Full version: Diskutera sport
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50
Gillan
CITAT (Berith @ 28-08-2007, 15:24) *
Visst! bravo.gif Men dom behövde ju faktiskt vara tre för att slå honom.

tummenupp.gif laugh.gif , så sannt
aanderss
CITAT (Gillan @ 28-08-2007, 15:55) *
tummenupp.gif laugh.gif , så sannt

tummenupp.gif
, 15:55']tummenupp.gif laugh.gif , så sannt
krellus
Bra jobbat av Musse.

Nu är det bara en kvart kvar innan höjdhoppet börjar. Kallur i eftermiddag. Ska bli kul!

Annars sörjer jag lite över att matchen mellan mitt Nottingham och Leicester bröts(Ligacupen) igår.
Forest ledde och spelade riktigt bra men i halvtid kollapsade en spelare i Leicester och klubbarna beslöt sig för att bryta match.
Helt rätt beslut hur som helst. Hoppas killen klarar sig.
Betty
CITAT (krellus @ 29-08-2007, 12:15) *
Annars sörjer jag lite över att matchen mellan mitt Nottingham och Leicester bröts(Ligacupen) igår.
Forest ledde och spelade riktigt bra men i halvtid kollapsade en spelare i Leicester och klubbarna beslöt sig för att bryta match.
Helt rätt beslut hur som helst. Hoppas killen klarar sig.

Verkar som att det inte är nån större fara med honom nu. Länk
Tezzla
Stackars Linus! sad.gif
aanderss
CITAT (Tezzla @ 29-08-2007, 13:15) *
Stackars Linus! sad.gif

mm de var en besvikelse
Kajsa i Arvika
Fasen oxå.. nu måste jag snart åka till jobbet och det e höjdhopp på TV!!!!! ranting.gif rtfm.gif
LadyG
Sanna, Musse, Stefan... Jättekämpigt för dem att vara så bra och ändå inte räcka till... sad.gif
Tezzla
Men tänk så häftigt att en snubbe som endast hoppat höjd i två år (!!!) tar hem guldet tummenupp.gif
LadyG
Jo, fast mitt blågula hjärta gråter för de svenska atleterna ändå. Som de kämpat...
Tezzla
CITAT (LadyG @ 29-08-2007, 15:27) *
Jo, fast mitt blågula hjärta gråter för de svenska atleterna ändå. Som de kämpat...

Man kan både gråta och glädja sig med andra flirting.gif
Pirum
Mmm, bäst insats gjorde Kallur, rättmätig trea, vinnaren Perry borde givetvis diskats. Dåligt av arrangören att inte kolla uppenbara regelbrott.

Synd för Holm, kanske den bästa höjdhopparen - men här sviktade han ju när det gällde som mest så grattis till 'amatören' från Bahamas.
Tezzla
CITAT (Pirum @ 29-08-2007, 17:31) *
Mmm, bäst insats gjorde Kallur, rättmätig trea, vinnaren Perry borde givetvis diskats. Dåligt av arrangören att inte kolla uppenbara regelbrott.

confused.gif Vad har jag missat?
Pirum
Hon trampade på linjen och knuffades => bör diskas. Men svenska protesten kom för sent, eftersom de inte fick fram bilderna i tid.
Tezzla
CITAT (Pirum @ 29-08-2007, 17:47) *
Hon trampade på linjen och knuffades => bör diskas. Men svenska protesten kom för sent, eftersom de inte fick fram bilderna i tid.

Aha. Skit också! Och hon som fick en svensk flagga av "oss" i går och allt giggle.gif
Pirum
Jag undrar om det inte var en liknande incident vid damernas 100m också. Men jag orkade inte engagera mig tillräckligt noga för att studera repriserna.

Jag minns VM i Göteborg 1995, där var det andra bullar, amerikanskan Gwen Torrence diskades när hon stod och gav segerintervjuer. Då var arrangörerna mer på hugget.
aanderss
hur går de får johan wisman tror ni
Tezzla
CITAT (aanderss @ 29-08-2007, 19:40) *

Tror definitivt inte på medalj. Wissman har visserligen sprungit som en gud hittills men det räcker inte ända fram, tyvärr. Tänk på att många av "storspringarna" faktiskt joggat i mål hittills medan Wissman slitit som en gris flirting.gif Det kommer garanterat att visa sig i finalen vilka de riktigt stora löparna är.

Men jag hoppas naturligtvis att jag har tokfel! Hejja Wissman!
aanderss
han blir 5a tror jag
krellus
CITAT (aanderss @ 29-08-2007, 19:40) *

5:a eller 6:a.... killen har ju varit helt grym. Hoppas att han kan överträffa sig ännu en gång.
SVT har bra webb-TV för den som jobbar ;-)
Krolliljan
nu ska de springa
krellus
CITAT (dagliljan @ 31-08-2007, 15:05) *
nu ska de springa

Okej, han kom näst sist men han har varit otroligt duktig detta VM.
Han kan ju inte gärna sänka personbästa varje gång.
Krolliljan
CITAT (krellus @ 31-08-2007, 15:22) *
Okej, han kom näst sist men han har varit otroligt duktig detta VM.
Han kan ju inte gärna sänka personbästa varje gång.

Bra gjort , tycker jag ! bravo.gif tummenupp.gif
aanderss
CITAT (dagliljan @ 31-08-2007, 15:27) *
Bra gjort , tycker jag ! bravo.gif tummenupp.gif

tummenupp.gif
aanderss
göteborg möter bp i dag o i anfallet har de 15 årige Niklas Bärkrot. De kallar jag att satsa ungt. Yngst i allsvenskan igenom tiderna
cic
West Ham vann i helgen mot Reading borta! Så himla skönt.

Hoppas och håller alla tummar för J-Södra i morgon.
aanderss
hur gick de för man city i dag? blev de 1-0 förlust
krellus
City torskade som du säkert vet nu...

Mitt kära Forest fick "bara" 2-2 borta mot Bristol Rovers.
Cupmatch imorgon i JPT Cup mot Peterborough.

Cic
Kul att ni vann.

aanderss
CITAT (krellus @ 03-09-2007, 11:00) *
City torskade som du säkert vet nu...

Mitt kära Forest fick "bara" 2-2 borta mot Bristol Rovers.
Cupmatch imorgon i JPT Cup mot Peterborough.

Cic
Kul att ni vann.

m de vet jag
cic
Södra förlorade med 0-1. F-N.
aanderss
ja de var inte bra för dem
krellus
vår brasse har äntligen börjat betala tillbaka sina 17 miljoner.
Två baljor igår mot Helsingborg var hur skönt som helst!!!
aanderss
CITAT (krellus @ 04-09-2007, 09:22) *
vår brasse har äntligen börjat betala tillbaka sina 17 miljoner.
Två baljor igår mot Helsingborg var hur skönt som helst!!!

skönt att hif förlorade
aanderss
Om några år skall kanske bandy vm spelas på Hästhagens IP i Malmö. jag säger då bara de bandy vm i Skåne. mycket exsotiskt
krellus
Hm, det är den där sporten där klubban är "böjd" eller nåt? flirting.gif
aanderss
CITAT (krellus @ 04-09-2007, 09:40) *
Hm, det är den där sporten där klubban är "böjd" eller nåt? flirting.gif

just de tummenupp.gif
aanderss
vad tror ni om finkampen i år? hur går den
mamamaggan
Svenska damerna vinner medan svenska herrarna förlorar. Så det blir nog ganska jämnt när man ser till totalen.
aanderss
CITAT (mamamaggan @ 07-09-2007, 20:39) *
Svenska damerna vinner medan svenska herrarna förlorar. Så det blir nog ganska jämnt när man ser till totalen.

ja de tror jag med
Krolliljan
Då får vi väl se om det går att besegra danskarna utan hjälp av inspringande supportrar. whist.gif

Popcornen är klara. yes.gif
Jag gissar 3-1. yaay.gif
aanderss
CITAT (dagliljan @ 08-09-2007, 20:27) *
Då får vi väl se om det går att besegra danskarna utan hjälp av inspringande supportrar. whist.gif

Popcornen är klara. yes.gif
Jag gissar 3-1. yaay.gif

jag gissar på 0-0 yaay.gif yahoo.gif
Krolliljan
CITAT (aanderss @ 09-09-2007, 06:26) *
jag gissar på 0-0 yaay.gif yahoo.gif

a0a.gif
Berith
0-0... dom hade inte behövt spela alls alltså? dunno.gif Folk betalade massor för att se två lag förlora en fotbollsmatch...? Skulle varit intressant annars att se när Zlatan gjort mål med ljumsken.
Krolliljan
Jag har haft svårt för fotboll. Tyckte inte att det hände ngt. sleeping.gif Ishockey t ex är lite fart och fläng.

Men bl a Zlatan har fått mig på andra tankar.Det är roligt att se Zlatan i så fin form. Hans bollkontroll är magisk. smile.gif

Sverige har väl tyvärr ett "ojämt" lag just nu. g.gif
aanderss
snart är de sverige nigeria o sverige vinner med 3-1
krellus
CITAT (aanderss @ 11-09-2007, 12:50) *
snart är de sverige nigeria o sverige vinner med 3-1

Ja, det låter som en bra gissning...
aanderss
CITAT (krellus @ 11-09-2007, 13:23) *
Ja, det låter som en bra gissning...

mm tycker de
Betty
0-0 efter första halvlek. Sverige inledde bra men sen stod det rätt stilla och hattade lite fram och tillbaka, Sverige har haft de vassaste chanserna och för matchen. Tror helt klart vi kommer att vinna, jag gissar på 2-1 tummenupp.gif
aanderss
CITAT (Betty @ 11-09-2007, 14:56) *
0-0 efter första halvlek. Sverige inledde bra men sen stod det rätt stilla och hattade lite fram och tillbaka, Sverige har haft de vassaste chanserna och för matchen. Tror helt klart vi kommer att vinna, jag gissar på 2-1 tummenupp.gif

de blev 1-1 rätt ok resultat
Betty
CITAT (aanderss @ 11-09-2007, 19:20) *
de blev 1-1 rätt ok resultat

Svenskorna "förlorade" 2 poäng p.g.a. det dåliga spelet under de sista 20 minutrarna av andra halvlek. Jag tycker inte att det var ett OK resultat, bättre kan dom!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon