Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41
Anma
CITAT (Myosotis @ 10-11-2009, 13:12) *
Va!!? Ska du anmäla dig 8 gånger?! Så får man väl inte göra. (Men i och för sig; om Anma kan se till att du blir min tomte och jag får 8 paket lovar jag att inte berätta för någon.)

Hmmm... jag ska nog se till att få alla paket själv istället. muahahahahaaa...

Här är listan hittills
Ulrica
Skogstroll
Noak
Monaxe
emmas matte
pejori
Crazy4Flowers
netaave
elleave
Kajsa i Arvika
Maria S
stingray
Myosotis
Ninnisky
Mojan
Margith
Chamomille
blomkronan
Wilmer
Fny
Helen J
AnnammA
Titti49zon6
Klura
Santas little helper (anma)

25 stycken paket som ska postas hittills, men visst ska väl posten få jobba lite mer än så? santa.gif
mojan
CITAT (Myosotis @ 10-11-2009, 13:12) *
Va!!? Ska du anmäla dig 8 gånger?! Så får man väl inte göra. (Men i och för sig; om Anma kan se till att du blir min tomte och jag får 8 paket lovar jag att inte berätta för någon.)

Det gäller specialregler för vissa. naughty.gif naughty.gif

Nä, jag skojar. En anmälan=en julklapp. tummenupp.gif
pejori
ÅÅ vad roligt med många anmälda.. bravo.gif
Blir svårare att lista ut från vem man fått paket, men vem har sagt att det ska vara lätt???
Monaxe
Nån som har sin julklapp klar?? angel_not.gif
Anma
CITAT (Monaxe @ 10-11-2009, 19:49) *

Nej, men jag har en idé om vad det ska bli. coolgleam.gif santa.gif
Monaxe
CITAT (Anma @ 10-11-2009, 19:52) *
Nej, men jag har en idé om vad det ska bli. coolgleam.gif santa.gif

Vad?? whistling.gif innocent.gif crazy.gif
pejori

Jaaaa bravo.gif bravo.gif yahoo.gif
Färdig!!!!!
Anma
CITAT (Monaxe @ 10-11-2009, 19:54) *
Vad?? whistling.gif innocent.gif crazy.gif

Hahaha. . . Det skulle du bra gärna vilja veta va?
Meriona
Varför är man självplågare, jag kan inte låta bli att följa den här tråden trots att jag inte kan vara med... -cry-.gif
Jag är så avundsjuuuuuuuuk! ninja.gif
MariaS

Självklart! giggle.gif Har bara väntat på starten ju santa.gif
Wilmer

Japp, sedan länge, men jag kanske inte kommer skicka den första dagen för det vettu santa.gif crazy.gif

Meriona, varför är du inte med, klart du får öppna innan du åker, eller när du kommer hem, sedan gissar du bara efter alla andra och retar gallfeber på den som får av dig och inte får svar på om det är just du devil.gif
Monaxe
CITAT (Wilmer @ 10-11-2009, 23:20) *
Japp, sedan länge, men jag kanske inte kommer skicka den första dagen för det vettu santa.gif crazy.gif

Meriona, varför är du inte med, klart du får öppna innan du åker, eller när du kommer hem, sedan gissar du bara efter alla andra och retar gallfeber på den som får av dig och inte får svar på om det är just du devil.gif

Instämmer! tummenupp.gif santa.gif

pejori

Håller med...
Med tanke på, hur många vi är redan, hinner det bli påsk innan vi gissat färdigt och avslöjat vår "santa"... santa.gif
Häng på tummenupp.gif
Anma
CITAT (pejori @ 10-11-2009, 23:38) *
Håller med...
Med tanke på, hur många vi är redan, hinner det bli påsk innan vi gissat färdigt och avslöjat vår "santa"... santa.gif
Häng på tummenupp.gif

Lagom till nästa omgång med påskharen... giggle.gif
pejori
CITAT (Anma @ 10-11-2009, 23:53) *
Lagom till nästa omgång med påskharen... giggle.gif

Jajamänsan bravo.gif
Meriona

Haha det var ju också en tanke, eller så får Wilmer gissa för mig också, och lämna ledtrådar... men då missar jag ju allt det roliga, nja det får nog vara.
Myosotis
Klart du ska vara med!!!
pejori
CITAT (Meriona @ 11-11-2009, 08:53) *
Haha det var ju också en tanke, eller så får Wilmer gissa för mig också, och lämna ledtrådar... men då missar jag ju allt det roliga, nja det får nog vara.

Nä...kom igen nu...vi kan vänta med att börja gissa tills du är hemma igen... rotfl.gif rotfl.gif
Monaxe
CITAT (pejori @ 11-11-2009, 12:23) *
Nä...kom igen nu...vi kan vänta med att börja gissa tills du är hemma igen... rotfl.gif rotfl.gif

Vi kan väl vänta med att öppna klapparna tills du kommer hem också! innocent.gif (eller INTE!!!! crazy.gif )
Grå
Eller så kan jag vikariera för Meriona medan hon är borta.

Vänta lite, jag kan vikariera för er allihop, så kan ni åka bort någonstans medan jag tar hand om alla klapparna åt er!

[attachment=44197:Wolf_in_...Clothing.jpg]
Meriona
CITAT (Monaxe @ 11-11-2009, 12:43) *
Vi kan väl vänta med att öppna klapparna tills du kommer hem också! innocent.gif (eller INTE!!!! crazy.gif )

Hihi synd om den som fått något ät-färskt som ska vänta ända till 10 januari... naughty.gif Nä det får bli en vikarie isåfall... Men inte Grås varg, den ser lite lurig ut..... giggle.gif
Anma
CITAT (Grå @ 11-11-2009, 12:53) *
Eller så kan jag vikariera för Meriona medan hon är borta.

Vänta lite, jag kan vikariera för er allihop, så kan ni åka bort någonstans medan jag tar hand om alla klapparna åt er!

[attachment=44197:Wolf_in_...Clothing.jpg]

Försök inte, det är jag som delar ut adresserna.

alla ska få min.... hahaha flirting.gif
Anma
Nu är vi
26
Myosotis
CITAT (Anma @ 11-11-2009, 13:09) *
alla ska få min.... hahaha flirting.gif

laugh.gif Smart!

CITAT (Anma @ 11-11-2009, 15:03) *
Nu är vi
26

Jag ser inte Meriona på den listan... confused.gif Kom igen nu Meriona, anmäl dig!!!
Wilmer
CITAT (Meriona @ 11-11-2009, 08:53) *

Jag kan din adress, så anmäler du dig inte så gör jag det naughty.gif
Fny
whistling.gif funderar på vad jag ska ge bort i julklapp...tongue.gif
Anma
Nu är vi lika många som förra året, men det dä låååångt kvar till anmälningstiden går ut... smile.gif

santa.gif
Meriona
Både Wilmer wub.gif och Myo wub.gif har nu erbjudit sig att vara reservnissar för mig så nu har jag bestämt mig för att PMa anma. santa.gif
Myosotis
bravo.gif

Fast... g.gif om jag ska vara reservnisse åt dig ger jag inga garantier att jag inte blandar ihop dig och mig. Så jag ger fel ledtrådar. "Nej, det är inte jag. - Eller... jag menar... det är jag, fast inte jag alltså, utan reservjag. Eller så. Kanske." Tror du att de blir klokare av det? Eller tänk om du skickar till mig av en ren slump. Eller jag till dig eller både och. Hur ska jag då ge ledtrådar så att jag fattar - utan att fatta om du fattar vad jag menar? wacko.gif Jag är helt förvirrad redan.

Nu har jag bestämt mig för vad jag ska skicka. Men jag har inte skickat än.
Meriona
CITAT (Myosotis @ 11-11-2009, 20:07) *
bravo.gif

Fast... g.gif om jag ska vara reservnisse åt dig ger jag inga garantier att jag inte blandar ihop dig och mig. Så jag ger fel ledtrådar. "Nej, det är inte jag. - Eller... jag menar... det är jag, fast inte jag alltså, utan reservjag. Eller så. Kanske." Tror du att de blir klokare av det? Eller tänk om du skickar till mig av en ren slump. Eller jag till dig eller både och. Hur ska jag då ge ledtrådar så att jag fattar - utan att fatta om du fattar vad jag menar? wacko.gif Jag är helt förvirrad redan.

blomma.gif Såja.... Det där ordnar sig nog ska du se.... naughty.gif Inte kan lotten ställa till med såna tokigheter? Fast i påskas så skickade jag till blomkronan som skickade till wilmer som skickade till chamomille som skickade till mig. OM jag inte minns fel.... Nu blev det riktigt snurrigt! crying.gif
pejori
CITAT (Meriona @ 11-11-2009, 19:58) *
Både Wilmer wub.gif och Myo wub.gif har nu erbjudit sig att vara reservnissar för mig så nu har jag bestämt mig för att PMa anma. santa.gif

bravo.gif bravo.gif yahoo.gif Bravo!!!!
Meriona
Ja visst är de snälla? yahoo.gif
MariaS
HA! Nu slog vi förra året då, om jag räknat rätt!
Anma
Jajamen! smile.gif
Meriona
Glest med karlar på den blink.gif där listan verkar det som...
Anma
CITAT (Meriona @ 11-11-2009, 20:35) *

mmm. Lite tråkigt det.
Aqvakul

Vi är kanske inte så pyssliga... flirting.gif
Anma
CITAT (Aqvakul @ 11-11-2009, 21:39) *

Det behöver inte vara en pysselklapp! Du som är så aktiv i forumet skulle vara extra kul att ha med i år! yes.gif
pejori

Vadå pyssliga???
Det är tanken som räknas ju... giggle.gif
Kom igen nu "snigelen" kompiskram.gif
Monaxe

Pyssel o pyssel!

Det behöver verkligen inte vara något som du gjort hemma sent på kvällarna efter arbetet i stearinljusets sken!

Det går alldeles utmärkt med något snabbt och enkelt inköpt på närmsta lilla pressbyrå/mack/zoo/blomsteraffär/mataffär osv osv...!

CITAT (pejori @ 11-11-2009, 21:49) *
Vadå pyssliga???
Det är tanken som räknas ju... giggle.gif
Kom igen nu "snigelen" kompiskram.gif

Håller helt o hållet med! tummenupp.gif

Aqvakul
jag ska tänka på saken... flirting.gif
Myosotis
CITAT (Meriona @ 11-11-2009, 20:13) *
blomma.gif Såja.... Det där ordnar sig nog ska du se.... naughty.gif Inte kan lotten ställa till med såna tokigheter? Fast i påskas så skickade jag till blomkronan som skickade till wilmer som skickade till chamomille som skickade till mig. OM jag inte minns fel.... Nu blev det riktigt snurrigt! crying.gif

laugh.gif Ja, du ser.

edit. Jag var tvungen att rita det på en lapp för att förstå. Med pilar.
Chamomille
CITAT (Myosotis @ 11-11-2009, 22:25) *

a0a.gif
Meriona
CITAT (Myosotis @ 11-11-2009, 22:25) *

-fear-.gif Det var inte ALLS meningen att förvirra någon.. innocent.gif giggle.gif
Anma

Finns en nu, förhoppningsvis blir det fler! yes.gif

mojan
Modigt Lasse B!
Fler som vågar?
Monaxe
Hur många är vi nu?

santa.gif flirting.gif rolleyes.gif

Anma
CITAT (Monaxe @ 12-11-2009, 20:34) *
Hur många är vi nu?

santa.gif flirting.gif rolleyes.gif

Står i min signatur... santa.gif
MariaS
bravo.gif Snyyyygt jobbat!
Aqvakul
OK, jag är med....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon