|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 19:40) Jag är lite förundrad över vad andra läser på forumet....  Det finns några som läser bara gamla trådar och endast s.k. bråktrådar.  va´kan man möjligtvis få ut av nåt sånt?  Samma sak varje gång man ser dessa i forumet, samma trådar och läser läääänge,  Dom har nog inte fattat att det är juh här det händer nåt och att det kan avverkas mycket i samma tråd och inte bara gräl.  20 sidor och inte ett ont ord. Nytt Odla-rekord?
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 19:40) Jag är lite förundrad över vad andra läser på forumet....  Det finns några som läser bara gamla trådar och endast s.k. bråktrådar.  va´kan man möjligtvis få ut av nåt sånt?  Samma sak varje gång man ser dessa i forumet, samma trådar och läser läääänge,  Dom har nog inte fattat att det är juh här det händer nåt och att det kan avverkas mycket i samma tråd och inte bara gräl.  hur ser du vad andra läser?
CITAT (yenny @ 14-09-2005, 19:42) CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 19:40) Jag är lite förundrad över vad andra läser på forumet....  :wacko: Det finns några som läser bara gamla trådar och endast s.k. bråktrådar.  va´kan man möjligtvis få ut av nåt sånt?  Samma sak varje gång man ser dessa i forumet, samma trådar och läser läääänge,  Dom har nog inte fattat att det är juh här det händer nåt och att det kan avverkas mycket i samma tråd och inte bara gräl.  hur ser du vad andra läser? Jak är ert nye Saida....ja
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 19:43) CITAT (yenny @ 14-09-2005, 19:42) CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 19:40) Jag är lite förundrad över vad andra läser på forumet....  Det finns några som läser bara gamla trådar och endast s.k. bråktrådar.  va´kan man möjligtvis få ut av nåt sånt?  Samma sak varje gång man ser dessa i forumet, samma trådar och läser läääänge,  Dom har nog inte fattat att det är juh här det händer nåt och att det kan avverkas mycket i samma tråd och inte bara gräl.  hur ser du vad andra läser? Jak är ert nye Saida....ja   men kan man det?
Reserv kan koppla in sig på andra personers hjärnor!
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-09-2005, 19:47) Reserv kan koppla in sig på andra personers hjärnor!  Hjääääälp!!!!!!!
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-09-2005, 19:47) Reserv kan koppla in sig på andra personers hjärnor!  Jag är juh så många så det skulle banne mig inte förvåna mig ett dugg om jag var dom som läste skiten
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 19:50) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-09-2005, 19:47) Reserv kan koppla in sig på andra personers hjärnor! :rolleyes: Jag är juh så många så det skulle banne mig inte förvåna mig ett dugg om jag var dom som läste skiten  Hi hi du är alltså en multiperson
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 19:50) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-09-2005, 19:47) Reserv kan koppla in sig på andra personers hjärnor! :rolleyes: Jag är juh så många så det skulle banne mig inte förvåna mig ett dugg om jag var dom som läste skiten  Det måste börja bli lite svårt för dig att hålla reda på dig själv nu va?
Japp... som jag misstänkte... klockan slog åtta och tiden den stannade...
Nu tickar klockan vidare
ja min klocka den står stilla lite till...fast jag kollar på tv samtidigt som jag sitter här framför
CITAT (yenny @ 14-09-2005, 21:00) ja min klocka den står stilla lite till...fast jag kollar på tv samtidigt som jag sitter här framför  Är inte Idol klart än?
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:01) CITAT (yenny @ 14-09-2005, 21:00) ja min klocka den står stilla lite till...fast jag kollar på tv samtidigt som jag sitter här framför  Är inte Idol klart än? jag kollar på oc också....
farbror B
14-09-2005, 20:03
Nu är äntligen Idol klart, så man kan se på TV L O S T är melodin
Det är tomt i skallen...nån som har påfyllning?
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-09-2005, 21:05) Det är tomt i skallen...nån som har påfyllning? Alla ska juh sitta framför dumburken, blir varken påfyllning eller påtår här inte
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:06) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-09-2005, 21:05) Det är tomt i skallen...nån som har påfyllning? Alla ska juh sitta framför dumburken, blir varken påfyllning eller påtår här inte  Men du är här nu iallafall?
Vi får väl köra vanligt prat då.........hur har vädret vart idag då? Här har det vart blött både vågrätt och lodrätt, fast man behöver juh inte vattna blomstren nåt då
Vanligt prat....nej nu börjar det spåra ur!  Off-topic!
Biggan_
14-09-2005, 20:13
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-09-2005, 11:12) CITAT (Birgitta P @ 14-09-2005, 11:03) Något i stil med detta?  :lol: :lol: Nu börjar det likna nåt! Vem vill börja?  Hur vá det nu då? Vem skulle börja?
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-09-2005, 21:12) Vanligt prat....nej nu börjar det spåra ur!  Off-topic!  Nähä, du vill inte snacka om vädret.....varför då? Är snön på ingående? Felix matte hade juh snöblandat blask häromdan, fy attan, snart är det jul
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:14) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-09-2005, 21:12) Vanligt prat....nej nu börjar det spåra ur! :lol: :lol: Off-topic! :rolleyes: Nähä, du vill inte snacka om vädret.....varför då? Är snön på ingående? Felix matte hade juh snöblandat blask häromdan, fy attan, snart är det jul  Om det vore jul ändå! Det är oktober och november som är värst tycker jag. Januari, februari och mars är rätt onödiga de också. Nejdå, ingen snö än inte. Det är 8 + åtminstone men det regnar.
jul!!! nä stopp nu.... jag är inte riktigt klar med sommaren ännu...
Jag fasar för att jag måste ta in blomstren som vart på sommarvistelse ute, dom lär juh va´full med kusar och annat skit, va´gör man med dom.....om man inte vill hiva skiten altså?
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:19) Jag fasar för att jag måste ta in blomstren som vart på sommarvistelse ute, dom lär juh va´full med kusar och annat skit, va´gör man med dom.....om man inte vill hiva skiten altså?  ja det blir väl till att granska med lupp
Biggan_
14-09-2005, 20:21
Ophelia
14-09-2005, 20:23
Livet är bra konstigt ibland. Bara såhär apropå.....
CITAT (yenny @ 14-09-2005, 21:21) CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:19) Jag fasar för att jag måste ta in blomstren som vart på sommarvistelse ute, dom lär juh va´full med kusar och annat skit, va´gör man med dom.....om man inte vill hiva skiten altså?  ;) ja det blir väl till att granska med lupp  Men kan man inte ha på nåt utifallatt bara sådär?  Skulle juh förenkla en hel del må jag säga. Samma behandling för alla, dom har juh legat på backen X antal gånger p.g.a. "det stora aset". Jag har försökt ta tillvara på Hibiskusbitarna och nu har en av dom räddade topparna fått en knopp som jag inte har hjärta att ta bort.
Biggan_
14-09-2005, 20:25
CITAT (Ophelia @ 14-09-2005, 21:23) Livet är bra konstigt ibland. Bara såhär apropå..... Visst är det, och det händer mer än en gång
CITAT (Birgitta P @ 14-09-2005, 21:21) Hrmm, finns vissa som tänder mer på det
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:24) CITAT (yenny @ 14-09-2005, 21:21) CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:19) Jag fasar för att jag måste ta in blomstren som vart på sommarvistelse ute, dom lär juh va´full med kusar och annat skit, va´gör man med dom.....om man inte vill hiva skiten altså?  ja det blir väl till att granska med lupp  Men kan man inte ha på nåt utifallatt bara sådär?  Skulle juh förenkla en hel del må jag säga. Samma behandling för alla, dom har juh legat på backen X antal gånger p.g.a. "det stora aset". Jag har försökt ta tillvara på Hibiskusbitarna och nu har en av dom räddade topparna fått en knopp som jag inte har hjärta att ta bort.  Jag vet faktiskt inte... jag har bara en blomma ute... å den tänkte jag ju bara slänga in i duschen och ge den en ordentlig omgång
Vet ni att nu har tråden lästs över 2800 gånger.....redan!!  Att svamel kan roa så mycket
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:29) Vet ni att nu har tråden lästs över 2800 gånger.....redan!!  Att svamel kan roa så mycket  det var inte illa
CITAT (yenny @ 14-09-2005, 21:37) CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:29) Vet ni att nu har tråden lästs över 2800 gånger.....redan!!  Att svamel kan roa så mycket  det var inte illa  Nåt som glädjer mig nu när det tydligen försvunnit två "troll" det är att ingen av oss flamsare och svamlare fattas, det hade juh inte vart så kul om nån av oss visat sig va´"troll". Vi/jag är juh inga troll för vi är juh en och samma så då är det kanske inte så lätt att reta andra om man är samma som dom........eller hur det nu va´.
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:41) CITAT (yenny @ 14-09-2005, 21:37) CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:29) Vet ni att nu har tråden lästs över 2800 gånger.....redan!!  Att svamel kan roa så mycket  det var inte illa  Nåt som glädjer mig nu när det tydligen försvunnit två "troll" det är att ingen av oss flamsare och svamlare fattas, det hade juh inte vart så kul om nån av oss visat sig va´"troll". Vi/jag är juh inga troll för vi är juh en och samma så då är det kanske inte så lätt att reta andra om man är samma som dom........eller hur det nu va´.  Jag håller med dej jag (eller var det vi..oss  ) Kul att vi/du/oss/ är kvar
Jaa, inte verkar det va´fler än så här just nu i alla fall  Dom kollar dumburken, eller laddar svamellagret
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:45) Jaa, inte verkar det va´fler än så här just nu i alla fall  Dom kollar dumburken, eller laddar svamellagret  domkanske är på toa eller nått
Anki på Öland
14-09-2005, 20:49
Eller bara läser.... Anki
CITAT (yenny @ 14-09-2005, 21:48) CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:45) Jaa, inte verkar det va´fler än så här just nu i alla fall  Dom kollar dumburken, eller laddar svamellagret  domkanske är på toa eller nått  Där har du det, Sveriges alla dassdörrar verkar ha gått i baklås
CITAT (Anki på Öland @ 14-09-2005, 21:49) Eller bara läser.... Anki ja jag kör allt på en gång jag.... läser här (och skriver) Och så kollar jag på tv och stickar på min tröja
Sicken söt liten tös du hade på en bild i nån tråd Anki, en sån liten raring kan man juh bara smälta över.
Anki på Öland
14-09-2005, 20:52
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 21:50) Sicken söt liten tös du hade på en bild i nån tråd Anki, en sån liten raring kan man juh bara smälta över.  Lilla hundtösen? Ja hon är goo. Anki
Euuu....nu måste jag ta en torka upp kräk paus.... usch vad katterna kräks mellan varven....
CITAT (yenny @ 14-09-2005, 21:53) Euuu....nu måste jag ta en torka upp kräk paus.... usch vad katterna kräks mellan varven.... Nja, nåt sånt har inte jag bekymmer med, däremot så får man ta trappan i två steg när man hör katterna skrika ute. Det är en strykarkatt runt gårdarna som har bestämt sig för att han ska ha allt som sitt revir, och då dänger han upp allt oavsett om det är en gammal kattkärring eller en frässe. Får jag bara tag i den så är det en f.d. katt kvar, den har skadat både mina och andras katter under så lång tid så snart är måttet rågat. Och inte en jäkel vill kännas vid att dom äger kraken, liten smal och ämlig är han, men en jävel på att slåss och bitas.
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 22:01) CITAT (yenny @ 14-09-2005, 21:53) Euuu....nu måste jag ta en torka upp kräk paus.... usch vad katterna kräks mellan varven.... Nja, nåt sånt har inte jag bekymmer med, däremot så får man ta trappan i två steg när man hör katterna skrika ute. Det är en strykarkatt runt gårdarna som har bestämt sig för att han ska ha allt som sitt revir, och då dänger han upp allt oavsett om det är en gammal kattkärring eller en frässe. Får jag bara tag i den så är det en f.d. katt kvar, den har skadat både mina och andras katter under så lång tid så snart är måttet rågat. Och inte en jäkel vill kännas vid att dom äger kraken, liten smal och ämlig är han, men en jävel på att slåss och bitas.  Aj då... nån katt som blivit lämnad kvar efter en sommar kanske!?
Det blev lite hjärnsläpp....men nu är jag tillbaka!
Redan efter förra sommarn tror jag, den är lika liten nu som då, hur kan folk bara göra så. Men fel i huvet verkar den juh ha eftersom den inte bryr sig om att kattflickorna är steriliserade, han våldtar dom rakt av. Visste ni förresten att en våldtagen katt blöder från underlivet (om det nu kallas så på en katt)?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|