|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
farbror B
15-09-2005, 19:40
jaha det var det jag trodde, påskliljor i magen. Precis vad det stod i läkarboken hemma
CITAT (farbror B @ 15-09-2005, 20:40) jaha det var det jag trodde, påskliljor i magen. Precis vad det stod i läkarboken hemma  Hehe! Vad har du i din mage då? Är det dags för ultraljudet snart? Ska bli spännande att se om det blir en elefant som jag gissade på!
Gossen Ruda
15-09-2005, 19:55
Hejsan tossingar. Tyvärr räcker inte min tid till att svamla på men på tal om tossor och bubbelvatten så finns det denna lilla sången:
En död i skönhet är på 85-års dagen när man fört en skön blondin i dansen dricka vin ur hennes sko och sen få helt betagen hålfotsinlägget i halsen.
Insjungen av Jeja Sundström en gång i tiden.
godmorgon alla svamlare Jag är inne på en blixtvisit.... ska strax till jobbet o sitta brevid en sjuksäng hela dagen... ha en fin dag!
God Morgon Vilka fantastiskt söta små bebisar Magdis. Termometern står på 1,3 grader !!!
Fialotta
16-09-2005, 07:37
Godmorgon alla...är oxå inne på snabb visit...sista dan på denna arbetsvecka....gör inget i dag som inte jag skulle gjort
Här är jag och strålar ikapp med solen  Skall bli spännande hurudant svammel det kommer att bli idag!?!
Biggan_
16-09-2005, 08:59
CITAT (AnitaGg @ 16-09-2005, 09:29) En sådan pussgurka har jag också haft för en del år sedan. Jag känner igen stilen  Dom är bara såå myyysiga och goa. Vi hade katter också samtidigt med vovven, och vet ni var deras favoritplats var? Jo, dom kröp ihop tätt intill magen på vovven och somnade, och alla tre trivdes med detta.
Anki på Öland
16-09-2005, 11:45
Här är 3 till som ligger och håller koll på matte när hon sitter vid datorn.  Anki
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 15-09-2005, 20:34) Nu har jag varit på ultraljud och sett mina och farbrorns bebisar!  Söta va?  ojdå en kokosboll o en påsklija inte dåligt
Biggan_
16-09-2005, 12:03
CITAT (oldwolfie @ 16-09-2005, 12:45) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 15-09-2005, 20:34) Nu har jag varit på ultraljud och sett mina och farbrorns bebisar!  Söta va? :rolleyes: ojdå en kokosboll o en påsklija inte dåligt  Det är bara att vänta på en okomplicerad förlossning då! När beräknas nedkomsten? Har du övat på andningstekniken?
Tror inte man behöver träna värst mycket på andningstekniken om man bara ska poppa ur sig en kokosboll och en spinkig påsklilja...
CITAT (oldwolfie @ 16-09-2005, 12:45) ojdå en kokosboll o en påsklija inte dåligt  Nej nu vet jag vad det är...det är ju en Narciss! Det var väl passande, har inte både jag och farbrorn lite smått narcissistiska drag tro?  Åtminstone exhibitionistiska!  Nedkomsten blir nån gång till våren och jag hoppas på en ganska okomplicerad förlossning!
CITAT (pejori @ 16-09-2005, 17:24) CITAT (Betty @ 16-09-2005, 13:29) Vilken syn det skulle vara! Högröd i ansiktet av ansträngning och en skrynklig påsklilja hängandes halvvägs ut ur näsan.  :lol: :lol: för att inte tala om kokosbollen  Så sjukt!  Jag tror vi skippar att lägga ut några bilder från förlossningen här utan vi väntar tills de små avkommorna är tvättade och lagda i kuvösen
CITAT (Anki på Öland @ 16-09-2005, 12:45) Här är 3 till som ligger och håller koll på matte när hon sitter vid datorn.  Anki haha anki de e tur du har en egen stol o sitta på du får juinte plats
Fialotta
16-09-2005, 17:14
Morsning i svammeltråden...fredags kväll...så himla skönt...lite kul o få höra vad ni gör en sån kväll..Själv ska jag ta ett glas vin o bara koppla inför helgen Anki...kul o se att dina hundar kopplar av i soffan...kallar jag fredagsmys... på hög nivå
 erik o jag ute på vift de e mina knän hejsan maudan hoppas vinet smakar
Fialotta
16-09-2005, 17:46
Hallå...Oldwolfie...vilken härlig bild och det var ju kanonväder i dag... nu hoppas jag helgen blir lika fin...pussa på Erik från mig
32 sidor svammel Kul!
och här kommer lite fortsättning så det kan bli 33 sidor också Ville bara säga hej och godmorgon kära svamlare nu drar det iväg till jobbet, vi ska ha kräftskiva där idag Ha en underbar dag! kram till er alla
*Felix matte*
17-09-2005, 07:24
Ser ut att bli en fin höstdag här... snöfritt än så länge. Ha en bra dag allihopa
Fialotta
17-09-2005, 08:10
Kommer oxå in en sväng och säger Godmorgon till er alla...ha en din Lördag Sol o blå himmel...men kalla vindar hos mig
God Morgon Vilka söta små troll du har Anki Det gäller att få plats i soffan själv också, vilket inte alltid är så lätt Här är det lite kallt med klarblå himmel och strålande sol. Vi går nog en fin dag till mötes. Vi jobbar med fasaden, så några sysselsättningsproblem finns knappast. Fint blir det i alla fall
Godmorgon! Idag bär det ut med båten och fiska lite.
Sol och blå himmel i Piteå men det är bara +5 grader. Idag blir nog dotra och jag inne och pysslar om varsin ond hals. Tur att det går att svamla via tangentbordet när man har för ont i halsen för att svamla lajjv!
Appropå absolut ingenting, nu ska jag se föräldrafällan med minstingen
Vackert väder och bara lite kallt. Det är nästan så man blir sugen på en promenad ju.  Om man skulle släppa dammsugaren och njuta av solen istället kanske?
Ensamt ensamt är det här  Men en liten ljusglimt är iallafall att både jag och dottern tycks må lite bättre idag. Vi ska nog stoppa ner oss i ett bubblande skumbad snart och göra skojiga frisyrer på varann
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 17-09-2005, 15:27) Ensamt ensamt är det här  Men en liten ljusglimt är iallafall att både jag och dottern tycks må lite bättre idag. Vi ska nog stoppa ner oss i ett bubblande skumbad snart och göra skojiga frisyrer på varann  Själv känner jag som att jag svalt en rasp och den bara kommit halvvägs ner i halsen  Ingen feber som tur är, men inget kul är det.
*Felix matte*
17-09-2005, 18:35
Kan det vara en landsomfattande förkylningsepidemi... här harklas och hostas också och nog känns det som en liten rasp hade följt med maten.
Hosta, heshet, snuva och feber brukade jag alltid skriva på sjukintygen när jag gick i realskolan. Just nu grasserar detta hos oss i sv Skåne också.
Anki på Öland
17-09-2005, 21:07
Jisses, smittar det via forumet tror ni??!! Anki
Tja, det finns ju gott om virus på nätet
ja man börjar ju undra....har känt av halsen ett par dagar nu... men jag envisas med att säga: JAG ÄR FRISK!!!!!!! Hoppas jag kan lura basillerna med det
zaaritha
17-09-2005, 21:10
Ehec? Har haft diarre´i tre dygn nu?? Men;ej blodig! Däremot blöder det ur näsan........
Jag har just avslutat en oljemålning som jag pysslat med ikväll och jag blev jättenöjd med resultatet för en gångs skull  När jag målar så bara försvinner tiden och helt plötsligt är det dags att gå och lägga sig men det har jag ingen lust med.
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 17-09-2005, 23:17) Jag har just avslutat en oljemålning som jag pysslat med ikväll och jag blev jättenöjd med resultatet för en gångs skull  När jag målar så bara försvinner tiden och helt plötsligt är det dags att gå och lägga sig men det har jag ingen lust med.  Och när ska vi andra få se alstren då?  Blir juh nyfiken fattar du väl?
CITAT (Reserv @ 17-09-2005, 23:31) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 17-09-2005, 23:17) Jag har just avslutat en oljemålning som jag pysslat med ikväll och jag blev jättenöjd med resultatet för en gångs skull :) När jag målar så bara försvinner tiden och helt plötsligt är det dags att gå och lägga sig men det har jag ingen lust med. :P Och när ska vi andra få se alstren då?  Blir juh nyfiken fattar du väl?  Jo det fattar jag, men jag måste nog liksom ha modellens tillåtelse att lägga ut det här först....och det tvivlar jag på att jag kommer att få!
Har du ingen annan målning du kan visa upp?
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 17-09-2005, 23:51) CITAT (Reserv @ 17-09-2005, 23:31) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 17-09-2005, 23:17) Jag har just avslutat en oljemålning som jag pysslat med ikväll och jag blev jättenöjd med resultatet för en gångs skull  När jag målar så bara försvinner tiden och helt plötsligt är det dags att gå och lägga sig men det har jag ingen lust med.  Och när ska vi andra få se alstren då?  Blir juh nyfiken fattar du väl?  Jo det fattar jag, men jag måste nog liksom ha modellens tillåtelse att lägga ut det här först....och det tvivlar jag på att jag kommer att få!  Har du hyrt in en nakenmodell eller?
Okej då, ni kan få se min första men jag varnar, den är inte så bra Känner igen den här typen?
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 18-09-2005, 00:00) Okej då, ni kan få se min första men jag varnar, den är inte så bra Känner igen den här typen?  Japp.... henne känner jag igen! Va du är duktig!
CITAT (Reserv @ 17-09-2005, 23:58) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 17-09-2005, 23:51) CITAT (Reserv @ 17-09-2005, 23:31) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 17-09-2005, 23:17) Jag har just avslutat en oljemålning som jag pysslat med ikväll och jag blev jättenöjd med resultatet för en gångs skull  När jag målar så bara försvinner tiden och helt plötsligt är det dags att gå och lägga sig men det har jag ingen lust med.  Och när ska vi andra få se alstren då?  Blir juh nyfiken fattar du väl?  Jo det fattar jag, men jag måste nog liksom ha modellens tillåtelse att lägga ut det här först....och det tvivlar jag på att jag kommer att få!  Har du hyrt in en nakenmodell eller?  Haha...nej inte riktigt! Hur så...ställer du upp eller?
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 18-09-2005, 00:01) [QUOTE=Reserv,17-09-2005, 23:58 Haha...nej inte riktigt! Hur så...ställer du upp eller? :P Nja, det tål väl att tänkas på, vad skulle prästen säga om det står en spritt näck karl i fruns vardagsrum?  Snyggt självporträtt förresten
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|