Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33
Alba
smiley_small_hug.gif
Biggan_
Kram på er också! Ha en skön kväll! smiley_small_hug.gif
Kajsa i Arvika
Hoppas att du har haft en bra dag Biggan och att solen värmt din näsa.. yes.gif
Boxer
Biggans onsdagsblomma!
Lars-Olof Arvids
Gomorron Biggan! smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Nu är det ännu en fin vårdag. Hoppas du har tid att gå ut i det vackra vädret och att lärkor och bofinkar sjunger hos dig också. kompiskram.gif

Olle
titti49zon6
Godmorgon, ha en riktigt skön dag idag smiley_small_hug.gif
Biggan_
Jag har just varit ute i trädgården och gått en inspektionsrunda. Vädret är fint fast solen går i moln emellanåt. Det är ca 8º men det var väldigt kyligt i vinden så jag gick snabbt in igen. Jag har inte haft någon större lust att fotografera sedan sambon dog, men jag får nog plocka fram kameran igen för vårblommorna bara står där och väntar på att bli fotade! yes.gif Jag är ledig i helgen, så jag får se om det blir fotoväder då. På väg in från min inspektionsrunda vittjade jag brevlådan och där fanns tidningen AOT, och med tidningen följde en dvd om perenner. Dom skall tydligen sälja en serie dvdskivor som trädgårdsskola. Jag får kolla skivan en annan dag, för nu skall jag iväg och jobba.
En trevlig eftermiddag önskar jag er! smiley_small_hug.gif

Polly66
CITAT (Biggan_ @ 13-03-2009, 21:39) *
Tack för kramen! ....och visst är talesättet att "det alltid finns dom som har det värre" sant! Ett så fruktansvärt tragiskt livsöde du berättar om. Men det är nog så att hur hemskt det än är, och hur förtvivlad och ledsen man än är så någonstans så har man lite självbevarelsedrift kvar och med hjälp av den kan man börja att kravla sig upp ifrån avgrunden igen. Jag har haft tur på min resa tillbaks till livet igen eftersom jag fått mycket hjälp och stöd av mina barn, mina vänner, arbetskamrater och sist men inte minst alla mina vänner här på odla. wub.gif Det betyder så oerhört mycket att någon bryr sig, hör av sig och undrar hur man mår eller ger en kram. Jag tror inte att jag hade varit där jag är idag om jag inte hade haft mina vänner här och den här tråden att skriva av mej i. Fortfarande är jag ju lite skör och det är som att dansa jenka, tre steg fram och ett tillbaka, men det går framåt i allafall! tummenupp.gif
Vill passa på att tacka er andra också för kramarna! wub.gif
smiley_small_hug.gif

Hej!
Jag hoppas du förstod att jag absolut inte menade att "det finns andra som har det värre". Att jag med min berättelse på något vis föringade din tragedi, det gjorde jag inte. Men jag tror o hoppas att du inte gjorde det!
Jag ville bara med den ge kraft åt den styrka som vi människor har. Att vi på något vis ändå lyckas ta oss upp ur de hål vi ramlar ner i. Jag ler varmt då jag läser dina svar i denna tråd, då jag förstår att det går ganska bra. Omtanke hos nära och kära, men även helt okända, kan bära en trasig själ långt.
Sköt om dig
smiley_small_hug.gif
Krolliljan
smiley_small_hug.gif
Boxer

Biggan_
CITAT (Polly66 @ 19-03-2009, 17:12) *
Hej!
Jag hoppas du förstod att jag absolut inte menade att "det finns andra som har det värre". Att jag med min berättelse på något vis föringade din tragedi, det gjorde jag inte. Men jag tror o hoppas att du inte gjorde det!
Jag ville bara med den ge kraft åt den styrka som vi människor har. Att vi på något vis ändå lyckas ta oss upp ur de hål vi ramlar ner i. Jag ler varmt då jag läser dina svar i denna tråd, då jag förstår att det går ganska bra. Omtanke hos nära och kära, men även helt okända, kan bära en trasig själ långt.
Sköt om dig
smiley_small_hug.gif

Nejdå, jag missförstod dej inte alls! kompiskram.gif smiley_small_hug.gif
Jag sitter och funderar på det där talesättet "att det finns alltid dom som har det värre", det sägs ju ofta som tröst men det är väl ingen tröst att andra har det värre!

CITAT (DragonLady @ 17-03-2009, 23:46) *
Skickar ett hjärta för jag tänker på dig Biggan kompiskram.gif

Tack! Vilket sött hjärta! wub.gif
smiley_small_hug.gif

Tack alla för alla kramar och urgulliga bilder! kompiskram.gif
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Det betyder mer än ni tror! kompiskram.gif
Betty
Fredagskram till dig Biggan!
[attachment=32210:bamse_thumb.jpg]
Hoppas du får en trevlig helg!
Irene_L
En fredagskram från mig också!!
[attachment=32211:post_851...29250038.gif]
Jag önskar dig en solig och skön helg!
Biggan_
Tack detsamma Betty o Irene! kompiskram.gif
smiley_small_hug.gif
Netha
[attachment=32223:hug_7830.gif]
Boxer
Godnattkramar! smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif En för varje får som du räknar! wink.gif
Biggan_
CITAT (Netha @ 20-03-2009, 22:07) *
[attachment=32223:hug_7830.gif]

Tack detsamma Netha! kompiskram.gif Jätteroligt att "se" dej igen! smiley_small_hug.gif
Biggan_
CITAT (Boxer @ 21-03-2009, 01:01) *
Godnattkramar! smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif En för varje får som du räknar! wink.gif

smiley_small_hug.gif Tack Boxer! kompiskram.gif
giggle.gif Jag fick ta bort några av dina kramar för jag fick besked på att jag använt för många smilisar! giggle.gif
Irene_L
Godnatt Biggan! Sov gott! d010.gif
[attachment=32257:godnattm_ne.gif]

smiley_small_hug.gif
Biggan_
CITAT (Irene_L @ 21-03-2009, 23:31) *
Godnatt Biggan! Sov gott! d010.gif
[attachment=32257:godnattm_ne.gif]

smiley_small_hug.gif

Godnatt Irene! Hoppas du har Morris hemma snart igen! trostar.gif
smiley_small_hug.gif
Irene_L
Tack Biggan......jag hoppas också att jag snart har honom hemma igen! wub.gif
Krolliljan
smiley_small_hug.gif
Alba
God morgon Biggan.
Jag hoppas du har fint väder och kan få en fin dag i trädgården.
smiley_small_hug.gif
Aqvakul
Stor Kramis, Biggan![attachment=32264:Biggan.gif] kompiskram.gif
Biggan_
Kram på er också! Ha en skön söndag!
smiley_small_hug.gif
Myosotis
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Biggan_
En LÄNK till er alla och den passar dej myosotis speciellt bra!
Ha gärna ljudet på!
Aqvakul
CITAT (Biggan_ @ 23-03-2009, 14:50) *
Ha gärna ljudet på!

thanks.gif
Krolliljan
Ha gärna ljudet på!

Så gullig. smile.gif

Måndagskram smiley_small_hug.gif
Myosotis
Ha gärna ljudet på!

smile.gif Den var jättegullig! thanks.gif
Irene_L
[attachment=32349:hugs040_13296090.gif] kompiskram.gif

Vad söt den var, länken du skickade!!!

Ha gärna ljudet på!
Lars-Olof Arvids
Gomorron Biggan! smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
En sån gullig länk! smile.gif

Olle
ingrid fuxwall
Denna tråden är så positiv trots det sorgliga - alla dessa fina bilder och alla dessa medkännande männiksor.

ingrid
Boxer
CITAT (ingrid fuxwall @ 24-03-2009, 19:39) *
Denna tråden är så positiv trots det sorgliga - alla dessa fina bilder och alla dessa medkännande männiksor.

ingrid

smiley_small_hug.gif och Biggan är ju så go tillbaka smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Kram på dig också Ingrid smiley_small_hug.gif

Nu har denna tråden visats 30000 gånger.

Kram på er alla!

Fel...29000 gånger skulle det vara flirting.gif
Alba
Sov gott Biggan
smiley_small_hug.gif
Lars-Olof Arvids
Godnattkramar här också till Biggan, Ingrid och andra som behöver!
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Olle
Boxer
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 24-03-2009, 21:30) *
Godnattkramar här också till Biggan, Ingrid och andra som behöver!
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Olle

Jag behöver också, för jag är såååå trött

En smiley_small_hug.gif även till dig Lars-Olof.
Aqvakul
Kram på er allesammans! kompiskram.gif
Lars-Olof Arvids
Tack Boxer. Vilket kramkalas det blev! kompiskram.gif
Mera smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif till allihop! biggrin.gif wub.gif

Olle
ängsvädd
Godnattkramar från mig också till Biggan, Olle, Boxer och alla som behöver en kram:)

smiley_small_hug.gif kram2.gif

Biggan_
CITAT (ingrid fuxwall @ 24-03-2009, 19:39) *

ingrid

Jag håller verkligen med dej. Så fina bilder och all omtänksamhet, stöd och uppmuntran! Tack alla ni goa som har hjälpt mej när det har varit outhärdligt svårt. wub.gif wub.gif wub.gif
Det var väl härligt att det blev stort kramkalas, visst blir man glad! kompiskram.gif

Många smiley_small_hug.gif -ar till er alla!
Myosotis
[attachment=32381:grouphugg.gif]
Biggan_
CITAT (Myosotis @ 24-03-2009, 23:32) *
[attachment=32381:grouphugg.gif]

smiley_small_hug.gif på dej också! kompiskram.gif
Krolliljan
[attachment=32382:FloridahugsL_20_4_.gif]
Irene_L
[attachment=32384:Godmorgen_20_60_.gif]

smiley_small_hug.gif
Lars-Olof Arvids
Gomorron Biggan och ni andra!

Olle
Chamomille
Godmorgon!

Netha
Alba
Sov gott Biggan
smiley_small_hug.gif
Biggan_
CITAT (Alba @ 25-03-2009, 22:12) *
Sov gott Biggan
smiley_small_hug.gif

Tack Alba! kompiskram.gif
Tyvärr har jag vaknat och inte kunnat somna om, får väl göra ett nytt försök!
Jag har suttit och läst lite på forumet, finns ju hur mycket som helst, men nu skall jag prova om jag kan somna igen.
smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon