Full version: Allmänt svammel :)
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
Magdis
CITAT (Reserv @ 18-09-2005, 00:05)
Nja, det tål väl att tänkas på, vad skulle prästen säga om det står en spritt näck karl i fruns vardagsrum? rolleyes.gif

Det vet jag inte men det skulle vara roligt att höra, haha rolleyes.gif
Jag har sagt att jag ska måla honom naken men han vägrar och då får jag väl säga att det blir antingen han eller någon annan! tongue.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 18-09-2005, 00:08)
CITAT (Reserv @ 18-09-2005, 00:05)
Nja, det tål väl att tänkas på, vad skulle prästen säga om det står en spritt näck karl i fruns vardagsrum? rolleyes.gif

Det vet jag inte men det skulle vara roligt att höra, haha rolleyes.gif
Jag har sagt att jag ska måla honom naken men han vägrar och då får jag väl säga att det blir antingen han eller någon annan! tongue.gif

Fast klart.....som präst så skulle han väl inte bli så våldsam va? laugh.gif laugh.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 18-09-2005, 00:10)
Fast klart.....som präst så skulle han väl inte bli så våldsam va? laugh.gif laugh.gif

Han har aldrig varit våldsam i hela sitt liv så det är nog ingen fara! Fast det är väldigt dåligt betalt att stå modell för mig så frågan är om det skulle löna sig för dig att åka ända hit...vi får väl ta det när jag åker förbi dig nästa sommar istället. tongue.gif rolleyes.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 18-09-2005, 00:12)
CITAT (Reserv @ 18-09-2005, 00:10)
Fast klart.....som präst så skulle han väl inte bli så våldsam va? laugh.gif  :lol:

Han har aldrig varit våldsam i hela sitt liv så det är nog ingen fara! Fast det är väldigt dåligt betalt att stå modell för mig så frågan är om det skulle löna sig för dig att åka ända hit...vi får väl ta det när jag åker förbi dig nästa sommar istället. tongue.gif rolleyes.gif

Ska jag stå som Poseidon då i Vängåvans fontän? laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 18-09-2005, 00:13)
Ska jag stå som Poseidon då i Vängåvans fontän? laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Det var väl en bra idé! Fast å andra sidan vore det ganska skoj om snabelkallingarna kom med på tavlan så du kanske slipper vara helnäck! biggrin.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 18-09-2005, 00:15)
CITAT (Reserv @ 18-09-2005, 00:13)
Ska jag stå som Poseidon då i Vängåvans fontän? laugh.gif  :lol:  :lol:

Det var väl en bra idé! Fast å andra sidan vore det ganska skoj om snabelkallingarna kom med på tavlan så du kanske slipper vara helnäck! biggrin.gif

Jag tror att flanerande människor garvar mer om snabelkallingarna är med än om dom ser en seriös helnudad karl i fontänen, annars så kan dom juh tro att det är nån svensexa eller nåt. unsure.gif wink.gif tongue.gif
Fialotta
Godmorning i tråden smile.gif
Vilken fin tavla du målat Magdis och nu ser jag framemot nästa tavla på reserv i snabelkallingar tongue.gif laugh.gif

Ha det bäst allihop wub.gif
farbror B
Så var man hemma igen efter ett av årets höjdpunkter!
Den årliga spelhelgen med grabbarna!
Vi spelade när vi var 14-15 å sen fem år tillbaka träffs vi varje september för en långhelg med spel, skratt och svull...
(svull = mat hela tiden, för mycket, för onyttigt..)
*klappar mej på tjocka magen* laugh.gif
Biggan_
CITAT (farbror B @ 18-09-2005, 18:04)
Vi spelade när vi var 14-15 å sen fem år tillbaka träffs vi varje september för en långhelg med spel, skratt och svull...

Vad spelar ni då, mellan skratten och svullet biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
Magdis
Nu har jag fått modellens tillåtelse att lägga ut bilden, så här kommer den!

Jag har en i färg också men jag blev mer nöjd med den här. smile.gif
annama
Huvudlös typ, tror jag känner honom laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (annama @ 18-09-2005, 18:39)
Huvudlös typ, tror jag känner honom laugh.gif laugh.gif laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Du är ju en begåvning Magdis!
Fialotta
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 18-09-2005, 18:21)
Nu har jag fått modellens tillåtelse att lägga ut bilden, så här kommer den!

Jag har en i färg också men jag blev mer nöjd med den här. smile.gif

Jädrans va läcker han blev tongue.gif wub.gif
Magdis
CITAT (maudan @ 18-09-2005, 19:57)
Jädrans va läcker han blev tongue.gif  :wub:

Mmmmm.....visst är han! wub.gif

Det är väl inte mer än rätt att ni får se honom i färg också! tongue.gif
Fialotta
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 18-09-2005, 20:00)
CITAT (maudan @ 18-09-2005, 19:57)
Jädrans va läcker han blev tongue.gif  wub.gif

Mmmmm.....visst är han! wub.gif

Det är väl inte mer än rätt att ni får se honom i färg också! tongue.gif

Där ser han ut att ha solat lite för länge...tvättbräde mage har han allt smile.gif
Magdis

Jo den är väl extra tjock nu förstår jag! Inte bara mat i den inte! tongue.gif
*Felix matte*
Jesses... du kan verkligen måla
och självporträttet... jättebra! Imponerad är jag. wub.gif
farbror B
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 18-09-2005, 20:09)

Haha, just jag , vi svamlade ju in lite blombebisar i min mage laugh.gif laugh.gif
Magdis
CITAT (farbror B @ 18-09-2005, 20:35)

Haha, just jag , vi svamlade ju in lite blombebisar i min mage laugh.gif laugh.gif

Javisst! Man kan svamla sig till det mesta här i världen! Men fortfarande vet vi ju inte vad du väntar, är det inte dags för UL snart? rolleyes.gif Det kanske är Fetknopp du har i magen! tongue.gif
farbror B
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 18-09-2005, 20:38)

Javisst! Man kan svamla sig till det mesta här i världen! Men fortfarande vet vi ju inte vad du väntar, är det inte dags för UL snart? rolleyes.gif Det kanske är Fetknopp du har i magen! tongue.gif

*skrattar* laugh.gif
Magdis
CITAT (farbror B @ 18-09-2005, 20:45)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 18-09-2005, 20:38)

*skrattar* laugh.gif

Ja någon typ av fetblad lär det ju vá! Bara det inte är någon giftig växt!! unsure.gif I så fall har vi ställt till det ordentligt för oss! Ska vi ha delad vårdnad sen eller...har du tänkt nåt på den saken?
farbror B
Näe har inte tänkt på nåt sånt blink.gif
Magdis
CITAT (farbror B @ 18-09-2005, 21:26)
Näe har inte tänkt på nåt sånt blink.gif

nänä...det kanske ordnar sig. Det är ju ett tag kvar iallafall rolleyes.gif
Fialotta
Nämen...vad är det här nudå ohmy.gif låter ni svammeltråden dö ut!!!
Va är det för sätt tongue.gif
Sätt nu fart på den igen är ni goa....mig själv inräknad smile.gif

Ska iväg o jobba, men jag önskar er alla en bra höstdag...ser inte så tokigt ut, kan bli en fin dag smile.gif

Kramisar till er wub.gif
yenny
God morgon (säger jag som vanligt när alla precis ska äta lunch biggrin.gif )

jag har drömmt konstiga drömmar i natt.. allt i en ända röra... jag har varit i skogen och plockat bär, på jobbet, men det var odla medlemmar som var de boende wacko.gif och så var jag o killen min på middag hemma hos Reserv o hans sambo... o det var en jäkla massa barn där.. allt från bäbisar till vuxna barn med sambo och egna barn... skummt så man kan drömma biggrin.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (yenny @ 20-09-2005, 10:51)
och så var jag o killen min på middag hemma hos Reserv o hans sambo... o det var en jäkla massa barn där.. allt från bäbisar till vuxna barn med sambo och egna barn... skummt så man kan drömma biggrin.gif laugh.gif

laugh.gif laugh.gif Den middan ska vi väl kunna ordna så du får en sanndröm wub.gif vad åt vi för smaskens då? rolleyes.gif
Magdis
Hinner inte svamla....målar!
Men vänta bara tills jag fått fart på munlädret igen! tongue.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 20-09-2005, 10:57)
laugh.gif laugh.gif Den middan ska vi väl kunna ordna så du får en sanndröm wub.gif vad åt vi för smaskens då? rolleyes.gif

Ja jag vet inte riktigt vad vi skulle äta... ni stog och lagade mat för fullt.. vi stog mitt i ert kök o tittade på.. biggrin.gif laugh.gif
yenny
Nä... måste dra till jobbet! ha en underbar dag!

Kramis
silos
HA HAAA:jag har blivit fullständigt tömt på all svammel tongue.gif
UglyCute
Och så kom jag hit och gjorde dig ännu mer trött på det ohmy.gif blink.gif
Rossi
Då får väl jag också svamla lite allmänt då.

Jag har precis varit på det årliga besöket hos tandläkaren och allt var tipp topp! Oh, så skönt! Hon röntgade, mätte tandfickor, tog bort tandsten, putsade och lackade. Nu känns det riktigt rensat och skönt!

Tror att jag ska sätta tänderna i en smarrig chokladkaka ikväll, jag! smile.gif
Reserv
CITAT (Rossi @ 20-09-2005, 14:48)

Jag har precis varit på det årliga besöket hos tandläkaren och allt var tipp topp! Oh, så skönt! Hon röntgade, mätte tandfickor, tog bort tandsten, putsade och lackade. Nu känns det riktigt rensat och skönt!

Tror att jag ska sätta tänderna i en smarrig chokladkaka ikväll, jag! smile.gif

Lackade??? blink.gif Motivlack eller? Flames eller vad? laugh.gif laugh.gif laugh.gif
silos
CITAT (UglyCute @ 20-09-2005, 14:42)
Och så kom jag hit och gjorde dig ännu mer trött på det ohmy.gif blink.gif

NEJ och nej inte kan jag bli trött på svammel laugh.gif Visste inte du att jag faktiskt har varit en äkta Mästare i just svammel biggrin.gif tongue.gif
Reserv
CITAT (silos @ 20-09-2005, 14:56)
CITAT (UglyCute @ 20-09-2005, 14:42)
Och så kom jag hit och gjorde dig ännu mer trött på det  :o  :blink:

NEJ och nej inte kan jag bli trött på svammel laugh.gif Visste inte du att jag faktiskt har varit en äkta Mästare i just svammel biggrin.gif tongue.gif

Hur skulle h*n kunna veta det Silos? H*n är juh ny här, välkommen hit UglyCute. wub.gif
Rossi
CITAT (Reserv @ 20-09-2005, 14:55)
CITAT (Rossi @ 20-09-2005, 14:48)

Tror att jag ska sätta tänderna i en smarrig chokladkaka ikväll, jag!  :)

Lackade??? blink.gif Motivlack eller? Flames eller vad? laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Vanligt j**la bananlack som jag måste ha i truten i en hel timme. Snart dax att plocka bort det så att jag kan stoppa mat i munnen igen! laugh.gif
Reserv
Sånt där äckellack! sad.gif wacko.gif jag som trodde att du hade gapet fullt av eldsflammor nu laugh.gif
Rossi
CITAT (Reserv @ 20-09-2005, 15:03)
Sånt där äckellack! sad.gif wacko.gif jag som trodde att du hade gapet fullt av eldsflammor nu laugh.gif

Nä, det är bara när jag är riktigt arg som det sprutar flammor ur munnen på mig (och adrenalin ur öronen)! laugh.gif Då är det bäst att huka sig vill jag lova!

Men idag är jag snäll i vanlig ordning! smile.gif
UglyCute
Ingen kan slå mitt rekord i svammel wub.gif rolleyes.gif
Reserv
Och jag är juh alltid snäll så här spottas det lammull, tvi, tvi. wub.gif rolleyes.gif Hallå där, inga såna tankar, jag har inte käkat upp det stackars lammet ohmy.gif tongue.gif
silos
CITAT (UglyCute @ 20-09-2005, 15:05)

Skall vi slå vad att jag kommer att slå dig;jag har nämligen svammlat sedan jag föddes för snart 61 år sedan laugh.gif
Rossi
CITAT (Reserv @ 20-09-2005, 15:06)
Och jag är juh alltid snäll så här spottas det lammull,

Ulv i fårakläder? laugh.gif Eller du gillar lammkött? laugh.gif biggrin.gif tongue.gif
Reserv

Joho du Solis kan laugh.gif laugh.gif laugh.gif Men utmana inte ödet, hon har gått på turbo förr. rolleyes.gif
UglyCute
Jag har svamlat 8år på bukefalos.com wub.gif 6000 inlägg wub.gif
Fast tidsmässigt är du mästare
silos
CITAT (Reserv @ 20-09-2005, 15:08)
Ingen kan slå mitt rekord i svammel  :wub:  :rolleyes:

Joho du Solis kan laugh.gif laugh.gif laugh.gif Men utmana inte ödet, hon har gått på turbo förr. rolleyes.gif

HA HAAA:Du känner mig reserv laugh.gif biggrin.gif
UglyCute
Ingen kan slå mitt rekord i svammel  :wub:  :rolleyes:

I era ögon räknas jag nog som turbobarn
Jag kan lätt översvammla blink.gif
Rossi
Nu ska jag ut på golfbanan i en 3-4 timmar. Vi hörs kanske ikväll igen!
silos
CITAT (UglyCute @ 20-09-2005, 15:12)
Ingen kan slå mitt rekord i svammel  wub.gif  rolleyes.gif

Välkommen hit Turbobarn wub.gif
UglyCute
CITAT (silos @ 20-09-2005, 15:14)
CITAT (UglyCute @ 20-09-2005, 15:12)
Ingen kan slå mitt rekord i svammel  wub.gif  rolleyes.gif

Välkommen hit Turbobarn wub.gif

Danke
Magdis
Nu är jag back on track igen! Jag blir visst lite väl borta när jag håller på och målar, glömde att äta, ringde fel nummer till makens mobil och kom på i grevens tid att jag skulle hämta dottern på dagis. laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon