Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41
Aqvakul
CITAT (Meriona @ 10-01-2010, 20:08) *
Snarrrrk, nu är jag trött efter att flyget blivit försenat 25 timmar och sen fått stäck-köra 6 timmar i bil utan värme....gissa om vi har kalla tår nu! Efter snart två dygn vakna så ska jag sussa, men har jag avslöjat min santa eller, var det söta lilla Chamo? wub.gif

Välkommen hem! kompiskram.gif
Biggan_
Säger detsamma Meriona, Välkommen hem till gamla Sverige! kompiskram.gif
Meriona
Tack tack båda! Jag har allt tänkt på er ska ni veta! wub.gif
Det visade sig att det visst fanns dator att hyra på hotellet, men eftersom sonen lovat att inte tjata om dataspel på hela resan (och det höll han), så var jag ju tvungen att hålla mig ifrån dator också. giggle.gif

(Puttar samtidigt upp tråden så att vi kan få nysta klart i de som är oklara).

Hoho kom igen och gissa nu, ni som är kvar! yes.gif
Chamomille
CITAT (Meriona @ 10-01-2010, 20:08) *
Snarrrrk, nu är jag trött efter att flyget blivit försenat 25 timmar och sen fått stäck-köra 6 timmar i bil utan värme....gissa om vi har kalla tår nu! Efter snart två dygn vakna så ska jag sussa, men har jag avslöjat min santa eller, var det söta lilla Chamo? wub.gif

Jaa.. Visst var det jag biggrin.gif

Edit: Välkommen hem!
Meriona
Jag misstänkte dig direkt Chamo, för det finns ingen som är så generös och pyssig som du! wub.gif thanks.gif kram1.gif Tack snälla rara! tummenupp.gif
Anma

Här är de som ännu inte blivit avslöjade:
160kvm stort hus ->
Crazy4Flowers ->
Farbror Blå ->
maramara ->
Meriona ->
rom ->
Rosmarin ->

Här är de som ännu söker sin avsändare:
160kvm stort hus
Cathis
Eva-Helene
Fny
pejori
Skogstroll
Ulrica
Wilmer
CITAT (Meriona @ 11-01-2010, 22:08) *
Jag misstänkte dig direkt Chamo, för det finns ingen som är så generös och pyssig som du! wub.gif thanks.gif kram1.gif Tack snälla rara! tummenupp.gif

Glöm inte att DU inte är avslöjad sweatingbullets.gif
Chamomille
CITAT (Meriona @ 11-01-2010, 22:08) *

Men oj.. Det var så lite så blush.gif
Myosotis
CITAT (Wilmer @ 12-01-2010, 00:44) *
Glöm inte att DU inte är avslöjad sweatingbullets.gif

Ja rtfm.gif nu får du faktiskt ledtråda själv, jag kan inte komma på något mer!
Meriona
Jag tycker att jag (och Myo) gett så många ledtrådar som jag kan utan att att säga direkt vem det är till.
Men på Anmas senaste lista så är min mottagare högre upp på söklistan än jag är på icke-avslöjad-listan.
Myosotis
Jo men du kan säga nåt om pappret. Visst sa du att det var glittrigt eller silvrigt eller nåt? Men jag blev så osäker så jag ville inte skriva det.
Meriona
Jättesilvrigt papper. Med fulpapper runt. Mer som glittrar fanns inuti paketet. Fast det var inte det glittriga som var själva gåvan. Själva gåvan kunde man hänga i granen. Nu ger jag inga fler ledtrådar, det är ändå Knut i morgon.
mojan
Imorgon kommer HELA LISTAN!!!
(Eller hur Anma)

Rena kvällstidningslöpet.
Anma
CITAT (mojan @ 12-01-2010, 13:59) *
Imorgon kommer HELA LISTAN!!!
(Eller hur Anma)

Rena kvällstidningslöpet.

Jajamen!
skogstroll
yaay.gif
Myosotis
CITAT (Myosotis @ 06-01-2010, 19:17) *
Om man delar antalet inlägg som Meriona har skrivit med antalet inlägg som hennes mottagare har skrivit så får man 6,395770393 crazy.gif

Stämmer kanske inte riktigt längre eftersom Meriona är tillbaka och har skrivit fler inlägg... men mottagaren har inte varit inne sedan den 3.1. unsure.gif hoppas hon mår bra dunno.gif
Meriona
Oh ja, det hoppas jag med. Så att hon inte dansat omkull och skadat sig, eller ramlat ner i nån utgrävningsgrop! naughty.gif
Eva-Helene
Å ja vill veta om jag gissat rätt... unsure.gif
Anma
All right.

Håll i er, här kommer facit.

160kvm stort hus har fått sin klapp av rom!
Anma har fått sin klapp av myosotis!
AnnammA har fått sin klapp av DykUnderYtan!
Anne-Li i Olofstorp har fått sin klapp av freya!
Aqvakul har fått sin klapp av Netaave!
Betty har fått sin klapp av Wilmer!
Biggan_ har fått sin klapp av MariaS!
blomkronan har fått sin klapp av anma!
Cathis har fått sin klapp av Crazy4Flowers!
Chamomille har fått sin klapp av blomkronan!
Christina i Småland har fått sin klapp av ninnisky!
Ciczi har fått sin klapp av emmas matte!
Crazy4Flowers har fått sin klapp av Eva-Helene!
dicentra har fått sin klapp av Monaxe!
DragonLady har fått sin klapp AnnammA!
DykUnderYtan har fått sin klapp av Mojan!
elleave har fått sin klapp av Nostalgia!
emmas matte har fått sin klapp av Eva i Skåne!
Eva i Skåne har fått sin klapp av Margith!
Eva-Helene har fått sin klapp av Farbror Blå!
Farbror Blå har fått sin klapp av klura!
Fny har fått sin klapp av Meriona!
freya har fått sin klapp av DragonLady!
Helen J har fått sin klapp av Betty!
Kajsa i Arvika har fått sin klapp av elleave!
Klura har fått sin klapp av Ulrica!
LasseB har fått sin klapp av Noak!
maramara har fått sin klapp av aqvakul!
Margith har fått sin kapp av ciczi!
MariaS har fått sin klapp av biggan_!
Meriona har fått sin klapp av camomille!
Mojan har fått sin klapp av skogstroll!
Monaxe har fått sin klapp av Lasse B!
Myosotis har fått sin klapp av Cathis!!
netaave har fått sin klapp av fny!
Ninnisky har fått sin klapp av dicentra!
Noak har fått sin klapp an Kajsa i Arvika!
Nostalgia har fått sin klapp av anne-li i olofstorp!
pejori har fått sin klapp av maramara!
rom har fått sin klapp av titti49zon6!
Rosmarin har fått sin klapp av Christina i Småland!
Skogstroll har fått sin klapp av Rosmarin!
stingray har fått sin klapp av Helen J!
Titti49zon6 har fått sin klapp av pejori!
Ulrica har fått sin klapp 160kvm stort hus!
Wilmer har fått sin klapp av stingray!

Tack för i år!

Santas little helper, som härmed säger upp det uppdaget och förvandlas till bara Anma igen. smile.gif

Nu ska julen ut!
skogstroll
Å tack Rosmarin!!!! jag gick upp mitt i natten för att öppna paketet giggle.gif jättefint!!! smiley_small_hug.gif
Chamomille
CITAT (skogstroll @ 13-01-2010, 10:53) *
Å tack Rosmarin!!!! jag gick upp mitt i natten för att öppna paketet giggle.gif jättefint!!! smiley_small_hug.gif

Vad fick du da?
skogstroll
till att börja med ett jättefint paket med skön text på, sen fick jag fina kort som jag kan använda till nästa jul att skicka till nära och kära (och Rosmarin) smile.gif
Chamomille
Ahaa smile.gif
Biggan_
CITAT (Anma @ 13-01-2010, 10:03) *
Tack för i år!

Santas little helper, som härmed säger upp det uppdaget och förvandlas till bara Anma igen. smile.gif

Nu ska julen ut!

Tack Anma, du har skött uppdraget med bravur! blomma.gif
Aqvakul
CITAT (Anma @ 13-01-2010, 10:03) *

Stort tack för en enastående och mycket uppskattad insats... thanks.gif smiley_small_hug.gif
skogstroll
verkligen topp! det var jättekul! första gången jag var med och nog den mest spännande julklapp jag fått!
Chamomille
Ja, tack Anma blomma.gif
Eva-Helene
Tack så väldigt mycket Farbror Blå! smiley_small_hug.gif Jag längtar verkligen efter att använda dom båda klapparna - kul med blomster jag inte haft förut...och om jag använder den andra klappen lär jag få rejält med motion (och gå ner i vikt, som är väl behövligt) laugh.gif
PS! Vilket bra diktare du är! tummenupp.gif DS!

Anma, en stort tack till dig som höll i evenemanget - med bravur! blomma.gif bravo.gif
mojan
Anma: Tack för allt jobb att hålla koll på oss, tokfior och stollenissar. wacko.gif
Detta med Secret Santa är så kuuuuul. yahoo.gif

Kommer Påskharen också i år..? flirting.gif whistling.gif
Meriona
Jag håller med er andra, detta har du inte gjort för sista gången hoppas jag Anma! smiley_small_hug.gif thanks.gif Tänk vilken tur vi haft som haft två så duktiga små helpers, först Ulrica och nu Anma! bravo.gif yahoo.gif
Anma
Tack alla! Det har varit lite pyssligt, men roligt också!
Om eventuell påskhare säger jag varken bu eller bä ännu.

smiley_small_hug.gif
Meriona
Får äter man på påsk, och de säger bä. Så då litar jag på att du gör detsamma! kompiskram.gif smiley_small_hug.gif
Rosmarin
CITAT (skogstroll @ 13-01-2010, 10:53) *

Varsågod! Roligt att du tyckte om dem. Kan ju passa som du skriver till nästa jul, eller till födelsedagar och annat kanske, beroende på motivet

Var ju så säker på att du skulle gissa att det var jag med adressen till min hemsida på baksidan av korten ... men nej... giggle.gif

...och stort tack till dig Anma!!!! smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon