Full version: Allmänt svammel :)
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
Reserv
Undra hur det kommer sig att ni kvinnor oftast är rynkigare än jämnåriga män? Fast ni kletar än det ena än det andra i ansiktena så finns rynkorna där ändå, varför inte låta naturen ha sin gång, rynkor kan faktiskt va´vackra också. Själv använder jag bara Dovetvålen i ansiktet, gilette rakskum och inget mera, jämfört med mig så ser sambon ut som ett russin rolleyes.gif Fast hon använder allsköns produkter mot rynkorna sleep.gif
Magdis
Det kanske har att göra med att vi har tunnare hud. Av samma anledning syns ju celluliter mycket mer på kvinnor.
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 13-10-2005, 21:15)
Det kanske har att göra med att vi har tunnare hud. Av samma anledning syns ju celluliter mycket mer på kvinnor.

biggrin.gif Det måste jag tala om för sambon, hon hade en alldeles egen teori om det, men jag gillar din bättre rolleyes.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 13-10-2005, 21:17)

biggrin.gif Det måste jag tala om för sambon, hon hade en alldeles egen teori om det, men jag gillar din bättre rolleyes.gif

Kan jag inte få höra hennes teori då? Blir ju så nyfiken! tongue.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 13-10-2005, 21:40)

Nja.........hon antydde att män skulle ha en förmåga att va´ganska uppblåsta, därav avsaknaden av rynkor sleep.gif Tror jag inte en sekund på sleep.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 13-10-2005, 21:43)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 13-10-2005, 21:40)

Nja.........hon antydde att män skulle ha en förmåga att va´ganska uppblåsta, därav avsaknaden av rynkor sleep.gif Tror jag inte en sekund på sleep.gif

Hahahah laugh.gif laugh.gif jag tror din kära sambo har rätt hon också! Jag har också tänkt den tanken ibland rolleyes.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 13-10-2005, 21:45)
Hahahah laugh.gif laugh.gif jag tror din kära sambo har rätt hon också! Jag har också tänkt den tanken ibland rolleyes.gif

Det gläder mig att jag får glädja damen denna kväll sleep.gif Visserligen så har jag nog rätt så stort hattmått............men uppblåst?! sad.gif huh.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 13-10-2005, 21:47)

Hahahah  :lol:  :lol: jag tror din kära sambo har rätt hon också! Jag har också tänkt den tanken ibland  :rolleyes:

Det gläder mig att jag får glädja damen denna kväll sleep.gif Visserligen så har jag nog rätt så stort hattmått............men uppblåst?! sad.gif huh.gif

Nä jag har ju ingen aning om hur du ser ut! Jag tänker bara på om man jämför mig och maken så kan man tänka sig vem av oss som kommer att bli rynkig....han fyller ut sitt skinn väldigt bra! rolleyes.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 13-10-2005, 22:03)
CITAT (Reserv @ 13-10-2005, 21:47)

Hahahah  laugh.gif  laugh.gif jag tror din kära sambo har rätt hon också! Jag har också tänkt den tanken ibland  rolleyes.gif

Nä jag har ju ingen aning om hur du ser ut! Jag tänker bara på om man jämför mig och maken så kan man tänka sig vem av oss som kommer att bli rynkig....han fyller ut sitt skinn väldigt bra! rolleyes.gif

Jag håller benhårt fast vid att det beror på att ni kletat massa kemikalier i nunan, det är därför ni skrynklar till mer än oss herrar sleep.gif rolleyes.gif
yla
olivolja e bra för precis hella kroppen både på in o utsidan
rolleyes.gif
Reserv
CITAT (oldwolfie @ 13-10-2005, 22:10)
olivolja e bra för precis hella kroppen både på in o utsidan
rolleyes.gif

Har du testat den som sololja nån gång? Man får en olivgrön hudfärg laugh.gif laugh.gif Det är därför "strandraggarna" runt medelhavet har en olivgrön hudton, men det funkar bra som sololja. rolleyes.gif
Biggan_
CITAT (Reserv @ 13-10-2005, 22:12)
CITAT (oldwolfie @ 13-10-2005, 22:10)
olivolja  e  bra  för  precis  hella  kroppen  både  på in o utsidan
rolleyes.gif

Har du testat den som sololja nån gång? Man får en olivgrön hudfärg laugh.gif laugh.gif Det är därför "strandraggarna" runt medelhavet har en olivgrön hudton, men det funkar bra som sololja. rolleyes.gif

hm.....små gröna män? Låter som nåt annat laugh.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (Reserv @ 13-10-2005, 20:58)
Undra hur det kommer sig att ni kvinnor oftast är rynkigare än jämnåriga män? Fast ni kletar än det ena än det andra i ansiktena så finns rynkorna där ändå, varför inte låta naturen ha sin gång, rynkor kan faktiskt va´vackra också. Själv använder jag bara Dovetvålen i ansiktet, gilette rakskum och inget mera, jämfört med mig så ser sambon ut som ett russin rolleyes.gif Fast hon använder allsköns produkter mot rynkorna sleep.gif

Visst kan rynkor vara vackra. Skrattrynkorna vill jag gärna behålla, det är bekymmersrynkorna jag vill bli av med laugh.gif Undrar om det finns en sådan kräm? laugh.gif laugh.gif Rakskum behöver jag inte ännu laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Konstigt att killarna blir rynkigare senare, med tanke på vad deras hud blir utsatt för, rakning och raksprit måste ju torka ut huden. Antingen är dom mer härdade eller också har dom mindre bekymmer ohmy.gif ohmy.gif
Ett bra tips för torr hy är att använda duschkräm med olja i, finns flera sådana i handeln, men man kan hälla lite barnolja i den vanliga duschkrämen man brukar använda. Eller olivolja, som oldwolfie rekomenderade.
pejori
varför kan dom inte komma på nått bra medel som drar ihop huden rejält laugh.gif laugh.gif
det skulle bli en jättebra affär, när alla skrynkliga kärringar och gubbar smetar in kroppen flera gånger om dagen med krämen laugh.gif laugh.gif
för att inte tala om när dom kommer hem, halkar runt i sängen som geléklumpar.. laugh.gif
det kallar jag kinky sex biggrin.gif biggrin.gif
säljer dom det dunkvis, så kommer affärerna att gå strålande biggrin.gif

tänk bara på "ormgropen" efter den salvan.....oj oj oj wub.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 14-10-2005, 21:44)
tänk bara på "ormgropen" efter den salvan.....oj oj oj wub.gif

Schh unsure.gif unsure.gif den gropen vart väl tabubelagd om jag inte missminner mig unsure.gif
Rossi
Jag har tre par jeans sen tidigare i en viss storlek och dem måste jag snörpa ihop i midjan med ett bälte annars trillar de av mig. Men de är bekväma och sköna. De är i stretch så egentligen borde de väl vara tajtare. Jag har fått höra att jag borde gå ner en storlek för att stretch ska sitta tajt.

Så ikväll köpte jag ett par nya stretchjeans i en storlek mindre .... De sitter verkligen tajt! Jag har stått här ikväll och speglat mig hur mycket som helst och frågat mannen "ser min bak stor ut i de här?" laugh.gif och jag har t.o.m. tvingat honom att fotografera baken för att jag ska kunna se hur den ter sig i de tajta jeansen. (Han är trööööööött på mina frågor just nu!!!!)

Ja, förmodligen sitter de här jeansen som de ska men inte fanken är de speciellt bekväma .... Det är väl jag som inte är så himla van vid tajta kläder. Jag känner mig så exponerad!

Jag har inte klippt av lappen i jeansen än. Men jag får väl behålla dem. Maken suckar och säger att jag ser helt OK ut i dem. När jag frågade om jag såg sexig ut i dem så drog han på svaret och sa att "Jag vet inte om jeans är sexiga". HUR ska jag tolka det?! laugh.gif biggrin.gif ohmy.gif Jag tror att han är bortskämd minsann!
Reserv
Har du ingen väldresserad make Rossi? tongue.gif Vad kvinnan än frågar om angående sitt yttre så ska mannen svara: allt klär en skönhet, du skulle se sexig ut i en potatissäck wub.gif
Rossi
CITAT (Reserv @ 14-10-2005, 21:56)
Har du ingen väldresserad make Rossi? tongue.gif Vad kvinnan än frågar om angående sitt yttre så ska mannen svara: allt klär en skönhet, du skulle se sexig ut i en potatissäck wub.gif

Jag har en ärlig make! laugh.gif

Jag kanske skulle PM:a dig en bild så kunde DU vara ärlig! Du är ju inte min man så du kan ju säga precis vad du tycker! laugh.gif biggrin.gif
Reserv
CITAT (Rossi @ 14-10-2005, 21:58)
CITAT (Reserv @ 14-10-2005, 21:56)
Har du ingen väldresserad make Rossi? tongue.gif  Vad kvinnan än frågar om angående sitt yttre så ska mannen svara: allt klär en skönhet, du skulle se sexig ut i en potatissäck wub.gif

Jag har en ärlig make! laugh.gif

Jag kanske skulle PM:a dig en bild så kunde DU vara ärlig! Du är ju inte min man så du kan ju säga precis vad du tycker! laugh.gif biggrin.gif

Men jag har juh redan sagt vad jag tycker om din figur unsure.gif wub.gif Där har du inget att skämmas för, låten :taighta jeans och magen bar skulle kunna va´skriven för dig, maken din ska va´stolt över en sån pangbrud som han har wub.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 14-10-2005, 21:48)
Schh unsure.gif unsure.gif den gropen vart väl tabubelagd om jag inte missminner mig unsure.gif

ÄH...det var bara nån som var avundsjuk för att dom inte fick någon inbjudan ju laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Snöflinga
Varför envisas alla att kalla det där krafset runt ögonen för skrattrynkor ? Så roligt har man väl inte haft det blink.gif
pejori
CITAT (Rossi @ 14-10-2005, 21:52)
Jag har tre par jeans sen tidigare i en viss storlek och dem måste jag snörpa ihop i midjan med ett bälte annars trillar de av mig. Men de är bekväma och sköna. De är i stretch så egentligen borde de väl vara tajtare. Jag har fått höra att jag borde gå ner en storlek för att stretch ska sitta tajt.

Så ikväll köpte jag ett par nya stretchjeans i en storlek mindre .... De sitter verkligen tajt! Jag har stått här ikväll och speglat mig hur mycket som helst och frågat mannen "ser min bak stor ut i de här?" laugh.gif och jag har t.o.m. tvingat honom att fotografera baken för att jag ska kunna se hur den ter sig i de tajta jeansen. (Han är trööööööött på mina frågor just nu!!!!)

Ja, förmodligen sitter de här jeansen som de ska men inte fanken är de speciellt bekväma .... Det är väl jag som inte är så himla van vid tajta kläder. Jag känner mig så exponerad!

Jag har inte klippt av lappen i jeansen än. Men jag får väl behålla dem. Maken suckar och säger att jag ser helt OK ut i dem. När jag frågade om jag såg sexig ut i dem så drog han på svaret och sa att "Jag vet inte om jeans är sexiga". HUR ska jag tolka det?! laugh.gif biggrin.gif ohmy.gif Jag tror att han är bortskämd minsann!

VILL SE!!!!!!! laugh.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 14-10-2005, 22:00)
CITAT (Reserv @ 14-10-2005, 21:48)

Schh unsure.gif  :unsure: den gropen vart väl tabubelagd om jag inte missminner mig  :unsure:

ÄH...det var bara nån som var avundsjuk för att dom inte fick någon inbjudan ju laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Vadå ingen inbjudan?! blink.gif wacko.gif Jag fick juh för faen på käften så det både räckte och vart över för att jag sa att alla fick va´med. Skulle väl faen våga bjuda in nån nåt mera sad.gif Huvva ligen, få alla ilskna fruntimmer på halsen då, nä, nä, inte en gång till tack sleep.gif
pejori
CITAT (Snöflinga @ 14-10-2005, 22:02)
Varför envisas alla att kalla det där krafset runt ögonen för skrattrynkor ? Så roligt har man väl inte haft det blink.gif

håller med...dom borde heta närsyntsrynkor laugh.gif laugh.gif laugh.gif
inte f*n drar man ihop ögonen när man skrattar?...men när man är väldigt närsynt, så drar man ihop dom laugh.gif laugh.gif
kråksparkar gillar jag inte heller....det har inte varit någon kråka och sparkat i mitt ansikte laugh.gif laugh.gif
Rossi
CITAT (pejori @ 14-10-2005, 22:02)

Så ikväll köpte jag ett par nya stretchjeans i en storlek mindre .... De sitter verkligen tajt! Jag har stått här ikväll och speglat mig hur mycket som helst och frågat mannen "ser min bak stor ut i de här?"  laugh.gif  och jag har t.o.m. tvingat honom att fotografera baken för att jag ska kunna se hur den ter sig i de tajta jeansen. (Han är trööööööött på mina frågor just nu!!!!)

Jag har inte klippt av lappen i jeansen än. Men jag får väl behålla dem. Maken suckar och säger att jag ser helt OK ut i dem. När jag frågade om jag såg sexig ut i dem så drog han på svaret och sa att "Jag vet inte om jeans är sexiga". HUR ska jag tolka det?!  laugh.gif   biggrin.gif   ohmy.gif  Jag tror att han är bortskämd minsann!

VILL SE!!!!!!! laugh.gif

Usch! Ska jag verkligen våga? laugh.gif Jag brukar inte känna mig mullig men i de här jeansen gör jag det. OK då, här kommer den!

NÄ! NU HAR NI TITTAT PÅ HÄCKEN LÄNGE NOG! NU TAR JAG BORT BILDEN!

Ska jag lämna tillbaka byxorna tycker ni? Vill verkligen veta. laugh.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 14-10-2005, 22:03)
blink.gif wacko.gif Jag fick juh för faen på käften så det både räckte och vart över för att jag sa att alla fick va´med.

jajajaja....det var ju bara för att alla inte ville va med..... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
dom som vill va med kastar sig in i gropen utan prut. laugh.gif laugh.gif
du vet väl att man kan inte tillfredsställa alla här i världen laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
CITAT (Rossi @ 14-10-2005, 22:07)
Usch! Ska jag verkligen våga? laugh.gif Jag brukar inte känna mig mullig men i de här jeansen gör jag det. OK då, här kommer den!

Ska jag lämna tillbaka byxorna tycker ni? Vill verkligen veta.

hm...ja...det tycker jag du ska göra smile.gif smile.gif
inte för att r***n är stor utan för att dom inte sitter snyggt wub.gif
Magdis
De sitter verkligen tajt! Jag har stått här ikväll och speglat mig hur mycket som helst och frågat mannen "ser min bak stor ut i de här?" laugh.gif

Vill du veta vad jag tror om stretch-jeans? Jag tror att det kan vara så att i och med att de är så tajta hela vägen så kan vem som helst se ut att ha stor bak i dem. Av byxorna i min garderob så finns det ett par som är riktigt födelaktiga för min ändalykt biggrin.gif och de är ganska lågt skurna, sitter tajt över ändan men benen är vidare. De har jag köpt på barnavdelningen eftersom jag är en ganska liten tjej rolleyes.gif

För övrigt så tror jag att du ser så bra ut som nån kan göra i ett par stretchjeans. smile.gif
Rossi
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-10-2005, 22:12)
De sitter verkligen tajt! Jag har stått här ikväll och speglat mig hur mycket som helst och frågat mannen "ser min bak stor ut i de här?"  :lol:

Vill du veta vad jag tror om stretch-jeans? Jag tror att det kan vara så att i och med att de är så tajta hela vägen så kan vem som helst se ut att ha stor bak i dem. Av byxorna i min garderob så finns det ett par som är riktigt födelaktiga för min ändalykt biggrin.gif och de är ganska lågt skurna, sitter tajt över ändan men benen är vidare. De har jag köpt på barnavdelningen eftersom jag är en ganska liten tjej rolleyes.gif

För övrigt så tror jag att du ser så bra ut som nån kan göra i ett par stretchjeans. smile.gif

Det är tur att det finns så många modeller att välja mellan i alla fall!

Jag som har lite former kan ha svårt att hitta just byxor som sitter "som de ska". Och tröjor kan jag inte ha vilka som helst heller eftersom jag har lite boppar.

Karlar har det mycket lättare med sina raka figurer. smile.gif
pejori
som jag då laugh.gif laugh.gif
spikrak och inga problem med byxor.
gillar inte strechjeans....dom smiter åt för mycket om benen laugh.gif
handlar också mina byxor på barnavd. wub.gif
Reserv
CITAT (Rossi @ 14-10-2005, 22:17)
Karlar har det mycket lättare med sina raka figurer. smile.gif

Och vad är det som säger att det skulle va´lätt när man börjar få en inbyggd ryggsäck fram på magen? Eller när det är så mycket fukt i garderoben så alla kläder plötsligt efter sommaren har krympt? Och vad är bloppar Rossi? Är det kärlekshandtagen det eller? Dom syns juh inte ens, din make har inte mycket att hålla fast i när åskan går rolleyes.gif wub.gif
Rossi
CITAT (Reserv @ 14-10-2005, 22:21)

Karlar har det mycket lättare med sina raka figurer.  :)

Och vad är det som säger att det skulle va´lätt när man börjar få en inbyggd ryggsäck fram på magen? Eller när det är så mycket fukt i garderoben så alla kläder plötsligt efter sommaren har krympt? Och vad är bloppar Rossi? Är det kärlekshandtagen det eller? Dom syns juh inte ens, din make har inte mycket att hålla fast i när åskan går rolleyes.gif wub.gif

Inte bloppar Reserv! BOPPAR!!!! Det kanske är skånskt, vad vet jag? Det betyder i alla fall bröst. Jag har rätt stora boppar och det kan vara svårt med tröjor ibland eftersom nederdelen av tröjan står rätt ut. laugh.gif

Jo, jo, den där ryggsäcken kan nog vara besvärlig men den går ju att bli av med! laugh.gif

Du är härlig du Reserv!
Magdis
CITAT (pejori @ 14-10-2005, 22:20)

aha...jag som trodde jag var ensam om det! smile.gif Jag har ju inte så långa ben och så har jag smal midja, ska jag slippa lägga upp alla byxor en halvmeter så är det enklast att köpa dem på barnavdelning! Och med overaller blir det också knepigt eftersom jag har lång överkropp, då är överdelen för kort och benen för långa. Nu är det ju inte så ofta vuxna människor har overall då kanske, men skoteroverallen tänkte jag och så har jag en byxdress som vore mysig om den inte höll på att klyva mig på längden! biggrin.gif
Magdis

Karlar har det mycket lättare med sina raka figurer.  :)

Och vad är det som säger att det skulle va´lätt när man börjar få en inbyggd ryggsäck fram på magen?

Mmm...jag tänkte precis på det! Min man har ingen lätt match att hitta byxor. Det finns inget som går att dra upp över den magen! unsure.gif
Reserv
CITAT (Rossi @ 14-10-2005, 22:23)

Karlar har det mycket lättare med sina raka figurer.  smile.gif

Inte bloppar Reserv! BOPPAR!!!! Det kanske är skånskt, vad vet jag? Det betyder i alla fall bröst. Jag har rätt stora boppar och det kan vara svårt med tröjor ibland eftersom nederdelen av tröjan står rätt ut. laugh.gif

Jo, jo, den där ryggsäcken kan nog vara besvärlig men den går ju att bli av med! laugh.gif

Du är härlig du Reserv!

Aj som tusan........bröst huh.gif oups, och här snackar en annan om kärlekshandtag blink.gif wacko.gif Glöm det jag skrev wub.gif Snäva tröjor följer juh kroppen, sambon och döttrarna brukar handla sina kläder på vero moda, där är allt slimmat eller så ska det hänga och slänga runt kroppen, snygga kläder där faktiskt. rolleyes.gif
pejori
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-10-2005, 22:25)

aha...jag som trodde jag var ensam om det! smile.gif Jag har ju inte så långa ben och så har jag smal midja, ska jag slippa lägga upp alla byxor en halvmeter så är det enklast att köpa dem på barnavdelning! Och med overaller blir det också knepigt eftersom jag har lång överkropp, då är överdelen för kort och benen för långa. Nu är det ju inte så ofta vuxna människor har overall då kanske, men skoteroverallen tänkte jag och så har jag en byxdress som vore mysig om den inte höll på att klyva mig på längden! biggrin.gif

mmm...handlar en hel del på dom avdelningarna...34 är för stort i midjan, så det får bli barnavd......
det ända som jag tycker är jobbigt där, är att alla kläder går i rosa och att jag måste sitta och peta bort allt glitter och paljetter som finns på det mesta. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
köper också byxor i centilong, dom storlekarna fungerar bra. smile.gif
Magdis
CITAT (pejori @ 14-10-2005, 22:29)
mmm...handlar en hel del på dom avdelningarna...34 är för stort i midjan, så det får bli barnavd......
det ända som jag tycker är jobbigt där, är att alla kläder går i rosa och att jag måste sitta och peta bort allt glitter och paljetter som finns på det mesta. laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Hihi..ja fast det finns ju lite annat också som tur är. Jag beställde mina favvobyxor ur Haléns katalog tror jag...de är militärgröna, utan glitter. biggrin.gif
Centilong är ju perfekt, det finns ju 164 som är precis min längd. smile.gif
Reserv

Nu är det dags för gamla gubbjäveln att gå och banka huvet riktigt hårt i nån vägg..........gärna bärande sådan sad.gif huh.gif unsure.gif Rossi vet va´jag menar, hur fel kan man bara ha? blink.gif sad.gif unsure.gif
bikiv
Jag har tre par jeans sen tidigare i en viss storlek och dem måste jag snörpa ihop i midjan med ett bälte annars trillar de av mig. Men de är bekväma och sköna. De är i stretch så egentligen borde de väl vara tajtare.

Jag har inte klippt av lappen i jeansen än. Men jag får väl behålla dem. Maken suckar och säger att jag ser helt OK ut i dem. När jag frågade om jag såg sexig ut i dem så drog han på svaret och sa att "Jag vet inte om jeans är sexiga". HUR ska jag tolka det?!  :lol:   biggrin.gif   ohmy.gif  Jag tror att han är bortskämd minsann!

Stretchjeans som är tvättade ett antal ggr är jättesköna. Fibrerna blir uttänjda och jeansen sitter inte lika slimmade.

Har själv några par jeans som från början var jättetajta men idag, efter ett antal tvättar är modell "Gällivarehäng", men Gud så sköna!

Mannen brukar antyda att "dom där jeansen ser lite stora ut" = osexiga ? men då får han väl "tänka bort dem" då! Har ju inte på mig jeansen jämt

wub.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 14-10-2005, 22:31)
Nu är det dags för gamla gubbjäveln att gå och banka huvet riktigt hårt i nån vägg..........gärna bärande sådan sad.gif huh.gif unsure.gif Rossi vet va´jag menar, hur fel kan man bara ha? blink.gif sad.gif unsure.gif

Nu fattar jag inte...varför ska du göra det för? blink.gif Man kan ju inte ha rätt jämt...eller? unsure.gif
Rossi

Ha, ha, ha! Ja, jag vet vad du menar Reserv! Det får vara din och min hemlighet! tongue.gif

Men du - det behöver ju inte vara automatik mellan de två sakerna! Jag menar snyggt och ........

smile.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-10-2005, 22:38)
Nu är det dags för gamla gubbjäveln att gå och banka huvet riktigt hårt i nån vägg..........gärna bärande sådan sad.gif  :huh:  :unsure: Rossi vet va´jag menar, hur fel kan man bara ha? blink.gif  :(  :unsure:

Nu fattar jag inte...varför ska du göra det för? blink.gif Man kan ju inte ha rätt jämt...eller? unsure.gif

Sådär.......tre bulor senare så vet inte jag heller varför huvet slog i väggen rolleyes.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 14-10-2005, 22:40)
Nu är det dags för gamla gubbjäveln att gå och banka huvet riktigt hårt i nån vägg..........gärna bärande sådan sad.gif  huh.gif  unsure.gif Rossi vet va´jag menar, hur fel kan man bara ha? blink.gif  sad.gif  unsure.gif

Sådär.......tre bulor senare så vet inte jag heller varför huvet slog i väggen rolleyes.gif

du kanske behövde få alla skruvarna på plats? laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*

Jag såg faktiskt bilden när jag tog en titt här tidigare. Varför ska du inte behålla dem? De satt jättebra på dig tycker jag.. och som någon skrev... stretchjeans blir bara skönare efter några tvättar.

Förresten... sååå snygg top du hade på bilden... får man fråga var det går att finna sådan:rolleyes:
Reserv
CITAT (pejori @ 14-10-2005, 22:44)
Nu är det dags för gamla gubbjäveln att gå och banka huvet riktigt hårt i nån vägg..........gärna bärande sådan sad.gif  huh.gif  unsure.gif Rossi vet va´jag menar, hur fel kan man bara ha? blink.gif  sad.gif  unsure.gif

du kanske behövde få alla skruvarna på plats? laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Vilka då? blink.gif Dom jag redan tappat eller dom som ligger vid väggen nu? rolleyes.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 14-10-2005, 22:45)
CITAT (pejori @ 14-10-2005, 22:44)

Vilka då? blink.gif Dom jag redan tappat eller dom som ligger vid väggen nu? rolleyes.gif

dom skruvarna var säkert onödiga laugh.gif laugh.gif
inget att "muttra" om laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 14-10-2005, 22:46)
dom skruvarna var säkert onödiga laugh.gif laugh.gif
inget att "muttra" om laugh.gif laugh.gif

Jamen fasen, blink.gif nu löste du juh det bekymret för mig, smile.gif Jag har funderat på vad det är som skramlar när jag ruskar på huvet, det måste juh va´muttrarna till skruvarna som lossnat laugh.gif laugh.gif
Rossi
CITAT (Felix matte @ 14-10-2005, 22:44)

Jag såg faktiskt bilden när jag tog en titt här tidigare. Varför ska du inte behålla dem? De satt jättebra på dig tycker jag.. och som någon skrev... stretchjeans blir bara skönare efter några tvättar.

Förresten... sååå snygg top du hade på bilden... får man fråga var det går att finna sådan:rolleyes:

Tack snälla! Toppen är köpt på Joy men det är något år sedan så den finns troligtvis inte kvar i sortimentet men de kanske har något liknande.
*Felix matte*
CITAT (Rossi @ 14-10-2005, 22:49)
CITAT (Felix matte @ 14-10-2005, 22:44)

Tack snälla! Toppen är köpt på Joy men det är något år sedan så den finns troligtvis inte kvar i sortimentet men de kanske har något liknande.

Joy har vi inte här sad.gif jag gillar mönstrade och din hade så fina färger. smile.gif
Magdis
som jag då laugh.gif laugh.gif
spikrak och inga problem med byxor.
gillar inte strechjeans....dom smiter åt för mycket om benen laugh.gif

Fast jag är inte spikrak direkt även om jag är ganska smal (83-62-83), men det brukar ändå inte vara några problem med byxor förutom benlängden. Det funkar med storlek 34 eller 36 men då måste jag lägga upp benen ganska mkt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon