Full version: 2007 års Vädertråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53
Magdis
-16,7 och strålande SOL!!!
malin72
nääääää nu snöar det igen burr
Piccante
-5,6C, det är nog knappt 1 dm snö men det snöar än sad.gif
Bee
Fråga till Väderguden: Var det här verkligen nödvändigt? Det är i alla fall 21 februari och vi har knappt haft någon snö alls denna vinter. Varför skicka på oss snöstorm och råkalla isvindar?
Fy usch, vad kallt det är!
Alexander-VG-zon3
i natt -4,5c som lägst nu -3c och det snöar marken är täckt men man ser grässtråna än blåste i natt nu bara lite i mellan åt .
Gossen Ruda
-4 just nu. Snö, snö och åter snö. Djupet varierar mellan 0 och 4 dm beroende på att det blåser som f-n. Men jag skall ändå ta min em-promenad. Det får nog bli i min gamla vindtäta Buffalo-jacka.
Alexander-VG-zon3
har snöat hela dagen och gör det än . -2,1c och blåser
Pirum
Skönt med lite snö, Kung Bore kör turné februari ut verkar det som, trevligt.
Alexander-VG-zon3
usch usch en massa snö överallt sad.gif
snöstorm ute vinden viner och snön den blåser in överallt stora drivor vid ett stället ett annat ser man grässtråna . -2,5c
Gossen Ruda
Det är väl fortfarande tillåtet att snacka väder? smile.gif Här snöar det så vitt jag kan se, dvs snön vräker ner. Fast det skall övergå i regn sen.
stennie
+4 grader och mulet
Alexander-VG-zon3
+3,8c och duggregn och mulet och mycket dimma
Alexander-VG-zon3
+4,8c
Gossen Ruda
Plus 4 och lite duggregn då och då. Tänkte bara visa en bild från förra veckan när snöstormen hälsade på och gjorde om min lilla buxbomhäck till en snöskulptur.
[attachment=62:buxbom.jpg]
Magdis
-6,8 är det här. Har snöat pyttelite idag.
Betty
Luleå just nu: Mulet och -3,4 grader.
Fialotta
Sthlm har londonfogg rolleyes.gif
ninnisky
CITAT (Fialotta @ 01-03-2007, 10:22) *
Sthlm har londonfogg rolleyes.gif

Och Lilla London har +5 och regn smile.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (ninnisky @ 01-03-2007, 12:08) *
Och Lilla London har +5 och regn smile.gif

nu ca +5c och även här London fog , som max i dag +7,9c annars runt +6c +7c hela dagen och solen har också tittat fram smile.gif
AnitaO
Nollgradigt. Gårdagens slask och blask har frusit till is under natten sad.gif
Lars-Olof Arvids
I Stenungsund regnade det mesta av snön bort igår. På högre höjder som hemma hos mig ligger den ännu kvar, men troligen inte så länge till. Redan vid 7-tiden på morgonen var det +4°C. Det är ju mars, så då ska det väl bli vår!

Olle
Gillan
Här i Fagerås är det gråvitt, uppehåll än så länge och +2,6 grader. Det får gärna regna bort lite snö utan att jag skull bli speciellt ledsen whistling.gif
Netha
Sol - 1,5°
Alexander-VG-zon3
+4c i natt -0,4c
Magdis
Idag har vi 0-gradigt och strålande sol här! yahoo.gif
Betty
Och nu sprack molntäcket upp och solen tittar fram, + 0,2° smile.gif
Gillan
Här hade de lovat sol idag! Men inte ser jag nån än i alla fall? Himlen är lika vit som backen och det är +1.
Kanske att den där solen tittar fram lite senare om vi har tur biggrin.gif
malin72
+5 ute ingen sol ännu smile.gif men det tinar upp så jag kan börja se rabatterna yes.gif
Alexander-VG-zon3
nu +7c i natt +0,5c och solen skiner
Alexander-VG-zon3
solen skiner och +11c på söder i da nu +6c
silos
Här i Strängnäs är det mulet just nu 3+. Tidigare var solen framme och värmde så ljuvligt så!
Alexander-VG-zon3
+5c och blåser i natt -0,5c
Betty
Efter gårdagens kanonväder med sol och plusgrader så var det lite snopet att vakna till -15° i morse...
Soligt men lite blåsigt och -4,3° just nu.
ninnisky
Grått men inget regn och hela +7 här i Götet!
Pia L
Mellan Timrå och Sundsvall är det nu -2,2 grader och det snöar sad.gif och var tog solen vägen som nästan fick en att tro att våren var på väg?
Gillan
Och jag trodde nästan att jag plötsligt hamnat i Skåne, när jag vaknade. Det är dimmigt så det ser ut som ett mjölkpaket framför nosen. Man ser träden närmast huset, men mer är det inte. 2,5+ har vi.

Pia L
1,1 PLUSGRAD, och snön vräker ner crying.gif var man inte tillräckligt deppig innan så......
Betty
Mulet och -4° i Luleå just nu.
evelina
+ 6 grader mulet och regn som omväxling,så nu börjar man se gräsmattorna igen yahoo.gif
Gillan
Här ligger mjölpaketet kvar ( om än lite tunnare än igår) och det är +3,5 grader. SMHI har ju dock sagt att våren är på stark framfart. Så då kan man ju hoppas på det.
pejori
tempraturmässigt är det vår här 9plus men det är grått och trist crying.gif
Magdis
-1,5 och snöar
malin72
usch grått och trist ute små regnar och är 5+ ute
Alexander-VG-zon3
mulet och grått +7c nu i dag som max +9,5c
Netha
- 5,2° har småsnöat hela dan.
Berith
Har precis tömt regnmätaren på 17 mm, både från dugg hela dan igår och regn inatt och idag. Hela decimetern snö är borta... Ha ha ha! crazy.gif

Såg förresten en tofsvipa igår, och gäss och svanar har börjat låta igen. Härligt! yahoo.gif
Gillan
Hmm, verkar som om mjölkpaketet är på väg bort. Gortfarande mulet dock, men uppehåll och +3,5grader.Snön tinar med raketfart även här yahoo.gif
Alexander-VG-zon3
+5c i natt nu +6,3c och dimma
Piccante
Vad härligt att gå upp på morgonen och se att det redan är +7C yahoo.gif har inte varit kallare än +5,4 under natten. Annars råder det konstant dimma i västsverige verkar det som och duggregn lär säkert förekomma i dag oxå.
Betty
+1,4° takdropp, blött och slaskigt, nästan vårkänning trots att solen lyser med sin frånvaro. rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon