Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33
Red Top
Det är väl lika bra att vi fortsätter kramkalaset. biggrin.gif

Kram Biggan, hoppas din måndag blir jättefin!
Biggan_
CITAT (Red Top @ 06-07-2009, 08:36) *
Det är väl lika bra att vi fortsätter kramkalaset. biggrin.gif

Kram Biggan, hoppas din måndag blir jättefin!

Tack detsamma Red Top! kompiskram.gif
Alba
Godmorgon Biggan.
Sitter här i ösregnet......ja jag sitter ju inne alltså.......nej inte "inne" så........alltså inte "sitter inne" = fängelse. biggrin.gif
Jag klagade ju när vi hade nästan 31° så nu kommer straffet.....endast 9° i dag. slap.gif

Ha en bra dag.
smiley_small_hug.gif
Wilmer
CITAT (Biggan_ @ 04-07-2009, 17:51) *
Tack Betty o Chamomille! kompiskram.gif
Jag kom just in för att dricka lite vatten, det är väldans varmt i dag också (28°) och jag sitter i skuggan och orkar inte göra något sweatingbullets.gif . Skulle egentligen kört till stranden, men det är en bra bit dit och jag sover illa om nätterna nu när det är så varmt så jag valde att inte ge mig ut i trafiken. Måste förstås kolla odla när man är in om dörren och så är man ju nyfiken på hur det har gått för Wilmers grisar! angel_not.gif
Ha en skön kväll!
smiley_small_hug.gif

smiley_small_hug.gif Hihi, här ska jag gå in och kramas, så ser jag detta (igen, såg det i marsvinstråden också). En sådan tur att jag var duktig och rapporterade så fort grisarna var installerade hemma igen så du slapp springa in och ut i värmen för många gånger giggle.gif
Hur går det med badandet nu då, här är iallafall mycket svalare. I går var det 20 grader i sovrummet utan vädring, jag sov som den fjärde grisen i hushållet innocent.gif
Biggan_
CITAT (Alba @ 07-07-2009, 08:13) *
Godmorgon Biggan.
Sitter här i ösregnet......ja jag sitter ju inne alltså.......nej inte "inne" så........alltså inte "sitter inne" = fängelse. biggrin.gif
Jag klagade ju när vi hade nästan 31° så nu kommer straffet.....endast 9° i dag. slap.gif

Ha en bra dag.
smiley_small_hug.gif

Hej (godmorgon blush.gif )Alba! Jag hade faktiskt ställt klockan på 8.30 men stängde av och somnade om! Skööööööönt! Vaknade en timme senare.

Ni behöver kanske regnet, men kylan!!??? Brrrrrrr.... trostar.gif
Varför kan det aldrig vara lagom? Fast det kan det ju, för jag har 20,3° just nu och solen tittar fram mellan molnen emellanåt. Perfekt trädgårdsväder om man inte "sitter inne" giggle.gif

Ha en bra dag du också! kompiskram.gif
smiley_small_hug.gif
Biggan_
CITAT (Wilmer @ 07-07-2009, 09:21) *
smiley_small_hug.gif Hihi, här ska jag gå in och kramas, så ser jag detta (igen, såg det i marsvinstråden också). En sådan tur att jag var duktig och rapporterade så fort grisarna var installerade hemma igen så du slapp springa in och ut i värmen för många gånger giggle.gif
Hur går det med badandet nu då, här är iallafall mycket svalare. I går var det 20 grader i sovrummet utan vädring, jag sov som den fjärde grisen i hushållet innocent.gif

Visst är det härligt att sova som en gris! Något badande har det inte blivit ännu, och nu har jag massor att ta igen i trädgården och i huset. Sådant som inte blivit gjort för att det varit för varmt. Nu har det samlats på hög, och jobbet väntar på måndag! crying.gif
Ha det gott Wilmer!
smiley_small_hug.gif
Aqvakul
Bamsekramar till Biggan! smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Biggan_
CITAT (Aqvakul @ 07-07-2009, 13:16) *
Bamsekramar till Biggan! smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Bamsekram tebaks!
Myosotis

Biggan_
CITAT (Myosotis @ 08-07-2009, 18:45) *

kompiskram.gif
Nostalgia
Många smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif till dig Biggan smile.gif Hoppas du har det bra och njutit av sommarens alla rose.gif rose.gif rose.gif

[attachment=38730:PIC_2049.JPG]

Skickar med en bild på en av våra kattungar , ett riktigt yrväder, här har han precis vaknat så det är det närmaste i mys man kan komma, kanske skulle skaffa en hängmatta och se om det funkar g.gif giggle.gif
Alba
Måndag.......vad kan väl passa bättre än en riktigt stor smiley_small_hug.gif
Sköt om dig Biggan och njut av sommaren.
Myosotis

Boxer
Jösses!!! Har ju inte kramats här på LÄNGE fear.gif

smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Chamomille
smiley_small_hug.gif
Gillan
Och jag hoppas allt är bra med dig Biggan! För nu har du lyst med din frånvaro rätt länge ohmy.gif ( jo, jag vet att jag inte har varit här så mcket jag heller, men ändå wub.gif )..........................Jag gör "en Boxer" blush.gif
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Wilmer
smiley_small_hug.gif från mig och de tre små grisarna. Antons kulhål giggle.gif har läkt ihop fin-fint, vi har precis påbörjat ihopsättningen med tjejerna. Badat har jag gjort denna veckan och det har blivit ljummet i vattnet här yaay.gif tills vinden vänder är det som gäller i Vänern om jag förstått det hela rätt. Hoppas du har det fint i senommarrabatterna kompiskram.gif
Aqvakul
Stor kramis, Biggan! kompiskram.gif
Magdis
Kramisar från mig också! (som inte har varit här särskilt ofta på sista tiden) smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Aqvakul
Stor kram till dig också, Magdis! kompiskram.gif

Biggan_
Tack för alla goa kramar! kompiskram.gif
Hoppas att ni haft en skön sommar allesammans!
Jag har inte haft tid att vara på forumet sista månaden. Jag har haft fullt upp med målning av huset, vinds- förråds- och garageröjning, häckklippning och annat trädgårdsarbete på samma gång som jag jobbat exta på jobbet. Nu börjar det lugna ner sej lite och jag hoppas på att få lite tid över för att hämta andan.

Meriona
Det var då för väl att du är tillbaka! thanks.gif
Lars-Olof Arvids
Tycker jag med! smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Olle
Alba
Så roligt att se dig igen. Jag hoppas du får en riktigt fin helg och får tid med lite vila också.
smiley_small_hug.gif
ingrid fuxwall
CITAT (Biggan_ @ 14-08-2009, 15:23) *
Tack för alla goa kramar! kompiskram.gif
Hoppas att ni haft en skön sommar allesammans!
Jag har inte haft tid att vara på forumet sista månaden. Jag har haft fullt upp med målning av huset, vinds- förråds- och garageröjning, häckklippning och annat trädgårdsarbete på samma gång som jag jobbat exta på jobbet. Nu börjar det lugna ner sej lite och jag hoppas på att få lite tid över för att hämta andan.

Hoppas du hinner med allt - själv har jag upptäckt att det var enklare när man var två om allt - känner alltså med dig.

ingrid
Irene_L
[attachment=40435:hugs_blomma.gif]
Härligt att se dig här igen! Jag har saknat dig! Ha en skön helg och vila dig lite nu! kompiskram.gif
Biggan_
Trevligt att se er också igen! smiley_small_hug.gif

CITAT (Irene_L @ 15-08-2009, 09:50) *
[attachment=40435:hugs_blomma.gif]
Härligt att se dig här igen! Jag har saknat dig! Ha en skön helg och vila dig lite nu! kompiskram.gif

Då får jag vila på jobbet! angel_not.gif Undrar om basen går med på det? dunno.gif

CITAT (ingrid fuxwall @ 14-08-2009, 22:43) *
Hoppas du hinner med allt - själv har jag upptäckt att det var enklare när man var två om allt - känner alltså med dig.

ingrid

Nej, allt vi gjorde innan hinner jag inte med! Jag får tyvärr prioritera! En av döttrarna undrade om jag inte skulle skaffa mej något som var mer lättskött men jag vill inte vara utan min trädgård som jag har haft sedan 36 år tillbaka.
Wilmer
Nej så trist det skulle vara att att inte hinna/orka med den längre! Hoppas du orkar med trädgården lääänge till tummenupp.gif
Cathis
Ha det riktigt, riktigt bra Biggan smiley_small_hug.gif
Gillan
Underbart att se dig igen Biggan. Hoppas verkligen du får tid att hämta andan smiley_small_hug.gif kompiskram.gif smiley_small_hug.gif
Myosotis

Aqvakul
Stor kramis Biggan! kompiskram.gif
Biggan_
Kramar tillbaks! kompiskram.gif
Nu är jag ledig två dagar och hoppas på fint väder. Jag behöver komma ut i trädgården och koppla av lite.
smiley_small_hug.gif
Irene_L
Hoppas att du får en skön ledighet! Jag skickar lite solsken till dig ifall solen strejkar hos dig giggle.gif
[attachment=40626:burk_solsken.gif]
kompiskram.gif
Biggan_
CITAT (Irene_L @ 17-08-2009, 09:19) *
Hoppas att du får en skön ledighet! Jag skickar lite solsken till dig ifall solen strejkar hos dig giggle.gif
[attachment=40626:burk_solsken.gif]
kompiskram.gif

thanks.gif Irene! Just nu är här ganska molnigt, men solen har tittat fram innan idag.
Får väl lätta lite på korken och spara hälften till morgondagen! smile.gif
Boxer
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Länge sedan jag kramade om dig nu... rose.gif
Aqvakul
samma här... kompiskram.gif smiley_small_hug.gif
Uggi
Hej Biggan roligt att "se" dig!
smiley_small_hug.gif tummenupp.gif
Biggan_
Tack snälla! kompiskram.gif
Om tre veckor är det ett år sedan jag blev ensam.
Jag är himla tacksam för all den hjälp och stöttning jag har fått av sååå många här! Ni är guld värda! wub.gif
smiley_small_hug.gif
Irene_L
[attachment=42987:hugs_ensam.jpg]
kompiskram.gif
Biggan_
CITAT (Irene_L @ 09-10-2009, 23:14) *
[attachment=42987:hugs_ensam.jpg]
kompiskram.gif

smiley_small_hug.gif och en x-tra kram till Milla! smiley_small_hug.gif
Sussie F-Flower
CITAT (Biggan_ @ 09-10-2009, 23:05) *
Tack snälla! kompiskram.gif
Om tre veckor är det ett år sedan jag blev ensam.
Jag är himla tacksam för all den hjälp och stöttning jag har fått av sååå många här! Ni är guld värda! wub.gif
smiley_small_hug.gif

Oj, har det gått så pass lång tid nu...? kompiskram.gif
Som du minns så har inte jag följt den här tråden exakt från början till slut, efs jag själv har blivit så ledsen över vissa inlägg som jag läser om... Jag har ju bara känt att jag har blivit alltför mycket berörd... -cry-.gif
Jag tycker fortfarande att det är så ledsamt att läsa, fast ändå så vill jag... Jag vill ju veta hur det går för dig..? wub.gif
Jag känner så mycket sorg över att du har mist din älskade, oavsett om det är nu eller om det vore för 10 år sedan... Bara tanken gör mig helt förbytt...

Det är så bra och så fint att allt har gått så bra för dig, trots att du har stött på problem under tiden. Så är väl livet..?
Det finns ju så många guldkorn runtom allt det jobbiga, att inte ens dom går att räkna.. biggrin.gif
Biggan_
CITAT (Sussie F-Flower @ 09-10-2009, 23:37) *
Oj, har det gått så pass lång tid nu...? kompiskram.gif
Som du minns så har inte jag följt den här tråden exakt från början till slut, efs jag själv har blivit så ledsen över vissa inlägg som jag läser om... Jag har ju bara känt att jag har blivit alltför mycket berörd... -cry-.gif
Jag tycker fortfarande att det är så ledsamt att läsa, fast ändå så vill jag... Jag vill ju veta hur det går för dig..? wub.gif
Jag känner så mycket sorg över att du har mist din älskade, oavsett om det är nu eller om det vore för 10 år sedan... Bara tanken gör mig helt förbytt...

Det är så bra och så fint att allt har gått så bra för dig, trots att du har stött på problem under tiden. Så är väl livet..?
Det finns ju så många guldkorn runtom allt det jobbiga, att inte ens dom går att räkna.. biggrin.gif

Jo, tiden har gått, och det känns på sätt o vis som att jag har förlorat en massa tid som jag inte är medveten om. Det första halvåret har jag knappt några minnen från, och det känns märkligt när man försöker tänka tillbaka på vad man gjorde de där månaderna. När sedan våren kom så blev jag nog mer medveten och hade lite bättre koll på vad som hände runt om mej. Idag känns det rätt så bra, men man har ju sina mörka stunder emellanåt och det som hänt bär jag ju med mej på min resa genom livet!
....och du har så rätt! Det finns sååååå många guldkorn som är fler än man kan räkna, och jag har hittat många här på odla! rose.gif
Någon dagbok tror jag inte någon sätter sig och skriver efter en så chockartad händelse, men jag har ju den här tråden om jag vill gå tillbaka i tiden. Även om den är sorglig så finns det så mycket värme i den. wub.gif
Alba
Biggan ... en stor smiley_small_hug.gif

Jag önskar dig en riktigt fin helg.
Biggan_
Tack detsamma Alba! smiley_small_hug.gif
Boxer

över ett år sedan nu trostar.gif hoppas du mår bra Biggan
Alba
smiley_small_hug.gif
Aqvakul
Stor kramis, Biggan! kompiskram.gif
Irene_L
[attachment=44023:kramflicka.jpg]
smiley_small_hug.gif
pejori
[attachment=44024:blue_rose_vi.jpg]
Kramar i massor...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon