Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33
Boxer
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Krolliljan
[attachment=34313:27.gif] smiley_small_hug.gif
Lars-Olof Arvids
Gomorron Biggan! smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Olle
Alba
Godmorgon Biggan

Här skiner solen idag från en klarblå himmel....kanske man vågar sig ut nu efter allt regn.

Ha en riktigt bra dag.

smiley_small_hug.gif
Nostalgia
[attachment=34366:snobben.gif]
Biggan_
Igår var jag ute och fotograferade i trädgården. Jag har missat alla de tidiga vårblommorna för att jag tappat lusten för att fotografera. Det är väl inte hela världen med blommorna en vår. Då är det värre att jag missat att fotografera mina barnbarn. Tiden går ju så fort när dom är små. Så på eftermiddagen tog jag kameran med mig och åkte hem till yngsta dottern och fotograferade barnen. Den yngste är ju bara årsgammal så det har ju hänt mycket på det här halvåret i hans utveckling. Dom har ju så klart blivit fotograferade ändå, men det är de där bilderna i vardagen som jag tycker är så kul att ta.
Nu skall jag gå ut i drivhuset och plantera om lite blommor och så slanggurkor.

Tack för alla uppmuntande kramar! kompiskram.gif
Ha en skön dag och kram på er alla! smiley_small_hug.gif
Irene_L
Vad härligt att du fått tillbaks lusten att fotografera! tummenupp.gif På eftermiddagen ska jag hälsa på Milla igen och då kommer jag ta en massa kort. Det är härligt att ha dom att titta på medan jag längtar tills hon kommer hem till oss. Det dröjer bara 2 veckor nu!!

Ha en bra dag! kompiskram.gif
smiley_small_hug.gif
Kajsa i Arvika
Visst är det roligt att fota blommor.. wub.gif saknar en systemkamera med macro så man kan komma grannlåten riktigt nära... biggrin.gif

Irene; hoppas få se mer bilder av Milla snart... vilken liten goding wub.gif
Biggan_
CITAT (Irene_L @ 08-05-2009, 13:03) *
Vad härligt att du fått tillbaks lusten att fotografera! tummenupp.gif På eftermiddagen ska jag hälsa på Milla igen och då kommer jag ta en massa kort. Det är härligt att ha dom att titta på medan jag längtar tills hon kommer hem till oss. Det dröjer bara 2 veckor nu!!

smiley_small_hug.gif

Jag förstår att du längtar! Du får visa bilder på pussgurkan wub.gif när du kommer hem i morgon.
Jag glädjer mej med dej Irene, men sedan lär du väl inte ha så mycket tid med oss här på odla under sommaren! Bebbar tar ju sin lilla tid att ta hand om!
Ha en underbar eftermiddag med lilla Milla! smiley_small_hug.gif
Biggan_
CITAT (Kajsa i Arvika @ 08-05-2009, 17:23) *
Visst är det roligt att fota blommor.. wub.gif saknar en systemkamera med macro så man kan komma grannlåten riktigt nära... biggrin.gif

Jag har ju attiraljerna, men har saknat lusten. Sambon och jag delade intresset för att fotografera blommor. Det är nog därför jag inte kännt för att gå ut och fotografera. Jag skall se sedan om jag lägger in några av bilderna jag tog igår.
Biggan_
CITAT (Biggan_ @ 08-05-2009, 22:06) *
Jag förstår att du längtar! Du får visa bilder på pussgurkan wub.gif när du kommer hem i morgon.
Jag glädjer mej med dej Irene, men sedan lär du väl inte ha så mycket tid med oss här på odla under sommaren! Bebbar tar ju sin lilla tid att ta hand om!
Ha en underbar eftermiddag med lilla Milla! smiley_small_hug.gif

Aha! Såg nu i husdjurstråden att det var idag du skulle besöka Milla. Så himla söt hon är! wub.gif
blomkronan
Det var länge sedan jag var i denna tråd... shy.gif
Skönt att se att du mår bra och att vardagen löper på...smile.gif
smiley_small_hug.gif

Biggan_
CITAT (blomkronan @ 08-05-2009, 23:26) *
Det var länge sedan jag var i denna tråd... shy.gif
Skönt att se att du mår bra och att vardagen löper på... smile.gif
smiley_small_hug.gif

Kram på dej också! smiley_small_hug.gif
Jotack, för det mesta mår jag bra, men jag har ju mina svarta stunder ännu!
Alba
God morgon Biggan.
smiley_small_hug.gif
Biggan_
Tack detsamma Alba! kompiskram.gif
smiley_small_hug.gif
Irene_L
[attachment=34424:godmogonkanna.gif]
smiley_small_hug.gif
Red Top
En stor varm gomorronkram till dig! smiley_small_hug.gif
Uggi
God Morgon Biggan, nu blir det trädgården, det går inte att göra som din katt bara ligga i hängmattan. flirting.gif
Biggan_
Gomorron på er! kompiskram.gif
Det ser ut att bli en fin dag här, så du har rätt Uggi, det blir trädgården idag (men inte i hängmattan biggrin.gif )!
Nu skall jag äta frukost så jag får massor av energi. Jag skall klippa gräset och rensa ogräs, det växer ju som f*n efter regnet som kom i veckan!
Ha en skön söndag alla!
smiley_small_hug.gif
Myosotis
Tack detsamma! Jag borde också klippa gräsmattan idag, det växer verkligen mycket nu efter regnet!!
Aqvakul
kompiskram.gif Kramis Biggan! kompiskram.gif
Biggan_
CITAT (Aqvakul @ 11-05-2009, 12:32) *

kompiskram.gif Tack detsamma! kompiskram.gif
Nostalgia
Natti, natti smiley_small_hug.gif

[attachment=34580:sova.jpg]
Biggan_
CITAT (Nostalgia @ 12-05-2009, 22:02) *
Natti, natti smiley_small_hug.gif

[attachment=34580:sova.jpg]

Oj, vad gulliga! wub.gif Är det dina mysdjur?
smiley_small_hug.gif
Irene_L
Godmorgon Biggan! kompiskram.gif
Så här känner jag mig idag! giggle.gif
[attachment=34601:godmorgonh_r.gif]
Uggi
God Morgon Biggan, ha en bra dag, själv skall jag vara större delen av dagen i trädgården.
kompiskram.gif
Alba
Godmorgon Biggan.

Hoppas du får en riktigt fin dag.

smiley_small_hug.gif
Biggan_
CITAT (Irene_L @ 13-05-2009, 08:15) *
Godmorgon Biggan! kompiskram.gif
Så här känner jag mig idag! giggle.gif
[attachment=34601:godmorgonh_r.gif]

Härligt Irene! Du blir nog snygg när du blir färdig! kompiskram.gif
Så där ser jag ut varenda morgon, och på kvällskvisten när det börjar mörkna, är man riktigt presentabel! angel_not.gif

CITAT (Uggi @ 13-05-2009, 09:01) *
God Morgon Biggan, ha en bra dag, själv skall jag vara större delen av dagen i trädgården.
kompiskram.gif

Ha en trevlig dag i trädgården Uggi! kompiskram.gif
Själv skall jag jobba.

CITAT (Alba @ 13-05-2009, 09:52) *
Godmorgon Biggan.

Hoppas du får en riktigt fin dag.

smiley_small_hug.gif

Hoppas att du också får en riktigt fin och trevlig dag Alba!
smiley_small_hug.gif
Betty
Ha en riktigt skön helg Biggan! Här uppe börjar det grönska i träden nu äntligen. smile.gif
smiley_small_hug.gif
Aqvakul
Chamomille
Kram på dig. Hur går det med salvan? smiley_small_hug.gif
Alba
Ha en riktigt fin helg.
smiley_small_hug.gif
Irene_L
Godmorgon Biggan! Jag hoppas att du får en solig och skön helg! kompiskram.gif
[attachment=34707:gomorron.gif]

smiley_small_hug.gif
Biggan_
Tack för kramar och hälsningar! kompiskram.gif
Hoppas ni får en fin helg allesammans!
Här är mulet och kallt idag men en del av er skulle ju få fint väder i helgen.
Jag känner mej slö och frusen idag så jag får väl ta en promenad så jag får upp ångan.
smiley_small_hug.gif

CITAT (Chamomille @ 15-05-2009, 19:12) *
Kram på dig. Hur går det med salvan? smiley_small_hug.gif

Den har jag inte behövt på länge! Den var superbra! kompiskram.gif
smiley_small_hug.gif

CITAT (Betty @ 15-05-2009, 18:31) *
Ha en riktigt skön helg Biggan! Här uppe börjar det grönska i träden nu äntligen. smile.gif
smiley_small_hug.gif

Så härligt Betty! Då är det er tur att uppleva den första underbara grönskan! Mycket har ju blommat över här nere i Skåne redan. Det går ju alldeles för fort.
Nostalgia
CITAT (Biggan_ @ 13-05-2009, 00:05) *
Oj, vad gulliga! wub.gif Är det dina mysdjur?
smiley_small_hug.gif

Hallå Biggan hur har du det? Nej det är inte mina djur på bilden, men visst ser dom mysiga ut. Här kommer en bild på en av mina katter, hon älskar att sova i fruktskålen mitt på köksbordet, det har hon gjort ända sen hon var liten förra sommaren men nu börjar det bli liiite trångt giggle.gif
Ha det gott i helgen!

[attachment=35012:skuggan2.JPG]

[attachment=35013:PIC_2052.JPG]

Aqvakul
Ha en skön helg, Biggan! kompiskram.gif
Uggi
Jag hoppas att du får njuta av en fin försommarhelg!
Alba
Trevlig helg Biggan. smiley_small_hug.gif

Biggan_
CITAT (Nostalgia @ 20-05-2009, 13:37) *
[attachment=35012:skuggan2.JPG]

[attachment=35013:PIC_2052.JPG]

Nejmen jisses så söt kisse! wub.gif

Jag har varit väldans förkyld denna veckan med halsont och hosta. Jag tålde nog inte Trelleborgsvindarna hos Stennie i söndags på loppiset!
Idag känner jag mej bättre, men jag är hes. Det upptäckte jag inte förrän jag skulle småprata med katterna i morse. Här hemma har jag ju ingen annan att prata med längre! no.gif Fast är man hes skall man ju helst vara tyst!
Ha en fortsatt bra helg allesammans!
smiley_small_hug.gif
Chamomille
Trevlig helg själv smiley_small_hug.gif Och prata inte. Men skriva får du göra yes.gif
Biggan_
CITAT (Chamomille @ 22-05-2009, 13:33) *
Trevlig helg själv smiley_small_hug.gif Och prata inte. Men skriva får du göra yes.gif

kompiskram.gif
Lars-Olof Arvids
Hej Biggan! smiley_small_hug.gif
Mina busiga kompisar Sotis och Banjo hälsar till dig.

[attachment=35131:S_tnosar.jpg]

Olle
Biggan_
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 22-05-2009, 14:19) *
Hej Biggan! smiley_small_hug.gif
Mina busiga kompisar Sotis och Banjo hälsar till dig.

[attachment=35131:S_tnosar.jpg]

Olle

Tack så mycket! wub.gif Hälsa tillbaks!
Wilmer
Så kul med växtloppisen! Synd som sagt att Sverige är så avlångt. Men vi får hålla oss lite uppdelade..
Biggan_
CITAT (Wilmer @ 22-05-2009, 22:34) *
Så kul med växtloppisen! Synd som sagt att Sverige är så avlångt. Men vi får hålla oss lite uppdelade..

Ja det var riktigt roligt, synd bara att inte fler kom!
Irene_L
[attachment=35175:good_morning_115.gif] giggle.gif

Hoppas att du får en skön helg! Hoppas att hesheten har blivit bättre! kompiskram.gif

Imorgon ska jag hämta hem Milla! yahoo.gif
Uggi
God Morgon Biggan, ser att du är inne på Forumet, ha en bra lördag! kompiskram.gif
Biggan_
CITAT (Irene_L @ 23-05-2009, 09:28) *
[attachment=35175:good_morning_115.gif] giggle.gif

Hoppas att du får en skön helg! Hoppas att hesheten har blivit bättre! kompiskram.gif

Imorgon ska jag hämta hem Milla! yahoo.gif

Jotack, hesheten har blivit lite bättre!
Så härligt att det närmar sej nu med Milla! Det är ju nästan som att vänta barn!
Ha det så trevligt med Milla i morgon Irene, och så hoppas jag att du hinner lägga in lite hemkomstbilder!

CITAT (Uggi @ 23-05-2009, 09:36) *
God Morgon Biggan, ser att du är inne på Forumet, ha en bra lördag! kompiskram.gif

Tack detsamma Uggi! smiley_small_hug.gif
Myosotis
Det är så tomt på odla för tillfället! Men jag är i alla fall här: smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

CITAT (Biggan_ @ 23-05-2009, 09:45) *
Så härligt att det närmar sej nu med Milla! Det är ju nästan som att vänta barn!

Jag väntar också "barn", min tama höna ligger på 6 ägg, det är sååå spännande. Det blir kycklingbilder i hönstråden sen.
Biggan_
CITAT (Myosotis @ 23-05-2009, 12:14) *
Det är så tomt på odla för tillfället! Men jag är i alla fall här: smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Jag väntar också "barn", min tama höna ligger på 6 ägg, det är sååå spännande. Det blir kycklingbilder i hönstråden sen.

Ja det är väldigt få skribenter men ganska många användare just nu.
Kycklingbilder ser jag fram emot! tummenupp.gif Dom är ju så gulliga! wub.gif Hur länge dröjer det innan kycklingarna kommer fram?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon