|
Full version: gnäll för alla
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26
*Felix matte*
25-04-2006, 22:14
CITAT (ingrid fuxwall @ 25-04-2006, 22:45) Blir bestört över Ert sätt.
Här har varit tyst/lungt/tråkigt så länge, sedan Ni slängde ut en medlem och så ville Ni ha "skoj" Som sagt, själv ägnar jag mig åt att odla och Ni åt ... just det som Ni föraktar hos andra.
ingrid Det var väl sjutton att man inte kan tala klarspråk VEM har blivit utslängd? och av VEM? Vad jag fått lärt.. är att det bara är Forumägarna som kan "slänga ut" någon och det endast om man brutit mot forumets regler som ju alla godkänner vid registreringen. Nu blir jag riktigt sur... Får man aldrig ha lite kul utan att det kommer pekpinnar
CITAT (Felix matte @ 25-04-2006, 23:14) Nu blir jag riktigt sur... Får man aldrig ha lite kul utan att det kommer pekpinnar  nopp... det får man inte... det vet du väll!
Tsambiko
25-04-2006, 22:20
Hej alla, jag vill också gnälla, det verkar så skönt att få avreagera sig. Stackars maken ska ju få vila nån gång... Först är jag för j-kla trött på dessa "hackers" som ständigt ska in och inkräkta i min dator. Maken har suttit i två dagar och rensat och börjat om med allt från början. Ingenting har funkat och ska man in på internet så går det snabbare att se färg torka än att gå in på en ny sida.
Det andra är, varför skriver ni med gul text? Jag kan inte se vad det står, och jag som trodde att jag hade utmärkt syn.
Annars har dagen varit bra, även om det började med regn så övergick det till sol, åtminstone i Stockholm. Ha det Mvh Lena
*Felix matte*
25-04-2006, 22:20
CITAT (yenny @ 25-04-2006, 23:15) CITAT (Felix matte @ 25-04-2006, 23:14) Nu blir jag riktigt sur... Får man aldrig ha lite kul utan att det kommer pekpinnar  nopp... det får man inte... det vet du väll! Men jag protesterar å det skarpaste mot insinuationer... ska man säga nåt så öppnar man hela munnen... viskar inte bara liiitegrann Men... så var vi ju då i gnällbäl.. nä gnälltråden Fats lite i smyg så ler jag stort... grabben håller på att skicka massor med musik till mej.
CITAT (Felix matte @ 25-04-2006, 23:20) CITAT (yenny @ 25-04-2006, 23:15) CITAT (Felix matte @ 25-04-2006, 23:14) Nu blir jag riktigt sur... Får man aldrig ha lite kul utan att det kommer pekpinnar  nopp... det får man inte... det vet du väll! Men jag protesterar å det skarpaste mot insinuationer... ska man säga nåt så öppnar man hela munnen... viskar inte bara liiitegrann japp det gör jag med! bättre att säga rakt ut vad man menar!
*Felix matte*
25-04-2006, 22:25
CITAT (Tsambiko @ 25-04-2006, 23:20) Hej alla, jag vill också gnälla, det verkar så skönt att få avreagera sig. Stackars maken ska ju få vila nån gång... Först är jag för j-kla trött på dessa "hackers" som ständigt ska in och inkräkta i min dator. Maken har suttit i två dagar och rensat och börjat om med allt från början. Ingenting har funkat och ska man in på internet så går det snabbare att se färg torka än att gå in på en ny sida.
Det andra är, varför skriver ni med gul text? Jag kan inte se vad det står, och jag som trodde att jag hade utmärkt syn.
Annars har dagen varit bra, även om det började med regn så övergick det till sol, åtminstone i Stockholm. Ha det Mvh Lena Välkommen till oss gnällingar. Ja jesses  nog har du allt anledning att gnälla Inte ska du tro att jag talar om för dig att man kan se den gula texten bättre om man markerar den... sån service sysslar vi inte med i den här avdelningen... Näää! Sol har vi haft nästan hela dan... jämrars vad den bränner  och tolv plusgrader... är ju aaaalldeles för mycket i april
CITAT (Tsambiko @ 25-04-2006, 23:20) Det andra är, varför skriver ni med gul text? Jag kan inte se vad det står, och jag som trodde att jag hade utmärkt syn. Men det fattar du väl, man skriver med gul text just för att det inte ska synas så lätt!  Markera den gula texten så blir den blå och lättläst, du har säkert en precis så utmärkt syn som du trodde. Och så lite "mer seriöst" gnäll då, Ingrid Fuxwall skriver: CITAT CITAT (ingrid fuxwall @ 25-04-2006, 22:45) Blir bestört över Ert sätt. Här har varit tyst/lungt/tråkigt så länge, sedan Ni slängde ut en medlem och så ville Ni ha "skoj" Som sagt, själv ägnar jag mig åt att odla och Ni åt ... just det som Ni föraktar hos andra. ingrid Vad menar du??? Ägna dig du åt ditt odlande som du påstår att du gör och sitt inte här och anklaga oss för att göra saker som vi inte ens har möjlighet att utföra. Sist men inte desto viktigare: Vilka exakt menar du när du skriver Ni och Ert ?
Och nu måste jag gnälla lite över att jag inte kan tycka att Betty inte är gnällig nog längre...hon artar sig ju så bra så hon är värre än en annan och det går ju bara inte an...
CITAT (Tesa @ 25-04-2006, 23:38) Och nu måste jag gnälla lite över att jag inte kan tycka att Betty inte är gnällig nog längre...hon artar sig ju så bra så hon är värre än en annan och det går ju bara inte an...  :angry: Kom igen och bräck mig om du kan!  mutter,mutter, den där sista gubben flinar elakt och räcker ut tungan till dig... mutter, mutter...
Tsambiko
25-04-2006, 22:47
Tack för tipset med gula texten. Jag är liite född i farstun när det gäller datorer, därför kan jag inte ens citera era texter. Men å andra sidan om jag kunde mer om dessa saker, då skulle det ju bli JAG som fick sitta i två dagar och rensa hårddisken. Så man får ju inte vara hur dum som helst.....
*Felix matte*
25-04-2006, 22:51
Jag måste också få tillägga att det hela gick åt fanders... musiken alltså Har ju inte hunnit lyssna alls nå mycke... men imorron får jag ta igen det förlorade... då får jag You raise me up med Josh Groban.. blir jobbigt att lyssna för jag gråter alltid när jag hör den Säger då bara... Nääär får man vara riktigt glad och nöjd
CITAT (Tsambiko @ 25-04-2006, 23:47) Tack för tipset med gula texten. Jag är liite född i farstun när det gäller datorer, därför kan jag inte ens citera era texter. Tänker inte tala om för dig att du bara behöver trycka på  -knappen uppe till höger i inlägget du vill citera... Sen är det bara att skriva det du ska i skrivrutan som vanligt. Vill du se hur det blev så är det bara att sedan trycka på förhandsgranska-knappen och kolla om det blev bra innan du postar inlägget. måste ha med några såna här i inlägget  annars kan nån kanske tro att jag är på bra humör... Det här är ju faktiskt en gnälltråd...
AndreasBlomquist
26-04-2006, 04:01
CITAT (Felix matte @ 26-04-2006, 00:14) CITAT (ingrid fuxwall @ 25-04-2006, 22:45) Blir bestört över Ert sätt.
Här har varit tyst/lungt/tråkigt så länge, sedan Ni slängde ut en medlem och så ville Ni ha "skoj" Som sagt, själv ägnar jag mig åt att odla och Ni åt ... just det som Ni föraktar hos andra.
ingrid Det var väl sjutton att man inte kan tala klarspråk VEM har blivit utslängd? och av VEM? Vad jag fått lärt.. är att det bara är Forumägarna som kan "slänga ut" någon och det endast om man brutit mot forumets regler som ju alla godkänner vid registreringen. Nu blir jag riktigt sur... Får man aldrig ha lite kul utan att det kommer pekpinnar  Jag tror Ingrid syftar på Solis. Hon skriver ju att det har varit tyst/lugnt och tråkigt sedan medlemmen blev utslängd. Enda jag kan komma på är Solis men tråkigt tycker jag inte det blivit sen hon försvann. Lugnt och tyst däremot, javisst... mindre tjafs på forumet nu i alla fall.
CITAT (Reserv @ 25-04-2006, 22:53) Kan VI slänga ut andra??  Och varför har ingen sagt nåt till mig  Ska genast påbörja lista Ingen har sagt nåt till mig heller Jag har hela tiden trott att var och en fick ta ansvar för sig själv. Och så visade det sig att det behöver man inte alls Det är alltså ni och dom som sköter allt här.
CITAT (pejori @ 25-04-2006, 14:38) nu måste jag gnälla igen... jag gnäller för att den här datorn tar min tid.... jag får ont i ryggen och axlarna, och dammet ligger i drivor. och så är det för jäkligt att det måste finnas gnäll...tänk vad trevligt det vore med ett paradis.... sen gnäller jag för att solen skiner, och fönstrerna är skitiga  Och jag vill gnälla på att pejori gnäller om det som jag vill gnälla om. Och att gnälltråden tar så lång tid att läsa in sig på när man inte varit in sedan igår mitt på dagen
Fy farao vad ni gnäller! De var de gnälligaste jag nånsin varit med om i hela mitt liv tror jag, hur farao orkar man vara så jädrans gnällig? Förresten, det regnar här idag, attans järnspikar!! Grrrrrrr...
Och här är det mulet och bara 2 grader
*Felix matte*
26-04-2006, 06:54
Här har vi också mulet men ändå +8 redan och när jag vaknade så var gubben redan utgången på sin dagliga entimmes motionsrunda Vara sååå hurtig klockan 7 på morron... inte min stil Å så har vi redan stora barfläckar bakom huset snösmältningen går aaaalldeles för fort
Bettson
26-04-2006, 07:19
OCh här sitter jag och väntar på kundbesök som skulle komma 8.00. Dessutom så fanns det inget varmvatten idag så jag fick börja med att elda. Nu vill man ju inte skrämma sina stackars kunder med att möta dom i morgonrocken och håret på ända precis, är inte att leka med i den utstyrseln. Så man fick offra sig och duscha kallt........
Vill gnälla på skola En 8åring ska inte behöva ha ont i magen innan varje rast... Det har min...
CITAT (Tatta @ 26-04-2006, 08:20) Vill gnälla på skola En 8åring ska inte behöva ha ont i magen innan varje rast... Det har min... Det var inte roligt att höra Stackars liten
CITAT (Tatta @ 26-04-2006, 08:20) Vill gnälla på skola En 8åring ska inte behöva ha ont i magen innan varje rast... Det har min... stackars! Är de andra barnen dumma mot h*n?
*Felix matte*
26-04-2006, 07:28
CITAT (Tatta @ 26-04-2006, 08:20) Vill gnälla på skola En 8åring ska inte behöva ha ont i magen innan varje rast... Det har min... Stackars liten... jag har haft barn i samma situation
CITAT (Tatta @ 26-04-2006, 08:20) Vill gnälla på skola En 8åring ska inte behöva ha ont i magen innan varje rast... Det har min... Ta med 8 åringen till skolan och slå näven i rektorns bord, visa att nu jä*****anamma får det va´nog  Stackers liten
Kan inte nån släcka den där j-a jättelampan som lyser där ute. Jag får ont i ögonen!  Är det verkligen meningen att man ska behöva använda solglasögon i april??? Jag bara undrar.... Ingen ordning på nånting, annat var det för ett par veckor sedan minsann! Nu är jag RIKTIGT sur ska ni veta!
Hannele
26-04-2006, 08:11
Hur kul det är att komma till Odla och första man ser är gnäll för alla??
CITAT (Hannele @ 26-04-2006, 09:11) Hur kul det är att komma till Odla och första man ser är gnäll för alla??  Bättre att det gnälls i en tråd än att förstöra var och varannan tråd som roar andra. Fast nu skulle det juh va´en gnälltråd....  ....hur kan man va´så jädra dum så man centrerar gnäll till bara ett ställe, istället för att låta gnällspikarna härja fritt
CITAT (Hannele @ 26-04-2006, 09:11) Hur kul det är att komma till Odla och första man ser är gnäll för alla?? :( :wacko: Ursäkta mig alla andra....men den var faktiskt bäst idag Nej, nej, nej, för i h****e, förlåt, den var ju sämst, menar jag ju Pst! den var bra Hannele!
CITAT (Reserv @ 26-04-2006, 09:17) CITAT (Hannele @ 26-04-2006, 09:11) Hur kul det är att komma till Odla och första man ser är gnäll för alla?? :( :wacko: Bättre att det gnälls i en tråd än att förstöra var och varannan tråd som roar andra. Fast nu skulle det juh va´en gnälltråd....  ....hur kan man va´så jädra dum så man centrerar gnäll till bara ett ställe, istället för att låta gnällspikarna härja fritt  Men hörru!! Du måste väl ändå förstå att man inte kan hålla på och skratta jämt och ständigt Hur skulle det se ut! Man skulle ju kunna få uppåtgående rynkor i stället för nedåtgående. Nån måtta får det ju vara ändå.
CITAT (AnitaGg @ 26-04-2006, 09:38) CITAT (Reserv @ 26-04-2006, 09:17) CITAT (Hannele @ 26-04-2006, 09:11) Hur kul det är att komma till Odla och första man ser är gnäll för alla??  Bättre att det gnälls i en tråd än att förstöra var och varannan tråd som roar andra. Fast nu skulle det juh va´en gnälltråd....  ....hur kan man va´så jädra dum så man centrerar gnäll till bara ett ställe, istället för att låta gnällspikarna härja fritt  Men hörru!! Du måste väl ändå förstå att man inte kan hålla på och skratta jämt och ständigt Hur skulle det se ut! Man skulle ju kunna få uppåtgående rynkor i stället för nedåtgående. Nån måtta får det ju vara ändå.  Ja. man kan ju inte skratta åt det mest knasiga för då är man förmodligen knäpp
Så bra med en gnälltråd. Då sätter jag väl i gång.. Jag är så innerligt trött på att ha ont i min arm. Trött/förbannand/irriterad på att inte kunna plocka ur diskmaskinen ens utan att det gör ont. Sen är jag så vansinnigt trött på att se att det alltid är okej att hacka på Hannele. Inte ens i gnälltråden låter ni henne vara. Vill också gnälla på de snorungar från Linköping som i måndags stod och väntade vid J-Södras supporterbussar bara för att de hade lust att bråka. Själv fick jag bara en tändare i huvudet när jag skulle försöka dra med mig mina vänner till bussarna.. Men ändå. Jag tycker faktiskt inte att det är kul att slåss. Och så vill jag gnälla över överanvändandet av smileysar.
Jag tror jag håller på att bli förkyld... vaknade med vad som känns som början till halsont och lite ont i skallen. blä!
CITAT (cic @ 26-04-2006, 10:12) Så bra med en gnälltråd. Då sätter jag väl i gång.. Jag är så innerligt trött på att ha ont i min arm. Trött/förbannand/irriterad på att inte kunna plocka ur diskmaskinen ens utan att det gör ont. Sen är jag så vansinnigt trött på att se att det alltid är okej att hacka på Hannele. Inte ens i gnälltråden låter ni henne vara. Vill också gnälla på de snorungar från Linköping som i måndags stod och väntade vid J-Södras supporterbussar bara för att de hade lust att bråka. Själv fick jag bara en tändare i huvudet när jag skulle försöka dra med mig mina vänner till bussarna.. Men ändå. Jag tycker faktiskt inte att det är kul att slåss. Och så vill jag gnälla över överanvändandet av smileysar.  Alltså! Du har helt fel avatör ( eller vad det nu heter?!). Här kan man inte skratta ihläl sig  . Då kommer forum- polisen Sen att du har ont i armen, det skiter jag fullkomligt i Det kan du säkert gott ha Det är klart att jag inte gör, jag vet ju hur ont det gör
Rapchic
26-04-2006, 09:35
jag blir så irriterad... jag vet inte hur många gåger jag har sagt att jag inte tål råa äpplen... men ändå så får jag det hem från skolan
Bettson
26-04-2006, 09:38
CITAT (Margith @ 25-04-2006, 22:07) Bettson har du bara 37 deklarationer kvar ska du banne mig inte gnälla :angry: :angry: Och jodå Gåsis, den här tiden på året kan du inte lita på mig :wacko: (  )  :angry: OCH hur många har du att gnälla över då
Gossen Ruda
26-04-2006, 09:46
Margith
26-04-2006, 09:47
CITAT (Bettson @ 26-04-2006, 10:38) OCH hur många har du att gnälla över då  :angry: :angry: :lol: :lol: 48
Eva i Skåne
26-04-2006, 09:56
Du skulle aldrig ha brytt dig om det med att städa bilen, bara för att den skulle på besiktning Åke, så hade ryggen kanske klarat sig  Jag vet inte om man får tycka synda om varandra i denna tråden, så det säger jag inte Själv kan jag väl klaga på att det regnar ute och det på min fridag  Räfsa våta löv  nej, det tror jag inte. Och så har jag fem rosor att plantera. Glömde att köpa extra jord med mig så jag måste nog ner till samhället igen och sen får jag jobba i regnet. Rosorna tycker nog inte det gör något att de blir våta, men jag...  Och för övrigt så vet jag knappt var tre av rosorna ska få plats... Om dom inte sålt så förbaskat billigt  hade jag inte stått här nu med tre Peace för mycket ...
CITAT (Evgeni @ 26-04-2006, 10:32) Alltså! Du har helt fel avatör ( eller vad det nu heter?!). Här kan man inte skratta ihläl sig  . Då kommer forum- polisen  Kan ju hända att jag skrattar rått åt andras olyckor.. moahahahaha.. Men försöka att förklara bort din gulliga nalle och glada grönsak på hjul..
Biggan_
26-04-2006, 10:06
Jag googlade på gnäll, och hittade en kille som verkligen kunde konsten att gnälla Dagens gnällFör min egen del måste jag gnälla över att min tid inte har räckt till de senaste dagarna, har med andra ord missat att kränga av mej en massa gnäll
*Felix matte*
26-04-2006, 10:12
Pest på dig själv Gossen  (fast liiite synd är det om dig.. smyger in en liten krya på dig  ) Idag är jag verkligen inte på humör... för det första så skiner solen för det andra så måste jag börja fylla i papper och få intyg på att jag fortfarande är i behov av HK parkeringstillstånd Fattar de inte att en 115-åring inte orkar gå backe upp o backe ner. stan är ju byggd på ett berg och jag har aldrig gillat klättring.
CITAT (cic @ 26-04-2006, 11:04) CITAT (Evgeni @ 26-04-2006, 10:32) Alltså! Du har helt fel avatör ( eller vad det nu heter?!). Här kan man inte skratta ihläl sig  . Då kommer forum- polisen  Kan ju hända att jag skrattar rått åt andras olyckor.. moahahahaha.. Men försöka att förklara bort din gulliga nalle och glada grönsak på hjul.. Ähh, skit i dom du Sparrisen ska snart bli en jordgubbe Och gulleplutten vet jag inte vad den ska omvandlas till Men jag skrattar i alla fall inte ihjäl mig.......som en del gör  , nej,nej, nej, nej..... nu glömde jag mig igen  .....(  )
*Felix matte*
26-04-2006, 10:14
CITAT (Birgitta P @ 26-04-2006, 11:06) Jag googlade på gnäll, och hittade en kille som verkligen kunde konsten att gnälla Dagens gnällFör min egen del måste jag gnälla över att min tid inte har räckt till de senaste dagarna, har med andra ord missat att kränga av mej en massa gnäll  Åh herreje  där kan man säga att det gnälls  .. förlåt.. en sån här skulle det vara
*Felix matte*
26-04-2006, 10:16
CITAT (Evgeni @ 26-04-2006, 11:13) CITAT (cic @ 26-04-2006, 11:04) CITAT (Evgeni @ 26-04-2006, 10:32) Alltså! Du har helt fel avatör ( eller vad det nu heter?!). Här kan man inte skratta ihläl sig  . Då kommer forum- polisen  Kan ju hända att jag skrattar rått åt andras olyckor.. moahahahaha.. Men försöka att förklara bort din gulliga nalle och glada grönsak på hjul.. Ähh, skit i dom du Sparrisen ska snart bli en jordgubbe Och gulleplutten vet jag inte vad den ska omvandlas till Men jag skrattar i alla fall inte ihjäl mig.......som en del gör  , nej,nej, nej, nej..... nu glömde jag mig igen  .....(  ) Lugn å fin nu Gillan  inte låta glada känslor komma fram  .. kunde inte hålla mej
Jag vill också gnälla, fast så fort jag försöker känns det som om någon annan minsann har det värre och då kan jag inte gnälla med hela hjärtat längre. Fast om jag ska gnälla lite halvdant så måste jag få gnälla om att det är stressigt på jobbigt precis samtidigt som det ska börja förberedas för avslutning på klubben, i synnerhet för barnen måste vi förbereda avslutningen så den blir minnesvärd. Det är mycket att göra - alltihop inomhus - och solj*keln skiner! Bättre än så kan jag inte idag, tyvärr.
CITAT (Evgeni @ 26-04-2006, 11:32) CITAT (cic @ 26-04-2006, 10:12) Så bra med en gnälltråd. Då sätter jag väl i gång.. Jag är så innerligt trött på att ha ont i min arm. Trött/förbannand/irriterad på att inte kunna plocka ur diskmaskinen ens utan att det gör ont. Sen är jag så vansinnigt trött på att se att det alltid är okej att hacka på Hannele. Inte ens i gnälltråden låter ni henne vara. Vill också gnälla på de snorungar från Linköping som i måndags stod och väntade vid J-Södras supporterbussar bara för att de hade lust att bråka. Själv fick jag bara en tändare i huvudet när jag skulle försöka dra med mig mina vänner till bussarna.. Men ändå. Jag tycker faktiskt inte att det är kul att slåss. Och så vill jag gnälla över överanvändandet av smileysar.  Alltså! Du har helt fel avatör ( eller vad det nu heter?!). Här kan man inte skratta ihläl sig  . Då kommer forum- polisen Sen att du har ont i armen, det skiter jag fullkomligt i Det kan du säkert gott ha Det är klart att jag inte gör, jag vet ju hur ont det gör   där sprack det sura morgonhumöret....
CITAT (Felix matte @ 26-04-2006, 11:16) CITAT (Evgeni @ 26-04-2006, 11:13) CITAT (cic @ 26-04-2006, 11:04) CITAT (Evgeni @ 26-04-2006, 10:32) Alltså! Du har helt fel avatör ( eller vad det nu heter?!). Här kan man inte skratta ihläl sig  . Då kommer forum- polisen  Kan ju hända att jag skrattar rått åt andras olyckor.. moahahahaha.. Men försöka att förklara bort din gulliga nalle och glada grönsak på hjul.. Ähh, skit i dom du Sparrisen ska snart bli en jordgubbe Och gulleplutten vet jag inte vad den ska omvandlas till Men jag skrattar i alla fall inte ihjäl mig.......som en del gör  , nej,nej, nej, nej..... nu glömde jag mig igen  .....(  ) Lugn å fin nu Gillan  inte låta glada känslor komma fram  .. kunde inte hålla mej Kan ju hända att jag skrattar rått åt andras olyckor.. moahahahaha.. Men försöka att förklara bort din gulliga nalle och glada grönsak på hjul.. Ähh, skit i dom du Sparrisen ska snart bli en jordgubbe Och gulleplutten vet jag inte vad den ska omvandlas till Men jag skrattar i alla fall inte ihjäl mig.......som en del gör  , nej,nej, nej, nej..... nu glömde jag mig igen  .....(  ) Lugn å fin nu Gillan  inte låta glada känslor komma fram  .. kunde inte hålla mej Nu har jag försökt svara på detta femtielva ggr, ska bli kul och se om det fungerar utan att det finns det minsta kul med Nu har jag skrivit femtielva svar på detta inlägg, och den enda respons jag får är: du har för många "glada" gubbar . Då säger jag bara : dra nån stans....
Är inte det nåt att gnälla över...............så...........
Hannele
26-04-2006, 10:52
CITAT (Reserv @ 26-04-2006, 09:17) CITAT (Hannele @ 26-04-2006, 09:11) Hur kul det är att komma till Odla och första man ser är gnäll för alla?? :( :wacko: Bättre att det gnälls i en tråd än att förstöra var och varannan tråd som roar andra. Fast nu skulle det juh va´en gnälltråd....  ....hur kan man va´så jädra dum så man centrerar gnäll till bara ett ställe, istället för att låta gnällspikarna härja fritt  Reserv censurerar!! Nu får man inte ens gnälla över gnäll..
CITAT (pejori @ 26-04-2006, 11:46)  :lol: :lol: :lol: :lol: där sprack det sura morgonhumöret....  :lol: :lol: :lol: Ja, du ser, det räcker med lite gnäll, så spricker allting
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|