|
Full version: gnäll för alla
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26
Anki på Öland
26-10-2006, 23:10
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 26-10-2006, 22:47) nån slags sjuka har jag nu...det började kännas i huvudet ikväll och jag trodde jag skulle få den berömda huvudvärken. Sen började jag må nåt så vansinnigt illa och ha magknip och nu till slut fick jag spy.  Ska bädda ner mig nu med hinken bredvid.  Har du fått dotterns magsjuka... usch! krya på dig. Anki
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 26-10-2006, 22:47) nån slags sjuka har jag nu...det började kännas i huvudet ikväll och jag trodde jag skulle få den berömda huvudvärken. Sen började jag må nåt så vansinnigt illa och ha magknip och nu till slut fick jag spy.  Ska bädda ner mig nu med hinken bredvid.  Magsjuka som det brukar va´så kort inkubationstid på  Stackars dig, allt på en gång, nu spyr du juh upp din antibiotika som du behöver  ........Det är inte den du reagerat på då??  Varm kram till dig gumman, krya på dig och va´rädd om lillen
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 26-10-2006, 22:47) nån slags sjuka har jag nu...det började kännas i huvudet ikväll och jag trodde jag skulle få den berömda huvudvärken. Sen började jag må nåt så vansinnigt illa och ha magknip och nu till slut fick jag spy.  Ska bädda ner mig nu med hinken bredvid.  Precis så för mig med i går kväll  Men jag valde att tillslut stoppa fingrarna i halsen då det aldrig kom upp av sig själv.... Mår bättre idag men inte bra.....
CITAT (Reserv @ 27-10-2006, 09:25) Stackars dig, allt på en gång, nu spyr du juh upp din antibiotika som du behöver  ........Det är inte den du reagerat på då??  Varm kram till dig gumman, krya på dig och va´rädd om lillen  Jag hade bara hunnit ta ett piller och jag mådde lite tjyvens redan innan. Jag har sprungit på toa var femte minut nästan hela natten. Kräkningarna ha varit så våldsamma att jag fick ha baljan framför mig medan jag sprang och jag trodde magsäcken skulle komma upp. det lugnade sig inte fast det var helt torra kräkningar till slut. Och sån magkramp tror jag aldrig jag haft i samband med en magsjuka. Trodde jag skulle dö...sen spred de ju sig neråt så att livmodern också drog sig samman. Jag har legat hela dagen eftersom jag inte fick en blund i ögonen inatt. Ingen antibiotika har jag ju tagit förstås, jag får börja med den imorrn. Man ska ju ta morgon, middag, kväll nämligen. Lillen fick nog ta del av våran storm därinne. Får hoppas att det inte blir som när jag väntade Caroline o hade en sån här vidrig magsjuka. Magmåttet slutade nämligen växa då.
malin72
27-10-2006, 19:02
usch inte roligt  känner med er med magsjuka fyyyyyyyyyyy jag är döende när jag får den ..... Norrbottens-Magdis hoppas att det blir bättre....kommer ihåg när jag låg i 8.e månaden med magsjuka var så slut efter flera timmar att jag ramlade ner på golvet brevid hinken..och sambon jobbade natt nu till mitt eget gnäll  trodde jag skulle klara mig men inte då sitter här i frossa bla med svettningar och ont överallt...hm ja vad kan det vara tro  sambon i lunginflammation minsta sonen feberfi idag så nu är det min tur
CITAT (malin72 @ 27-10-2006, 20:02) Norrbottens-Magdis hoppas att det blir bättre....kommer ihåg när jag låg i 8.e månaden med magsjuka var så slut efter flera timmar att jag ramlade ner på golvet brevid hinken..och sambon jobbade natt nu till mitt eget gnäll  trodde jag skulle klara mig men inte då sitter här i frossa bla med svettningar och ont överallt...hm ja vad kan det vara tro  sambon i lunginflammation minsta sonen feberfi idag så nu är det min tur  Jag känner mig döende nu också.  Efter allt kräkande och sprutlackerande av toaletten kom en djävulsk värk i kroppen, främst i ryggslutet. Det går varken att sitta eller ligga utan att skrika av smärta. Blir inte precis lättare av jättemagen heller och att det nästan är omöjligt att vända sig i sängen. Hoppas du inte behöver va sjuk så länge du heller.
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 27-10-2006, 21:28) Jag känner mig döende nu också.  Efter allt kräkande och sprutlackerande av toaletten kom en djävulsk värk i kroppen, främst i ryggslutet. Det går varken att sitta eller ligga utan att skrika av smärta. Blir inte precis lättare av jättemagen heller och att det nästan är omöjligt att vända sig i sängen.  Stackars, stackars, stackars dig Jag har haft svår magsjuka för mååånga år sedan... förresten så var vi två familjer (12 pers) som var sjuka samtidigt en julafton vi firade tillsammans... och jag vill aaaaldrig vara med om det igen. Du som till på köpet är stortjock... Håller mina och ber att du snabbt blir kvitt eländet.
CITAT (askar @ 27-10-2006, 21:33) Stackars, stackars, stackars dig Jag har haft svår magsjuka för mååånga år sedan... förresten så var vi två familjer (12 pers) som var sjuka samtidigt en julafton vi firade tillsammans... och jag vill aaaaldrig vara med om det igen. Du som till på köpet är stortjock... Håller mina och ber att du snabbt blir kvitt eländet.  Tack snälla Agneta! Det värmer gott!
Biggan_
27-10-2006, 20:38
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 27-10-2006, 21:28) CITAT (malin72 @ 27-10-2006, 20:02) Norrbottens-Magdis hoppas att det blir bättre....kommer ihåg när jag låg i 8.e månaden med magsjuka var så slut efter flera timmar att jag ramlade ner på golvet brevid hinken..och sambon jobbade natt  :( nu till mitt eget gnäll  trodde jag skulle klara mig men inte då sitter här i frossa bla med svettningar och ont överallt...hm ja vad kan det vara tro  sambon i lunginflammation minsta sonen feberfi idag så nu är det min tur  Jag känner mig döende nu också.  Efter allt kräkande och sprutlackerande av toaletten kom en djävulsk värk i kroppen, främst i ryggslutet. Det går varken att sitta eller ligga utan att skrika av smärta. Blir inte precis lättare av jättemagen heller och att det nästan är omöjligt att vända sig i sängen. Hoppas du inte behöver va sjuk så länge du heller.  Stackars dej Magdis! Hoppas en kram kan lindra det värsta Maginfluensa är det värsta jag vet, och du då som är höggravid
Stackars både Magdis och Malin! Hoppas ni blir friska båda två snart.
Tack Biggan och Betty!  Det känns alltid lite bättre när någon tröstar.  Ska försöka få i mig lite Alvedon och ta en varm dusch innan jag lägger mig så kanske värken blir lite bättre.
Eva i Skåne
27-10-2006, 21:33
CITAT (Birgitta P @ 27-10-2006, 21:38) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 27-10-2006, 21:28) CITAT (malin72 @ 27-10-2006, 20:02) Norrbottens-Magdis hoppas att det blir bättre....kommer ihåg när jag låg i 8.e månaden med magsjuka var så slut efter flera timmar att jag ramlade ner på golvet brevid hinken..och sambon jobbade natt nu till mitt eget gnäll  trodde jag skulle klara mig men inte då sitter här i frossa bla med svettningar och ont överallt...hm ja vad kan det vara tro  sambon i lunginflammation minsta sonen feberfi idag så nu är det min tur  Jag känner mig döende nu också.  Efter allt kräkande och sprutlackerande av toaletten kom en djävulsk värk i kroppen, främst i ryggslutet. Det går varken att sitta eller ligga utan att skrika av smärta. Blir inte precis lättare av jättemagen heller och att det nästan är omöjligt att vända sig i sängen. Hoppas du inte behöver va sjuk så länge du heller.  Stackars dej Magdis! Hoppas en kram kan lindra det värsta Maginfluensa är det värsta jag vet, och du då som är höggravid Stackare. Höggravid och magsjuka Bland allt skitprat får jag väl berätta att det inte är mycket bättre att vara nyförlöst och få maginfluensa heller. När jag fått mitt tredje barn fick vi besök av en familj som just varit magsjuka, men tydligen fortfarande smittade. Alla utom bebisen blev sjuka och jag som var nästan nyförlöst kunde inte knipa ordentligt. Kan tala om att jag sk....t ner mig ordentligt på väg till toa....
CITAT (Eva i Skåne @ 27-10-2006, 22:33) Usch! Ja det måste vara det som är snäppet värre än höggravid och magsjuk!  Hade jag fått det efter förra förlossningen hade jag fått ligga och skita ner mig i sängen...det tog nämligen 10 minuter att stånka sig upp med det jävulusiskt onda kejsarsnittssåret. Vad osmart att besöka en nyförlöst om man nyss haft magsjuka!
Om nu det här är en gnälltråd så vill jag passa på att gnälla över att ni är så elaka mot varandra! Det är så man baxnar när man läser en del trådar och ibland funderar man på om det är ´vi gamla odlaiter´ mot alla nya. Näe, skärp er och försök vara lite trevliga mot varandra i stället!
Biggan_
27-10-2006, 22:18
CITAT (alle @ 27-10-2006, 23:10) Om nu det här är en gnälltråd så vill jag passa på att gnälla över att ni är så elaka mot varandra! Det är så man baxnar när man läser en del trådar och ibland funderar man på om det är ´vi gamla odlaiter´ mot alla nya. Näe, skärp er och försök vara lite trevliga mot varandra i stället! Vad är det nu som hänt? Gamla odlaiter mot nya?
CITAT (Reserv @ 27-10-2006, 23:05) Jodå, lite bättre känns det allt! Har ju slutat spy nu iaf. Ska ta en halsbrännetablett innan jag lägger mig, magsaften har ju fritt fram att komma upp även i vanliga fall. Ska lägga mig strax. Tack för kramen!
CITAT (Eva i Skåne @ 27-10-2006, 22:33) När jag fått mitt tredje barn fick vi besök av en familj som just varit magsjuka, men tydligen fortfarande smittade. Alla utom bebisen blev sjuka och jag som var nästan nyförlöst kunde inte knipa ordentligt. Kan tala om att jag sk....t ner mig ordentligt på väg till toa....   förlåt Eva att jag skrattar,men jag ser den dråpliga situationen där måste ha varit en fruktansvärd upplevelse att råka ut för det i det läget ny bäbis och nyförlöst, och därpå magsjuka....Stackare och till er andra så, ....håll ut...det går över, även om man tror man ska dö.... Skickar "bli friskkramar" till alla som behöver det
malin72
28-10-2006, 11:58
CITAT (Betty @ 27-10-2006, 22:15) Stackars både Magdis och Malin! Hoppas ni blir friska båda två snart.  tack tack det värmde  och Magdis....jag vet inte vad som är vad här mår bättre idag men känner mig dålig på kvällar och nätter så.... jag håller tummarna  hoppas att du känner dig bättre idag
malin72
28-10-2006, 12:01
CITAT (Eva i Skåne @ 27-10-2006, 22:33) Bland allt skitprat får jag väl berätta att det inte är mycket bättre att vara nyförlöst och få maginfluensa heller. När jag fått mitt tredje barn fick vi besök av en familj som just varit magsjuka, men tydligen fortfarande smittade. Alla utom bebisen blev sjuka och jag som var nästan nyförlöst kunde inte knipa ordentligt. Kan tala om att jag sk....t ner mig ordentligt på väg till toa....  men fyyyyyy så långt har man inte ens tänkt att vara nyförlöst och magsjuk..ojojoj som att man inte har nog redan  peppar peppar jag ska inte ha flera barn
En stor KRAM till er alla som mår dåligt, jag tar åt mej av några av de kramar som är skickade också Hoppas att alla elaka förkylningar, huvudvärk och magsjukor tar slut snart!
malin72
29-10-2006, 00:13
äsch nu måste jag få gnälla lite  tänkte inte så mycket på att jag ska ställa om klockorna tidigare bara skönt sova längre tills att sambon skickade ett medelande(jobbar som vakt på ett ute ställe här) han kommer inte hem förrens kl 04.30 för när kl slår 03 blir den ju 02 och då kör dom en timme till för dom stänger ju 03 och jag som inte kan sova innan han e hemma för man e ju lite orolig....det är mycket bråk ute,  så då sitter man här då
Vill gnälla på min granne ovanför mig som börjar städa kl 9 en söndagmorgon. Inte första gången heller. Varje helg! Jag hör inte dammsugaren, men jag hör ljudet när dammsugaren skjuvs runt på golvet. *skrap, skrap, skrap*
Jag vill gnälla lite över att min forumklocka går fel... och när jag försöker ändra på den så blir det ytterligare en timme fel...  Klockan ska vara 10.12 nu - inte 11.12
CITAT (Betty @ 29-10-2006, 10:12) Jag vill gnälla lite över att min forumklocka går fel... och när jag försöker ändra på den så blir det ytterligare en timme fel...  Klockan ska vara 10.12 nu - inte 11.12 Tills forumledningen fått fingrarna ur.......  vilket brukar dröja  Ställ klockan på Londontid så går den rätt tills dom ändrar om ett par veckor här
CITAT (Reserv @ 29-10-2006, 11:16) CITAT (Betty @ 29-10-2006, 10:12) Jag vill gnälla lite över att min forumklocka går fel... och när jag försöker ändra på den så blir det ytterligare en timme fel...  :rolleyes: Klockan ska vara 10.12 nu - inte 11.12 Tills forumledningen fått fingrarna ur.......  vilket brukar dröja  Ställ klockan på Londontid så går den rätt tills dom ändrar om ett par veckor här  Ahaaa, Tack för tipset!
Ophelia
29-10-2006, 10:47
Jag tror jag ska gnälla lite Jag sover dåligt och det är inte bra.
CITAT (Reserv @ 29-10-2006, 10:16) CITAT (Betty @ 29-10-2006, 10:12) Jag vill gnälla lite över att min forumklocka går fel... och när jag försöker ändra på den så blir det ytterligare en timme fel...  :rolleyes: Klockan ska vara 10.12 nu - inte 11.12 Tills forumledningen fått fingrarna ur.......  vilket brukar dröja  Ställ klockan på Londontid så går den rätt tills dom ändrar om ett par veckor här  Hmm, surt sa räven........ Här har man lärt sig hur man ska ändra för att det ska bli rätt, och så fungerar inte det heller Tack för tipset Reserv  . Nu fungerar det här med.
Fialotta
29-10-2006, 12:24
Inte ofta jag har nåt att gnälla över...men i dag är det en skitsöndag i mitt sinne o hjärta...för det första så kom det snö...jag vill inte ha snö...för det andra så får jag spel på människor som vill mig illa o sårar...tar men inte ger nåt...orka liksom...näää inte jag!!! Varför i helskotta är jag så naiv så jag förlåter allting jämt  har aldrig provat på o va en bitch...men i dag ska jag träna på de Gu va skönt o få ur sig lite Skickar en kram till er här som ger mig mycke av att ni finns här
CITAT (maudan @ 29-10-2006, 13:24) Varför i helskotta är jag så naiv så jag förlåter allting jämt  har aldrig provat på o va en bitch...men i dag ska jag träna på de  Heja Maudan!! Ligg i hårdträning nu! Vi kan väl ha nån sorts bitch-coachning i tråden? Kraaaamar!
Fialotta
29-10-2006, 12:49
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 29-10-2006, 13:38) CITAT (maudan @ 29-10-2006, 13:24) Varför i helskotta är jag så naiv så jag förlåter allting jämt  har aldrig provat på o va en bitch...men i dag ska jag träna på de  Heja Maudan!! Ligg i hårdträning nu! Vi kan väl ha nån sorts bitch-coachning i tråden? Kraaaamar!  Hej....en jättebra ide...behöver all hjälp jag kan få...
CITAT (maudan @ 29-10-2006, 12:49) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 29-10-2006, 13:38) CITAT (maudan @ 29-10-2006, 13:24) Varför i helskotta är jag så naiv så jag förlåter allting jämt  har aldrig provat på o va en bitch...men i dag ska jag träna på de  Heja Maudan!! Ligg i hårdträning nu! Vi kan väl ha nån sorts bitch-coachning i tråden? Kraaaamar!  Hej....en jättebra ide...behöver all hjälp jag kan få...  Nej du maudan, det är nog inte lätt att vara bitching om man är genomsnäll.  Men det finns nog en och annan här inne som kan coacha dig!
Fialotta
29-10-2006, 12:57
CITAT (Leia @ 29-10-2006, 13:52) CITAT (maudan @ 29-10-2006, 12:49) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 29-10-2006, 13:38) CITAT (maudan @ 29-10-2006, 13:24) Varför i helskotta är jag så naiv så jag förlåter allting jämt  har aldrig provat på o va en bitch...men i dag ska jag träna på de  Heja Maudan!! Ligg i hårdträning nu! Vi kan väl ha nån sorts bitch-coachning i tråden? Kraaaamar!  Hej....en jättebra ide...behöver all hjälp jag kan få...  Nej du maudan, det är nog inte lätt att vara bitching om man är genomsnäll.  Men det finns nog en och annan här inne som kan coacha dig!  Bussigt...men i dag känner jag mig inte ett skit snäll...tränar för fullt nu
Jag ligger också i träning mot överdriven snällhet just nu.  Risken när man sväljer för mycket under lång tid är att det brinner ordentligt i skallen till slut. Man måste antagligen träna sig i att bli mer egoistisk.
CITAT (maudan @ 29-10-2006, 12:24) Inte ofta jag har nåt att gnälla över...men i dag är det en skitsöndag i mitt sinne o hjärta...för det första så kom det snö...jag vill inte ha snö...för det andra så får jag spel på människor som vill mig illa o sårar...tar men inte ger nåt...orka liksom...näää inte jag!!! Varför i helskotta är jag så naiv så jag förlåter allting jämt  har aldrig provat på o va en bitch...men i dag ska jag träna på de Gu va skönt o få ur sig lite Skickar en kram till er här som ger mig mycke av att ni finns här  Nej, vet du vad, det är inte kul de gånger man känner sig som den enda som ger och alla andra bara tar och tar Lite varm glögg och en kram kanske?
Jag tror inte att man eg behöver bli egoistisk heller. Men lära sig säga ifrån och göra det så tydligt att vederbörande fattar att nu är det STOPP! Jag är 60 och det är inte alls många år sedan jag lärde mig att inte bara svälja och ta emot. Gillar inte att vara elak med någon, men nog tusan säger jag ifrån å det skarpaste om det behövs. Det må vara vem som helst, men jag tar faktiskt ingen skit. Träna på alla som ännu inte hittat "de inre nävarna" Snart hukar ni inte längre utan ger igen så det ryker om det.
CITAT (askar @ 29-10-2006, 14:40) Jag tror inte att man eg behöver bli egoistisk heller. Jag menar att man inte behöver bli helt igenom egoistisk.  Men att klara av att tänka på sig själv nån gång iallafall. Det kan vara samma sak som att säga STOPP!
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 29-10-2006, 13:43) CITAT (askar @ 29-10-2006, 14:40) Jag tror inte att man eg behöver bli egoistisk heller. Jag menar att man inte behöver bli helt igenom egoistisk.  Men att klara av att tänka på sig själv nån gång iallafall. Det kan vara samma sak som att säga STOPP! Absolut... jag tänkte nog fel. Man ska så klart tänka på sig själv jätteofta Älska dig själv... om inte du gör det.. då gör ingen annan heller. Läste jag en gång för mååånga år sedan på en planch på skolan. maten är klar..hörde jag kocken säga = matpaus
Fialotta
29-10-2006, 14:33
CITAT (Evgeni @ 29-10-2006, 14:37) CITAT (maudan @ 29-10-2006, 12:24) Inte ofta jag har nåt att gnälla över...men i dag är det en skitsöndag i mitt sinne o hjärta...för det första så kom det snö...jag vill inte ha snö...för det andra så får jag spel på människor som vill mig illa o sårar...tar men inte ger nåt...orka liksom...näää inte jag!!! Varför i helskotta är jag så naiv så jag förlåter allting jämt  har aldrig provat på o va en bitch...men i dag ska jag träna på de Gu va skönt o få ur sig lite Skickar en kram till er här som ger mig mycke av att ni finns här  Nej, vet du vad, det är inte kul de gånger man känner sig som den enda som ger och alla andra bara tar och tar Lite varm glögg och en kram kanske?  Åhhhh...du sa nåt...glögg vore inte dumt...skulle jag haft hemma...nä nu ska här handlas hem sånt o smygstarta
Fialotta
29-10-2006, 14:35
CITAT (askar @ 29-10-2006, 14:40) Jag tror inte att man eg behöver bli egoistisk heller. Men lära sig säga ifrån och göra det så tydligt att vederbörande fattar att nu är det STOPP! Jag är 60 och det är inte alls många år sedan jag lärde mig att inte bara svälja och ta emot. Gillar inte att vara elak med någon, men nog tusan säger jag ifrån å det skarpaste om det behövs. Det må vara vem som helst, men jag tar faktiskt ingen skit. Träna på alla som ännu inte hittat "de inre nävarna" Snart hukar ni inte längre utan ger igen så det ryker om det.  Men jag börjar tro att det är nån sorts konst att bli ego.... Får träna vidare
Fialotta
29-10-2006, 14:37
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 29-10-2006, 14:43) CITAT (askar @ 29-10-2006, 14:40) Jag tror inte att man eg behöver bli egoistisk heller. Jag menar att man inte behöver bli helt igenom egoistisk.  Men att klara av att tänka på sig själv nån gång iallafall. Det kan vara samma sak som att säga STOPP! Häng på Magdi....stopp, stopp, stopp ,stopp....*mantra*
Ordet egoistisk är ju ett s k fult ord. Och om man säger att man ska bli bättre på att tänka på sig själv och ta hand om sig själv så kallas det av många automatiskt att man ska vara/bli mer egoistisk. Och så blir just detta, att tänka på sig själv och så, något fult det också liksom av bara farten. Oj, det är svårt att förklara mina tankebanor. Men vad jag vill säga är, att man får ta hand om sig själv, man får tänka på sig själv, det är okej och något man måste göra ibland. Och det är inte att vara egoistisk. maudan
Fialotta
29-10-2006, 15:38
CITAT (faith @ 29-10-2006, 16:33) Ordet egoistisk är ju ett s k fult ord. Och om man säger att man ska bli bättre på att tänka på sig själv och ta hand om sig själv så kallas det av många automatiskt att man ska vara/bli mer egoistisk. Och så blir just detta, att tänka på sig själv och så, något fult det också liksom av bara farten. Oj, det är svårt att förklara mina tankebanor. Men vad jag vill säga är, att man får ta hand om sig själv, man får tänka på sig själv, det är okej och något man måste göra ibland. Och det är inte att vara egoistisk. maudan  Tack....skönt att du sa de
CITAT (faith @ 29-10-2006, 15:33) Ordet egoistisk är ju ett s k fult ord. Och om man säger att man ska bli bättre på att tänka på sig själv och ta hand om sig själv så kallas det av många automatiskt att man ska vara/bli mer egoistisk. Och så blir just detta, att tänka på sig själv och så, något fult det också liksom av bara farten. Oj, det är svårt att förklara mina tankebanor. Men vad jag vill säga är, att man får ta hand om sig själv, man får tänka på sig själv, det är okej och något man måste göra ibland. Och det är inte att vara egoistisk. maudan :wub: Precis så tycker jag också.. uttryckte mig lite fel i första inlägget. CITAT (askar @ 29-10-2006, 13:47) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 29-10-2006, 13:43) CITAT (askar @ 29-10-2006, 14:40) Jag tror inte att man eg behöver bli egoistisk heller. Jag menar att man inte behöver bli helt igenom egoistisk.  Men att klara av att tänka på sig själv nån gång iallafall. Det kan vara samma sak som att säga STOPP! Absolut... jag tänkte nog fel. Man ska så klart tänka på sig själv jätteofta Älska dig själv... om inte du gör det.. då gör ingen annan heller. Läste jag en gång för mååånga år sedan på en plansch på skolan. ...
askar, mitt inlägg var inte en kommentar på dina inlägg. Jag läste vad du skrev i båda dina inlägg. Jag skrev mer allmänt mina tankar kring den diskussion som fördes.
CITAT (faith @ 29-10-2006, 21:04) askar, mitt inlägg var inte en kommentar på dina inlägg. Jag läste vad du skrev i båda dina inlägg. Jag skrev mer allmänt mina tankar kring den diskussion som fördes.  OK Tänkte bara att mitt tillrättaläggande kanske försvann.
Hormoner!!!  Jag har klarat mig väldigt lindrigt från humörsvängningar hittills men nu verkar det braka loss. Just nu sitter jag och är alldeles gråtfärdig över att maken satt in sina böcker snyggare i bokhyllan men istället kastat ihop och klämt in de snygga prydnadssakerna och fotografierna som ett enda kollijox.  Det enda i den bokhyllan som var snyggt förut var hur porträtten var arrangerade och nu kan jag inte minnas precis hur de stod. Visst är väl det nåt att gråta för?
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 30-10-2006, 15:12) Hormoner!!! :( :( Jag har klarat mig väldigt lindrigt från humörsvängningar hittills men nu verkar det braka loss. Just nu sitter jag och är alldeles gråtfärdig över att maken satt in sina böcker snyggare i bokhyllan men istället kastat ihop och klämt in de snygga prydnadssakerna och fotografierna som ett enda kollijox. :( Det enda i den bokhyllan som var snyggt förut var hur porträtten var arrangerade och nu kan jag inte minnas precis hur de stod.
Visst är väl det nåt att gråta för? :rolleyes: Öhhh... näe egentligen inte, inte direkt i vanliga fall... men här får du en liten  i alla fall.
CITAT (Betty @ 30-10-2006, 16:23) Öhhh... näe egentligen inte, inte direkt i vanliga fall... men här får du en liten  i alla fall.  hi hi...nä i vanliga fall skulle jag bara blivit sur och sen fixat till det som det skulle vara. nu kändes det som att hela världen gick under.  Det är inte precis läge att börja med en massa fixande just nu m.a.o. Då blir det bara gråt och tandagnisslan.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|