CITAT (Gillan @ 18-07-2008, 08:12) *
Tack för den morgonstunden rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif . Ni är ju bara för sköna wub.gif

Men det här med näringen!!! Jag blir galen på er -fear-.gif help.gif . Titti ger inte sina nåt speciellt, Pejjan skämmer bort sina kopiöst. Gå tillbaks i tråden och kika på tittis, de är ju fantastiska wub.gif . Jag har ju slutat fjäska för mina sen jag såg hennes och nu kommer Pejjan duh.gif , suck, jag blir svett sweatingbullets.gif ........

Inte får jag nån "riktig" blomning inte. Den vita har behagat visa sig med en blomklase en enda gång. Den blå ett par ggr och den lila har ju faktiskt blommat. Jag säger som Floppy, ger de inte lite mer blomning nu i år så vill jag inte ha dem rtfm.gif

Och visst är bladen olika Ladyn. Agnistus, är det den lila måntro? I så fall vill jag även kalla den mer "luden" än de andra.

Synd att jag är billös för tillfället, annars hade jag gett mig ut och letat efter en buss med en timmerbil i lasten a0a.gif

Edit: Glömde säga att bilder på tittis finns på sidan 33

Får djävlas lite till då naughty.gif
Min lila är en iochrom...vad den nu hette giggle.gif
Min lilla blåa var lite sur när den kom hem, men jag tror den var försurad bara rotfl.gif
inga blad ville vara kvar, men den har växt fem cm, redan
oops...ny tråd på g...skriver där i stället w00t.gif