Tack för den morgonstunden
. Ni är ju bara för sköna
Men det här med näringen!!! Jag blir galen på er
. Titti ger inte sina nåt speciellt, Pejjan skämmer bort sina kopiöst. Gå tillbaks i tråden och kika på tittis, de är ju fantastiska
. Jag har ju slutat fjäska för mina sen jag såg hennes och nu kommer Pejjan
, suck, jag blir svett
........
Inte får jag nån "riktig" blomning inte. Den vita har behagat visa sig med en blomklase en enda gång. Den blå ett par ggr och den lila har ju faktiskt blommat. Jag säger som Floppy, ger de inte lite mer blomning nu i år så vill jag inte ha dem
Och visst är bladen olika Ladyn. Agnistus, är det den lila måntro? I så fall vill jag även kalla den mer "luden" än de andra.
Synd att jag är billös för tillfället, annars hade jag gett mig ut och letat efter en buss med en timmerbil i lasten
Edit: Glömde säga att bilder på tittis finns på sidan 33

Men det här med näringen!!! Jag blir galen på er

Inte får jag nån "riktig" blomning inte. Den vita har behagat visa sig med en blomklase en enda gång. Den blå ett par ggr och den lila har ju faktiskt blommat. Jag säger som Floppy, ger de inte lite mer blomning nu i år så vill jag inte ha dem

Och visst är bladen olika Ladyn. Agnistus, är det den lila måntro? I så fall vill jag även kalla den mer "luden" än de andra.
Synd att jag är billös för tillfället, annars hade jag gett mig ut och letat efter en buss med en timmerbil i lasten

Edit: Glömde säga att bilder på tittis finns på sidan 33
Får djävlas lite till då

Min lila är en iochrom...vad den nu hette

Min lilla blåa var lite sur när den kom hem, men jag tror den var försurad bara

inga blad ville vara kvar, men den har växt fem cm, redan
oops...ny tråd på g...skriver där i stället