Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33
Aqvakul
[attachment=36489:kram.gif][attachment=36489:kram.gif][attachment=36489:kram.gif
][attachment=36489:kram.gif]
Alba
God Måndag Biggan (kunde ju inte säga godmorgon nu....10.30 biggrin.gif )

Hoppas du haft en fin midsommar.
smiley_small_hug.gif
Myosotis

Biggan_
CITAT (Alba @ 22-06-2009, 10:35) *
God Måndag Biggan (kunde ju inte säga godmorgon nu....10.30 biggrin.gif )

Hoppas du haft en fin midsommar.
smiley_small_hug.gif

Godkväll Alba! kompiskram.gif
Jotack, jag har haft en skön midsommar, lite ensamt bara! Min första semestervecka är också avklarad.
Ett par dagar rätt just väder och några dagar som har varit väldigt kyliga och regninga.
Men nu skall sommaren komma, så då får jag några bra dagar i allafall.
Jag gick ut och satte mej i en solstol med ett korsord nu sent på eftermiddagen, och vad händer då? wink.gif
Solen gick i moln och på några minuter så var det helt mulet och tempen sjönk så jag var tvungen att gå in och ta tröja på mej! sad.gif
Nu ser det ut att klarna igen! tummenupp.gif
Dags att dra igång Klippon, det är inte klokt vad gräset har växt. Jag klippte precis innan midsommar och nu är det skyhögt! ....hmmm...nästan! angel_not.gif
Hoppas att du själv hade en fin midsommar! smiley_small_hug.gif

CITAT (Myosotis @ 22-06-2009, 10:55) *

Tack, och kram på dej också Myosotis!

Aqvakul
Hej Biggan, jag önskar dig en riktigt skön sommar! kompiskram.gif

I morgon far jag till Stockholm och på onsdag vidare till Edinburgh. Det blir sen en kort mellanlandning i Lund innan jag packar ihop för sommaren i Blekinge. Sen blir det bara sporadiska inhopp här på Odla, en inskränkning som många säkert uppskattar.
Biggan_
CITAT (Aqvakul @ 22-06-2009, 19:54) *
Hej Biggan, jag önskar dig en riktigt skön sommar! kompiskram.gif

I morgon far jag till Stockholm och på onsdag vidare till Edinburgh. Det blir sen en kort mellanlandning i Lund innan jag packar ihop för sommaren i Blekinge. Sen blir det bara sporadiska inhopp här på Odla, en inskränkning som många säkert uppskattar.

Du får också ha en riktigt skön sommar, och ha det så trevligt med kompisarna i Skottland!
Jag kommer i allafall att sakna dej! kompiskram.gif
Simma lugnt! smiley_small_hug.gif
Eva St
smiley_small_hug.gif sweatingbullets.gif
Kram och en riktigt go´sommar önskar jag dig
Massor med sommarkramar från Eva
Biggan_
CITAT (Eva St @ 22-06-2009, 23:54) *
smiley_small_hug.gif sweatingbullets.gif
Kram och en riktigt go´sommar önskar jag dig
Massor med sommarkramar från Eva

Tack! kompiskram.gif
Hoppas att du också, trots det som hänt, får en bra sommar!
smiley_small_hug.gif
Wilmer
Oj här har jag missat kramkalaset, men jag snodde åt mig en gammelkram i allafall wink.gif . Jag hoppas resten av semestern blir skön, lagom mys i trädgård och annat. Vi ses väl här!
Biggan_
CITAT (Wilmer @ 23-06-2009, 00:34) *
Oj här har jag missat kramkalaset, men jag snodde åt mig en gammelkram i allafall wink.gif . Jag hoppas resten av semestern blir skön, lagom mys i trädgård och annat. Vi ses väl här!

Tack detsamma! Vi ses nog här, för jag har inga större planer! Kanske åker bort någon dag i taget.
Klart att du också skall ha en kram Wilmer!
Du får en Bamse-
Wilmer
Tack smile.gif låter som en skön ta det som det kommer semester! Kram, och njut av ledigheten.
Irene_L
Idag har jag ett härligt väder med en strålande sol! Hoppas att du också har sol

En stooooooor
från mig och Milla.
Biggan_
CITAT (Irene_L @ 23-06-2009, 15:42) *
Idag har jag ett härligt väder med en strålande sol! Hoppas att du också har sol

En stooooooor
från mig och Milla.

Tack, och en stor kram tillbaks till både dej och Milla! kompiskram.gif smiley_small_hug.gif
Idag har jag provat min nya solstol som jag fick av chefen innan jag gick på semester! biggrin.gif
Eva St
CITAT (Biggan_ @ 23-06-2009, 00:27) *
Tack! kompiskram.gif
Hoppas att du också, trots det som hänt, får en bra sommar!
smiley_small_hug.gif

Ja med alla dessa goa människor på odla känns det ju som glädjen kommer tillbaka så sakteliga
Biggan_
CITAT (Eva St @ 23-06-2009, 23:26) *
Ja med alla dessa goa människor på odla känns det ju som glädjen kommer tillbaka så sakteliga

kompiskram.gif
Alba
Sitter här vid datorn och svettas .....25° inne just nu.........24° ute i skuggan.
Men man får inte klaga........eller ja liiiite kanske.

Ha en riktigt fin dag.

smiley_small_hug.gif
Biggan_
CITAT (Alba @ 25-06-2009, 09:58) *
Sitter här vid datorn och svettas .....25° inne just nu.........24° ute i skuggan.
Men man får inte klaga........eller ja liiiite kanske.

Ha en riktigt fin dag.

smiley_small_hug.gif

smiley_small_hug.gif
Här har varit så himla blåsigt idag och det har varit mulet nu på eftermiddagen och kvällen men jag tycker det ser ut som om det skulle klarna upp nu. Det har ändå varit varmt innan idag. Jag gick en lång skogspromenad på förmiddagen och sedan har jag varit ute i trädgården och donat. Synd att inte ogräset tar semester!
Alba
Ja visst är det konstigt att ogräset gror som mest då man inte orkar eller vill rensa.
Sitter här och svettas....vi har 30° i skuggan just nu. Försöker packa för att åka till stugan 5 veckor men hjärnan hänger inte med så jag vet inte om jag packar allt och det rätta......men det lär ju visa sig.
Jag har skaffat mobilt bredband till vår bärbara.....kan ju inte vara utan Odla i sommar. I fjol hade jag abstinens.

Ha en riktigt fin sommar och njut av ledigheten.
smiley_small_hug.gif
Lars-Olof Arvids
Stor smiley_small_hug.gif till Biggan, Eva och andra som kan behöva en! Hoppas ni kan vara ute och njuta av sommarvärmen vi har fått. Här är det riktigt varmt, men det blåser och fläktar skönt. I morgon ska jag ha lite semester och åka på en dagstur med buss till Köpenhamn. Ogräset skulle behöva rensas här också, men det får bli senare. Ha det så bra ni kan! kompiskram.gif

Olle
Biggan_
CITAT (Alba @ 26-06-2009, 13:01) *
Ja visst är det konstigt att ogräset gror som mest då man inte orkar eller vill rensa.
Sitter här och svettas....vi har 30° i skuggan just nu. Försöker packa för att åka till stugan 5 veckor men hjärnan hänger inte med så jag vet inte om jag packar allt och det rätta......men det lär ju visa sig.
Jag har skaffat mobilt bredband till vår bärbara.....kan ju inte vara utan Odla i sommar. I fjol hade jag abstinens.

Ha en riktigt fin sommar och njut av ledigheten.
smiley_small_hug.gif

smiley_small_hug.gif

CITAT (Lars-Olof Arvids @ 26-06-2009, 14:34) *
Stor smiley_small_hug.gif till Biggan, Eva och andra som kan behöva en! Hoppas ni kan vara ute och njuta av sommarvärmen vi har fått. Här är det riktigt varmt, men det blåser och fläktar skönt. I morgon ska jag ha lite semester och åka på en dagstur med buss till Köpenhamn. Ogräset skulle behöva rensas här också, men det får bli senare. Ha det så bra ni kan! kompiskram.gif

Olle

smiley_small_hug.gif
Irene_L
En stooor söndagskram till dig Biggan! smiley_small_hug.gif
[attachment=37083:hug_sunflower.gif]

Just nu sover Milla....undra om hon drömmer om att hon ska äta lite jord från mattes rabatter eller gräva lite hål i gräsmattan giggle.gif

Ha en fin solig söndag!
Myosotis
fear.gif Har du inte fått någon måndagskram?! rtfm.gif

Boxer
En kvällskram smiley_small_hug.gif
Betty
En "länge sen sist"-kram smiley_small_hug.gif ...jag är inte in här så ofta nu när det är så vackert väder varenda dag kompiskram.gif
Biggan_
Tack för alla kramar, ni är för goa allihop! kompiskram.gif
Dagarna går i en rasande fart. Jag är inne på min tredje semestervecka nu och jag börjar inse att jag inte får gjort allt vad jag tänkt mej.
Det är så varmt på dagarna så man orkar inte göra så mycket. Jag har fått soleksem på armar och ben när jag jobbat i trädgården dom där blåsiga dagarna när man inte kände hur mycket solen tog. Jag har mest suttit i skuggan och njutit på dagarna och sedan har jag jobbat lite på kvällarna med att lägga stenkanter vid gräsmattan för att slippa jobbet med att skära gräskanter.
Hoppas att vi får många härliga sommardagar att njuta av.
smiley_small_hug.gif på er och ha det gott!

Cathis
En stor smiley_small_hug.gif
Biggan_
....en till dej med Cathis! smiley_small_hug.gif
Myosotis
Dags att ta bladet från regnmätaren, det regnar! tongue.gif
Betty
Lördagskram! smiley_small_hug.gif
Chamomille
Kramisar från oss smiley_small_hug.gif
Biggan_
Tack Betty o Chamomille! kompiskram.gif
Jag kom just in för att dricka lite vatten, det är väldans varmt i dag också (28°) och jag sitter i skuggan och orkar inte göra något sweatingbullets.gif . Skulle egentligen kört till stranden, men det är en bra bit dit och jag sover illa om nätterna nu när det är så varmt så jag valde att inte ge mig ut i trafiken. Måste förstås kolla odla när man är in om dörren och så är man ju nyfiken på hur det har gått för Wilmers grisar! angel_not.gif
Ha en skön kväll!
smiley_small_hug.gif

Krolliljan
smiley_small_hug.gif Godmorgonkram
Lars-Olof Arvids
Godmorgonkram härifrån också! smiley_small_hug.gif

Olle
Chamomille
Morrn gumman. Hur är det?
Irene_L
Godmorgon Biggan! En söndagskram från mig och Milla! smiley_small_hug.gif

[attachment=37527:goodmorning_gr_n.gif]

kompiskram.gif
Biggan_
Tack, och kram tillbaka allesammans! kompiskram.gif
Det är bra med mej. Ledigheten har nog gjort mej gott. Jag har haft tid, att utan stress, kunnat koppla av och gå igenom och sortera mina tankar. Innan har jag bara försökt att komma undan genom att jobba så mycket som möjligt för att komma hemifrån och slippa ensamheten och saknaden för några timmar iallafall. Nu har jag bara en vecka kvar på semestern och det känns inte så kul.
Irene, en extra kram till Milla från mej! wub.gif
Ha en skön och trevlig söndag allesammans!
smiley_small_hug.gif

Chamomille
smiley_small_hug.gif
Myosotis

Chamomille
CITAT (Myosotis @ 05-07-2009, 17:31) *

Vicken stor du har.
Biggan_
CITAT (Chamomille @ 05-07-2009, 17:48) *
Vicken stor du har.

rotfl.gif Är du avundsjuk?

Tack och kramar tillbaks! En till er var! yes.gif
Chamomille
CITAT (Biggan_ @ 05-07-2009, 19:26) *
rotfl.gif Är du avundsjuk?

Jaa... blush.gif
Biggan_
CITAT (Chamomille @ 05-07-2009, 20:15) *
Jaa... blush.gif

En x-tra till dej då!
Chamomille
CITAT (Biggan_ @ 05-07-2009, 20:17) *
En x-tra till dej då!

Tack smiley_small_hug.gif
Biggan_
CITAT (Chamomille @ 05-07-2009, 20:19) *
Tack smiley_small_hug.gif

kiss.gif
Chamomille
flirting.gif
Lars-Olof Arvids
Jag vet inte hur man gör sådana stora, så i stället får du MÅNGA kvällskramar av mig.
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Olle
Biggan_
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 05-07-2009, 21:12) *
Jag vet inte hur man gör sådana stora, så i stället får du MÅNGA kvällskramar av mig.
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Olle

Tack! kompiskram.gif

Boxer

Vill också vara med =)
Irene_L

Jag meee! kompiskram.gif
Biggan_
Vilket kramkalas det blev i kväll! kompiskram.gif
Kram på er också Boxer o Irene!

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon