|
Full version: gnäll för alla
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26
Rapchic
25-04-2006, 09:56
tycker inte om rättsystemet när en snubbe ringer till polisen för han har gjort ett brott (mot mig) och erkänner sen.. jag berättar också vad som hänt och historierna stämmer men sen bestämmer han sig att ändra historien och säger att han inte alls har gjort nåt fast han själv ringde till polisen och har erkänt en gång fallet las ner och jag verkar inte få nån rättvisa
netaave
25-04-2006, 10:31
Yenny köp en våningssäng! Jag är inne på min 10:e uvi sen i somras. Det är mulet ute. Har långtråkigt. Vet inte vad jag ska äta till lunch.
jag tänker faktiskt gnälla över att man nu ocjkså måste läsa gnälltrådar sjutton inte räckte de me svammlet inte nu tar de ju dubbelt så lång tid innan man kommer loss från den här f..e datorn osså gnäller jag för att man inte får skratta hur som helst längre tänker faktiskt garva när jag vill så det så förresten tänker jag gnälla över all jämra jord som dras runt i huset o alla plantor som växer ur sina krukor hela tiden o vädret som gör att jag inte vågar låta dom vara ute om natten fats de e jobbigt o komma på saker som e bra o gnälla om så nu slutar jag gnällande om att jag inte orkar gnälla me ja osså nåra såna här också då så alla gnällare inte får för sej att jag gnäller på låtsas inte
Jag ska snart på möte och jag VILL inte!!!
Jag vet precis vad jag vill gnälla på! JAG ÅKTE PÅ MAGSJUKA!!! Det var väl inte så oväntat efter att ha jobbat fredag o lördag natt på en avdelning med intagningsstopp p.g.a magsjuka iofs. Det jag retar mig mest på är att jag just hade börjat må så bra. Har ju varit helt slut o illamående i flera veckor p.g.a graviditeten, men på söndag eftermiddag vaknade jag och kände mig pigg o utvilad och riktigt frisk. Sedan gick jag till jobbet igen på kvällen och kände ingenting. Strax före kl 24 började jag känna mig illamående och sen var det bara in på toa o spy. På måndagen var jag som ett lik, låg halvt avsvimmad inne på toagolvet o försökte sitta på dass o kräkas på samma gång.
nu måste jag gnälla igen... jag gnäller för att den här datorn tar min tid.... jag får ont i ryggen och axlarna, och dammet ligger i drivor. och så är det för jäkligt att det måste finnas gnäll...tänk vad trevligt det vore med ett paradis.... sen gnäller jag för att solen skiner, och fönstrerna är skitiga
*Felix matte*
25-04-2006, 13:50
och jag kommer inte på en endaste ny grej å gnälla över ... så jag gnäller allt jag kan på att Magdis fått magsjuka, Oldwolfie får jord på golven, Neta inte har sol, myndigheterna struntar i Rapchic, Stina måste gå på möte, ninnisky har ingen sol, Pejori har ont i axlarna och så Reserv som inte lyckades få Maudan till att krysta ut nåt gnäll. Phu... det var jobbigt att gnälla såååå mycket...nu tar jag liten matpaus
CITAT (pejori @ 25-04-2006, 14:38) nu måste jag gnälla igen... jag gnäller för att den här datorn tar min tid....  Om du inte hade haft nån dator kanske du haft mer att klaga på  tänk om den gick sönder du
CITAT (Reserv @ 25-04-2006, 15:03) CITAT (pejori @ 25-04-2006, 14:38) nu måste jag gnälla igen... jag gnäller för att den här datorn tar min tid....  Om du inte hade haft nån dator kanske du haft mer att klaga på  tänk om den gick sönder du  ja fy för den lede att då bli tvungen att gnälla ohörd gnället skulle inte nå längre än till lägenhetens väggar hemska tanke jag gnäller bara för att du tog upp den hemska möjligheten som kan få vem som helst att få abstinensbesvär av bara tanken
morellen
25-04-2006, 14:23
jag vill gnälla på att min bebis håller tidtabellen så här långt. Är trött på att vara gravid nu - kommer ju inte åt att fixa i trädgården som jag vill och tänk om mina beställda sticklingar kommer samtidigt som bebisen? Vete sjutton om man kan anförtro sådant åt sdambon - blir nog bäst om han föder och jag stannar hemma och vaktar brevlådan?
CITAT (Reserv @ 25-04-2006, 16:03) CITAT (pejori @ 25-04-2006, 14:38) nu måste jag gnälla igen... jag gnäller för att den här datorn tar min tid....  Om du inte hade haft nån dator kanske du haft mer att klaga på  tänk om den gick sönder du  AAA!!!!! gnäller över risken att datorn pajar.... vad ska jag göra då? gnäller för att jag måste köpa ny dator....som reserv...
Inga från Närke
25-04-2006, 14:56
Jag har ett riktigt gnäll. Har varit sjuk hela förra veckan och är fortfarande. Var till VC idag och blev sjukskriven till nästa onsdag.  På förmiddagen regnade det men nu skiner solen och växthuset står utan fönsterglas som jag skulle köpt och satt dit men det får väl vänta.
Jag är så trött i benen så jag orkar inte gå hem från jobbet!
*Felix matte*
25-04-2006, 17:50
CITAT (stina @ 25-04-2006, 16:17) Jag är så trött i benen så jag orkar inte gå hem från jobbet! :(  (  )... där höll jag på att få ett skrattanfall...men det går ju inte an Bebis som håller tidtabellen... inte så vanligt morellen Inga sjuk igen... alldeles rätt tråd du hamnade i... man ska klaga på elände Får väl passa på att klaga på att jag sovit alldeles länge på soffan... vaknade för en stund sedan
morellen
25-04-2006, 18:01
CITAT (Felix matte @ 25-04-2006, 18:50) Bebis som håller tidtabellen... inte så vanligt morellen  Nepp; och kommer den inte på utsatt datum kommer jag att klaga på att den inte håller tidtabellen...
*Felix matte*
25-04-2006, 18:05
CITAT (morellen @ 25-04-2006, 19:01) CITAT (Felix matte @ 25-04-2006, 18:50) Bebis som håller tidtabellen... inte så vanligt morellen  Nepp; och kommer den inte på utsatt datum kommer jag att klaga på att den inte håller tidtabellen... Ja nån måtta får det väl vara
*Molly*
25-04-2006, 18:57
Jag är så himla trött på att plocka upp cigarettfimpar som folk slänger in på vår uteplats, GRRRRR
CITAT (stina @ 25-04-2006, 16:17) Jag är så trött i benen så jag orkar inte gå hem från jobbet!  Jisses, stackars dig som inte orkar gå hem! Fy så trist din kväll kommer att bli! Om det hade varit jag som inte orkat gå hem så skulle jag ha gnällt som bara sjutton! Förlåt att jag skrattar men ni är ju så roliga här i gnälltråden så man kan ju inte hålla sig för skratt!
Margith
25-04-2006, 19:22
Jag måste också få gnälla! Jag har varit till fjälls i helgen och jag ser ut som en knallröd tvättbjörn i ansiktet Det är väl själva den att man inte ska kunna åka till fjälls och köra lite skoter utan att man ska behöva lida av det i flera veckor sen Gissa hur jag kommer att se ut när skinnet börjar lossna om några dar? Sen kan jag ju gnälla lite över den här gnälltråden också, emellanåt får den mig att le och då gör det lite extra ont i mitt ansikte
CITAT (stina @ 25-04-2006, 20:20) Nu har jag i alla fall hasat mej hem och har ätit strömming med potatismos. Det var äckligt gott! :( Jag är så j-a mätt! :angry: :angry: :angry: Stackars dig!  ...*fniss* Själv har jag slut salta godisar och är mitt i den där veckan ni vet bär man bara måste få sina lakritsgodisar
Himla tur att det som inte dödar härdar, annars skulle vi INTE stå ut!
CITAT (Margith @ 25-04-2006, 20:22) Jag måste också få gnälla! Jag har varit till fjälls i helgen och jag ser ut som en knallröd tvättbjörn i ansiktet Sen kan jag ju gnälla lite över den här gnälltråden också, emellanåt får den mig att le och då gör det lite extra ont i mitt ansikte  Jag gnäller för jag tror Margiths problem är straffet för att hon får mitt datarum att se ut som en djungel Hoppas ni hade trevligt fast det kostade /Åsa
CITAT (pejori @ 25-04-2006, 20:45) jag måste få gnälla över att min nya bodylotion luktade som blöta mögliga sockor....  :angry: Nu kunde jag inte hålla mig för skratt längre i gnälltråden
Margith
25-04-2006, 20:28
CITAT (Gåsis @ 25-04-2006, 20:37) CITAT (Margith @ 25-04-2006, 20:22) Jag måste också få gnälla! Jag har varit till fjälls i helgen och jag ser ut som en knallröd tvättbjörn i ansiktet Sen kan jag ju gnälla lite över den här gnälltråden också, emellanåt får den mig att le och då gör det lite extra ont i mitt ansikte  :angry: :( Jag gnäller för jag tror Margiths problem är straffet för att hon får mitt datarum att se ut som en djungel Hoppas ni hade trevligt fast det kostade /Åsa Jodå vi hade det mycket trevligt, men nu måste jag ju gnälla lite till: det är väl för 17 inte mitt fel att ditt datarum ser ut som en djungel!?!?  Du kan väl ändå inte skylla mig för att du inte kan behärska dig?? Ajjj, nu gör det ont i mina kinder igen... För övrigt har jag lyckats spetta in 4 hoyor i mitt datarum ikväll, måtte inte pelargonerna från Odla komma ännu på ett tag
Vem talar här om behärskning? Nu gnäller jag för Margith har beställt pelargoner fast hon redan har massor  Och jag som inte har mer än en beställde ingen. Ynk /Åsa
Bettson
25-04-2006, 20:42
CITAT (pejori @ 25-04-2006, 21:39) Pejori, tänk på min hälsa, jag måste faktiskt deklarera klart innan jag skrattar så jag får syrebrist.....och hjärtinfarkt
Margith
25-04-2006, 20:46
Var lugn Gåsis, jag ska skicka några pelargon-sticklingar åt dig, några som luktar ve och fasa  , så börja fundera på ett gnäll-svar Äsch, oj, nu gör det eländigt ont i mitt ansikte Och Bettson: det är INTE tillåtet att skratta i den här tråden
Var glad så länge du inte får skägg på hakan, då har antirynkkrämen fungerat lite för bra /Åsa
Bettson
25-04-2006, 20:50
CITAT (Margith @ 25-04-2006, 21:46) Var lugn Gåsis, jag ska skicka några pelargon-sticklingar åt dig, några som luktar ve och fasa  , så börja fundera på ett gnäll-svar Äsch, oj, nu gör det eländigt ont i mitt ansikte Och Bettson: det är INTE tillåtet att skratta i den här tråden  Sorry, sorry ska genast sluta Behöver bara tnka på det fakturm att jag har 37 deklarationer kvar så är det inte svårt att hålla sig allvarlig
CITAT (Gåsis @ 25-04-2006, 22:48) Var glad så länge du inte får skägg på hakan, då har antirynkkrämen fungerat lite för bra  :lol: /Åsa nu vet jag var dom stråna kom ifrån  och varför jag fått vårtor i pannan....
Margith
25-04-2006, 21:07
Bettson har du bara 37 deklarationer kvar ska du banne mig inte gnälla Och jodå Gåsis, den här tiden på året kan du inte lita på mig (  )
Jamen nu är jag med. 37 deklarationer, jag avundas som jobbar på urologen. Nåja, man lackar till oavsett varför /Åsa
CITAT (Gåsis @ 25-04-2006, 22:58) har fått morrhår ju.....
Fialotta
25-04-2006, 21:21
CITAT (pejori @ 25-04-2006, 22:12) CITAT (Gåsis @ 25-04-2006, 22:58) Hoppla  :lol: :lol: Och jag som är seriös  :lol: :lol: :P Var glad så länge du inte har svamp i näsvingarna. Margith, inte vill du mig väl så illa???  :lol: :lol: /Åsa har fått morrhår ju.....  Du är ju inte klok nånstans
CITAT (maudan @ 25-04-2006, 22:21) CITAT (pejori @ 25-04-2006, 22:12) CITAT (Gåsis @ 25-04-2006, 22:58) har fått morrhår ju.....  Du är ju inte klok nånstans  Det kan jag skriva på också  nä, just det såna kanske inte får användas
Fialotta
25-04-2006, 21:33
CITAT (Reserv @ 25-04-2006, 22:25) CITAT (maudan @ 25-04-2006, 22:21) CITAT (pejori @ 25-04-2006, 22:12) CITAT (Gåsis @ 25-04-2006, 22:58) har fått morrhår ju.....  Du är ju inte klok nånstans  Det kan jag skriva på också  nä, just det såna kanske inte får användas  Fan oxå...nu kan jag inte hålla mig
ingrid fuxwall
25-04-2006, 21:45
Blir bestört över Ert sätt.
Här har varit tyst/lungt/tråkigt så länge, sedan Ni slängde ut en medlem och så ville Ni ha "skoj" Som sagt, själv ägnar jag mig åt att odla och Ni åt ... just det som Ni föraktar hos andra.
ingrid
CITAT (ingrid fuxwall @ 25-04-2006, 23:45) Blir bestört över Ert sätt.
Här har varit tyst/lungt/tråkigt så länge, sedan Ni slängde ut en medlem och så ville Ni ha "skoj" Som sagt, själv ägnar jag mig åt att odla och Ni åt ... just det som Ni föraktar hos andra.
ingrid äntligen en riktig gnällkärring bravo....
Kan VI slänga ut andra??  Och varför har ingen sagt nåt till mig  Ska genast påbörja lista
hmmm.. jag undrar jag vilka de där vi är? finns det info som bara vissa har... och är någon utslängd så är det säkert befogat.
..jag måste ju gnälla lite över att måttet av "klokhet" här har sjunkit under ytan nu ju....inte en enda här med saker och ting på rätt ställe tror jag.. Och för att klaga lite till så tycker jag nog att om man inte kan gnälla ordentligt så kan man hålla tyst...det får ju vara nån sorts klass på gnället...inga halvmessyrer här.. Komma här och smågny om skitsaker...hmpf..
CITAT (netaave @ 25-04-2006, 11:31) Yenny köp en våningssäng! våningsäng.... är du inte riktigt klok  hur skall jag då kunna krama på killen när jag skall somna... (det är senare på natten då han brer ut sej som det börjar bli trångt... hmm.. fast kanske jag skulle skicka han en våning upp då i sängen.. hmm.. det kanske var så du menade... )
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|