Full version: Ett liv som gris
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29
Motti
Visst förekommer det tyvär att en och annan gris inte är död när den hamnar i skållekaret och det är hemskt !men det är ju så att dom som hanterar grisarna blir bedövade från det de gör ooch tappar omdömet och gör misstag tyvär,men någon borde se till så de gör rätt och att inga grisar lider.Det gör en ont att veta att det händer.
vitavargen
CITAT (Gunilla T @ 31-12-2009, 19:19) *
Du farbror Bosse, nu räcker det! Jag vill inte ha dina PM och förtäckta hot, att du listat ut vad jag heter i efternamn och vad jag jobbat med skrämmer mig inte ett dugg men talar om för mig vilken jävla liten feg skit du är som inte vågar säga det du vill utan att byta nick!

Du skriver lika erbarmligt taffligt oavsett vilket nick du använder

Ralf, ett PM till från dig din jävla krypskytt så anmäler jag dig för trakasserier, förstått?

Gunilla T!
Tycker att du borde träda fram och berätta om de trakasserier som pågått, för det låter som det fortsätter på annat sätt men nu i trådarna. Den kulturen kan vi stoppa.

Det är inte bra att nån som du blir tvungen att sluta bara för att några inte kan sköta sig.
Kom tillbaks!
vitavargen
CITAT (Gunilla T @ 31-12-2009, 19:19) *
Du farbror Bosse, nu räcker det! Jag vill inte ha dina PM och förtäckta hot, att du listat ut vad jag heter i efternamn och vad jag jobbat med skrämmer mig inte ett dugg men talar om för mig vilken jävla liten feg skit du är som inte vågar säga det du vill utan att byta nick!

Du skriver lika erbarmligt taffligt oavsett vilket nick du använder

Ralf, ett PM till från dig din jävla krypskytt så anmäler jag dig för trakasserier, förstått?

Menar du att han är så dum i huvét att han hotar medlemmar per PM? Det är allvarligt. Varför fick vi inte reda på vem den verkliga farbror Bosse är? Är han så in i h....... feg att han inte kan komma fram och stå för det motbjudande han gör?

Ack att det finns fortfarande pockon och vi andra går till fots!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon