|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
*Stintan*
28-05-2013, 22:34
CITAT (Gita @ 28-05-2013, 21:23)  Óch varför är du här? För att delge oss dina intelligenta och intressanta tankar.? Hmmm........!
Kan du inte ta att läsa mitt inlägg om medlöperi och då läsa vad där verkligen står. Tycker du verkligen inte att just medlöperi är en riktigt farlig och otäck företeelse? Kan vi inte vara överens om det, eller har du andra åsikter? Gita Tror att hela tråden är borta tyvärr. Om medlöpare är en farlig och otäck företeelse eller ej beror väl på vilket sammanhang det är fråga om.
mamamaggan
28-05-2013, 22:56
Är arg för att Odla inte rensar bort " troll " .
CITAT (Berith @ 28-05-2013, 06:57)  Nu är jag lite arg igen, eller sur, eller arg. En tråd till som har låsts, istället för att plocka bort inlägg och låta tråden fortsätta.  Se där ja.... (suck) Undrar om dom som besämmer här nu är medvetna om vad dom gör eller om det bara är ett sätt att få bestämma över andra.
Jag är arg över att odliater vägrar att se sin egen roll i varför trådar låses och tas bort och över att de som inte har del i själva låsandet inte kan försöka förstå åtminstone varför det sker. Mest arg är jag över att vanliga odliater vägrar att följa eller ens förstå givna regler. Hur svårt kan det vara?
malcolm
29-05-2013, 07:30
CITAT (pejori @ 28-05-2013, 23:33)  Den är inte bara låst, den är dessutom raderad numera. Ja men vilken var det?
Heléne Odla.nu
29-05-2013, 07:39
Jag vill klargöra att inga trådar raderas, de läggs bara som osynliga.
Med vänlig hälsning Heléne, Odla.nu
malcolm
29-05-2013, 07:56
Ja men vilken är den osynliga tråden?
CITAT (malcolm @ 29-05-2013, 08:56)  Ja men vilken är den osynliga tråden? Vad spelar det för roll?
malcolm
29-05-2013, 08:00
Spelar kanske ingen roll men är det hemligt?
CITAT (malcolm @ 29-05-2013, 09:00)  Spelar kanske ingen roll men är det hemligt? Det lär det inte vara, men jag minns heller inte vad det var för tråd mer än att vissa bröt mot reglerna i den. Som vi gör nu också. Det här är argtråden och inte tjöttråden om vilka trådar som försvunnit.
Var det inte tråden "Det suger..." (tror jag att rubriken löd?)
Elisabeth-Västkustkolonisten
29-05-2013, 08:30
CITAT (Cacki @ 29-05-2013, 09:19)  Var det inte tråden "Det suger..." (tror jag att rubriken löd?) tror jag med
CITAT (Heléne Odla.nu @ 29-05-2013, 08:39)  Jag vill klargöra att inga trådar raderas, de läggs bara som osynliga.
Med vänlig hälsning Heléne, Odla.nu Ordklyveri. Raderad eller osynlig.. Den är i alla fall borttagen.
CITAT (Heléne Odla.nu @ 29-05-2013, 08:39)  Jag vill klargöra att inga trådar raderas, de läggs bara som osynliga.
Med vänlig hälsning Heléne, Odla.nu Så bra, att dom finns kvar där nånstans. Kan man även få trådar tillbakalagda om man ber om det? Det kan ju vara någon tråd som innehåller en massa intressanta åsikter, men som blivit bortplockad för att ett och annat inlägg inte passade där.
Heléne Odla.nu
29-05-2013, 11:22
Generellt sett läggs inte sådana trådar synliga igen.
Man kan kanske tycka att trådar som lagts osynliga kan rensas på olämpliga inlägg och därefter öppnas igen, men då det oftast är ett flertal inlägg som dessutom har fått svar och som då också måste tas bort för logikens skull, så skulle detta göra att hela dynamiken i tråden går förlorad vilket förstås inte alls är önskvärt.
Då det här är Arg-tråden bör tråden nu få återgå till sitt ursprungsämne.
Med vänlig hälsning Heléne Odla.nu
Så synd. Slänger in en sån här  för att återgå till ämnet.
Arg i allmänhet och på internetleverantören i synnerhet.
CITAT (mamamaggan @ 28-05-2013, 23:56)  Är arg för att Odla inte rensar bort " troll " . Och vem är troll anser du? Är det jag eller Stintan , Malcom , Motti, Rudan för inte kan det väl vara Aqva?? Vore väl ganska bra att få veta vem du syftar på. Vem är det som skall rensas bort enligt din mening? Gita
Huggorm
30-05-2013, 19:08
CITAT (Gita @ 30-05-2013, 19:57)  Och vem är troll anser du? Är det jag eller Stintan , Malcom , Motti, Rudan för inte kan det väl vara Aqva?? Vore väl ganska bra att få veta vem du syftar på. Vem är det som skall rensas bort enligt din mening? Gita Heléne gav nyss en uppmaning att återgå till trådens ämne, det gäller dig också. /Moderator
CITAT (Huggorm @ 30-05-2013, 20:08)  Heléne gav nyss en uppmaning att återgå till trådens ämne, det gäller dig också. /Moderator Ursäkta, men jag blir arg (trådens syfte) att inte veta vem som avses med troll. Är det månne mig damen med inlägget menade? Eller är det dig eller nån helt annan? Gita
Huggorm
30-05-2013, 19:38
CITAT (Gita @ 30-05-2013, 20:34)  Ursäkta, men jag blir arg (trådens syfte) att inte veta vem som avses med troll. Är det månne mig damen med inlägget menade? Eller är det dig eller nån helt annan? Gita Skicka ett PM och fråga istället. Kommer den här saken upp igen i tråden så blir det radering av inlägg och eventuellt varning. /Moderator
CITAT (Huggorm @ 30-05-2013, 20:38)  Skicka ett PM och fråga istället. Kommer den här saken upp igen i tråden så blir det radering av inlägg och eventuellt varning. /Moderator Oojojojojjo....... Snacka om lågt till taket.! Nu börjar det faktiskt bli en liten aning löjligt. Gita
Elisabeth-Västkustkolonisten
30-05-2013, 20:14
CITAT (Gita @ 30-05-2013, 20:41)  Oojojojojjo....... Snacka om lågt till taket.! Nu börjar det faktiskt bli en liten aning löjligt.
Gita Gita är det så jädrans roligt att bara provocera?
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 30-05-2013, 21:14)  Gita är det så jädrans roligt att bara provocera? Vadå provocera? Om någon snackar om "troll" som borde rensas bort så klart man undrar vem det syftas på. Tycker nog provokationen ligger där, inte hos mig som bara frågar vem som åsyftas. Gita
Jubbe063
31-05-2013, 11:02
CITAT (Gita @ 30-05-2013, 21:26)  Vadå provocera? Om någon snackar om "troll" som borde rensas bort så klart man undrar vem det syftas på. Tycker nog provokationen ligger där, inte hos mig som bara frågar vem som åsyftas. Gita Om jag skulle vara du, skulle jag nog tänka så här.... Finns det ett allmänintresse eller ör det bara mitt privata det berör? Dvs. misstänker jag att någon talar "skit" om mig, frågar jag dem personligen vad de menar. Jämför med irl på jobbet eller hemma. Ställer man sig upp och frågar alla helt öppet vad XXX menae eller frågar man XXX personligen? Men nu är inte jag du, så jag kan inte påverka hur du ska agera o tänka. Men så är min tanke i alla fall.
Verkar som att sommarens ankomst gjort att folk är mindre arga...  Men idag blev jag riktigt förbannad! Vi har länge sett att det är någon som köper en meny på McDonalds, äter den i bilen och sedan slänger ut påsen genom fönstret - alltid på samma ställe. Tar väl ungefär lika lång tid att vräka i sig hamburgaren och pommefritten... Idag verkade det som att hamburgaren var lite större för det var en bit längre ifrån det "normala" stället - dag var det precis utanför vårt hus som bilen rasade förbi och påsen slängdes ut. Tyvärr hade jag inte en chans att se bilen men jag hörde dunsen på gatan eftersom jag var ute i trädgården. FY FAN! Om jag ser honom (förutsätter faktiskt att det är en han!) så blir det polisanmälan! Det är liksom inte första gången! Jag plockade upp påsen och kollade i, hoppades att det skulle vara ett kvitto i men tyvärr inte. Hur tänker man när man bara vevar ned rutan och sular ut påsen i naturen? Hur svårt kan det vara att slänga det i sin egen soptunna?
mamamaggan
15-06-2013, 02:17
Är arg på vuxna människor som ljuger för att klara sitt eget skinn .
Är arg på någon som är drygt 50 år gammal och springer och beklagar sig hos mamma när det uppstår en konflikt med andra.
Är annu argare på mamman som lägger sig i !!!!
Hur f-n tänker man ?
Eller man kanske inte tänker alls ?
FredPeth
24-06-2013, 06:18
http://www.livochratt.se/nu-kan-det-bli-fo...a-sin-egen-mat/Jag skulle leta efter saker som var förbjudna att odla i Sverige.. så kom jag över detta. Gjorde mig arg och rädd.
*Stintan*
24-06-2013, 15:58
Man får väl hoppas att så aldrig kommer att ske
Kryddan03
24-06-2013, 17:22
Om man är lite källkritisk behöver man inte bli arg och rädd (det tar ju energi i onödan som man kan använda till annat, menar jag  ): http://www.jordbruksverket.se/formedier/ny...2280008637.htmlhttp://www.jordbruksverket.se/amnesomraden...2280008619.htmlHär är lagförslaget på svenska och orkar man läsa igenom det ser man att det som Jordbruksverket skriver stämmer. Lite trist att det här falska ryktet forfarande sprids runt om på nätet och gör folk oroliga när det inte finns fog för det. Visst skall man vara kritisk och uppmärksam men när det sprids uppenbara felaktigheter är det risk är att det till slut blir som Peter och vargen.
Monarda
24-06-2013, 18:39
Jag är både arg och sur, milt sagt, på Radiotjänst som tvingar folk att betala TV-licens för datorinnehav. Sonen, som studerar, blev uppringd en kväll av en nisse från sagda ställe och tillfrågades om han hade dator och nu ska han alltså betala 2076 kr per år för något som han inte nyttjar. Varför ska man betala för något man inte bett om? Undrar hur det här fungerar i andra länder? Kanske vore en fråga för EU? Tycker synd om alla som studerar och kanske inte har det så fett, för det finns väl ingen i dag som inte har dator för sina studier. Det här inbjuder verkligen till oärlighet.
mamamaggan
24-06-2013, 18:56
Arg eller arg ? En av grannarna vid sommarstugan gick över gränsen förra veckan. Han tänkte klippa ner delar av häcken som står på min tomt. Den står inte på gränsen utan nästan 4 meter in på tomten. Han tyckte den skymde men om han håller sig på sin sida av vägen så ser han alldeles utmärkt. Vi tycker definitivt inte att den skymmer fast det är vi som kör närmast den. Just den här grannen har betett sig tråkigt förut , t ex fällt träd in på min tomt utan att be om lov, haft kommentarer om hur taket på min stuga ser ut ( svart plåttak där färgen börjat blekas ) , klagat på att gäster parkerat bilarna på min tomt för att han inte kommer ut då osv osv. Vi äger varsin halva av infartsvägen till våra tomter och bilarna stod gott och väl på min halva men på hans halva hade en annan granne låtit sina gäster parkera . Där gick inte att komma fram men han bad inte dem att flytta på sina bilar , som alltså stod på hans tomt , utan vi skulle flytta från min tomt så att han och hans fru kunde ta sig fram . Så tråkigt att ha det så här men det måste finnas gränser för vad man ska stå ut med. Bråkar han mera så kommer jag att anmäla till kommunen att han byggt en friggebod c:a 75 - 100 cm från gränsen mellan våra tomter utan att ha frågat mig. Ena långsidan av boden står utanför hans tomt och hindrar mig och andra från att ta en stig ner till sjön. Han har också tagit ner c:a 10 träd långt utanför sin tomtgräns utan tillstånd, träden ägs i princip av våran samfällighet , och sedan kom hans svärfar och tog reda på träden för att ha dem till ved. Usch vad jag tycker illa om småpåvar som tror att de kan göra som de vill ! CITAT (Monarda @ 24-06-2013, 19:39)  Jag är både arg och sur, milt sagt, på Radiotjänst som tvingar folk att betala TV-licens för datorinnehav. Sonen, som studerar, blev uppringd en kväll av en nisse från sagda ställe och tillfrågades om han hade dator och nu ska han alltså betala 2076 kr per år för något som han inte nyttjar. Varför ska man betala för något man inte bett om? Undrar hur det här fungerar i andra länder? Kanske vore en fråga för EU? Tycker synd om alla som studerar och kanske inte har det så fett, för det finns väl ingen i dag som inte har dator för sina studier. Det här inbjuder verkligen till oärlighet. Man ska väl dessutom betala för att man har mobil även om man inte kan se TV i mobilen ?! När det gäller din son så skulle du kunna göra så att han slipper betala genom att skänka honom en gammal TV. Den är fortfarande din , han lånar den bara , och om du betalar TV-licens så får du ha din TV var du vill d v s även hos din son utan att betala en till licens.
Huggorm
24-06-2013, 19:59
CITAT (Monarda @ 24-06-2013, 19:39)  Jag är både arg och sur, milt sagt, på Radiotjänst som tvingar folk att betala TV-licens för datorinnehav. Sonen, som studerar, blev uppringd en kväll av en nisse från sagda ställe och tillfrågades om han hade dator och nu ska han alltså betala 2076 kr per år för något som han inte nyttjar. Varför ska man betala för något man inte bett om? Undrar hur det här fungerar i andra länder? Kanske vore en fråga för EU? Tycker synd om alla som studerar och kanske inte har det så fett, för det finns väl ingen i dag som inte har dator för sina studier. Det här inbjuder verkligen till oärlighet. Jag tror det hela handlar om att någon med makt och intressen vill provocera fram en ändring av TV-licensen till att bli skattefinansierad. Jag kan inte se någon annan anledning till att de håller på så här.
Monarda
24-06-2013, 21:20
Ja, det vore väl bättre det. Det här känns som ett föråldrat system.
/*****/
Usch vad jag tycker illa om småpåvar som tror att de kan göra som de vill ! Man ska väl dessutom betala för att man har mobil även om man inte kan se TV i mobilen ?! När det gäller din son så skulle du kunna göra så att han slipper betala genom att skänka honom en gammal TV. Den är fortfarande din , han lånar den bara , och om du betalar TV-licens så får du ha din TV var du vill d v s även hos din son utan att betala en till licens. [/quote] Fel. Innehav räcker Det spelar heller ingen roll om man hävdar att man inte använder datorn till att titta på tv på – man måste ändå betala. – Samma sak gäller ju om man har en tv som man aldrig använder. Det är innehavet som har betydelse, och har man en tv måste man betala
Även de som har tillgång till en jobbdator är skyldiga att betala. – Det är inte äganderätten som är avgörande utan möjligheten att titta, säger Victoria Bäckström
Monarda
24-06-2013, 21:28
Och dessutom, enl fakta i Aftonbladet: Det spelar ingen roll om tv-mottagaren, alltså datorn eller tv:n, är trasig. Man måste ändå betala.
Har inte följt ämnet så noga men tycker allt att det är lite överspänt ! Snart får man väl betala extra för att man har toa eller badtunna !
mamamaggan
24-06-2013, 21:50
CITAT (pejori @ 24-06-2013, 22:23)  /*****/
Usch vad jag tycker illa om småpåvar som tror att de kan göra som de vill ! Man ska väl dessutom betala för att man har mobil även om man inte kan se TV i mobilen ?! När det gäller din son så skulle du kunna göra så att han slipper betala genom att skänka honom en gammal TV. Den är fortfarande din , han lånar den bara , och om du betalar TV-licens så får du ha din TV var du vill d v s även hos din son utan att betala en till licens.
Fel. Innehav räcker Det spelar heller ingen roll om man hävdar att man inte använder datorn till att titta på tv på – man måste ändå betala. – Samma sak gäller ju om man har en tv som man aldrig använder. Det är innehavet som har betydelse, och har man en tv måste man betala
Även de som har tillgång till en jobbdator är skyldiga att betala. – Det är inte äganderätten som är avgörande utan möjligheten att titta, säger Victoria Bäckström Nu missförstod du pejori. Om man som anhörig betalar TV-licens så har man rätt att låta en av de TV-apparater man äger stå hos t ex sin son utan att sonen behöver betala licens . Han äger inte TV:n , det gör någon nära anhörig som redan betalar licens . Jag gjorde så när våran son studerade och det var alltså tillåtet. När han sedan började jobba och köpte egen TV så fick naturligtvis han betala egen licens. Har man en TV där licensen betalas av någon så behöver sonen inte betala licens för datorn. Samma princip som att ha TV i sommarstugan eller husvagnen eller någon annanstans utan att betala licens en gång till .
Bengalow
24-06-2013, 22:07
Jag tror du har fel där mamamaggan. Ägaren är skyldig att betala licens på den adress man bor - du kan ha 20 apparater där om du vill, men flyttar du en apparat till ett annat boende, där du inte är "skriven", så skall man betala. Eller också blir man medlem i Moderaterna. Dom lär ju inte betala licens...
mamamaggan
24-06-2013, 22:18
CITAT (Bengalow @ 24-06-2013, 23:07)  Jag tror du har fel där mamamaggan. Ägaren är skyldig att betala licens på den adress man bor - du kan ha 20 apparater där om du vill, men flyttar du en apparat till ett annat boende, där du inte är "skriven", så skall man betala. Eller också blir man medlem i Moderaterna. Dom lär ju inte betala licens... Kollade detta mycket noga när våran son flyttade för att studera. Jag har rätt att ha min TV var jag vill så jag köpte en begagnad TV i mitt namn och så fick den stå hos sonen. Då menar du alltså att man måste ha en licens till om man har TV i sommarstugan eller i husvagnen eller ................
Anki på Öland
25-06-2013, 07:51
CITAT (mamamaggan @ 24-06-2013, 23:18)  Kollade detta mycket noga när våran son flyttade för att studera. Jag har rätt att ha min TV var jag vill så jag köpte en begagnad TV i mitt namn och så fick den stå hos sonen.
Då menar du alltså att man måste ha en licens till om man har TV i sommarstugan eller i husvagnen eller ................ Sorry Mamamaggan, från radiotjänst sida - vem ska betala TV-licens: "Alla hushåll/företag som äger, hyr eller lånar en tv-mottagare ska betala radio- och tv-avgift..." Jag menar, det var väl i sonens hem TVn stod inte i ditt.
Anki på Öland
25-06-2013, 08:10
CITAT (Monarda @ 24-06-2013, 19:39)  Jag är både arg och sur, milt sagt, på Radiotjänst som tvingar folk att betala TV-licens för datorinnehav. Sonen, som studerar, blev uppringd en kväll av en nisse från sagda ställe och tillfrågades om han hade dator och nu ska han alltså betala 2076 kr per år för något som han inte nyttjar. Varför ska man betala för något man inte bett om? Undrar hur det här fungerar i andra länder? Kanske vore en fråga för EU? Tycker synd om alla som studerar och kanske inte har det så fett, för det finns väl ingen i dag som inte har dator för sina studier. Det här inbjuder verkligen till oärlighet. Är också minst sagt förb***ad för detta - har själv gjort ett aktivt val för drygt 2 år sen när min gamla tjock-TV gick sönder att jag inte vill ha TV i huset. Har ett mobilt bredband med rätt dålig mottagning så t.o.m. om jag tittar på något på youtube kan det svaja och jag har inte tillräckligt med gb (eller hur man nu säger) för att kunna titta på TV - när TVn gick sönder lyssnade jag på radio genom datorn och tänkte inte på att det också tog gb så efter 5 dagar hade jag förbrukat månadens gb så jag fick fortsätta på samma hastighet som mitt gamla modem.... men framför allt, jag tittar inte på TV i min dator men ska betala 2000 för ingenting
CITAT (Anki på Öland @ 25-06-2013, 08:51)  Sorry Mamamaggan, från radiotjänst sida - vem ska betala TV-licens: "Alla hushåll/företag som äger, hyr eller lånar en tv-mottagare ska betala radio- och tv-avgift..." Jag menar, det var väl i sonens hem TVn stod inte i ditt. Det är fördjävligt att dom gör så här. Får dom som dom vill, ska du snart betala för telefonen och surfplattan också... (fortfarande undantagna, tills dom kommit) CITAT (mamamaggan @ 24-06-2013, 22:50)  Nu missförstod du pejori. Om man som anhörig betalar TV-licens så har man rätt att låta en av de TV-apparater man äger stå hos t ex sin son utan att sonen behöver betala licens . Han äger inte TV:n , det gör någon nära anhörig som redan betalar licens . Jag gjorde så när våran son studerade och det var alltså tillåtet. När han sedan började jobba och köpte egen TV så fick naturligtvis han betala egen licens.
Har man en TV där licensen betalas av någon så behöver sonen inte betala licens för datorn. Samma princip som att ha TV i sommarstugan eller husvagnen eller någon annanstans utan att betala licens en gång till . Så länge han är skriven på din adress, slipper han. (sommarstugan ingår i din licens) Men flyttar han, blir han egen licensägare.
*Stintan*
25-06-2013, 10:19
CITAT (pejori @ 25-06-2013, 10:27)  Det är fördjävligt att dom gör så här. Får dom som dom vill, ska du snart betala för telefonen och surfplattan också... (fortfarande undantagna, tills dom kommit)
Så länge han är skriven på din adress, slipper han. (sommarstugan ingår i din licens) Men flyttar han, blir han egen licensägare. Många andra har lagt in en inloggning på webbsidorna där bara de som betalar kan logga in. Detta har dock inte rikspuckona på SVT riktigt listat ut hur man gör än så då måste alla som på nått sätt kan surfa betala till dem... Att komma till slutsatsen att en dator är till för att se på SVTs kanaler vill jag påstå är ganska så intelligensbefriat.
mamamaggan
25-06-2013, 12:16
CITAT (Anki på Öland @ 25-06-2013, 08:51)  Sorry Mamamaggan, från radiotjänst sida - vem ska betala TV-licens: "Alla hushåll/företag som äger, hyr eller lånar en tv-mottagare ska betala radio- och tv-avgift..." Jag menar, det var väl i sonens hem TVn stod inte i ditt. Han lånade inte en TV , jag hade MIN TV placerad där och det hade jag rätt till precis som jag har rätt att ha den i sommarstugan eller husvagnen eller ............................
Anki på Öland
25-06-2013, 18:50
CITAT (mamamaggan @ 25-06-2013, 13:16)  Han lånade inte en TV , jag hade MIN TV placerad där och det hade jag rätt till precis som jag har rätt att ha den i sommarstugan eller husvagnen eller ............................ Om det var han som stod för och var skriven i lägenheten var det han som lånade TVn. Din ägandes sommarstuga eller din husvagn gör du va du vill med men i hans lägenhet är det han som lånar saker till.
malcolm
22-07-2013, 10:12
Är arg på lönetjänster på mitt jobb som inte kan spotta fram ett enkelt intyg så jag kan få pengar från A-kassan, har väntat i snart två veckor nu men fortfaqrande inte fått något. Ringde nu på morgonen och det sa att de jobbar på det.
skånepåg
22-07-2013, 10:47
Jag sa upp tv-licensen förra veckan för har inga tv-kanaler om jag inte skaffar box och parabol, jag har inte ens en telefonledning till lilla stugan så använder mobilt bredband. Tele2 är nog de enda som fortfarande erbjuder 80gig datatrafik? Och det räcker till en hel del om man inte streamar filmer och musik dygnet runt och laddar ner stora filer http://www.tele2.se/mobilt-bredband/abonnemang.aspx och skulle det inte räcka är det bara att fylla på med extra data. Här finns lite tips på hur man förbättrar täckning och rikta dongeln mm. http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.471797/sa...mobila-bredband
Monarda
03-08-2013, 18:57
SJ:s biljettbokning fungerade inte förra veckan när sonen skulle boka biljett. Nu visade det sig i efterhand att han fått betala även för den första biljetten där bokningen till synes inte gick igenom. SJ betalar inte tillbaka om dom inte får bokningsnumret, som han aldrig fick. Nu handlar det inte om några stora pengar för hans del men det finns säkert dom som drabbats värre. Kanske banken får ersätta eftersom det är kortbetalning? Någon påstod att biljettbokningen är outsorcad till Indien, vet ej om det stämmer.
mamamaggan
06-08-2013, 16:56
Kylskåpet i sommarstugan har lagt av. Vi beställde ett nytt hos en affär här i stan . De skulle hört av sig som i går och leverera i dag.
Inte ett ljud har vi hört . Tycker de skulle höra av sig om det blivit några problem , men icke !
Får kontakta dem i morgon så får vi se vad de säger.
Inte första gången den affären missköter sig , vi brukar inte handla där av den anledningen , men så tänkte vi prova eftersom den affär vi brukar handla i inte finns längre.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|