|
Full version: gnäll för alla
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26
CITAT (Felix matte @ 26-04-2006, 22:44) precis min tanke också  oops....
CITAT (Margith @ 26-04-2006, 22:36) CITAT (pejori @ 26-04-2006, 21:22) Jag kan inte låta bli att skratta, fast jag vet att i den här tråden får jag inte skratta... men den är himla rolig Men för att gnälla lite: jag inser just att jag missade en inbokad tid hos min hårfrissa i måndags, då låg jag och brände upp näbben på en fjällsjö, hur sjutton ska jag kunna gottgöra henne?? hon har säkert ringt mig 100 gånger, men vad hjälper det, biltelefoner fungerar inte där vi har varit... Tror ni att hon blir nöjd med att jag gnäller lite på täckningen på biltelefon-nätet??  ge henne en vårblomma att ställa på disken.... och be om ursäkt bara tänk att det ska vara så svårt...mutter,...mutter...
*Felix matte*
26-04-2006, 20:49
CITAT (pejori @ 26-04-2006, 21:45) CITAT (Felix matte @ 26-04-2006, 22:44) precis min tanke också  oops....  Måste ju också passa på att säga att det var alldeles för jäkligt att du skickade Josh Groban till mig Alltså... nu måste jag ju bara lyssna och sjunga me så fort jag sätter mig här vid datorn
CITAT (Felix matte @ 26-04-2006, 22:49) Måste ju också passa på att säga att det var alldeles för jäkligt att du skickade Josh Groban till mig Alltså... nu måste jag ju bara lyssna och sjunga me så fort jag sätter mig här vid datorn  visst är han ett plågoris och inte går det att låta bli att sjunga med heller.... blir ju hes ju.... alla hundraåringar behöver hjälp med att sk**a så tugga du i dej plommon och bönor ta ploppen som dessert...det är du värd då...
*Felix matte*
26-04-2006, 21:03
CITAT (pejori @ 26-04-2006, 21:52) CITAT (Felix matte @ 26-04-2006, 22:49) precis min tanke också oops....  Måste ju också passa på att säga att det var alldeles för jäkligt att du skickade Josh Groban till mig Alltså... nu måste jag ju bara lyssna och sjunga me så fort jag sätter mig här vid datorn  visst är han ett plågoris och inte går det att låta bli att sjunga med heller.... blir ju hes ju.... alla hundraåringar behöver hjälp med att sk**a så tugga du i dej plommon och bönor ta ploppen som dessert...det är du värd då...  och det värsta är väl ändå att man kan hitta texten till den lite här o var på nätet Borde ju vara förbjudet att skriva  Jasså.. och varför ser det ut så här nu då
text!!!![/SIZE] lär dej den utantill kvinna
Gossen Ruda
26-04-2006, 21:07
jag tycker gnälltrådar e roligare än svammeltrådar aj nej slå mej inte jag bara skojar eller jag menar %¤/)  &//??(=&¤""
Gossen Ruda
26-04-2006, 21:12
Ingen fara med nattsömnen, jag har givetvis sömntabletter också. Natti.
CITAT (Gossen Ruda @ 26-04-2006, 22:12) Ingen fara med nattsömnen, jag har givetvis sömntabletter också. Natti. fel tråd för gonatt ju
Åter till ordningen...... Jag vill gnälla på grannar som röker på balkongen. All rök sugs in till mig när jag vädrar.  jag slutade röka för 25 år sedan bl.a för att slippa röklukt inne Jag vill också gnälla på grannar som har "lösspringande" kattor. Vaje morgon måste jag gå skallgång så jag inte stänger in någon grannkatt hos mig när jag far till jobbet.  . Inte kul att av misstag lämnat någon främmande katt ensam hemma hela dagen. /Anki
Margith
26-04-2006, 21:20
CITAT (pejori @ 26-04-2006, 21:47) ge henne en vårblomma att ställa på disken....  :angry: och be om ursäkt bara tänk att det ska vara så svårt...mutter,...mutter...  :angry:  Och i vilken snödriva inbillar du dig att jag skulle hitta en vårblomma??  Sörlänningar.. mutter,...mutter
*Felix matte*
26-04-2006, 21:35
Nä nu jäklars måste jag gnälla igen... Varför skriver ni så mycke och så fort Inte någon tänker på och tar hänsyn till att gammal tant inte hinner me
morellen
26-04-2006, 21:43
jag vill gnälla på att katten släpar hem fästingar. Får inte jag skaffa fler husdjur så skall inte mina husdjur kringå det och komma hem med egna husdjur...
*Felix matte*
26-04-2006, 21:57
Här kommer ett äkta storgnäll Grannens pappa åkte på ettusen kronor (1.000kr) i böter igår. Han stod i HK-ruta och hade tillståndslapp... men.. borde ha förnyat det i mars månad.  Det hade han missat. Ingen barmhärtighet där.. 70+, svårt sjuk och kan inte gå många meter
CITAT (Anki V @ 26-04-2006, 23:20) Åter till ordningen...... Jag vill gnälla på grannar som röker på balkongen. All rök sugs in till mig när jag vädrar.  jag slutade röka för 25 år sedan bl.a för att slippa röklukt inne Jag vill också gnälla på grannar som har "lösspringande" kattor. Vaje morgon måste jag gå skallgång så jag inte stänger in någon grannkatt hos mig när jag far till jobbet.  . Inte kul att av misstag lämnat någon främmande katt ensam hemma hela dagen. /Anki Gratis röka och gratis husdjur - vad i hela fridens namn har du att gnälla över!
CITAT (stina @ 27-04-2006, 08:45) CITAT (Anki V @ 26-04-2006, 23:20) Åter till ordningen...... Jag vill gnälla på grannar som röker på balkongen. All rök sugs in till mig när jag vädrar.  :angry: jag slutade röka för 25 år sedan bl.a för att slippa röklukt inne Jag vill också gnälla på grannar som har "lösspringande" kattor. Vaje morgon måste jag gå skallgång så jag inte stänger in någon grannkatt hos mig när jag far till jobbet. :( :( . Inte kul att av misstag lämnat någon främmande katt ensam hemma hela dagen. /Anki Gratis röka och gratis husdjur - vad i hela fridens namn har du att gnälla över!  Tack Stina! Nu känns allt mycket bättre. Nu ser jag mina (tidigare) små problem med helt andra ögon /Anki
CITAT (Anki V @ 27-04-2006, 09:52) CITAT (stina @ 27-04-2006, 08:45) CITAT (Anki V @ 26-04-2006, 23:20) Åter till ordningen...... Jag vill gnälla på grannar som röker på balkongen. All rök sugs in till mig när jag vädrar.  jag slutade röka för 25 år sedan bl.a för att slippa röklukt inne Jag vill också gnälla på grannar som har "lösspringande" kattor. Vaje morgon måste jag gå skallgång så jag inte stänger in någon grannkatt hos mig när jag far till jobbet.  . Inte kul att av misstag lämnat någon främmande katt ensam hemma hela dagen. /Anki Gratis röka och gratis husdjur - vad i hela fridens namn har du att gnälla över!  Tack Stina! Nu känns allt mycket bättre. Nu ser jag mina (tidigare) små problem med helt andra ögon /Anki Va känns det bättre!!! Det var ju inte meningen att glädja någon i den här tråden...
CITAT (maudan @ 26-04-2006, 18:37) Oj, oj...nu vill jag klaga på dig som hade så mycket att klaga över... jag blir så jäkla avis  Jag har fler på lager också, he-he...förlåt, jag menar...bu-hu.
CITAT (Margith @ 26-04-2006, 23:20) CITAT (pejori @ 26-04-2006, 21:47) Och i vilken snödriva inbillar du dig att jag skulle hitta en vårblomma??  Sörlänningar.. mutter,...mutter  i en affär...ärtjärna
CITAT (stina @ 27-04-2006, 09:45) CITAT (Anki V @ 26-04-2006, 23:20) Åter till ordningen...... Jag vill gnälla på grannar som röker på balkongen. All rök sugs in till mig när jag vädrar.  :angry: jag slutade röka för 25 år sedan bl.a för att slippa röklukt inne Jag vill också gnälla på grannar som har "lösspringande" kattor. Vaje morgon måste jag gå skallgång så jag inte stänger in någon grannkatt hos mig när jag far till jobbet. :( :( . Inte kul att av misstag lämnat någon främmande katt ensam hemma hela dagen. /Anki Gratis röka och gratis husdjur - vad i hela fridens namn har du att gnälla över!  visst.... och när dom börjar grilla på balkongen har du gratis matos också
Gossen Ruda
27-04-2006, 11:36
Jag vill bara gnälla på att mitt ryggskott är bättre idag så snart har jag ingen chans att gnälla på det. Samma med magen, inga problem idag. Hörru verkmästaren där nere, sätt igång och bråka annars får du stryk.
greendot
27-04-2006, 11:56
Jag vill gnälla på mina grannar. Deras trädgård är så fantastiskt välskött att inte ett grässtrå ligger åt fel håll. Jag får ångest för att min trädgård ser ut som en djungel i jämförelse... (fast inte fasen skulle jag vilja ha det så extremt pedantiskt som grannen!)
CITAT (Scrollan @ 27-04-2006, 12:23) Omorganisation inom företaget, ny chefsnivå, otydlighet i ledarskapet, arbetsmiljöproblem som chefen inte riktigt bryr sig om pga att personalkostnader ska hållas nere och ekonomiska resultat hållas uppe. Jag är sur  :angry: :angry: ...vore trevligt med någon kommentar...support eller nåt.... ...*börjar känna mig som Evugeni*... osynlig
Anki på Öland
27-04-2006, 12:24
glömde citera Scrollan från förra inlägget.... Min reaktion var att bara nicka och tänka "precic som här!"  men det kan jag ju lika gärna skriva då Varför skall det alltid vara så där det gäller människor som inte skriker och bråkar??? Anki
CITAT (greendot @ 27-04-2006, 13:56) Jag vill gnälla på mina grannar. Deras trädgård är så fantastiskt välskött att inte ett grässtrå ligger åt fel håll. Jag får ångest för att min trädgård ser ut som en djungel i jämförelse... (fast inte fasen skulle jag vilja ha det så extremt pedantiskt som grannen!)  Jo i den här tråden ska du vara grön av avund, det passar sig ypperligt!
*Felix matte*
27-04-2006, 14:34
Jag vill gnälla på att det regnar  eller... Nej jag ångrar mej... det är ju bra att det regnar för då försvinner snön fortare Nä fy sjutton... detta hamnade ju i fel tråd
Linda_A
27-04-2006, 14:42
jag har bjudit sjutton gäster till helgen och bara fyra har meddelat och sagt att de kommer, meddelandet skickades till alla måndag eller tisdag kväll. Tycker ofta folk har svårt att säga om de tänker infinna sig eller ej. Några ska vaar ursäktade då de har lämnat bud.
Linda_A
27-04-2006, 15:01
Margith
27-04-2006, 15:14
CITAT (pejori @ 27-04-2006, 11:36) i en affär...ärtjärna  :angry: :angry:  Nu måste jag bara gnälla på Pejori som skriver inlägg som får mig att skratta så jag gråter och det passar sig INTE i den här tråden Ärthjärna förresten, det kan du vara själv, jag kan i alla fall stava
CITAT (Margith @ 27-04-2006, 16:14) CITAT (pejori @ 27-04-2006, 11:36) Nu måste jag bara gnälla på Pejori som skriver inlägg som får mig att skratta så jag gråter och det passar sig INTE i den här tråden Ärthjärna förresten, det kan du vara själv, jag kan i alla fall stava  gråter går väl an men inte skratta
CITAT (Anki på Öland @ 27-04-2006, 14:24) glömde citera Scrollan från förra inlägget.... Min reaktion var att bara nicka och tänka "precic som här!"  men det kan jag ju lika gärna skriva då Varför skall det alltid vara så där det gäller människor som inte skriker och bråkar??? Anki därför att det är en gnälltråd...här ska det gormas.... föresten syns ni utmärkt så det så...
Bettson
27-04-2006, 16:38
CITAT (Scrollan @ 27-04-2006, 13:04) CITAT (Scrollan @ 27-04-2006, 12:23) ...vore trevligt med någon kommentar...support eller nåt.... ...*börjar känna mig som Evugeni*... osynligNu har du minsann ursäkter för att bete dig konstigt på jobbet. Jädrans gnällkärring, Ta tillfället i akt och var lite galen och lat. När chefen frågar vad det är med dig så säg att flaskan är full och att korken sitter högst upp. Undrar bara om chefen i så fall tror att du är full eller om h*n fattar att h*n är korken, eller korkad  förlåt
Bettson
27-04-2006, 16:47
Och min mail funkar inte  ´ Det tog Telia 45 minuter att konstatera att det var som jag sa, för deras felsökning pååstod att allt fungerade. OCh grannen med tonårsbarn har kommit hem nu. Så nu startas alla bilar, epatraktorer, motorcyklar, fyrhjulingar och det skall brummas och låta till in på småtimmarna. Det är väl bara gräsklipparen som saknas men de startat säkert den också snart. Lite drygt med 8 timmars motorljud på högvarv varje kväll.  Som tur är så har de vuxit i från den gamla sortens mopeder som gav störningar på både TV och data-skärm. Lite störande att det blir myrornas krig varje gång de körde förbi med moped förut. Fast det kanske har försvunnit det problemet med digitalboxarna. Skit samma är nedrans sur i alla fall
Jaha  Jag har hälsporre och ska ändå plantera 10 klematis från estland idag. Och är dom härdiga i zon 7- nä knappast /Åsa
ninnisky
27-04-2006, 20:28
 Nu går ögona i kors och jag har bara kommit till sidan 15. Att ni ska bära er åt så här illa när man är borta några dar det vill jag klaga på. Finns ju inte en chans att läsa och skratta ikapp er.
CITAT (pejori @ 27-04-2006, 18:10) vem har sagt att du ska synas  :angry: :angry: skriv med stora bokstäver så syns du  :angry: :angry: :)  Tack så mycket!! Beklagar, men eftersom detta med mitt jobb är seriöst, så blir jag faktiskt ledsen av din kommentar.Därmed lämnar jag denna tråd.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|