Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33
Myosotis
3 veckor. Hon ligger sedan i förrgår. wub.gif wub.gif wub.gif
Biggan_
Ok, väntans tider då! yes.gif
Alba
Tittar bara in för att önska dig en riktigt fin helg. Det verkar som hela landet ska få sommarvärme.
smiley_small_hug.gif
Aqvakul
En riktigt härlig "sommarhelg" tillönskas Biggan! kompiskram.gif

Biggan_
CITAT (Alba @ 29-05-2009, 09:57) *
Tittar bara in för att önska dig en riktigt fin helg. Det verkar som hela landet ska få sommarvärme.
smiley_small_hug.gif

Tack detsamma Alba! smiley_small_hug.gif
Här är väldigt molningt just nu, men det blir väl bättre. Jag är ledig från jobbet lördag-söndag så jag ser fram emot lite sol. Det är ju också trevligt när det är fint väder på Mors Dag så man kan bjuda på tårta i trädgården!

CITAT (Aqvakul @ 29-05-2009, 10:02) *
En riktigt härlig "sommarhelg" tillönskas Biggan! kompiskram.gif

Tack detsamma Anders! Ha en skön helg i stan! kompiskram.gif
Betty
Länge sedan jag skrev i din tråd, hoppas allt är väl med dig Biggan. Vill samtidigt passa på att önska dig en riktigt trevlig pingst och morsdagshelg. smiley_small_hug.gif
Biggan_
CITAT (Betty @ 29-05-2009, 10:12) *
Länge sedan jag skrev i din tråd, hoppas allt är väl med dig Biggan. Vill samtidigt passa på att önska dig en riktigt trevlig pingst och morsdagshelg. smiley_small_hug.gif

Tack detsamma Betty! smiley_small_hug.gif
Jotack, allt är väl med mej. Det känns mycket bättre nu när det är ljusare och man kan vara ute i trädgården och dona. Fast senaste dagarnas blåst och regn har inte varit så kul.
Irene_L
[attachment=35867:godmorgon_blomma.gif]
Godmorgon Biggan! Nu sover Milla så då passar jag på att skicka en hälsning till dig!
Ha en bra dag!
kompiskram.gif
smiley_small_hug.gif
Biggan_
CITAT (Irene_L @ 04-06-2009, 08:49) *
[attachment=35867:godmorgon_blomma.gif]
Godmorgon Biggan! Nu sover Milla så då passar jag på att skicka en hälsning till dig!
Ha en bra dag!
kompiskram.gif
smiley_small_hug.gif

Tack detsamma Irene! smiley_small_hug.gif ....och ge Milla en kram från mej när hon vaknat! smiley_small_hug.gif
Irene_L
Det ska jag göra Biggan....och en puss från dig får hon också. Hon är väldigt gooo att gosa med! wub.gif .......om hon inte är för busig för då får man akta sig för de vassa tänderna giggle.gif
Biggan_
CITAT (Irene_L @ 04-06-2009, 08:59) *
Det ska jag göra Biggan....och en puss från dig får hon också. Hon är väldigt gooo att gosa med! wub.gif .......om hon inte är för busig för då får man akta sig för de vassa tänderna giggle.gif

Hon ser så bomullsmjuk och gosig ut! wub.gif
Alba
Godmorgon Biggan

Ja även här har vi haft blåsigt sista dagarna. Man vågar knapp sticka ut näsan.

Ha en bra dag
smiley_small_hug.gif
Aqvakul
En trevlig helg, tillönskas Biggan! kompiskram.gif
Chamomille
Japp! Kram Biggan! smiley_small_hug.gif
Biggan_
Tack detsamma! kompiskram.gif
Jag håller tummarna för att det inte blir för kallt och regnigt. Själv skall jag jobba så jag bryr mej inte så mycket om vädret, men jag hoppas att ni som är lediga kan vara ute och njuta av försommaren.
Jag satte ut mina gurkplantor i växthuset förra helgen och trots det kalla vädret de senaste dagarna så ser det ut som dom klarat sig.
Jag kom inte ens på tanken att ta in dom igen när det blev kallt, eftersom jag inte (ännu dunno.gif ), är så skärpt utan har tankarna på annat håll.
Jag går här och inbillar mej att sambon vakar över dom.
Ha det gott! smiley_small_hug.gif
Uggi
Ha en bra helg! smiley_small_hug.gif
Tänk på gurkplantorna det blir kallt i natt. happy.gif
Biggan_
CITAT (Uggi @ 05-06-2009, 20:58) *
Ha en bra helg! smiley_small_hug.gif
Tänk på gurkplantorna det blir kallt i natt. happy.gif

thanks.gif för påminnelsen! Skall genast rusa ut och hämta dom!
Ha en bra helg själv i morotslandet! smiley_small_hug.gif
Myosotis
Mina gurkor står i badrummet. Golvvärme. yes.gif De får bara vara ute på dagarna. Idag var de faktiskt inne hela dagen för att det var så kallt. [attachment=35942:gurke.gif]
Biggan_
CITAT (Myosotis @ 05-06-2009, 23:02) *
Mina gurkor står i badrummet. Golvvärme. yes.gif De får bara vara ute på dagarna. Idag var de faktiskt inne hela dagen för att det var så kallt. [attachment=35942:gurke.gif]

Ohhhh! Har du sådana gulliga? ohmy.gif
Myosotis
giggle.gif Inte än, men jag hoppas att det ska bli såna sen... Fast jag vet inte om man skulle våga äta en som sprattlar så confused.gif
Biggan_
CITAT (Myosotis @ 05-06-2009, 23:12) *
giggle.gif Inte än, men jag hoppas att det ska bli såna sen... Fast jag vet inte om man skulle våga äta en som sprattlar så confused.gif

Men det är ju levande föda!
Chamomille
Mina ögon har inga gurkor.
Edit:Editera själva.
Biggan_
CITAT (Chamomille @ 06-06-2009, 07:07) *
Edit:Editera själva.

Så konstigt! dunno.gif
Boxer
Slänger in en kram till dig Biggan smiley_small_hug.gif Det är inte så ofta jag kikar in på odla som förut (mycket på gång) men tänker alltid på dig när jag väl är här!

smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Myosotis
CITAT (Chamomille @ 06-06-2009, 07:07) *

rotfl.gif
Biggan_
CITAT (Boxer @ 06-06-2009, 11:08) *
Slänger in en kram till dig Biggan smiley_small_hug.gif Det är inte så ofta jag kikar in på odla som förut (mycket på gång) men tänker alltid på dig när jag väl är här!

smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Kram på dej också Boxer! Kan berätta för dej att jag har lyckats med både jätteverbenan och vaxblomman, att få fröerna att ta sej alltså. Sedan får vi se om jag lyckas få dem i blom också.
smiley_small_hug.gif
Boxer
CITAT (Biggan_ @ 07-06-2009, 23:28) *
Kram på dej också Boxer! Kan berätta för dej att jag har lyckats med både jätteverbenan och vaxblomman, att få fröerna att ta sej alltså. Sedan får vi se om jag lyckas få dem i blom också.
smiley_small_hug.gif

Vad kul Biggan! Klart att dom kommer blomma tummenupp.gif
Chamomille
CITAT (Myosotis @ 06-06-2009, 22:17) *
rotfl.gif

Såå roligt var det väl inte happy.gif

Morning föresten Biggan!
Uggi
God Morgon och en ny arbetsvecka tar sin början, jag fick allt gallrat morötterna och lite till i trädgården.
Ha det så bra Biggan! kompiskram.gif
Aqvakul
Stor Kramis, Biggan! kompiskram.gif
Biggan_
CITAT (Boxer @ 08-06-2009, 06:03) *
Vad kul Biggan! Klart att dom kommer blomma tummenupp.gif

tummenupp.gif Vi får väl se! Lägger i så fall in en bild!

CITAT (Chamomille @ 08-06-2009, 06:27) *
Morning föresten Biggan!

Lite sent att säga tack detsamma! Det får bli God kväll i stället! biggrin.gif

CITAT (Uggi @ 08-06-2009, 09:07) *
God Morgon och en ny arbetsvecka tar sin början, jag fick allt gallrat morötterna och lite till i trädgården.
Ha det så bra Biggan! kompiskram.gif

Tack detsamma Uggi! kompiskram.gif

CITAT (Aqvakul @ 08-06-2009, 09:16) *

Tack detsamma Aqva! kompiskram.gif
Nostalgia
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Biggan_
CITAT (Nostalgia @ 08-06-2009, 22:00) *
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Tack! kompiskram.gif
Kram på dej också! smiley_small_hug.gif
Cathis
smiley_small_hug.gif Biggan
Biggan_
CITAT (Cathis @ 08-06-2009, 22:47) *
smiley_small_hug.gif Biggan

Kram på dej också Cathis! kompiskram.gif
smiley_small_hug.gif
Alba
Godmorgon Biggan.

Äntligen har isvindarna gett med sig så man kanske vågar sticka ut näsan idag. Vi har 19° just nu.

Ha en riktigt fin dag.

smiley_small_hug.gif
Biggan_
CITAT (Alba @ 10-06-2009, 10:02) *
Godmorgon Biggan.

Äntligen har isvindarna gett med sig så man kanske vågar sticka ut näsan idag. Vi har 19° just nu.

Ha en riktigt fin dag.

smiley_small_hug.gif

Godmiddag Alba.
Jag har varit uppe tidigt idag och varit hos tandläkaren. Inga hål och allt var bra! yahoo.gif Jag blev överlycklig för tandläkarräkningar tär hårt på kassan, och speciellt nu när man blivit ensamförsörjande. Det märks nu att det är mycket dyrare att vara ensam mot att vara två.

Då kom jag upp i så god tid att jag hinner klippa gräset i lugn och ro innan jag skall till jobbet idag. Jag har bara tre dagar kvar att jobba innan jag börjar min semesterledighet på fyra veckor.
Hoppas vädret blir bättre än det har varit den senaste tiden.

Ha en riktigt fin dag du också! smiley_small_hug.gif
Uggi
Hej Biggan! Ser att du är inne, jag får önska dig en Glad Midsommar, själv åker jag till sommarstugan på onsdag, några av barnen med familjer kommer hit och firar Midsommar.
Sköt om Dig! smiley_small_hug.gif
Alba
Godmorgon Biggan

Här är det mulet och blåser som ...........grrrrrrrr.
Sommar......ja det kallas ju sommar men inte vet jag varför.

Jag hoppas du har bättre väder och får en riktigt fin semester.

smiley_small_hug.gif
Biggan_
CITAT (Uggi @ 16-06-2009, 09:50) *
Hej Biggan! Ser att du är inne, jag får önska dig en Glad Midsommar, själv åker jag till sommarstugan på onsdag, några av barnen med familjer kommer hit och firar Midsommar.
Sköt om Dig! smiley_small_hug.gif

Tack detsamma Uggi! Hoppas vi får någorlunda fint väder!
Ha det så trevligt! smiley_small_hug.gif
Aqvakul

Biggan_
CITAT (Aqvakul @ 16-06-2009, 10:33) *

Tack! kompiskram.gif
Stor kram till dej också!
Chamomille
Ho ho Biggan! Nu skiner solen här äntligen. Ett tag trodde jag verandan skulle ruttna för den torkade aldrig efter allt regn.... Hade bäst! Kram!
Biggan_
CITAT (Chamomille @ 16-06-2009, 11:33) *
Ho ho Biggan! Nu skiner solen här äntligen. Ett tag trodde jag verandan skulle ruttna för den torkade aldrig efter allt regn.... Hade bäst! Kram!

Där ser du, det hjälpte att dansa soldans! yes.gif
Kram på dej också!
Myosotis
Oj! Den var stor och fin!! smile.gif

giggle.gif bara tre får plats...
Chamomille
CITAT (Biggan_ @ 16-06-2009, 11:38) *
Där ser du, det hjälpte att dansa soldans! yes.gif
Kram på dej också!

Jag har träningsvärk. Djävla regn.. Eller sol...
Biggan_
CITAT (Myosotis @ 16-06-2009, 12:29) *
Oj! Den var stor och fin!! smile.gif

giggle.gif bara tre får plats...

Kram på dej också! Får se hur många jag får plats med då!

Ha, jag fick plats till fler! biggrin.gif Någon som vill ha en kram så delar nog Myosotis med sej! yes.gif

Aqvakul
[attachment=36487:kram.gif][attachment=36487:kram.gif][attachment=36487:kram.gif
]
[attachment=36487:kram.gif][attachment=36487:kram.gif][attachment=36487:kram.gif
]
]
]
]
]
]
]
]
]
]
]
]
Biggan_
rotfl.gif
Myosotis
Jag ville ju ha dem på samma rad, där får det bara plats tre...

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon