Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41
pejori
CITAT (Nostalgia @ 08-12-2009, 15:39) *
BEVBÄRAREN g.gif unsure.gif w00t.gif

[attachment=45134:isCAHKSY91.jpg]

Nu ligger "jojje" illa till vill jag lova... rtfm.gif rtfm.gif rtfm.gif
Allt är hans fel... rotfl.gif

CITAT (Betty @ 08-12-2009, 15:44) *
Jag gillar din grinch Pejjan, behåll honom du. Bry dig inte om vad den där slemmiga saken whist.gif säger... smiley_small_hug.gif

smiley_small_hug.gif thanks.gif kompiskram.gif
mojan
Inget paket i lådan.
Men jag har inte tappat hoppet.
Jag tror att min Tomte är mycket ordentligt och postar exakt den 11 december.
Då bör alltså min julklapp komma på måndag eller tisdag.
Så det så!
santa.gif santa.gif santa.gif santa.gif
freya
Bara sonens skotertidning...
Aqvakul
Jag misstänker att Grinchen har stulit julen...
pejori
CITAT (Aqvakul @ 08-12-2009, 15:56) *
Jag misstänker att Grinchen har stulit julen...

rotfl.gif rotfl.gif Jag försökte ialla fall skylla på Jojje.... rotfl.gif whistling.gif
skogstroll
ingen som önskar sig nåt??? whistling.gif ?
Meriona
Jodå, en miljon pengar. Hoppas min tomte hade det till övers liggande hemma, då var de ju inget värda för henne/honom... laugh.gif
skogstroll
CITAT (Meriona @ 08-12-2009, 16:15) *
Jodå, en miljon pengar. Hoppas min tomte hade det till övers liggande hemma, då var de ju inget värda för henne/honom... laugh.gif

försöka duger giggle.gif
mojan
CITAT (skogstroll @ 08-12-2009, 16:01) *
ingen som önskar sig nåt??? whistling.gif ?

Vill du att jag skickar min önskelista? yes.gif yes.gif yes.gif
DykUnderYtan
CITAT (skogstroll @ 08-12-2009, 16:19) *
försöka duger giggle.gif

Tja, ett växthus monterat och klart vore ju inte så dumt... biggrin.gif

CITAT (DykUnderYtan @ 08-12-2009, 17:13) *

Men då kanske den där hemska tomten med skotern kommer... vet inte om jag är riktigt redo för det trots allt. tongue.gif
Aqvakul
CITAT (DykUnderYtan @ 08-12-2009, 17:14) *
Men då kanske den där hemska tomten med skotern kommer... vet inte om jag är riktigt redo för det trots allt. tongue.gif

och det får gärna se ut så här......

Myosotis
Inte 20 och inte 21...

CITAT (Margith @ 08-12-2009, 12:26) *
17

närmast hittils!

CITAT (Stingray @ 08-12-2009, 13:16) *
...Min Secret Santa är långsam... rtfm.gif

Eller så har jag fått en som är tandläkare och av den orsaken är van att göra saker långsamt för att det ska bli så smärtsamt som möjligt för mottagaren (offret) ... -fear-.gif sos.gif help.gif

Låter som en bra beskrivning på mig (förutom att jag inte är tandläkare). Är jag din tomte? Hur visste du det i så fall? Då behöver du egentligen ingen julklapp nu, du har ju redan gissat.

Nej, jag är inte Stingrays tomte.
Aqvakul
15
DykUnderYtan
Då får väl jag dra till med 16... smile.gif
Monaxe

Jag tyckte att jag såg den här figuren tassa omkring här utanför för en stund sedan w00t.gif ...undrar om han har min klapp med sej?

Ska jag ta in honom tro...han kanske fryser crazy.gif ...stackaren... devil.gif
MariaS
och jag var inte ens med på dem, så jag drar till med 12 rolleyes.gif
Aqvakul
Jag vil ha (nej - kräver) mitt paket NU! ranting.gif
Monaxe
CITAT (Aqvakul @ 08-12-2009, 19:00) *
Jag vil ha (nej - kräver) mitt paket NU! ranting.gif

Sorry, jag plockade in tomten till mej en stund, han behövde värma sej...fast några paket har jag inte sett....vet inte var han kan ha haft dem någonstans... crazy.gif whist.gif
Aqvakul
Jag vil ha (nej - kräver) en kvinnlig tomte - NU! ranting.gif

anne-li i olofstorp
[attachment=45140:sh_x7606.jpg]

är dett något för dig???
Aqvakul
CITAT (anne-li i olofstorp @ 08-12-2009, 19:17) *
[attachment=45140:sh_x7606.jpg]

är dett något för dig???

passar perfekt - ett "rejält" fruntimmer, på min ära... flirting.gif
Eva-Helene
CITAT (Myosotis @ 07-12-2009, 21:44) *
Oj, glömde vi berätta för dig? Julklappen kan bara överlämnas personligen. Är mottagaren inte hemma går julklappen först till pejori som sliter av papperet och sen till fjonke som inte fick vara med eller till stennie som bor i havet eller nåt sånt. Så då får du ingen julklapp förrän till påsk! yaay.gif Det borde du tänkt på innan du åkte iväg. dunno.gif

Jaha...men, nu är det på det viset, att veckan före jul är jag hemma så Santa får vänta tills dess med att komma med min klapp! Nog för att jag känner det som hemma här också - så alldeles borta är jag inte! Fysiskt alltså...annars har jag en del tomtar på loftet... Vill nån ha några? Dom är till salu yes.gif Fast inte alla: då skulle det ju bli helt stillestånd på "loftet"... blink.gif wacko.gif alien.gif nuke.gif
Aqvakul
CITAT (Eva-Helene @ 08-12-2009, 19:55) *
annars har jag en del tomtar på loftet... Vill nån ha några? Dom är till salu yes.gif Fast inte alla: då skulle det ju bli helt stillestånd på "loftet"... blink.gif wacko.gif alien.gif nuke.gif

http://www.youtube.com/watch?v=JTqRhxRcyAQ...feature=related
blomkronan
santa.gif yahoo.gif Jag har fått paket yahoo.gif santa.gif

(Har någon gissat på 14???.... då gör jag det...)
Aqvakul
akta er för tomten...

http://www.youtube.com/watch?v=-XxdJ7Dl3OE&NR=1
Meriona
Norrmän är lite udda......og så har di dubbelnavn alledere? blink.gif

Min tomte talar Trollhättemål. Möjligen lite Grästorpsdialekt. Men inte mer exotiskt än så.... blush.gif
Aqvakul
CITAT (blomkronan @ 08-12-2009, 20:09) *
santa.gif yahoo.gif Jag har fått paket yahoo.gif santa.gif

(Har någon gissat på 14???.... då gör jag det...)

Är det någon som vet vad vi gissar på?

(jag gissar på 12,7... crazy.gif)
Meriona
Nä jag vägrar gissar, för jag var inte med på förra Santa.
Men idag har jag slagit in min paket. Eller så har jag redan skickat den. Eller hur var det med fulpapper? blink.gif
Anma
Sju stycken har fått sina klappar... och jag är inte en av dem. -cry-.gif
blomkronan
CITAT (Anma @ 08-12-2009, 21:12) *
Sju stycken har fått sina klappar... och jag är inte en av dem. -cry-.gif

Kan vi inte anteckna (på första sidan) vilka som har skickat oxå..... det skulle bli sååååååå mycket lättare att gissa då naughty.gif
DykUnderYtan
CITAT (blomkronan @ 08-12-2009, 21:17) *
Kan vi inte anteckna (på första sidan) vilka som har skickat oxå..... det skulle bli sååååååå mycket lättare att gissa då naughty.gif

Blir det inte för lätt då? tongue.gif
MariaS
CITAT (blomkronan @ 08-12-2009, 21:17) *

Men jag vet ju inte om jag HAR skickat eller.... crying.gif
Meriona
Jo jag tror att nån av oss skickat, men jag är inte säker på vem.... blink.gif
MariaS
g.gif Nu börjar det bli knepigt... Enligt den andra ledtråden, har fyra skickat men sju har fått confused.gif Har Santas little helper möjligen fler tomtar i rockärmen? rtfm.gif
blomkronan
CITAT (DykUnderYtan @ 08-12-2009, 21:23) *
Blir det inte för lätt då? tongue.gif

tummenupp.gif
Wilmer
Jag tror blå har skickat.
Aqvakul
Snigelposten är inte alltid så snabb...
Meriona
CITAT (MariaS @ 08-12-2009, 21:33) *
g.gif Nu börjar det bli knepigt... Enligt den andra ledtråden, har fyra skickat men sju har fått confused.gif Har Santas little helper möjligen fler tomtar i rockärmen? rtfm.gif

giggle.gif Nä men jag tror att det här är den ljugigaste tråden nånsin! -fear-.gif
MariaS
CITAT (Meriona @ 08-12-2009, 21:35) *
giggle.gif Nä men jag tror att det här är den ljugigaste tråden nånsin! -fear-.gif

whistling.gif Nähädå! Det är det inte alls det innocent.gif
Aqvakul
CITAT (MariaS @ 08-12-2009, 21:36) *
whistling.gif Nähädå! Det är det inte alls det innocent.gif

Nej, absolut inte... angel_not.gif
Wilmer
unsure.gif Fatta den då, jag hade så bråttom hem till mitt sjukliga marsvin att jag glömde kolla brevlådan vid vägen slap.gif Jag kanske har fått paket!! Nu orkar jag inte ta mig dit, hoppas sambon kollar. Ååå nu kommer han med bilen, spännande sos.gif
MariaS
CITAT (Wilmer @ 08-12-2009, 21:39) *
unsure.gif Fatta den då, jag hade så bråttom hem till mitt sjukliga marsvin att jag glömde kolla brevlådan vid vägen slap.gif Jag kanske har fått paket!! Nu orkar jag inte ta mig dit, hoppas sambon kollar. Ååå nu kommer han med bilen, spännande sos.gif

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Meriona
Fy sjutton vad elakt..... säkert kommer Wilmer inte heller berätta om sambon kom med nåt, nu ska vi undra till imorgon.... wacko.gif
Wilmer
slap.gif Han hade bråttom hem till migOCH Korven(marsvinet).... Jäkla människa hur ska jag nu kunna sova, det kanske ligger ett paket borta i brevlådan rtfm.gif
Myosotis
CITAT (DykUnderYtan @ 08-12-2009, 18:55) *
Då får väl jag dra till med 16... smile.gif

yaay.gif Rätt! blomma.gif

Vill ni veta vilka?

Nähä, det ville ni inte. crying.gif
blomkronan
Men vad här var tejpat.... får inte av fulpappret!!!!!
Wilmer
rotfl.gif Fulpapper, finns det med i ordlistan?
Meriona
I Santa-ordlistan är det välbekant. wub.gif
Liksom förledande uppgifter uppenbarligen, ni ljuger som ett gäng hästar travar hela bunten! ranting.gif
blomkronan
så.... jag fick upp det sweatingbullets.gif

ÅÅÅÅÅ så fin bravo.gif och EN LEDTRÅD fick jag yahoo.gif får klämma men inte böja.... g.gif men...... det säger ju inte VEM som har skickat [attachment=45143:frustrerad.gif]
Myosotis
CITAT (Aqvakul @ 08-12-2009, 20:56) *
Är det någon som vet vad vi gissar på?

duh.gif [attachment=45142:gummiklubba.gif] Är det någon mening att prata med dig?! Du läser ju inte vad man skriver!! [attachment=45144:help.gif]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon