Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33
Krolliljan

Ja det är en jobbig bit.

trostar.gif
Boxer
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Jag förstår dig väl. Jag har fortfarande väldigt svårt att sortera bland mammas saker efter 3 år, 6 månader och 25 dagar.
Kanske kommer jag någon gång att riktigt fatta och acceptera att hon inte kommer tillbaka, och då blir det förhoppningsvis lättare.
Biggan_
Hans barn ärver allt, så det kommer att bli himla tomt! Men det är ju bara grejor, tomheten efter sambon kan jag bara inte sätta ord på.
I varje vaket ögonblick är han i mina tankar och lyckas jag somna så är han i mina drömmar!
Irene_L
Åhh så jobbigt Biggan! Jag tänker så mycket på dig!
Skickar en massa kramar!
[attachment=29314:img_45584e2fd9b0e.jpg]
smiley_small_hug.gif
Chamomille
CITAT (Biggan_ @ 08-01-2009, 21:55) *
Hans barn ärver allt, så det kommer att bli himla tomt! Men det är ju bara grejor, tomheten efter sambon kan jag bara inte sätta ord på.
I varje vaket ögonblick är han i mina tankar och lyckas jag somna så är han i mina drömmar!

wub.gif -cry-.gif Kramar på dig trostar.gif
Nostalgia
En STOOOR helg smiley_small_hug.gif till dig Biggan, tänker på dig trostar.gif

[attachment=29343:helg.jpg]

Myosotis
smiley_small_hug.gif God förmiddag! smiley_small_hug.gif
Betty

Tänker på dig Biggan, även om jag inte skriver i den här tråden varje dag... trostar.gif
Boxer
Samma här.
smiley_small_hug.gif
Jag slänger oftast in en kram när jag inte har några ord, men ändå vill tala om att jag tänker på dig. smiley_small_hug.gif wub.gif
Eva-Helene

Usch så jobbigt! Även om det "bara är grejor" så är dom ju förknippade med minnen.
Hoppas du inte blir utan möbler och husgeråd - en väninna till mig var med om samma sak och hon fick gå ifrån huset och fick inte ta med sig annat än sina kläder! Finns inget testamente skrivet så är det ett h*****e när den ena i ett sambo-förhållande dör!
smiley_small_hug.gif Tänker på dig!
Krolliljan
smiley_small_hug.gif [attachment=29356:kat16.gif]
Gillan
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga Biggan, men jag tänker också på dig varenda dag även om jag inte skriver här. Jag önskar jag kunde säga att jag vet vad du går igenom, men det kan jag inte eftersom jag aldrig gått igenom det du gör just nu. Jag kan känna, lida och gråta med dig, men smärtan, den är bara din, och inte ens om jag varit med om detsamma som dig, skulle jag någonsin kunna säga att; "jag vet", för det gör jag inte. Vi upplevelver allihop saker så olika att man näst intill aldrig kan jämföra den ena med den andra.

Nu har du varit med om den första delen av bouppteckningen och jag kan bara hoppas att "hans" barn klarar av att tänka lite på dig och dina behov också ( och vad deras far skulle ha velat ). Du var ju trots allt deras fars älskade och det borde ju betyda nåt yes.gif tummenupp.gif
Tänker på dig varje dag Biggan smiley_small_hug.gif kompiskram.gif

Myosotis
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Krolliljan
smiley_small_hug.gif [attachment=29387:bihanael.gif]
Irene_L
Godnatt Biggan!
[attachment=29395:45.gif]
smiley_small_hug.gif
Biggan_
Tack för att ni finns!

Jag hoppas ni förstår hur mycket det betyder för mej! kompiskram.gif
Chamomille
Kram på dig smiley_small_hug.gif
Krolliljan
God morgon Biggan

[attachment=29400:c_cilia.gif]
Skruttis
Godmorgon Biggan!
Skickar en liten doft av nybryggt kaffe och en förhoppning om att du får en bra dag.
Snöflinga
Tänker på dig smiley_small_hug.gif
Alba
God morgon Biggan. Ja morgon är väl att ta i. Kanske inte alla sover lika länge som jag gjorde idag....till kl 10.00 slap.gif

Ibland när jag skriver känns orden så fattiga. Det går bara inte att uttrycka den känsla jag har när jag tänker på dig.
Jag önskar att du kan känna mina tankar.
Sköt om dig och så önskar jag dig en riktigt fin dag.

smiley_small_hug.gif
Biggan_
CITAT (Alba @ 11-01-2009, 11:05) *
God morgon Biggan. Ja morgon är väl att ta i. Kanske inte alla sover lika länge som jag gjorde idag....till kl 10.00 slap.gif

Ibland när jag skriver känns orden så fattiga. Det går bara inte att uttrycka den känsla jag har när jag tänker på dig.
Jag önskar att du kan känna mina tankar.
Sköt om dig och så önskar jag dig en riktigt fin dag.

smiley_small_hug.gif

Att någon bryr sej och ger en kram räcker länge, då känner man sig inte så ensam och övergiven. Det är nog tanken mer än orden som gör att man känner tröst och lindring.
Jag önskar också er alla en riktigt skön och fin fortsättning på dagen! smiley_small_hug.gif
skogstroll
en rose.gif till dig smile.gif
Gudrun i Göteborg
Vad bra att du inte fått nog med kramar för här kommer en från mig också.
smiley_small_hug.gif

Tänker på dig.
Krolliljan
smiley_small_hug.gif [attachment=29440:jenny.gif]
Aqvakul
En stor kompiskram.gif till min Biggan!
Chamomille
smiley_small_hug.gif
Irene_L
Godnatt Biggan!
[attachment=29443:img_47d171ff5680a.gif]

smiley_small_hug.gif
Biggan_
Krolliljan
[attachment=29444:MornL_20_4_.gif] smiley_small_hug.gif
Lars-Olof Arvids
Gomorron Biggan! Idag får du en hög med morgonkramar av mig.
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Olle
Irene_L
Godmorgon Biggan! kompiskram.gif
[attachment=29498:111.gif]
smiley_small_hug.gif
Betty
Ooops! Höll nästan på att skriva Godmorron! fear.gif Men det hade väl ändå varit att ta i... rolleyes.gif
Jag säger i stället smiley_small_hug.gif kompiskram.gif och Ha en bra dag! biggrin.gif
Alba
smiley_small_hug.gif Biggan.
Boxer
smiley_small_hug.gif onsdagskram!
Biggan_
Tack snälla ni, så omtänksamma ni är! kompiskram.gif
Jag har inte varit så aktiv att skriva på sista tiden, men jag har läst.
Jag har varit upptagen med att sortera, skänka och slänga grejor och pinaler som varit sambons. Det är jobbigt att gå igenom men måste göras nu inför bodelningen. Han sparade på ALLT så det är mycket att gå igenom. Jag gissar att jag blir upptagen med detta ett tag till framöver.
Ha en bra dag mina vänner! smiley_small_hug.gif
Myosotis
CITAT (Biggan_ @ 14-01-2009, 13:18) *
Ha en bra dag mina vänner! smiley_small_hug.gif

Tack detsamma! smiley_small_hug.gif
Krolliljan
[attachment=29515:Floridah...L_20_15_.gif]
Irene_L
[attachment=29535:kram.jpg]
Tänker på dig!
smiley_small_hug.gif
Boxer
Skickar styrka
uthållighet
envishet
och flit för att klara av allt.

I morgon är du pigg som en
eftersom du sovit som en
När du är klar med allt blir du nöjd & glad som en

smiley_small_hug.gif
Irene_L
Boxer...vilken härlig bildserie du har gjort!! tummenupp.gif
Krolliljan
[attachment=29550:FloridahugsL_20_4_.gif]
Biggan_
Biggan_
CITAT (Irene_L @ 15-01-2009, 18:45) *
Boxer...vilken härlig bildserie du har gjort!! tummenupp.gif

Det tycker jag också! thanks.gif
Myosotis
God morgon Biggan! Det blev lite sent igår va? Kunde du inte somna? Hoppas du har fått sova några timmar nu och att du inte behöver jobba idag. Kram!
Krolliljan
[attachment=29575:Godmorgen_20_67_.gif] smiley_small_hug.gif
Aqvakul
Skickar en jättekram smiley_small_hug.gif till goa Biggan!
Lars-Olof Arvids
Gomorron Biggan! smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Olle
Biggan_
CITAT (Myosotis @ 16-01-2009, 07:01) *
God morgon Biggan! Det blev lite sent igår va? Kunde du inte somna? Hoppas du har fått sova några timmar nu och att du inte behöver jobba idag. Kram!

Jo, jag sov någon timme men vaknade och kunde inte somna om! ranting.gif
Somnade sedan framåt morgonkvisten och sov till kl 10 rolleyes.gif och jag är ledig idag!

Ikväll skall jag åka och gratulera ett barnbarn som fyller år, det blir lite ombyte och skönt att komma ifrån en stund.
Ha en skön eftermiddag och kväll allesammans! smiley_small_hug.gif
Alba
Jag önskar dig en trevlig kväll med ditt lilla barnbarn.
smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon