Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33
Leia
Själv blev jag helt bestört när jag igår tittade in på Odla och fick se denna tråden. sad.gif

Jag har redan "pratat" med dig via PM, nu Biggan, så där har jag redan beklagat och försökt trösta. Men vill också berätta att ditt ex av Dinos berättelser nu är postade, och jag hoppas att du så småningom kan fnissa åt hans äventyr igen.

(och nej du får inte betala portot som du skrev att du ville göra, detta är en gåva till en av Dinos tidigaste "fans", och gåvor kostar inget.)

Tänker på dig i massor!!! trostar.gif
Överbölingen
Den jobbigaste avigsidan av livet. Känns tungt och hopplöst. Nu måste du se tillbaka på allt det fina ni hade tillsammans. Gråt när du behöver och skratta åt de roliga minnena. Jobba dig över den här tröskeln men kliv inte över förrän du är färdig.
Inte mycket till tröst och stöd men vi är många som vill stötta dig.

Bengt
Aqvakul
Många kramar till Biggan! trostar.gif kram2.gif
Nostalgia
NATT smiley_small_hug.gif TILL DIG Biggan
Biggan_
CITAT (Leia @ 11-11-2008, 09:26) *
Själv blev jag helt bestört när jag igår tittade in på Odla och fick se denna tråden. sad.gif

Jag har redan "pratat" med dig via PM, nu Biggan, så där har jag redan beklagat och försökt trösta. Men vill också berätta att ditt ex av Dinos berättelser nu är postade, och jag hoppas att du så småningom kan fnissa åt hans äventyr igen.

(och nej du får inte betala portot som du skrev att du ville göra, detta är en gåva till en av Dinos tidigaste "fans", och gåvor kostar inget.)

Tänker på dig i massor!!! trostar.gif

Tack Leia! Jag har fått "Dinos berättelser" har PM:at dej! smiley_small_hug.gif
Biggan_
Tack alla! kompiskram.gif
I morgon skall jag göra ett försök att jobba. Skall vara på jobbet 1½ timme till att börja med, så får jag se hur det går. Eftersom ni är så duktiga "tröstekramare" här på forumet så kan ni väl visa vad ni går för genom att vara "tumhållare" för att jag skall klara av att vara på jobbet!
Ni är bara bäst! smiley_small_hug.gif
Boxer

Håller tummen! smiley_small_hug.gif
Betty
Klart vi håller tummarna!
Du är bäst du med! smiley_small_hug.gif
pejori
tummenupp.gif tummenupp.gif tummenupp.gif tummenupp.gif Håller så mycket jag orkar kompiskram.gif
Tar tårna till hjälp för säkerhets skull. tummenupp.gif
Magdis
Jag ska hålla tummarna stenhårt! Det kommer att gå bra, det tror jag absolut!
Nostalgia
smiley_small_hug.gif tummenupp.gif tummenupp.gif smiley_small_hug.gif
Azola
Oj... Vill beklaga sorgen och sänder massor av kramar till dig! smiley_small_hug.gif
Monaxe
tummenupp.gif tummenupp.gif tummenupp.gif
ängsvädd
Jag håller all tummar för dig tummenupp.gif smiley_small_hug.gif blomma.gif rose.gif kompiskram.gif
Aqvakul
tummenupp.gif tummenupp.gif kompiskram.gif
AnnammA
smiley_small_hug.gif
Lars-Olof Arvids
Jag håller alla tummar och fortsätter krama om dig! tummenupp.gif smiley_small_hug.gif

Olle
ninnisky
smiley_small_hug.gif

tänker på Dig och håller tummarna!
Sussie F-Flower
Håller också tummenupp.gif tummenupp.gif :arna!

smiley_small_hug.gif
Wilmer
Här hålls tummar, tår och tassar för att det kändes ok att vara på jobbet. tummenupp.gif kompiskram.gif
Alba
Äsh....jag missade ju att du skulle till arbetet idag.
Men jag håller tummarna retroaktivt. Det kan man väl gör.

Jag hoppas allt gått bra för dig och att du i ditt arbete kan se en liten strimma av hopp och lättnad.

Jag tänker på dig varje dag även om jag inte skriver här. Hur kan man göra annat....Biggan och Odla hör ju ihop tillsammans med oss andra smiley_small_hug.gif
Biggan_
Vad duktiga ni är på att hålla tummarna! tummenupp.gif
Jag är säker på att det var det som hjälpte! Jag höll på att vända när jag var halvvägs till jobbet men tänkte att jag ju måste försöka. Det gick ju, men jag var helt slut när jag kom hem. Har sovit dåligt i natt. I morgon är det tid med 1½ timmes jobb igen. Förhoppningsvis skall det gå ett snäpp bättre då!
En smiley_small_hug.gif till er alla för hållna tummar och tår!
renate
Du var duktigt att inte vände utan gick till jobbet även om det tar emot första dagen.I morgon går det bättre får du se.Det var samma sak för mig,när jag kommit till hissen vill jag vänder om,men gjorde inte det.
Myosotis
CITAT (Biggan_ @ 13-11-2008, 16:28) *
Förhoppningsvis skall det gå ett snäpp bättre då!

Klart det gör! Att det var jobbigt idag berodde på att jag hade missat detta och alltså inte höll tummarna för dig! ska göra det fr.o.m. nu!
silos
Här kommer tröstekramar till dig Biggan smiley_small_hug.gif
Från Kyllikki
Irene_L
Skickar styrkekramar till dig!
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Jag tänker på dig! trostar.gif
pejori
Så skönt att du klarade det... tummenupp.gif
Tänk bara på, att inte ha för bråttom...
Ta den tid du behöver.
Massor av smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif och tummenupp.gif tummenupp.gif
Aqvakul
Härligt Biggan! Sakta men säkert tillbaks i livet! smiley_small_hug.gif
MariaS
OJ. VAd duktig du är. Håller tummarna för morgondagen istället...
tummenupp.gif kram2.gif
Alba
Åh så bra att du tog steget och gick in i alla fall. Du har en styrka ser du som du inte trodde fanns.
Jag förstår att det är många tunga stunder och kommer att bli många tunga stunder. Men varje litet steg som du orkar ta
leder till ett litet ljus.
smiley_small_hug.gif
Krolliljan
smiley_small_hug.gif
Betty
Starkt att du inte vände halvvägs, i morgon går det säkert ännu lite lättare och sen är det ju helg. bravo.gif
malin72
mm jätte duktigt tummenupp.gif och det går bättre med tiden och lyssna på dig själv och ta det i din egen takt..ingen vet vad som är rätt eller fel för just dig!!
hoppas att du fick sova bättre inatt då, det brukar vara värst första dagen så nu håller vi tummarna igen 000.gif
smiley_small_hug.gif nu är det helg ikväll och du kan slappna av jobbtankar ett tag
tänker på dig som du vet rose.gif
Aqvakul
kompiskram.gif tänker på dig, Biggan!
Nostalgia
Håller mina tummenupp.gif tummenupp.gif även idag kompiskram.gif

smiley_small_hug.gif

Lars-Olof Arvids
tummenupp.gif smiley_small_hug.gif tummenupp.gif smiley_small_hug.gif idag igen. kompiskram.gif

Olle
MariaS
kram2.gif -isar
Krolliljan
smiley_small_hug.gif
stennie
Kram på dig Biggan.. trostar.gif .Tänker på dig!
pejori
rose.gif rose.gif kompiskram.gif smiley_small_hug.gif tummenupp.gif
Tänker på dej och håller tummar och kramar dej i mina tankar. smiley_small_hug.gif
Netha
[attachment=27307:BearHug2.jpg]
Ciczi
Till dej Biggan!!

Aqvakul
Stor smiley_small_hug.gif Biggan!
Alba
Hej Biggan
Hur har du det ?

Tänker på dig smiley_small_hug.gif
MariaS
Undrar hur det går... kram2.gif
Irene_L
Tänker på dig!!

Kraaaam!!

Myosotis
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Biggan_
Tack snälla alla för kramar och omtanke!
Jo, jag klarade att jobba !½ timme i fredags också....och imorgon är det dags igen med !½ timmes jobb. Tisdag o onsdag skall jag jobba 3 timmar om dagen, ledig på torsdag och begravning på fredag. Sen får jag se om jag orkar jobba lördag-söndag. Jag har haft fullt upp med att sortera papper och grejor i helgen.
smiley_small_hug.gif på er alla goda vänner!
Lady Hamilton
Vad bra att du har orkat jobba några timmar kompiskram.gif nu är det resterande dagar kvar fram till begravningen som du skall klara av. Orkar du inte jobba ihelgen så stanna hemma trostar.gif sedan blir det att ta en dag i taget. Men vi finns här och tänker på dig varje dag. Skriv gärna "av dig" här om du känner att du behöver smiley_small_hug.gif Lady´n
Eva St
smiley_small_hug.gif
En STOOOR KRAM TILL DIG BIGGAN
Har varit dålig på att vara inne på odla ett tag och har därför inte läst ditt inllägg förrän nu.
Otroligt starkt att du orkat börja komma tillbaka till jobbet redan
Vi är idel öra om du vill skriva av dig ibland här på odla
Var rädd om dig och sköt om dig
Många kramar smiley_small_hug.gif trostar.gif trostar.gif trostar.gif Eva
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon