Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41
MariaS
CITAT (Meriona @ 06-12-2009, 21:32) *
Inga självporträtt tack i denna tråden, här ska vi vara SECRET! Och det betyder hemlig det har ingenting med sekret/avsöndring att göra! rtfm.gif

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Aqvakul
CITAT (Meriona @ 06-12-2009, 21:32) *
Inga självporträtt tack i denna tråden, här ska vi vara SECRET! Och det betyder hemlig det har ingenting med sekret/avsöndring att göra! rtfm.gif

förstår det nu... blush.gif
Meriona
Och jag hoppas att det inte är jag som är din mottagare.... wacko.gif sweatingbullets.gif
Aqvakul
CITAT (Meriona @ 06-12-2009, 21:40) *
Och jag hoppas att det inte är jag som är din mottagare.... wacko.gif sweatingbullets.gif

du klarar dig nog, du lär ju va bortrest... naughty.gif
pejori
CITAT (Myosotis @ 06-12-2009, 20:59) *
Haha, skulle just kommentera detsamma. Ska stackaren sitta där ändå fram till jul? crying.gif Vad du är elak Meriona, det trodde jag inte om dig. Och varje gång du öppnar kylskåpet följer h*n med, och eftersom jag utgår ifrån att huvudet är ovanför kanten så kan h*n titta sig över axeln och se på den goda maten som h*n inte når.

Nog för att jag sitter lite obekvämt (brukar spänna axlarna och nacken och få lite ont i musarmen), men jag är ganska säker på att du inte är min hemliga tomte, för obekvämt är det inte där jag är. Alla som inte skriver i tråden längre däremot kan vara din mottagare.

Nej, särskilt inte om du ska skicka till mig, för här har han ju redan varit, det skulle bli sååå meningslöst.

Skrattar så tårarna rinner här... rotfl.gif rotfl.gif
Nu rinner både ögon och näsa, så har ni konstiga fläckar på paketet, vet ni varför.... santa.gif crazy.gif rotfl.gif

CITAT (Meriona @ 06-12-2009, 21:28) *
Hihi när skrev du detta, den röda sitter redan på tåget.... whistling.gif naughty.gif

Har du snott gullhönan!!!!! nono.gif -cry-.gif giggle.gif

CITAT (MariaS @ 06-12-2009, 21:25) *
/..../
VET du över huvud taget vad ni i lärarkåren utsätter era elever för egentligen
rtfm.gif help.gif

HA...Dom sitter hemma framför datorn och jäser (tomtebilden) och man ser hur hornen växer och dom gnuggar sina händer i skadeglädje... rtfm.gif rtfm.gif
giggle.gif a0a.gif
MariaS
CITAT (pejori @ 06-12-2009, 21:52) *
HA...Dom sitter hemma framför datorn och jäser (tomtebilden) och man ser hur hornen växer och dom gnuggar sina händer i skadeglädje... rtfm.gif rtfm.gif
giggle.gif a0a.gif

Misstänkte att det var så ja angry.gif
Meriona
CITAT (pejori @ 06-12-2009, 21:52) *
giggle.gif a0a.gif

Hornen... flera? Nä fy fabian! -fear-.gif
Aqvakul
Myosotis
CITAT (Meriona @ 06-12-2009, 21:28) *
Hihi när skrev du detta, den röda sitter redan på tåget.... whistling.gif naughty.gif

Visst inte! -cry-.gif -cry-.gif -cry-.gif Det där är inget att skämta om!!! *springer ut och räknar höns*
DragonLady
CITAT (blomkronan @ 06-12-2009, 20:05) *
NÄ.... wacko.gif idea.gif jag kan ju skicka till ALLA då blir inte "min" utan tummenupp.gif

Ja, jag la lappen med adressen olyckligtvis bland andra adresser... g.gif undrar om jag skickat ännu o till vem isåfall g.gif kanske skickat till flera... eller jag kanske måste skicka igen.... till alla adresser som ligger här, eller oxå har jag redan gjort det wacko.gif får kolla på detta när yrseln lagt sig lite yes.gif bäst o räkna djuren oxå unsure.gif
Aqvakul
På tisdag ska jag nog skicka mitt paket, eller kanske på onsdag... (ryms nog inte i brevlådan...)
Farbror Blå
Det finns tillfällen då Tomten går på gatorna som en vanlig man... eller hur gick djungelordspråket..[attachment=45100:CA7VQQ74.jpg]
Myosotis
CITAT (Myosotis @ 06-12-2009, 21:25) *
*Bär ut brevlådan i skogen*

slap.gif *Bär tillbaka brevlådan så jag kan få paket av Secret Santa*
blomkronan
CITAT (Myosotis @ 07-12-2009, 08:11) *

tummenupp.gif idea.gif
freya
rotfl.gif
emmas matte
Ni "tokstollar" gör mina mornar så roliga. blink.gif smile.gif biggrin.gif ....undrar om det är någon av er som ska hjälpa santa skicka till min tro?????? biggrin.gif flirting.gif santa.gif Tack för att ni finns.
Aqvakul
undrar om det kommer något paket idag....
Myosotis
nej, det gjorde det inte här i alla fall

Förresten kom jag på att jag glömde skriva avsändare.
Aqvakul
jag har extremt litet inkast på min box, så det blir kanske att hämta på ICA ...
Anma
Inget paket idag... bara dumma dumma FK!! yääähääähääääähääääyääääähääää -cry-.gif
Myosotis
Jag har just roat mig med att jämföra med hemliga tomten i fjor och påskharen i våras. Kan ni gissa hur många vi är som varit med alla tre gångerna? (Inte räkna, gissa!)

Min mottagare har inte varit med alla gångerna.
Anma
CITAT (Myosotis @ 07-12-2009, 13:18) *
Jag har just roat mig med att jämföra med hemliga tomten i fjor och påskharen i våras. Kan ni gissa hur många vi är som varit med alla tre gångerna? (Inte räkna, gissa!)

Hur många var med i påskharen måste jag veta för att kunna gissa ju.
pejori
CITAT (Myosotis @ 07-12-2009, 13:18) *

25 st.
Myosotis
CITAT (Anma @ 07-12-2009, 13:27) *
Hur många var med i påskharen måste jag veta för att kunna gissa ju.

28
pejori
CITAT (Myosotis @ 07-12-2009, 08:11) *

Stal du min brevlåda eller???
Fick inget paket i dag heller ju... -cry-.gif -cry-.gif
Myosotis
CITAT (pejori @ 07-12-2009, 13:27) *
25 st.

fel
pejori
Attans
30 då då...
Myosotis
CITAT (pejori @ 07-12-2009, 13:29) *
Stal du min brevlåda eller???

Läser du inte hela tråden?!! - Nej, jag vill inte ha din brevlåda för ditt paket är inte inslaget i vackert papper.

CITAT (pejori @ 07-12-2009, 13:30) *
Attans
30 då då...

Öööh... det var bara 28 stycken med i påskas.

och 27 förra julen
Anma
26?
Myosotis
CITAT (Anma @ 07-12-2009, 13:34) *
26?

fel!
Anma
24
Monaxe
22?
PX-21
Bingo!!! yaay.gif santa.gif

Mvh
pejori
CITAT (Myosotis @ 07-12-2009, 13:32) *
Läser du inte hela tråden?!! - Nej, jag vill inte ha din brevlåda för ditt paket är inte inslaget i vackert papper.

Öööh... det var bara 28 stycken med i påskas.

och 27 förra julen

Jag är sjuk ju!!!!!
Hjärnan är inte mad idag riktigt giggle.gif crazy.gif slap.gif
Aqvakul
491
Noak
vem ska få den gamla filmen? För det är väl en ledtråd?
Aqvakul
inget i lådan... crying.gif
freya
Nu är den färdig att flyga, om den inte flög när jag var in till stan i dag. Gjorde den inte det kanske den gör det i morgon[attachment=45116:post_114...57758033.gif] när jag hämtar fisklådor på ica smile.gif Tack för tipset syrran[attachment=45115:post_114...59598483.gif]
Kanske det finns en ledtråd där, eller så är det bara dirr från ett huvud fyllt med surr från tinnitusen shy.gif
MariaS
Tomt i brevlådan -cry-.gif
Rosmarin
Men JAG har fått paket idag. yes.gif Från Sverige, utan avsändare... hemlig avsändare = sectret santa? Jag vet inte om jag vågar ta av ytterhöljet, vill ju inte tjuvkika inuti paketet ju... sad.gif
Låter det ligga tills julafton om ingen annan hör av sig och frågar om jag fått deras paket. smile.gif
Rosmarin
Jag har skickat, men jag säger inte när. Eller till vem. Det jag skickade hittade jag i en affär inte så långt ifrån där jag bor.
pejori
CITAT (Rosmarin @ 07-12-2009, 15:43) *
Men JAG har fått paket idag. yes.gif Från Sverige, utan avsändare... hemlig avsändare = sectret santa? Jag vet inte om jag vågar ta av ytterhöljet, vill ju inte tjuvkika inuti paketet ju... sad.gif
Låter det ligga tills julafton om ingen annan hör av sig och frågar om jag fått deras paket. smile.gif

Meddela Anma att du fått det, så skriver hon på förstasidan, så avsändaren ser att det är framme. tummenupp.gif
Det kan vara "fulpapper" och ett paket i paketet, så tjuvkika lite i ena hörnet... giggle.gif
MariaS
CITAT (pejori @ 07-12-2009, 16:33) *
Meddela Anma att du fått det, så skriver hon på förstasidan, så avsändaren ser att det är framme. tummenupp.gif
Det kan vara "fulpapper" och ett paket i paketet, så tjuvkika lite i ena hörnet... giggle.gif

Nu är väl kanske inte ALLA lika nyfikna som du giggle.gif
pejori
CITAT (MariaS @ 07-12-2009, 16:38) *

Nyfiken!!! rtfm.gif
Jag!!! -fear-.gif unsure.gif whistling.gif
Bara avsändaren....Jag vill veta om mitt kommit fram...när jag nu skickar eller har jag redan gjort det??? rotfl.gif

CITAT (MariaS @ 07-12-2009, 16:38) *

Föresten ska du låta bli att byta signaturbild...
Du får o"väntade besök då" angry.gif crying.gif
MariaS
CITAT (pejori @ 07-12-2009, 16:55) *
Nyfiken!!! rtfm.gif
Jag!!! -fear-.gif unsure.gif whistling.gif
Bara avsändaren....Jag vill veta om mitt kommit fram...när jag nu skickar eller har jag redan gjort det??? rotfl.gif
Föresten ska du låta bli att byta signaturbild...
Du får o"väntade besök då" angry.gif crying.gif

Dito!
pejori
CITAT (MariaS @ 07-12-2009, 16:59) *
Dito!

Stänger snart ner hela profilen ranting.gif ranting.gif
Nå´n djävla ordning får det vara. rtfm.gif
HA!!! JAG KLARADE MEJ!!!! yahoo.gif
Inga "filurer" där inte... giggle.gif
Aqvakul
CITAT (pejori @ 07-12-2009, 17:01) *
Stänger snart ner hela profilen ranting.gif ranting.gif
Nå´n djävla ordning får det vara. rtfm.gif

Du får gärna byta avatar - han ser verkligen inte snäll ut...
pejori
CITAT (Aqvakul @ 07-12-2009, 17:03) *
Du får gärna byta avatar - han ser verkligen inte snäll ut...

Ja Ja...får väl göra det då då... giggle.gif

Uppdatera sidan och säg om den är godkänd... rotfl.gif
Aqvakul
pejori
CITAT (Aqvakul @ 07-12-2009, 17:07) *

Den kan jag väl inte ha heller...
Tar ju upp hela sidan ju... crazy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon