Full version: Allmänt svammel :)
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
yenny
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 22:06)
Redan efter förra sommarn tror jag, den är lika liten nu som då, hur kan folk bara göra så. Men fel i huvet verkar den juh ha eftersom den inte bryr sig om att kattflickorna är steriliserade, han våldtar dom rakt av. Visste ni förresten att en våldtagen katt blöder från underlivet (om det nu kallas så på en katt)? unsure.gif

det där låter ju inte så bra... han borde kanske fångas in (lättare sagt än gjort antar jag) Stackars kattflickor..
Reserv
Förresten, det här vart nog lite för seriöst för att klassas som svammel wink.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 14-09-2005, 22:11)
Förresten, det här vart nog lite för seriöst för att klassas som svammel wink.gif

Ja...tänk att det kan bli problem åt det hållet också! biggrin.gif
yenny

aj då.... hmm.. det var ju inte bra rolleyes.gif laugh.gif

Fast å andra sidan så är det nog ingen som klagar... man får väll dilla på om vad man vill... hoppas jag unsure.gif
Fialotta

laugh.gif laugh.gif Halloj...blanda på bara...från det ena till det andra hej vilt bara...ni är suveräna på sånt här...mycke impad alltså...haft lite att fixa med och nu ska jag sova...upp i ottan i morn.
Godnatt alla och håll tråden brinnande / kram
Reserv
Nej mina flickor, nu ska jag attackera min kudde, är helt slutkörd idag, bråkiga ungdomar tar musten ur en. (inte mina, dom är pappas änglar dom wub.gif ) Jobbet är en daglig prövning, så man kan uppskatta sin egen familj oavsett vilka problem som skulle kunna dyka upp. rolleyes.gif
yenny
sov så gott! jag ska strax hoppa i bingen jag med!
Magdis
Imorgon får jag besök av en häxmästare i svamleri! Ska passa på att lära mig lite nya tricks tongue.gif
Tropeden
Hoppsan vad det händer grejer här... Har inte hunnit vara inne så mycket, all tid går till nya bekantskaper. wub.gif rolleyes.gif
Skrattat gott åt ert svammel har jag gjort iaf nu. Får väl försöka att hinna med att vara lite mer aktiv också, men kan inte lova nåt... hehe
Magdis
CITAT (Tropeden @ 14-09-2005, 22:22)
Hoppsan vad det händer grejer här... Har inte hunnit vara inne så mycket, all tid går till nya bekantskaper. wub.gif rolleyes.gif
Skrattat gott åt ert svammel har jag gjort iaf nu. Får väl försöka att hinna med att vara lite mer aktiv också, men kan inte lova nåt... hehe

Litegranna svammel hinner du väl med iallafall? rolleyes.gif
yenny
CITAT (Tropeden @ 14-09-2005, 22:22)

ja här är det livat biggrin.gif Välkommen in i röran laugh.gif
Tropeden
Liite då, kanske. tongue.gif Fast det mesta av hjärnkapaciteten just nu går antingen till att längta eller till att kvalitetsumgås, resten får ni räkna ut själva! biggrin.gif
Fialotta
CITAT (Tropeden @ 14-09-2005, 22:25)
Liite då, kanske. tongue.gif Fast det mesta av hjärnkapaciteten just nu går antingen till att längta eller till att kvalitetsumgås, resten får ni räkna ut själva! biggrin.gif

Hoppsan...kunde inte låta bli o räkna där jag...kom fram till att det måste vara nån som är mellan 22 o 25 tongue.gif
yenny

Det låter väldigt trevligt.... gott om fantasi finnes här... så det är inte så svårt att tänka sej biggrin.gif
Tropeden
CITAT (maudan @ 14-09-2005, 22:26)

Hoppsan...kunde inte låta bli o räkna där jag...kom fram till att det måste vara nån som är mellan 22 o 25 tongue.gif

Och hur har du räknat då?! blink.gif
Fialotta
CITAT (Tropeden @ 14-09-2005, 22:28)

laugh.gif laugh.gif Skulle du bra gärna vilja veta va...hade jag fel unsure.gif
Tropeden
CITAT (maudan @ 14-09-2005, 22:29)

mmm... lite (läs ganska mycket!) biggrin.gif
Fialotta
CITAT (Tropeden @ 14-09-2005, 22:30)
CITAT (maudan @ 14-09-2005, 22:29)

mmm... lite (läs ganska mycket!) biggrin.gif

Aj fasiken...matte är tydligen inte min starka sida alltså...ja, ja...man kan ju inte va bra på allt smile.gif
Tropeden
Nu tror jag ögona går i kors alldeles. All tid att skriva gick åt till att läsa denna fantastiska svammel:o biggrin.gif Får välan försöka hinna med och kika in lite mer ofta nu då.

Maudan, jag har hört att komvux har kanonbra mattelektioner... biggrin.gif
Eller det skulle kanske passa bättre med en siarkurs? tongue.gif

Nu ska jag knyta mig!
Fialotta
CITAT (Tropeden @ 14-09-2005, 22:40)
Nu tror jag ögona går i kors alldeles. All tid att skriva gick åt till att läsa denna fantastiska svammel:o biggrin.gif Får välan försöka hinna med och kika in lite mer ofta nu då.

Maudan, jag har hört att komvux har kanonbra mattelektioner... biggrin.gif
Eller det skulle kanske passa bättre med en siarkurs? tongue.gif

Nu ska jag knyta mig!

Ha, ha, ha...då tar jag siarkursen...låter roligare tongue.gif
astrid.m.s
CITAT (netaave @ 14-09-2005, 18:54)
Nu funderar jag på om det är på eller av med 3/4-byxor, shortsen har jag tvättat och lagt på översta hyllan.

Det blev riktigt milt här på em fast det regnat. Fortfarande ser man folk med shorts. Såg en shortsklädd man i Ö-vik idag, kanske är det någon vadslagning han är med på? laugh.gif
Magdis

Ååååh vad mysigt...nykär! *ler drömmande* smile.gif Ja då lär du väl ha roligare för dig än att svamla med oss rolleyes.gif
Betty
CITAT (astrid.m.s @ 14-09-2005, 22:56)
Nu funderar jag på om det är på eller av med 3/4-byxor, shortsen har jag tvättat och lagt på översta hyllan.

Det blev riktigt milt här på em fast det regnat. Fortfarande ser man folk med shorts. Såg en shortsklädd man i Ö-vik idag, kanske är det någon vadslagning han är med på? laugh.gif

Jag var en sväng in till stan (Luleå) igår - hade långkofta på mig - upptäckte att "hela stan" har plockat fram höstjackor och dunvästar... Här är det slut på "kortbyxsäsongen"... huh.gif

Hjälp vad mycket som har skrivits här ikväll, fick gå tillbaks ända till sidan 19 och börja läsa... rolleyes.gif
AnitaO
God morgon smile.gif
Hörde på nyheterna nu att orkanen Ophelia närmar sig USA:s sydkust ohmy.gif
Ophelia: "PLATS I KORGEN" laugh.gif
stennie
CITAT (AnitaGg @ 15-09-2005, 07:08)
God morgon smile.gif
Hörde på nyheterna nu att orkanen Ophelia närmar sig USA:s sydkust ohmy.gif
Ophelia: "PLATS I KORGEN" laugh.gif

Nog verkar hon vara lite av ett yrväder wub.gif
Men så farlig är hon väl ändå inte!!!! tongue.gif
Reserv
CITAT (stennie @ 15-09-2005, 08:47)
CITAT (AnitaGg @ 15-09-2005, 07:08)
God morgon  :)
Hörde på nyheterna nu att orkanen Ophelia närmar sig USA:s sydkust  :o
Ophelia: "PLATS I KORGEN"  :lol:

Nog verkar hon vara lite av ett yrväder wub.gif
Men så farlig är hon väl ändå inte!!!! tongue.gif

Näe, bara hon får stampa foten i golvet ibland så är det väl lugnt biggrin.gif Tänk att Shivas lilla prinsessa skulle va´sånt yrväder va´. tongue.gif
yenny
godmorgon kära svamlare wub.gif
Reserv
CITAT (yenny @ 15-09-2005, 09:51)
godmorgon kära svamlare wub.gif

Gomorron? blink.gif Hur länge sover du på mornarna egentligen? En annan kliver upp 6 varje morron rolleyes.gif
Biggan_
CITAT (astrid.m.s @ 14-09-2005, 22:56)

Det kan inte vara han härifrån våra trakter väl, som är ute på turné? Han går i shorts året om! blink.gif blink.gif blink.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 15-09-2005, 10:01)
CITAT (yenny @ 15-09-2005, 09:51)
godmorgon  kära svamlare  :wub:

Gomorron? blink.gif Hur länge sover du på mornarna egentligen? En annan kliver upp 6 varje morron rolleyes.gif

på mina lediga dagar kliver jag aldrig upp före 9.30 biggrin.gif
silos
HI HI;inatt besökte jag faktiskt allas era stortån och oj oj oj säger jag bara vad dessa stortån berättade för mig ohmy.gif Hade ju ingen aning om vilka hemligheter ni alla bär på så nog vore Biktstolen bra att ha laugh.gif biggrin.gif tongue.gif
astrid.m.s
Vad spännande! Du kan skicka ett PM och berätta vad min berättade stortå berättade för dig!!!
silos
CITAT (astrid.m.s @ 15-09-2005, 10:13)
Vad spännande! Du kan skicka ett PM och berätta vad min berättade stortå berättade för dig!!!

Du;det blir en alldeles för lång PM för att skriva allt som dina söta stortån berättade laugh.gif
Men en sak kan jag säga:de ville att du skulle måla alla tånaglar med en vacker glittrande nagellack och före det skall du ha fötterna i vattenbalja med väldoftande oljor och under tiden lyssna på avslappnande musik wub.gif smile.gif
pejori
CITAT (silos @ 15-09-2005, 10:16)

Du;det blir en alldeles för lång PM för att skriva allt som dina söta stortån berättade laugh.gif
Men en sak kan jag säga:de ville att du skulle måla alla tånaglar med en vacker glittrande nagellack och före det skall du ha fötterna i vattenbalja med väldoftande oljor och under tiden lyssna på avslappnande musik wub.gif smile.gif

underbart!!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
skickar genast stortån till bikten, och stannar hemma vid datorn själv laugh.gif laugh.gif
kan du passa på och klippa nageln lite också. samt måla den röd, som dom andra tårna laugh.gif laugh.gif laugh.gif
silos
CITAT (pejori @ 15-09-2005, 10:37)

underbart!!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
skickar genast stortån till bikten, och stannar hemma vid datorn själv laugh.gif laugh.gif
kan du passa på och klippa nageln lite också. samt måla den röd, som dom andra tårna laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Bra;men du måste paketera den väl,så att den inte torka förran den kommer till bikten för då kan den ju inte berätta någonting alls biggrin.gif
Magdis
God förmiddag! Jag har just kommit hem efter att ha varit och tränat på gymet, handlat mat och varit på bibblan. Nu försöker jag äta grillad kyckling vid datorn men det verkar bli lite kladdigt! biggrin.gif
silos
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 15-09-2005, 10:51)
God förmiddag! Jag har just kommit hem efter att ha varit och tränat på gymet, handlat mat och varit på bibblan. Nu försöker jag äta grillad kyckling vid datorn men det verkar bli lite kladdigt! biggrin.gif

Grillad kyckling:SÄND HIT GENAST biggrin.gif
pimpim
Sitter vid datorn och äter kycklinglasagne... mums.
astrid.m.s

Jag kan inte minnas att jag någonsin målat mina tånaglar så det var väl kanske därför de ville bli målade då antar jag. Nästa vecka ska jag på fotvård så då blir de verkligen ompysslade. Men jag kommer nog inte att måla dem. Mina fötter får verkligen lyssna på musik eftersom jag dansar och har kurser (Line dance) så de vill väl ha lite lungare musik ibland. Igår var jag och fick ansiktsmassage. Massage av nacke, skuldra, armar, rygg tar jag var tredje vecka.
Nä, nu ska jag cykla efter posten och se om det är nåt spännande med idag, väntar på hemgjorda fina kuvert!!!!!!!!!!!!!!!
silos
CITAT (astrid.m.s @ 15-09-2005, 10:58)

Jag kan inte minnas att jag någonsin målat mina tånaglar så det var väl kanske därför de ville bli målade då antar jag. Nästa vecka ska jag på fotvård så då blir de verkligen ompysslade. Men jag kommer nog inte att måla dem. Mina fötter får verkligen lyssna på musik eftersom jag dansar och har kurser (Line dance) så de vill väl ha lite lungare musik ibland. Igår var jag och fick ansiktsmassage. Massage av nacke, skuldra, armar, rygg tar jag var tredje vecka.
Nä, nu ska jag cykla efter posten och se om det är nåt spännande med idag, väntar på hemgjorda fina kuvert!!!!!!!!!!!!!!!

Hemgjorda kuverten är under tillverkning och när de är klara så måste de vänta tills nästa vecka för att kunna resa till DIG wub.gif
astrid.m.s
OK, då har jag nåt att se fram emot!
Magdis
CITAT (silos @ 15-09-2005, 10:53)
Grillad kyckling:SÄND HIT GENAST biggrin.gif

Mums ja...det är gott. Men det är risk att den kallnar på vägen ner till dig! Jag blev så där akuthungrig efter träningen så den var egentligen ett impulsköp.
astrid.m.s
Jag ska snart äta blodpudding, hittade två skivor i frysen. Nån som blir avundsjuk????????? laugh.gif
silos
CITAT (astrid.m.s @ 15-09-2005, 11:11)
Jag ska snart äta blodpudding, hittade två skivor i frysen. Nån som blir avundsjuk????????? laugh.gif

JAAAAG biggrin.gif här skall stekas falukorv med potatismos till och nykokta bönor med skalen ifrån igår och även stekta ägg
pejori
CITAT (silos @ 15-09-2005, 10:46)
Bra;men du måste paketera den väl,så att den inte torka förran den kommer till bikten för då kan den ju inte berätta någonting alls biggrin.gif

vadå torka!!! ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
mina tår är snustorra, så då går det kanske inte då smile.gif
kanske lika bra det....tänk vad den kunde avslöja om mina bravader laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
CITAT (astrid.m.s @ 15-09-2005, 11:11)

HA::::ska också äta blodpudding i dag laugh.gif laugh.gif laugh.gif
säger som simba i lejonkungen...slämmigt men mättande laugh.gif laugh.gif
silos
CITAT (pejori @ 15-09-2005, 11:31)

Bra;men du måste paketera den väl,så att den inte torka förran den kommer till bikten för då kan den ju inte berätta någonting alls  :D

kanske lika bra det....tänk vad den kunde avslöja om mina bravader laugh.gif laugh.gif laugh.gif

men tårna är ju jättevåta inuti och där förstår du Pejori finns din inre sanning som skvalpar runt hi hi biggrin.gif
AnitaO
Blodpudding är gott smile.gif
Gärna med lite stekt bacon och lingonsylt.
pejori
CITAT (silos @ 15-09-2005, 11:35)
CITAT (pejori @ 15-09-2005, 11:31)

Bra;men du måste paketera den väl,så att den inte torka förran den kommer till bikten för då kan den ju inte berätta någonting alls  biggrin.gif

men tårna är ju jättevåta inuti och där förstår du Pejori finns din inre sanning som skvalpar runt hi hi biggrin.gif

va!!!! ska du slakta den!!!! ohmy.gif ohmy.gif
nä fy...då behåller jag den som den är...med torrvalkar och allt ohmy.gif wacko.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
Själv behåller jag min med för annars så riskerar den väl att bli målad, och det skulle juh inte va´så lyckat i omklädningsrummet på simhallen. laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon