Full version: Allmänt svammel :)
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
AnitaO
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 19:40)
Jag är lite förundrad över vad andra läser på forumet.... blink.gif wacko.gif Det finns några som läser bara gamla trådar och endast s.k. bråktrådar. wink.gif va´kan man möjligtvis få ut av nåt sånt? unsure.gif Samma sak varje gång man ser dessa i forumet, samma trådar och läser läääänge, wink.gif Dom har nog inte fattat att det är juh här det händer nåt och att det kan avverkas mycket i samma tråd och inte bara gräl. rolleyes.gif

20 sidor och inte ett ont ord.
Nytt Odla-rekord? laugh.gif
yenny
Jag är lite förundrad över vad andra läser på forumet.... blink.gif wacko.gif Det finns några som läser bara gamla trådar och endast s.k. bråktrådar. wink.gif va´kan man möjligtvis få ut av nåt sånt? unsure.gif Samma sak varje gång man ser dessa i forumet, samma trådar och läser läääänge, wink.gif Dom har nog inte fattat att det är juh här det händer nåt och att det kan avverkas mycket i samma tråd och inte bara gräl. rolleyes.gif

hur ser du vad andra läser?
Reserv
CITAT (yenny @ 14-09-2005, 19:42)
Jag är lite förundrad över vad andra läser på forumet.... blink.gif  :wacko:  Det finns några som läser bara  gamla trådar och endast  s.k. bråktrådar. wink.gif  va´kan man möjligtvis få ut av nåt sånt? unsure.gif  Samma sak varje gång man ser dessa i forumet, samma trådar och läser läääänge, wink.gif  Dom har nog inte fattat att det är juh här det händer nåt och att det kan avverkas mycket i samma tråd och inte bara gräl. rolleyes.gif

Jak är ert nye Saida....ja laugh.gif laugh.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 19:43)
CITAT (yenny @ 14-09-2005, 19:42)
Jag är lite förundrad över vad andra läser på forumet.... blink.gif  wacko.gif  Det finns några som läser bara  gamla trådar och endast  s.k. bråktrådar. wink.gif  va´kan man möjligtvis få ut av nåt sånt? unsure.gif  Samma sak varje gång man ser dessa i forumet, samma trådar och läser läääänge, wink.gif  Dom har nog inte fattat att det är juh här det händer nåt och att det kan avverkas mycket i samma tråd och inte bara gräl. rolleyes.gif

Jak är ert nye Saida....ja laugh.gif laugh.gif

rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif men kan man det?
Magdis
Reserv kan koppla in sig på andra personers hjärnor! rolleyes.gif
stina
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-09-2005, 19:47)

Hjääääälp!!!!!!! ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Reserv

Jag är juh så många så det skulle banne mig inte förvåna mig ett dugg om jag var dom som läste skiten blink.gif wacko.gif
silos
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 19:50)
Reserv kan koppla in sig på andra personers hjärnor!  :rolleyes:

Jag är juh så många så det skulle banne mig inte förvåna mig ett dugg om jag var dom som läste skiten blink.gif wacko.gif

Hi hi du är alltså en multiperson biggrin.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 19:50)
Reserv kan koppla in sig på andra personers hjärnor!  :rolleyes:

Det måste börja bli lite svårt för dig att hålla reda på dig själv nu va? blink.gif
yenny
ja just ja!!! nu minns jag... jag var ju vi/ni/oss och hur det nu var wacko.gif blink.gif laugh.gif laugh.gif
Inte konstigt då att han har koll biggrin.gif laugh.gif
yenny
Japp... som jag misstänkte... klockan slog åtta och tiden den stannade... biggrin.gif
Reserv
Nu tickar klockan vidare rolleyes.gif
yenny
ja min klocka den står stilla lite till...fast jag kollar på tv samtidigt som jag sitter här framför biggrin.gif
Reserv
CITAT (yenny @ 14-09-2005, 21:00)
ja min klocka den står stilla lite till...fast jag kollar på tv samtidigt som jag sitter här framför biggrin.gif

Är inte Idol klart än?
yenny
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:01)
CITAT (yenny @ 14-09-2005, 21:00)

Är inte Idol klart än?

jag kollar på oc också.... smile.gif
farbror B
Nu är äntligen Idol klart, så man kan se på TV
L O S T är melodin laugh.gif
Magdis
Det är tomt i skallen...nån som har påfyllning?
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-09-2005, 21:05)

Alla ska juh sitta framför dumburken, blir varken påfyllning eller påtår här inte sad.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:06)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-09-2005, 21:05)

Alla ska juh sitta framför dumburken, blir varken påfyllning eller påtår här inte sad.gif

Men du är här nu iallafall?
Reserv
Vi får väl köra vanligt prat då.........hur har vädret vart idag då? Här har det vart blött både vågrätt och lodrätt, fast man behöver juh inte vattna blomstren nåt då rolleyes.gif
Magdis
Vanligt prat....nej nu börjar det spåra ur! laugh.gif laugh.gif Off-topic! rolleyes.gif
Biggan_
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-09-2005, 11:12)
CITAT (Birgitta P @ 14-09-2005, 11:03)
Något i stil med detta?

laugh.gif  :lol:  :lol:

Nu börjar det likna nåt! Vem vill börja? rolleyes.gif

Hur vá det nu då? Vem skulle börja?
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-09-2005, 21:12)
Vanligt prat....nej nu börjar det spåra ur! laugh.gif laugh.gif Off-topic! rolleyes.gif

Nähä, du vill inte snacka om vädret.....varför då? Är snön på ingående? Felix matte hade juh snöblandat blask häromdan, fy attan, snart är det jul rolleyes.gif
Reserv
laugh.gif laugh.gif Biggan den va´juh hur bra som helst den, fast jäntan säger att den är gammal, där ser man va´man inte kan när man inte suttit vid nån dator förr. laugh.gif laugh.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:14)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-09-2005, 21:12)
Vanligt prat....nej nu börjar det spåra ur!  :lol:  :lol: Off-topic!  :rolleyes:

Nähä, du vill inte snacka om vädret.....varför då? Är snön på ingående? Felix matte hade juh snöblandat blask häromdan, fy attan, snart är det jul rolleyes.gif

Om det vore jul ändå! Det är oktober och november som är värst tycker jag. Januari, februari och mars är rätt onödiga de också. Nejdå, ingen snö än inte. Det är 8 + åtminstone men det regnar.
yenny
jul!!! nä stopp nu.... jag är inte riktigt klar med sommaren ännu...
Reserv
Jag fasar för att jag måste ta in blomstren som vart på sommarvistelse ute, dom lär juh va´full med kusar och annat skit, va´gör man med dom.....om man inte vill hiva skiten altså? unsure.gif wink.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:19)
Jag fasar för att jag måste ta in blomstren som vart på sommarvistelse ute, dom lär juh va´full med kusar och annat skit, va´gör man med dom.....om man inte vill hiva skiten altså? unsure.gif wink.gif

ja det blir väl till att granska med lupp biggrin.gif
Biggan_
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:16)
laugh.gif laugh.gif Biggan den va´juh hur bra som helst den, fast jäntan säger att den är gammal, där ser man va´man inte kan när man inte suttit vid nån dator förr. laugh.gif laugh.gif

Magdis efterlyste ju ett tortyrinstrument, detta var bara ett förslag. Någon vet kanske något med nyare datum? Men jag tycker nog att det ser effektivt ut, iallafall om killen reagerar normalt laugh.gif laugh.gif laugh.gif Annars får man ställa en kille framför honom istället laugh.gif laugh.gif laugh.gif Svammel? Javisst laugh.gif laugh.gif
Ophelia
Livet är bra konstigt ibland. Bara såhär apropå.....
Reserv
CITAT (yenny @ 14-09-2005, 21:21)
Jag fasar för att jag måste ta in blomstren som vart på sommarvistelse ute, dom lär juh va´full med kusar och annat skit, va´gör man med dom.....om man inte vill hiva skiten altså? unsure.gif  ;)

Men kan man inte ha på nåt utifallatt bara sådär? unsure.gif Skulle juh förenkla en hel del må jag säga. Samma behandling för alla, dom har juh legat på backen X antal gånger p.g.a. "det stora aset". Jag har försökt ta tillvara på Hibiskusbitarna och nu har en av dom räddade topparna fått en knopp som jag inte har hjärta att ta bort. sad.gif
Biggan_
CITAT (Ophelia @ 14-09-2005, 21:23)
Livet är bra konstigt ibland. Bara såhär apropå.....

Visst är det, och det händer mer än en gång laugh.gif
Reserv
CITAT (Birgitta P @ 14-09-2005, 21:21)
[QUOTE=Reserv,14- Annars får man ställa en kille framför honom istället laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Hrmm, finns vissa som tänder mer på det sleep.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:24)
CITAT (yenny @ 14-09-2005, 21:21)
Jag fasar för att jag måste ta in blomstren som vart på sommarvistelse ute, dom lär juh va´full med kusar och annat skit, va´gör man med dom.....om man inte vill hiva skiten altså? unsure.gif  wink.gif

Men kan man inte ha på nåt utifallatt bara sådär? unsure.gif Skulle juh förenkla en hel del må jag säga. Samma behandling för alla, dom har juh legat på backen X antal gånger p.g.a. "det stora aset". Jag har försökt ta tillvara på Hibiskusbitarna och nu har en av dom räddade topparna fått en knopp som jag inte har hjärta att ta bort. sad.gif

Jag vet faktiskt inte... jag har bara en blomma ute... å den tänkte jag ju bara slänga in i duschen och ge den en ordentlig omgång smile.gif
Reserv
Vet ni att nu har tråden lästs över 2800 gånger.....redan!! blink.gif Att svamel kan roa så mycket tongue.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:29)
Vet ni att nu har tråden lästs över 2800 gånger.....redan!! blink.gif Att svamel kan roa så mycket tongue.gif

det var inte illa biggrin.gif
Reserv
CITAT (yenny @ 14-09-2005, 21:37)
Vet ni att nu har tråden lästs över 2800 gånger.....redan!! blink.gif  Att svamel kan roa så mycket tongue.gif

Nåt som glädjer mig nu när det tydligen försvunnit två "troll" det är att ingen av oss flamsare och svamlare fattas, det hade juh inte vart så kul om nån av oss visat sig va´"troll". Vi/jag är juh inga troll för vi är juh en och samma så då är det kanske inte så lätt att reta andra om man är samma som dom........eller hur det nu va´. blink.gif wacko.gif huh.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:41)
CITAT (yenny @ 14-09-2005, 21:37)
Vet ni att nu har tråden lästs över 2800 gånger.....redan!! blink.gif  Att svamel kan roa så mycket tongue.gif

Nåt som glädjer mig nu när det tydligen försvunnit två "troll" det är att ingen av oss flamsare och svamlare fattas, det hade juh inte vart så kul om nån av oss visat sig va´"troll". Vi/jag är juh inga troll för vi är juh en och samma så då är det kanske inte så lätt att reta andra om man är samma som dom........eller hur det nu va´. blink.gif wacko.gif huh.gif

Jag håller med dej jag (eller var det vi..oss unsure.gif tongue.gif )
Kul att vi/du/oss/ är kvar wub.gif
Reserv
Jaa, inte verkar det va´fler än så här just nu i alla fall sad.gif Dom kollar dumburken, eller laddar svamellagret biggrin.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:45)
Jaa, inte verkar det va´fler än så här just nu i alla fall sad.gif Dom kollar dumburken, eller laddar svamellagret biggrin.gif

domkanske är på toa eller nått rolleyes.gif biggrin.gif laugh.gif wub.gif
Anki på Öland
Eller bara läser....
Anki
Reserv
CITAT (yenny @ 14-09-2005, 21:48)
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:45)
Jaa, inte verkar det va´fler än så här just nu i alla fall sad.gif  Dom kollar dumburken, eller laddar svamellagret biggrin.gif

domkanske är på toa eller nått rolleyes.gif biggrin.gif laugh.gif wub.gif

Där har du det, Sveriges alla dassdörrar verkar ha gått i baklås laugh.gif laugh.gif
yenny
CITAT (Anki på Öland @ 14-09-2005, 21:49)
Eller bara läser....
Anki

ja jag kör allt på en gång jag.... läser här (och skriver)
Och så kollar jag på tv och stickar på min tröja biggrin.gif
Reserv
Sicken söt liten tös du hade på en bild i nån tråd Anki, en sån liten raring kan man juh bara smälta över. wub.gif
Anki på Öland
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:50)
Sicken söt liten tös du hade på en bild i nån tråd Anki, en sån liten raring kan man juh bara smälta över. wub.gif

Lilla hundtösen?
Ja hon är goo.
Anki
yenny
Euuu....nu måste jag ta en torka upp kräk paus.... usch vad katterna kräks mellan varven....
Reserv
CITAT (yenny @ 14-09-2005, 21:53)
Euuu....nu måste jag ta en torka upp kräk paus.... usch vad katterna kräks mellan varven....

Nja, nåt sånt har inte jag bekymmer med, däremot så får man ta trappan i två steg när man hör katterna skrika ute. Det är en strykarkatt runt gårdarna som har bestämt sig för att han ska ha allt som sitt revir, och då dänger han upp allt oavsett om det är en gammal kattkärring eller en frässe. Får jag bara tag i den så är det en f.d. katt kvar, den har skadat både mina och andras katter under så lång tid så snart är måttet rågat. Och inte en jäkel vill kännas vid att dom äger kraken, liten smal och ämlig är han, men en jävel på att slåss och bitas. unsure.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 22:01)
CITAT (yenny @ 14-09-2005, 21:53)

Nja, nåt sånt har inte jag bekymmer med, däremot så får man ta trappan i två steg när man hör katterna skrika ute. Det är en strykarkatt runt gårdarna som har bestämt sig för att han ska ha allt som sitt revir, och då dänger han upp allt oavsett om det är en gammal kattkärring eller en frässe. Får jag bara tag i den så är det en f.d. katt kvar, den har skadat både mina och andras katter under så lång tid så snart är måttet rågat. Och inte en jäkel vill kännas vid att dom äger kraken, liten smal och ämlig är han, men en jävel på att slåss och bitas. unsure.gif

Aj då... nån katt som blivit lämnad kvar efter en sommar kanske!?
Magdis
Det blev lite hjärnsläpp....men nu är jag tillbaka! biggrin.gif
Reserv
Redan efter förra sommarn tror jag, den är lika liten nu som då, hur kan folk bara göra så. Men fel i huvet verkar den juh ha eftersom den inte bryr sig om att kattflickorna är steriliserade, han våldtar dom rakt av. Visste ni förresten att en våldtagen katt blöder från underlivet (om det nu kallas så på en katt)? unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon