Full version: Allmänt svammel :)
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
silos
Härligt,härligt med svammeltråd, men jag som brukar svamla som bara den kommer ju inte på en enda sak att svamla om wacko.gif wink.gif tongue.gif biggrin.gif
Magdis
CITAT (pejori @ 13-09-2005, 19:10)
vet du väl att monologen är jättebra!!! laugh.gif
ingen tjafsar emot, eller kommer med kassa svar laugh.gif laugh.gif
då får man som man vill laugh.gif laugh.gif

Det är ju sant förstås! Man får aldrig så bra svar som när man pratar med sig själv rolleyes.gif Undra om det är ett ålderstecken att jag har börjat muttra för mig själv ibland när jag är ensam! biggrin.gif
silos

JAAAAAA biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
pejori
CITAT (silos @ 13-09-2005, 19:11)
Härligt,härligt med svammeltråd, men jag som brukar svamla som bara den kommer ju inte på en enda sak att svamla om wacko.gif wink.gif tongue.gif biggrin.gif

har du fått skriv-häfta silos? smile.gif smile.gif
Reserv

Välkommen in gullet wub.gif Men ibland så vill man juh ha svar på tal också, inte bara sitta och jamsa med sig själv hela tiden. Hur skulle det se ut om man satt och gav sig själv en råutskällning blink.gif wacko.gif
pejori
madrasserad cell nästa då laugh.gif laugh.gif
Magdis
CITAT (pejori @ 13-09-2005, 19:11)
ta du alten biggrin.gif
jag är en klockren sopran laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*host host*

Jaaaaa! du kan ju också komma och bo i oss. Det blir en hel kör nästan. Nu saknar vi bara en tenor. Nån som anmäler sig?
pejori
slit kulorna av nån karl så löser det sig automatiskt laugh.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 13-09-2005, 19:11)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 13-09-2005, 19:10)
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 19:08)
Vad härligt, för det värsta jag vet är monologer, det är så ensamt så då får man juh sjunga istället. Det slipper du höra då laugh.gif  laugh.gif

Jamen vi kan ju sjunga i kanon! Eller unisont! Jag antar att du har basstämma så då kan jag ta sopranen. Fast egentligen är jag alt.

ta du alten biggrin.gif
jag är en klockren sopran laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*host host*

Var det högfärdshostan det där eller rökhosta sleep.gif laugh.gif laugh.gif ?
Magdis
CITAT (pejori @ 13-09-2005, 19:14)

Hmmmm ja, fast då blir det nog nästan lite för pipigt! laugh.gif
silos
CITAT (pejori @ 13-09-2005, 19:12)
Härligt,härligt med svammeltråd, men jag som brukar svamla som bara den kommer ju inte på en enda sak att svamla om wacko.gif  ;)  :P  :D

Jag tror det eftersom det kokas helt ny soppa i mitt inre,så jag är väldans upptagen att kolla att det inte kokar över eller kokar tomt i min "inre kastrull" och jag måste leta efter mera kryddor ju så att "soppan" blir bra biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif

Och inte tal om ALL "ved" som jag måste släpa hem tongue.gif och sedan sortera vilka är "brändbara" och vilket skall till avfallshögen biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Oj oj oj ;NU svamlar jag visst laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 13-09-2005, 19:14)

Det är väl inte tenorer som är ljusa, det är väl kastratsångarna? unsure.gif wink.gif huh.gif Fast va´kallas dom för då, för inte är väl han den där stora tenoren Pavarotti ljus i rösten heller? wink.gif
Reserv
CITAT (silos @ 13-09-2005, 19:16)
Härligt,härligt med svammeltråd, men jag som brukar svamla som bara den kommer ju inte på en enda sak att svamla om wacko.gif  wink.gif  tongue.gif  biggrin.gif

Jag tror det eftersom det kokas helt ny soppa i mitt inre,så jag är väldans upptagen att kolla att det inte kokar över eller kokar tomt i min "inre kastrull" och jag måste leta efter mera kryddor ju så att "soppan" blir bra biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif

Och inte tal om ALL "ved" som jag måste släpa hem tongue.gif och sedan sortera vilka är "brändbara" och vilket skall till avfallshögen biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Men du Solis, ju fler kockar desto bättre soppa, vi får väl hjälpa dig att koka då tongue.gif
Magdis

Det där är vad jag kallar kvalitets-svammel! Bjussar du på soppan sen? rolleyes.gif
silos
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 19:12)
ingen tjafsar emot, eller kommer med kassa svar laugh.gif  :lol:
då får man som man vill laugh.gif  :lol:

Välkommen in gullet wub.gif Men ibland så vill man juh ha svar på tal också, inte bara sitta och jamsa med sig själv hela tiden. Hur skulle det se ut om man satt och gav sig själv en råutskällning blink.gif wacko.gif

Hi hu;då trillar man ju av stolen och slår sig fördärvat och det vill man ju inte ohmy.gif Sådant har jag varit mycket duktig på att råskälla på mig själv;men nu är det SLUUUUUT:här skall det SJUNGAS och svamlas biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
silos
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 13-09-2005, 19:19)
Jag tror det eftersom det kokas helt ny soppa i mitt inre,så jag är väldans upptagen att kolla att det inte kokar över eller kokar tomt i min "inre kastrull" och jag måste leta efter mera kryddor ju så att "soppan" blir bra biggrin.gif  :lol:  :D  

Och inte tal om ALL "ved" som jag måste släpa hem tongue.gif och sedan sortera vilka är "brändbara" och vilket skall till avfallshögen biggrin.gif  :D  :D
Oj oj oj ;NU svamlar jag visst laugh.gif  :D  :lol:

Det där är vad jag kallar kvalitets-svammel! Bjussar du på soppan sen? rolleyes.gif

Javisst;när "soppan" är klar nån gång i framtiden biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Reserv
Nu tog visst damerna i så dom tuppade av, har ni inte legat i hårdträning för svammel? blink.gif det måste man juh, annars är det lätt hänt att man får syrebrist av stressen, eler upphetsningen av att det händer nåt i rekordfart rolleyes.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 19:31)
Nu tog visst damerna i så dom tuppade av, har ni inte legat i hårdträning för svammel? blink.gif det måste man juh, annars är det lätt hänt att man får syrebrist av stressen, eler upphetsningen av att det händer nåt i rekordfart rolleyes.gif

Det blev nog för mycket på en gång! biggrin.gif
silos
hi hi hi;"soppan min" började bubbla av rena rama glädje så jag var tvungen att ta den ifrån "spisen" laugh.gif

OJ oj oj;vad mycket helt nya igredienser hittade jag ifrån detta tråd till min "soppa" biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
AnitaO
Jag har definitivt svammel-torka ...
Men det är kul att läsa ert svammel smile.gif
Jag ska förresten snart se på Idol rolleyes.gif
Reserv
Ni får inte förta er flickor, ni ska juh orka med både här och gropen rolleyes.gif
silos
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 19:18)
Härligt,härligt med svammeltråd, men jag som brukar svamla som bara den kommer ju inte på en enda sak att svamla om wacko.gif  wink.gif  tongue.gif  biggrin.gif

Men du Solis, ju fler kockar desto bättre soppa, vi får väl hjälpa dig att koka då tongue.gif

ALLA;här på odla är ju "medkokare" men JAG håller i sleven och rör om ordentligt i min egen "soppa" biggrin.gif laugh.gif tongue.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 19:14)
Var det högfärdshostan det där eller rökhosta sleep.gif laugh.gif laugh.gif ?

rökhostan som satte in laugh.gif laugh.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 19:39)
Ni får inte förta er flickor, ni ska juh orka med både här och gropen rolleyes.gif

Det är därför vi ligger i hårdträning! rolleyes.gif
pejori

tänk på att jag får springa mellan dator och valpar rolleyes.gif rolleyes.gif
får en hiskerlig kondis till gungorna och soppätande laugh.gif laugh.gif
Reserv
laugh.gif laugh.gif Pejoris träning går ut på att flirta och vifta på öronen och Magdis kör sit ups så hon försvinner, taskig fördelning på träningen tycker jag rolleyes.gif
pejori
CITAT (AnitaGg @ 13-09-2005, 19:39)
Men det är kul att läsa ert svammel smile.gif
Jag ska förresten snart se på Idol rolleyes.gif

där kan du hitta svamel för resten av kvällen laugh.gif laugh.gif
Gillan
Du Maudan!
Var det dig vi såg springa "lilla maran" i lördags?
Med blommor i håret oc cykelhjälmen under
armen blink.gif wub.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 13-09-2005, 19:45)
Men det är kul att läsa ert svammel  :)
Jag ska förresten snart se på Idol  :rolleyes:

Är det fortfarande uttagningar eller?
unsure.gif
silos
CITAT (pejori @ 13-09-2005, 19:43)
Nu tog visst damerna i så dom tuppade av, har ni inte legat i hårdträning för svammel? blink.gif  det måste man juh, annars är det lätt hänt att man får syrebrist av stressen, eler upphetsningen av att det händer nåt i rekordfart rolleyes.gif

HI hi ;du får ta valparna i en hängpung som kängurus,så du sliper springa tongue.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 19:45)
laugh.gif laugh.gif Pejoris träning går ut på att flirta och vifta på öronen och Magdis kör sit ups så hon försvinner, taskig fördelning på träningen tycker jag rolleyes.gif

då ska du se när jag gör båda samtidigt smile.gif
simultankapaciteten rinner över ibland laugh.gif laugh.gif
kastratsångare passar utmärkt i lianerna rolleyes.gif rolleyes.gif
då slipper man höra när man grabbar tag i fel pinne laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (silos @ 13-09-2005, 19:46)
Nu tog visst damerna i så dom tuppade av, har ni inte legat i hårdträning för svammel? blink.gif  det måste man juh, annars är det lätt hänt att man får syrebrist av stressen, eler upphetsningen av att det händer nåt i rekordfart rolleyes.gif

HI hi ;du får ta valparna i en hängpung som kängurus,så du sliper springa tongue.gif

laugh.gif laugh.gif Tänk om 8 veckor, vilken pung blink.gif wacko.gif dom lär väl väga en stadig bit då va´? huh.gif
Fialotta
CITAT (Evgeni @ 13-09-2005, 19:45)
Du Maudan!
armen blink.gif wub.gif laugh.gif laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif Va...såg du mig...kunde vart jag tongue.gif laugh.gif wub.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 19:46)
CITAT (pejori @ 13-09-2005, 19:45)
Men det är kul att läsa ert svammel  smile.gif
Jag ska förresten snart se på Idol  rolleyes.gif

Är det fortfarande uttagningar eller?
unsure.gif

ja...nu ska dom sålla agnarna från vetet....
det är den stora sorteringen i stockholm
Reserv
CITAT (maudan @ 13-09-2005, 19:47)
Du Maudan!
armen blink.gif  :wub:  :lol:  :lol:

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif Va...såg du mig...kunde vart jag tongue.gif laugh.gif wub.gif

Hur många hade blommor i håret och cyckelhjälm under armen? blink.gif rolleyes.gif
pejori
CITAT (silos @ 13-09-2005, 19:46)

det var ingen dum idé silos smile.gif smile.gif
eftersom tiken rantar efter mej, så kanske jag ska bära runt dom smile.gif smile.gif
den pungen blir inte att leka med sedan laugh.gif laugh.gif
kan nog gömma magdis och rossi iden laugh.gif laugh.gif
Gillan
Varför åker ni inte dit hela bunten wub.gif laugh.gif
Då får ju vi andra dessutom se vilka ni är laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Evgeni @ 13-09-2005, 19:49)
Varför åker ni inte dit hela bunten wub.gif laugh.gif
Då får ju vi andra dessutom se vilka ni är laugh.gif laugh.gif

Åker vart? unsure.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 19:47)
laugh.gif laugh.gif Tänk om 8 veckor, vilken pung blink.gif wacko.gif dom lär väl väga en stadig bit då va´? huh.gif

ja du anar inte vad dom väger då smile.gif smile.gif
sist jag hade valpar, var det två kullar med tolv valpar totalt. smile.gif
dom skulle vaccineras och märkas samtidigt smile.gif smile.gif
att bära i fyra stora flyttkartonger med valpar till vet. är ingen sinnekur direkt.
dom små liven sitter inte still i lådorna, och kniper inte heller biggrin.gif biggrin.gif
när man går där ifrån rinner svetten av bara den, och man har torkat mer golv på en halvtimma, än man gör under en hel vecka laugh.gif laugh.gif
Fialotta
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 19:50)
Varför åker ni inte dit hela bunten wub.gif  :lol:
Då får ju vi andra dessutom se vilka ni är laugh.gif  :lol:

Åker vart? unsure.gif

Jag är ju redan där...ska reta Clabbe liiite tongue.gif
Gillan
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 19:49)
Du Maudan!
armen blink.gif  wub.gif  laugh.gif  laugh.gif

Hur många hade blommor i håret och cyckelhjälm under armen? blink.gif rolleyes.gif

Bara EN ohmy.gif
Då måste det ju ha varit hon laugh.gif laugh.gif

hon såg rätt så trevlig ut, speciellt blommorna rolleyes.gif smile.gif
pejori

Åker vart? unsure.gif

vart vart???? rolleyes.gif
GLÖM INTE MEJ!!!!!! ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
men så vänta då!!!!! laugh.gif laugh.gif
hallå....jag springer så fort jag kan, men snubblar på pungen laugh.gif laugh.gif
Gillan

Åker vart? unsure.gif

Till den stora utgallringen i
Stockholm laugh.gif laugh.gif
Fialotta
CITAT (Evgeni @ 13-09-2005, 19:53)
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 19:49)
Du Maudan!
armen blink.gif  wub.gif  laugh.gif  laugh.gif

Bara EN ohmy.gif
Då måste det ju ha varit hon laugh.gif laugh.gif

hon såg rätt så trevlig ut, speciellt blommorna rolleyes.gif smile.gif

Ja...det var bara jag...man vill ju synas i mängden tongue.gif
pejori
då skulle ni fått se på grejer...en gammal femtioårig kärring där, så skulle till och med clabbe tappa masken laugh.gif laugh.gif
Fialotta
CITAT (pejori @ 13-09-2005, 19:56)
då skulle ni fått se på grejer...en gammal femtioårig kärring där, så skulle till och med clabbe tappa masken laugh.gif laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Han skulle bli förtjust..nån i hans egen ålder ju tongue.gif
pejori
ja jisses vad han skulle ha att titta på då....hoppas bara han håller för öronen, så dom inte trillar av laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Gillan

Höru du, du!
Kom inte här och kalla oss gamla ohmy.gif
Vi är ju unga och glada och behöver inte ens ta livet på
så blodigt allvar som de där gamla tråkiga 20-åringarna wub.gif
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
silos

Detta är bara inte möjligt:jag SKRATTAR och hänger med svammel:jag är nog helad:HALLELJUJAAA laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (silos @ 13-09-2005, 20:01)
då skulle ni fått se på grejer...en gammal femtioårig kärring där, så skulle till och med clabbe tappa masken laugh.gif  :lol:

Detta är bara inte möjligt:jag SKRATTAR och hänger med svammel:jag är nog helad:HALLELJUJAAA laugh.gif biggrin.gif laugh.gif

Nej, nej, nej, för faen Solis, inget hallelulja här inte rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon