Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33
Krolliljan
[attachment=30623:Floridah...L_20_51_.gif]
Chamomille
CITAT (Myosotis @ 09-02-2009, 13:16) *
blink.gif

grtatstis?!

giggle.gif

Edit: Grekiska unsure.gif
Lars-Olof Arvids
Gomorron Biggan! smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Olle
Biggan_
Tack för er omtanke och alla goa kramar! kompiskram.gif
I måndags gjorde vi upp bil o datoraffären och jag tog en halvförsäkring på bilen. Skönt att den biten är över.
Nästa pärs att gå igenom är urnnedsättningen som skall vara den 27 februari, men sedan tycker jag att allt skall väl bara kunna gå framåt förhoppningsvis.
smiley_small_hug.gif Biggan
Boxer
En jättestor, varm och lång bamse- smiley_small_hug.gif får du nu, från mig, min sambo, katt, häst och växterna.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaam! rose.gif
Aqvakul
Stor Kramis Biggan [attachment=30652:Biggan.gif] kompiskram.gif
Chamomille
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif Du vet att du alltid har oss här smile.gif
Krolliljan
Irene_L
[attachment=30688:gonatt3.gif]
Skönt att bil och datagrejen är avklarad!!
smiley_small_hug.gif
Krolliljan
smiley_small_hug.gif [attachment=30695:Godmorgen_20_6_.gif]
Myosotis
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Biggan_
Boxer
Lars-Olof Arvids
Den koppen behöver inget extrasocker, den är söt ändå. smile.gif

Olle
Boxer
Krolliljan
[attachment=30730:catwagge...ugs_jan3.gif]
Alba
God morgon Biggan.
Jag önskar att du får en riktigt skön helg.
smiley_small_hug.gif
Irene_L
God natt Biggan! kompiskram.gif
[attachment=30750:post_146...29033712.gif]

smiley_small_hug.gif
Gillan
Undrar hur du mår och hur du känner dig nu Biggan kompiskram.gif .............Är det tommare än tommast nu när all "byrokrati" är över? Tänker på dig jättemycket kompiskram.gif

Biggan_
CITAT (Gillan @ 13-02-2009, 23:34) *
Undrar hur du mår och hur du känner dig nu Biggan kompiskram.gif .............Är det tommare än tommast nu när all "byrokrati" är över? Tänker på dig jättemycket kompiskram.gif

Just nu sitter jag här och lipar! Det är ju Alla Hjärtans dag idag!

Jag skickar lite hjärtan till er alla som tack för att ni bryr er och för all stöttning ni ger mej!

Skruttis
Godmorgon Biggan.
Sänder dig en extra varm tanke och en jättekram till dig idag.
smiley_small_hug.gif
Lars-Olof Arvids
Gomorron Biggan!
Idag på Alla Hjärtans dag får du MÅNGA kramar av mig.
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Olle
Irene_L
Åhhh Biggan....här kommer en massa styrkekramar på alla hjärtans dag! Tänker på dig!!! trostar.gif

[attachment=30761:Cats_3cats_hug.jpg]

smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Boxer
Krolliljan
[attachment=30784:Happyval_20_8_.gif]
Aqvakul
Alba
Åh Biggan det gör mig så ont när jag läser. Tyvärr är det så att det ska komma mångar stunder som är tunga. Jag tror att för varje gång man hämtar sig från det så går man ett steg framåt.........sakta, sakta men säkert.

Sköt om dig smiley_small_hug.gif

Boxer
Krolliljan
Vilken underbar bild Boxer

En riktigt varm söndagskram till dig Biggan.

Aqvakul
God morgon Biggan! [attachment=30866:Biggan.gif] kompiskram.gif
Lars-Olof Arvids

Olle
Krolliljan
[attachment=30867:032.gif] GOD MORGON BIGGAN smiley_small_hug.gif
Biggan_
Tack alla! wub.gif
Så trevliga och trösterika bilder ni sätter in i tråden! Jag blev extra förälskad i Boxers bild med kissen och papegojan!
Jag har inte mått så bra de senaste dagarna. Jag har fått en sådan ihållande sveda i magen och jag är så trött.
Här har det småsnöat nästan hela dagen och det har varit så trist och tråkigt och jag har inte kommit mej för att göra något vettigt på hela dagen.
Irene_L
Vad jobbigt att du inte mår bra! Kan det vara så att du fått magkatarr? Tröttheten beror nog på allt det jobbiga som du går igenom.....till slut blir kroppen så trött!! Skickar en stoooor björnkram och hoppas att solen snart hittar till dig. Det brukar kännas lite lättare då! kompiskram.gif
[attachment=30885:BearHug.jpg]

smiley_small_hug.gif
Biggan_
CITAT (Irene_L @ 16-02-2009, 18:12) *
Vad jobbigt att du inte mår bra! Kan det vara så att du fått magkatarr? Tröttheten beror nog på allt det jobbiga som du går igenom.....till slut blir kroppen så trött!! Skickar en stoooor björnkram och hoppas att solen snart hittar till dig. Det brukar kännas lite lättare då! kompiskram.gif
[attachment=30885:BearHug.jpg]

smiley_small_hug.gif

Jag har haft sådan här sveda i magen innan och det brukar gå över efter några dagar.
Kram på dej också Irene!
smiley_small_hug.gif
Aqvakul
Det tar lång tid att bearbeta kriser. Det är i bästa fall två steg fram och ett steg tillbaka. Den här årstiden kan ju faktiskt vara ganska deprimerad i sig. Ibland tror jag också att man både har rätt och ska hänge sig lite åt sin sorg. Vi tror ofta att vi måste vara så himla duktiga jämt. Sköt om dig, Biggan! kompiskram.gif
Biggan_
CITAT (Aqvakul @ 16-02-2009, 18:25) *
Det tar lång tid att bearbeta kriser. Det är i bästa fall två steg fram och ett steg tillbaka. Den här årstiden kan ju faktiskt vara ganska deprimerad i sig. Ibland tror jag också att man både har rätt och ska hänge sig lite åt sin sorg. Vi tror ofta att vi måste vara så himla duktiga jämt. Sköt om dig, Biggan! kompiskram.gif

Tack! smiley_small_hug.gif
Wilmer
smiley_small_hug.gif Hoppas det kommer lite vår ute snart, det brukar ge lite extra energi.
Biggan_
CITAT (Wilmer @ 16-02-2009, 18:42) *
smiley_small_hug.gif Hoppas det kommer lite vår ute snart, det brukar ge lite extra energi.

Det hoppas jag också, inte ville vi ha vinter NU!
smiley_small_hug.gif
Wilmer
no.gif Fast det har faktiskt blivit lite ljusare på kvällar och nätter, det är vackert. Men lökarna i rabatten stannade i växten. Snart blir det varmare yes.gif .
Biggan_
CITAT (Wilmer @ 16-02-2009, 19:02) *
no.gif Fast det har faktiskt blivit lite ljusare på kvällar och nätter, det är vackert. Men lökarna i rabatten stannade i växten. Snart blir det varmare yes.gif .

Jag var ute och tittade i trädgården för ett tag sedan och då blommade primula, vintergäck, snödroppar och så julrosen förstås. Påskliljorna hade börjat komma upp och klockhyacinterna hade också visat sej och nu är det mesta begravt under snön! sad.gif Men du har rätt visst har det blivit ljusare och visst blir det vår även i år! tummenupp.gif
cistus
Biggan, du okända!
Kan du hitta någon tröst, eller uppmuntran i musiken?
Själv har jag haft mycket att hämta där när det varit svårt.
Sedan är det det här med odlandet - det är ju "livet" självt på något sätt - och denna oändliga optimism som vi odlare har - den borde rimligen vara en tillgång.
/cistus
Biggan_
CITAT (cistus @ 16-02-2009, 21:24) *
Biggan, du okända!
Kan du hitta någon tröst, eller uppmuntran i musiken?
Själv har jag haft mycket att hämta där när det varit svårt.
Sedan är det det här med odlandet - det är ju "livet" självt på något sätt - och denna oändliga optimism som vi odlare har - den borde rimligen vara en tillgång.
/cistus

Jo jag har lyssnat en hel del på musik, oftast sådan musik som vi båda gillade.
Sedan kunde jag inte låta bli att dra på smilbanden när du nämner odlandet! Jag har nämligen snart haft död på alla mina fina orkidéer (jag hade närmare 200 st) Jag har inte orkat med skötseln av dom så de flesta har dukat under av vattenbrist eller fått ullöss! crying.gif
Boxer

Biggan_
CITAT (Boxer @ 16-02-2009, 22:09) *

Åhhhh! Så söta! wub.gif
smiley_small_hug.gif
Krolliljan
[attachment=30910:Yg__33_.gif]
Tosan
smiley_small_hug.gif
Beklagar verkligen.
Hoppas du börjat må lite bättre nu iaf...
Red Top
Gomorron Biggan! smiley_small_hug.gif

Lars-Olof Arvids
Gomorron Biggan!
Om vädret är lika strålande hos dig som här, tycker jag att du ska ta på dig ordentligt och gå ut på en promenad idag.

Olle
Myosotis
Hoppas du mår bättre idag!! smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon