håller fullständigt med dig, kunde inte sagt det bättre själv! Och Kat, har du inte insett vid det här laget att det är din diskussionsteknik som får alla emot dig. Din, i grunden behjärtansvärda, uppgift att skapa mer förståelse för en utsatt grupp i samhället har ju med ditt sätt att agitera fått helt motsatt verkan. Och det kan väl aldrig ha varit din avsikt? Som sagt var, med ödmjukhet uppnår man mycket mer!
Berätta då för mig var jag har agiterat. Och gör det utförligt. Berätta också hur man förhåller sig ödmjuk gentemot personer som inte räds att slänga ur sig förolämpningar så fort de kommer åt. Men snälla Kat, du måste väl vid det här laget ha förstått att det är något med ditt sätt att argumentera som gör folk uppretade. Annars skulle det väl inte ha resulterat i alla dessa motargument, sida upp och sida ner? Och jag håller med dig i mycket, förstår också känslorna av att vara "osynliggjord" i samhället -måste vara frustrerande- men jag kunde ändå inte låta bli att reta mig på ditt sätt att argumentera. Och fråga mig inte varför, det kan jag inte sätta fingret på. Vet bara att när jag läser dina inlägg så blir jag lite mer "anti-homo"! Du kanske skulle testa det här med ödmjukhet?
CITAT (zaaritha @ 30-12-2006, 22:08) Here´s to You, mr Winterbottom!  Är ju bara ett dygn för tidigt.
CITAT (zaaritha @ 30-12-2006, 22:08) Here´s to You, mr Winterbottom!  happy new year miss sophie... it´s a lovley party
zaaritha
30-12-2006, 22:10
Jag vet!
CITAT (askar @ 30-12-2006, 22:09) CITAT (zaaritha @ 30-12-2006, 22:08) Here´s to You, mr Winterbottom!  Är ju bara ett dugn för tidigt.  ska man hinna nå deras klass, får man börja tuta redan idag
Vi kan nog allt utantill vid det här laget va´? både det ena och det andra
CITAT (Kat @ 30-12-2006, 21:48) Så skönt :)
Dåså. Var var vi?
Angående religion, tror jag... Religion och kulturyttringar.
Var går gränsen för hur mycket man kan bre ut sin kultur, utan att den går ut för mycket över andra? Den är individuell naturligtvis, men det är en intressant diskussion:
Nu vet jag att det här är lite pereferitankar, men intressant ändå...
Är det okej att pynta sin balkong så att grannarna tvingas se blinkande lampor och störtfula tomtar hela december? Vad går gränsen för offentliga utsmyckningar? Statyer, gatukonst och allsköns utsmyckningar brukar vara källa till stor debatt på tidningarnas insändarsidor.
Hur mycket får en persons eller en kulturs grupp inkräkta på andras privatliv/kulturer?
Är skolavslutningar i kyrka okej? Bön och predikan?
Kyrkklockor? Minaretutrop? Vi hade alltid skolavslutnignen i kyrkan när jag gick i grundskolan. Jag tänker tillbaks på det med värme. Det var en fin cermoni. Vi var dels i en av Svenska Kyrkans kyrkor, vi var i Missionskyrkan och i Pingskyrkan. Det var en fin lokala att samlas i och vi sjöng de sedvanliga avslutningsvisorna såsom Den blomstertid nu kommer, I denna ljuva sommartid, Du ska inte tro det blir sommar och senare även We are the world. När vi gick i femman eller sexan ville vi sjunga Öppna landskap men det fick vi inte för vår musiklärare eftersom käre U Lundell skrivit "där bränner jag mitt brännvin själv" vilket hon inte tyckte passade komma ur små flick- och gosstrupar. Det var inget religöst över själva avslutningscermoninerna. Mer än ovan nämda psalmer då. Jag orkar inte uppröra mig över offentliga utsmyckningar, jag har annat att lägga min energi på. Samma gäller i stort med ballkonger o dyl. Jag tycker det är jobbigare med cigarettrök som kommer in via ballkonger men blir inte speciellt arg över det heller. Det är deras ballkonger de är ute på. Eftersom jag inte är allergisk så kan jag stänga min dörr i fem minuter. Kyrkklockor störs jag inte av öht. Minaretutrop har jag bara hört på semster utomlands och det var inget jag stördes av då. Skulle däremot kyrkklockorna ringa eller minaretutropen ske klockan fem på morgonen skulle jag bli tossig ett tag men sen förmodligen vänja mig vid ljudet så jag inte vaknade av dem. Bön och predikan i skolan tycker jag inte är ok. Det stänger ute alldeles för många. Förmodligen så är det fler ickekristna än utövande kristna i en svensk genomsnittsklass idag? Öht tycker jag att religion inte är något som ska prackas på folk. Alla måste själva få ta ställning till vad de tycker och tror. Det gäller inte bara religion. /suddis.
CITAT (pejori @ 30-12-2006, 22:11) CITAT (askar @ 30-12-2006, 22:09) CITAT (zaaritha @ 30-12-2006, 22:08) Here´s to You, mr Winterbottom!  Är ju bara ett dugn för tidigt.  ska man hinna nå deras klass, får man börja tuta redan idag  Och bingen??? Den fick tuta iväg själv den??
zaaritha
30-12-2006, 22:14
"bingen", what?
CITAT (zaaritha @ 30-12-2006, 22:14) "bingen", what? Det är bara Pejori som pratar i sömnen  hon har sagt natti natti redan
CITAT (Reserv @ 30-12-2006, 22:16) CITAT (zaaritha @ 30-12-2006, 22:14) "bingen", what? Det är bara Pejori som pratar i sömnen  hon har sagt natti natti redan  tutar i bingen....blir hur bra som helst ju... nu är det slut i rutan....jag lovar...ska dra ut sladden nu
CITAT (monka @ 30-12-2006, 22:08) Poängen är ju att jag inte hunnit argumentera, eftersom jag hela tiden får värja mig mot personangrepp. Så var skulle jag ha kunna hunnit agitera? Jag behöver exempel på var jag har agiterat för att kunna utvärdera det. Alla sådana försök tidigare har lett till uppdagande av något svar jag givit på ett regelrätt personangrepp. Så nej, jag kan inte se var jag har retat upp folk. Faktiskt och egentligen. Jag sätter inte ut många smileys. Jag använder punkt. Jag försöker vara saklig. Det har hänt några få gånger i livet att några blivit retade av att jag inte blir arg, utan försöker hålla mig till saken. Det KAN jag inte se som ett problem hos MIG. Jag är med i fruktsamma diskussioner om allt möjligt både i verkliga livet och på nätet konstant, så SÅ illa kan det inte vara. De enda som reagerar negativt brukar vara de som saknar konkreta motargument. Alla andra klarar att hålla hur god nivå som helst mot mig - ÄVEN om åsikterna är klart motsatta. DET är debatt och diskussion. Det här är bara smutskastning. Man behöver inte älska mig och min debattstil, men man KAN överse med den och fokusera på det jag säger istället. Framförallt kan man fråga när något är oklart, istället för att bestämma sig för hur en person är. Jag är inte född för att vara bekväm. Det är inte min uppgift i livet.
CITAT (suddis @ 30-12-2006, 22:12) Kyrkklockor störs jag inte av öht. Minaretutrop har jag bara hört på semster utomlands och det var inget jag stördes av då. Skulle däremot kyrkklockorna ringa eller minaretutropen ske klockan fem på morgonen skulle jag bli tossig ett tag men sen förmodligen vänja mig vid ljudet så jag inte vaknade av dem.
Bön och predikan i skolan tycker jag inte är ok. Det stänger ute alldeles för många. Förmodligen så är det fler ickekristna än utövande kristna i en svensk genomsnittsklass idag? Öht tycker jag att religion inte är något som ska prackas på folk. Alla måste själva få ta ställning till vad de tycker och tror. Det gäller inte bara religion.
/suddis. Kyrkklockor är vi ju vana med. Men hur skulle vi reagera med ett minaret runt knuten? Borde inte det vara en rättighet i ett religionsfritt land, om kyrkorna får göra något likvärdigt? Jag håller med dig gällande religion och skola och är dessutom emot konfessionella grund-friskolor (eftersom barn inte kan välja själva).
Monica i Nässjö
30-12-2006, 22:33
CITAT (Kat @ 30-12-2006, 22:23) CITAT (monka @ 30-12-2006, 22:08) Men snälla Kat, du måste väl vid det här laget ha förstått att det är något med ditt sätt att argumentera som gör folk uppretade. Annars skulle det väl inte ha resulterat i alla dessa motargument, sida upp och sida ner? Och jag håller med dig i mycket, förstår också känslorna av att vara "osynliggjord" i samhället -måste vara frustrerande- men jag kunde ändå inte låta bli att reta mig på ditt sätt att argumentera. Och fråga mig inte varför, det kan jag inte sätta fingret på. Vet bara att när jag läser dina inlägg så blir jag lite mer "anti-homo"! Du kanske skulle testa det här med ödmjukhet?  :wub: :wub: Poängen är ju att jag inte hunnit argumentera, eftersom jag hela tiden får värja mig mot personangrepp. Så var skulle jag ha kunna hunnit agitera? Jag behöver exempel på var jag har agiterat för att kunna utvärdera det. Alla sådana försök tidigare har lett till uppdagande av något svar jag givit på ett regelrätt personangrepp. Så nej, jag kan inte se var jag har retat upp folk. Faktiskt och egentligen. Jag sätter inte ut många smileys. Jag använder punkt. Jag försöker vara saklig. Det har hänt några få gånger i livet att några blivit retade av att jag inte blir arg, utan försöker hålla mig till saken. Det KAN jag inte se som ett problem hos MIG. Jag är med i fruktsamma diskussioner om allt möjligt både i verkliga livet och på nätet konstant, så SÅ illa kan det inte vara. De enda som reagerar negativt brukar vara de som saknar konkreta motargument. Alla andra klarar att hålla hur god nivå som helst mot mig - ÄVEN om åsikterna är klart motsatta. DET är debatt och diskussion. Det här är bara smutskastning. Man behöver inte älska mig och min debattstil, men man KAN överse med den och fokusera på det jag säger istället. Framförallt kan man fråga när något är oklart, istället för att bestämma sig för hur en person är. Jag är inte född för att vara bekväm. Det är inte min uppgift i livet. Jo men har du inte någon gång funderat över varför, VARFÖR, du får alla dessa morargument? Varför retar man sig på just dina inlägg? Förstår du inte att budskapet i vad du vill ha sagt går förlorat p.g a hur du framför dom? Det är ju såpass viktiga frågor så du kanske borde reflektera lite över detta?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|