Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33
Boxer
Krolliljan
Leia
Hallå Biggan!
Liksom det skrivits tidigare i denna tråden så är även jag en av dem som inte skriver så ofta, men jag vill att du ska veta att jag tänker på dig desto oftare! wub.gif
MariaS
Hej Biggan. Nu har jag läst ikapp igen...

Du vet att det är tillåtet att ha svackor i livet. Har man haft en sån, så går det uppför igen. Jag lovar trostar.gif kram2.gif
Myosotis
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Biggan_

Tack! kompiskram.gif
Idag känns det lite bättre! Svedan i magen har nästan gått över. Jag har varit ledig måndag-tisdag och bara tagit det lugnt. Igår gick jag en lång promenad på över en timme och det var underbart väder. Just nu börjar det snöa så smått här och dom hade ju lovat sol idag!
Jag undrar var min kisse i hängmattan och fjärilen har tagit vägen?? confused.gif
smiley_small_hug.gif

MariaS
CITAT (Biggan_ @ 18-02-2009, 14:40) *

Jag undrar var min kisse i hängmattan och fjärilen har tagit vägen?? confused.gif
smiley_small_hug.gif

Kan de ha försvunnit under gårdagens problem? blink.gif

Skönt att du känner dig bättre i alla fall smiley_small_hug.gif
Biggan_
CITAT (MariaS @ 18-02-2009, 15:11) *
Kan de ha försvunnit under gårdagens problem? blink.gif

Kanske mitt fel att odla varit trögt naughty.gif för nu tycks det fungera bra ju! giggle.gif
Irene_L
Jag hittade din katt smiley_small_hug.gif
[attachment=30939:50kat.gif]
Gillan
Jag är tyvärr inte lika duktig som Irene så att jag har hittat din fjäril ( hon hittar nog snart den också ska du se wub.gif ), men tänker på dig gör jag varendaste dag Biggan smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif och jag kan bara hoppas att det på nåt sätt går mot ljusare tider wub.gif
Irene_L
Nu tror jag att jag hittat din fjäril....visst var det den här:
kompiskram.gif
(Vet inte hur man får bort det svarta ovanför fjärilen..tyvärr)

Eva St
smiley_small_hug.gif Vill bara skicka över en riktigt stor styrkekram till dig smiley_small_hug.gif Är inte heller inne så ofta och skriver till dig men du ska veta att jag tänker på dig väldigt mycket
Kram Eva
Krolliljan
smiley_small_hug.gif Skickar en sommarbukett till dig ( med fjärilar)
[attachment=30963:3.gif]
Biggan_
Tack mina vänner! kompiskram.gif
....och ett extra thanks.gif till Irene som hittade både min katt och fjäril! kompiskram.gif (och du, det svarta ovanför fjärilen skall nog vara där! giggle.gif )

Jag har länge klarat mej från förkylningar men nu är det visst min tur! crying.gif Halsont och stopp i hela huvudet! Men det går ju i allafall över!
AnnammA
...tänker också på dig Biggan, även om jag inte heller skriver så ofta...
Skickar en datagrafikrosbild till dig och en smiley_small_hug.gif (Håller på att experimenterar lite med mina foton, som du kanske förstått...)
Biggan_
CITAT (AnnammA @ 19-02-2009, 13:25) *
...tänker också på dig Biggan, även om jag inte heller skriver så ofta...
Skickar en datagrafikrosbild till dig och en smiley_small_hug.gif (Håller på att experimenterar lite med mina foton, som du kanske förstått...)

Oj, vilken fin bild AnnammA! tummenupp.gif
smiley_small_hug.gif
Eva i Höga
Inte kul att du blivit förkyld men det är ju förkylningstider nu. Kanske därför du varit så trött det sista, jag brukar bli väldigt trött innan en förkylning bryter ut. Är också förkyld nu så vi kan ju snörvla ihop. Drick mycket och varmt, ska ta mig en kopp nässelte med honung nu.
Kram och krya på dig! slap.gif
Alba
Krya på dig Biggan. trostar.gif
smiley_small_hug.gif
Krolliljan
Krya på dig Biggan smiley_small_hug.gif [attachment=31000:flower_rose_007_01.gif]
Irene_L
Krya på dig Biggan! kompiskram.gif
[attachment=31013:krya_p__dig_hund.jpg]

smiley_small_hug.gif
Myosotis

Wilmer
Segt med förkylningar!! Krya på dig! kompiskram.gif
Lars-Olof Arvids
Gomorron Biggan! Krya på dig! smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Olle
Nostalgia
Hej Biggan!
Eftersom jag inte varit inne på Odla så mycket den sista tiden så får du en extra STOR och LÅÅÅNG smiley_small_hug.gif från mig

[attachment=31036:katt.jpg]
Betty
Ja visst är det trist med förkylningar, själv går jag in på 3:e veckan av hostande, nysande, snuva och värk... Hoppas din förkylning har ett snabbare förlopp. Krya på dig vännen! kompiskram.gif
Boxer
Sussie F-Flower
En STOOOOR och VARM fredagskram till Dig ikväll!

Hur är det med Dig Gumman? wub.gif
Vad gör du?
Biggan_
Tack för alla krya-på-dej-hälsningar och kramar! kompiskram.gif
Idag har jag varit totalt utslagen! Jag skall krypa till sängs igen nu!
Krya på er ni andra som också är förkylda!
smiley_small_hug.gif
Lars-Olof Arvids
Gomorron Biggan! Hoppas verkligen att du mår bättre idag.
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Olle
Chamomille
Godmorgon Biggan! smiley_small_hug.gif
Alba
Tack....jag tar åt mig. Börjar bli lite snuvig och ont i halsen.

Krya på dig Biggan. smiley_small_hug.gif
Krolliljan
host host smiley_small_hug.gif
Gillan
Hoppas också att du mår bättre i dag smiley_small_hug.gif kompiskram.gif . Här kommer i alla fall en kopp te, smak väljer du själv

Biggan_
Tack, vad gulliga ni är! kompiskram.gif
Jag har tillbringat större delen av dagen i sängen. Jag har bara varit uppe och druckit och tagit Panodil mellan frossbrytningarna.
Jag åt en tallrik soppa nu ikväll och lade mej sedan i soffan för att se melodifestivalen, men jag somnade ifrån den! Det var väl ingen större förlust kan jag tro! Jag kan konstatera att det är ensamt att vara sjuk! Min sambo brukade pyssla om mej och se till att man hade det så bra det gick. Fast jag skall inte klaga, min ena dotter kom hit idag med halstabletter och choklad! wub.gif
Förhoppningsvis känns det bättre i morgon!
Irene_L
Krya på dig Biggan! Jag hoppas att du mår bättre imorgon! kompiskram.gif
[attachment=31096:get_well...getWell1.gif]

smiley_small_hug.gif
Biggan_
CITAT (Irene_L @ 21-02-2009, 23:20) *
Krya på dig Biggan! Jag hoppas att du mår bättre imorgon! kompiskram.gif
[attachment=31096:get_well...getWell1.gif]

smiley_small_hug.gif

Tack Irene! kompiskram.gif
smiley_small_hug.gif
Chamomille
CITAT (Biggan_ @ 21-02-2009, 22:53) *
Tack, vad gulliga ni är! kompiskram.gif
Jag har tillbringat större delen av dagen i sängen. Jag har bara varit uppe och druckit och tagit Panodil mellan frossbrytningarna.
Jag åt en tallrik soppa nu ikväll och lade mej sedan i soffan för att se melodifestivalen, men jag somnade ifrån den! Det var väl ingen större förlust kan jag tro! Jag kan konstatera att det är ensamt att vara sjuk! Min sambo brukade pyssla om mej och se till att man hade det så bra det gick. Fast jag skall inte klaga, min ena dotter kom hit idag med halstabletter och choklad! wub.gif
Förhoppningsvis känns det bättre i morgon!

trostar.gif Melodifestivalen var nog ingen större förlust.
Ta hand om dig gumman smiley_small_hug.gif Och krya på dig smile.gif
Krolliljan
Alba
Hej Biggan ..........hoppas det känns lite bättre idag

[attachment=31102:Good_20M...0hundar_.gif]
Myosotis
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Biggan_
Tack skall ni ha! smiley_small_hug.gif
Idag känns det betydligt bättre! tummenupp.gif
Vilken gullig bild på apan & nallen!
Biggan_
CITAT (Chamomille @ 22-02-2009, 16:39) *

Tack! kompiskram.gif
Den är jättefin!
smiley_small_hug.gif
Lars-Olof Arvids
Gomorron Biggan! Skönt att höra att du är bättre!
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Olle
Krolliljan
[attachment=31153:Godmorgen_20_10_.gif] smiley_small_hug.gif
Irene_L
Godmorgon Biggan! Vad skönt att du känner dig bättre! kompiskram.gif
[attachment=31155:godmorgo...orstning.gif]

smiley_small_hug.gif
Biggan_
Tack, och idag känns det ännu bättre! Så bra så att jag skall jobba idag! tummenupp.gif
Ha en bra dag allesammans! smiley_small_hug.gif
Betty
Så skönt att det bara var en kort förkylning, ha en bra dag du med! smiley_small_hug.gif
Chamomille
CITAT (Krolliljan @ 23-02-2009, 06:57) *
[attachment=31153:Godmorgen_20_10_.gif] smiley_small_hug.gif

Vad redigerade du egentligen giggle.gif
Uggi
Vilken känsla att vara så pigg att man kan suga tag i sitt arbete, jag gläds med dig.
kompiskram.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon