Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66
askar
Jesses vad ni har svamlat laugh.gif 7 sidor på timmarna jag varit borta. ohmy.gif
Man fick sig några goda
Alexander-VG-zon3
CITAT (askar @ 21-01-2007, 16:58)
Jesses vad ni har svamlat laugh.gif 7 sidor på timmarna jag varit borta. ohmy.gif
Man fick sig några goda

vi odlare är bäst på att svamla wub.gif
faith
CITAT (Scrollan @ 21-01-2007, 13:49)
Det är snyggare med jeans modell loose fit.

Dom var snygga Scrollan, jag gillar när de sitter lite lösare också. wub.gif

Snygg modell också.. wink.gif
AnitaO
CITAT (faith @ 21-01-2007, 17:23)
CITAT (Scrollan @ 21-01-2007, 13:49)
Det är snyggare med jeans modell loose fit.

Dom var snygga Scrollan, jag gillar när de sitter lite lösare också. wub.gif
Snygg modell också.. wink.gif

En annan fördel är ju att det går fortare att slita av dom tongue.gif ohmy.gif laugh.gif
pejori
CITAT (flaxss @ 21-01-2007, 16:17)
så nu ni nu har jag visat den , passar väl fint .
haha

sleep.gif sleep.gif wub.gif

OOOO...blir jättefin i svart den rumpan ju wub.gif wub.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 21-01-2007, 16:22)
Näe, jag får fasen inte till det.... blink.gif behöva vida brallor på natten?? som om man inte trasslar in sig tillräckligt i lakanen wacko.gif

härligt.... laugh.gif laugh.gif
berätta inte flaxss smile.gif smile.gif
pejori
CITAT (AnitaGg @ 21-01-2007, 16:25)
CITAT (Reserv @ 21-01-2007, 16:23)
PEJORI  Hit pronto!!! Förklaring tack!!! blink.gif

Det är väl förmodligen så att det ska ge plats åt morgonståndet rolleyes.gif

behövs inget morgonstånd med hans drömmar inte smile.gif smile.gif smile.gif
snarare då **** ooops sencur igen wink.gif wink.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 21-01-2007, 16:27)
Det va´avbruten sömn jag hade haft....inte avbrutet sam**g rolleyes.gif

det var ju det du hade haft sa du ju ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif huh.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 21-01-2007, 16:42)
CITAT (flaxss @ 21-01-2007, 16:40)
CITAT (Reserv @ 21-01-2007, 16:37)
CITAT (flaxss @ 21-01-2007, 16:35)
CITAT (Reserv @ 21-01-2007, 16:34)
Får nog vänta på förklaringar ser det ut som, nu ska jag ner i köket och kasta ihop en Quiche lorraine, synes senare wub.gif

aha, tack Linus wub.gif

åhh så gott vill du bjuda wub.gif

Visst, ska det va´ett glas rött till också?? rolleyes.gif wub.gif du får snabba dig på då för det är klart om nån dryg timme rolleyes.gif wub.gif

rött går bra , gör du efterrätt med??
kanske en jäger på slutet och kaffe wub.gif

En banana split kanske med chokladsås ringlande på den smältande vaniljglassen?? rolleyes.gif wub.gif

hej!!!spara på chokladsåsen...den är bra till annat...som jordgubbar smile.gif smile.gif
Reserv
Hallå här damen!!!! ohmy.gif blink.gif wacko.gif Om jag inte sover så drömmer jag inte.....och skulle inte sängen va´stor nog åt morronståndet så inte lär ett par lösa byxor räcka då wacko.gif Jisses kvinna!!! wacko.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 21-01-2007, 17:33)
hej!!!spara på chokladsåsen...den är bra till annat...som jordgubbar smile.gif smile.gif

Äter hellre jordgubbar med vispgrädde.....om det är på tallrik, annars är det rätt torftigt själv rolleyes.gif wub.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 21-01-2007, 17:44)
Hallå här damen!!!! ohmy.gif blink.gif wacko.gif Om jag inte sover så drömmer jag inte.....och skulle inte sängen va´stor nog åt morronståndet så inte lär ett par lösa byxor räcka då wacko.gif Jisses kvinna!!! wacko.gif

det är ju för att du inte vill drömma, du inte sover laugh.gif laugh.gif laugh.gif
vår herre vägrar att slösa sömn på en drömlös man ju smile.gif smile.gif
dröm på, så ska du se vad du behöver byxorna till laugh.gif laugh.gif wub.gif
men låt bli chokladsåsen wub.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 21-01-2007, 17:46)
Hallå här damen!!!! ohmy.gif  :blink:  :wacko: Om jag inte sover så drömmer jag inte.....och skulle inte sängen va´stor nog åt morronståndet  så inte lär ett par lösa byxor räcka då wacko.gif Jisses kvinna!!! wacko.gif

det är ju för att du inte vill drömma, du inte sover laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Va´behöver jag byxorna till???? blink.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 21-01-2007, 17:46)

hej!!!spara på chokladsåsen...den är bra till annat...som jordgubbar smile.gif  :)

Äter hellre jordgubbar med vispgrädde.....om det är på tallrik, annars är det rätt torftigt själv rolleyes.gif wub.gif

det är väl inte torftigt att doppa jordgubbebn i grädde och stoppa i munnen? ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
vad har du för preferenser igentligen? smile.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (pejori @ 21-01-2007, 17:31)
CITAT (AnitaGg @ 21-01-2007, 16:25)
CITAT (Reserv @ 21-01-2007, 16:23)
PEJORI  Hit pronto!!! Förklaring tack!!! blink.gif

Det är väl förmodligen så att det ska ge plats åt morgonståndet rolleyes.gif

behövs inget morgonstånd med hans drömmar inte smile.gif smile.gif smile.gif
snarare då **** ooops sencur igen wink.gif wink.gif

nee nu får ni sluta med censuren
pejori
CITAT (Reserv @ 21-01-2007, 17:47)
Hallå här damen!!!! ohmy.gif  blink.gif  wacko.gif Om jag inte sover så drömmer jag inte.....och skulle inte sängen va´stor nog åt morronståndet  så inte lär ett par lösa byxor räcka då wacko.gif Jisses kvinna!!! wacko.gif

tänker inte berätta det, för en som tycker jordgubbar är torftigt sad.gif sad.gif
så det så unsure.gif wub.gif
Alexander-VG-zon3
Hallå här damen!!!! ohmy.gif  :blink:  :wacko: Om jag inte sover så drömmer jag inte.....och skulle inte sängen va´stor nog åt morronståndet  så inte lär ett par lösa byxor räcka då wacko.gif Jisses kvinna!!! wacko.gif

kanske behöver två byxor som är extra vida
Reserv
CITAT (pejori @ 21-01-2007, 17:48)
CITAT (Reserv @ 21-01-2007, 17:46)

hej!!!spara på chokladsåsen...den är bra till annat...som jordgubbar smile.gif  smile.gif

det är väl inte torftigt att doppa jordgubbebn i grädde och stoppa i munnen? ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
vad har du för preferenser igentligen? smile.gif rolleyes.gif rolleyes.gif

Äh, det där lät lite väl sensuellt att sitta ensam och doppa och stoppa i munnen och...... wacko.gif jag lägger dom i djuptallrik, skär dom i mindre bitar och häller på grädden och käkar med sked rolleyes.gif
pejori
CITAT (flaxss @ 21-01-2007, 17:50)
Hallå här damen!!!! ohmy.gif  blink.gif  wacko.gif Om jag inte sover så drömmer jag inte.....och skulle inte sängen va´stor nog åt morronståndet  så inte lär ett par lösa byxor räcka då wacko.gif Jisses kvinna!!! wacko.gif

kanske behöver två byxor som är extra vida

oooja...det behövs laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
Nå.....är du på ingång nu då Linus, middan är straxt klar, 15 minuter kvar rolleyes.gif wub.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 21-01-2007, 17:51)
Äh, det där lät lite väl sensuellt att sitta ensam och doppa och stoppa i munnen och...... wacko.gif

mmmm...det som är sååå härligt och smakfullt tongue.gif tongue.gif tongue.gif
tallriksmetoden är oromantisk ju sad.gif sad.gif
AnitaO
CITAT (Reserv @ 21-01-2007, 17:53)
Nå.....är du på ingång nu då Linus, middan är straxt klar, 15 minuter kvar rolleyes.gif wub.gif

Han glider nog in för landning snart ska du se biggrin.gif
Reserv
Alltså..... unsure.gif frågan är om det är nån som vill hålla mig sällskap i brallorna eftersom jag måste ha extra vida.....fast ska det va´två brallor så.... blink.gif Hmm äh, det gick bort då juh huh.gif
Alexander-VG-zon3

japp ska ta på mig en snygg tröja och sen några snygga jeans , sen kommer jag åhh håret ska med fixas och raka mig med .

kommer strax ^^ om 10min ca wub.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 21-01-2007, 17:55)
Alltså..... unsure.gif frågan är om det är nån som vill hålla mig sällskap i brallorna eftersom jag måste ha extra vida.....fast ska det va´två brallor så.... blink.gif Hmm äh, det gick bort då juh huh.gif

där rök den tankegången sin väg wacko.gif wacko.gif wacko.gif
Reserv
CITAT (flaxss @ 21-01-2007, 17:55)
Nå.....är du på ingång nu då Linus, middan är straxt klar, 15 minuter kvar rolleyes.gif  :wub:

japp ska ta på mig en snygg tröja och sen några snygga jeans , sen kommer jag åhh håret ska med fixas och raka mig med .

inte så mycket skäggväxt med andra ord rolleyes.gif wub.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 21-01-2007, 17:56)
Alltså..... unsure.gif  frågan är om det är nån som vill hålla mig sällskap i brallorna eftersom jag måste ha extra vida.....fast ska det va´två brallor så.... blink.gif Hmm äh, det gick bort då juh huh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Magdis
Släng hit lite av det där rödtjutet till min gulash tack! smile.gif Sen är det väl ett sätt att sitta o prata om jordgubbar, vispgrädde o allt möjligt smaskigt...jag blir så frestad! Vi tänkte slänga ihop en kladdkaka här men har ingen vispgrädde hemma, jag erbjöd mig att mjölka ur lite och vispa till grädde av det men det var bara Caroline som var villig att äta den! laugh.gif
Alexander-VG-zon3

hmm i hur gammal är du , vi kan fortsätta i byxorna sen efter middan
Alexander-VG-zon3
CITAT (Reserv @ 21-01-2007, 17:56)
CITAT (flaxss @ 21-01-2007, 17:55)
Nå.....är du på ingång nu då Linus, middan är straxt klar, 15 minuter kvar rolleyes.gif  :wub:

inte så mycket skäggväxt med andra ord rolleyes.gif wub.gif

hahah jodå ansiktet har jag redan fixat i går , tänkte se över bröstet
Reserv
CITAT (flaxss @ 21-01-2007, 17:57)
Alltså..... unsure.gif  frågan är om det är nån som vill hålla mig sällskap i brallorna eftersom jag måste ha extra vida.....fast ska det va´två brallor så.... blink.gif Hmm äh, det gick bort då juh huh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Russingubbe rolleyes.gif wub.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Reserv @ 21-01-2007, 17:58)

haha så pass då får du skaffa vidare byxor
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 21-01-2007, 17:57)
Släng hit lite av det där rödtjutet till min gulash tack! smile.gif Sen är det väl ett sätt att sitta o prata om jordgubbar, vispgrädde o allt möjligt smaskigt...jag blir så frestad! Vi tänkte slänga ihop en kladdkaka här men har ingen vispgrädde hemma, jag erbjöd mig att mjölka ur lite och vispa till grädde av det men det var bara Caroline som var villig att äta den! laugh.gif

Magdis..... blink.gif Jag ska faktiskt äta här nu, ska jag spy upp maten på en gång eller?? blink.gif wacko.gif F*n va´du är osmaklig wacko.gif rolleyes.gif
Magdis

Gammal som gatan! rolleyes.gif *skojar* En man i sina bästa år, heter det. biggrin.gif
Reserv
CITAT (flaxss @ 21-01-2007, 17:59)

haha så pass då får du skaffa vidare byxor

Men nu jädrar anacka!!!! blink.gif Pejori har talat om för dig....men va´ska jag med brallorna till???? unsure.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 21-01-2007, 17:59)
Släng hit lite av det där rödtjutet till min gulash tack!  :) Sen är det väl ett sätt att sitta o prata om jordgubbar, vispgrädde o allt möjligt smaskigt...jag blir så frestad! Vi tänkte slänga ihop en kladdkaka här men har ingen vispgrädde hemma, jag erbjöd mig att mjölka ur lite och vispa till grädde av det men det var bara Caroline som var villig att äta den!  :lol:

Magdis..... blink.gif Jag ska faktiskt äta här nu, ska jag spy upp maten på en gång eller?? blink.gif wacko.gif F*n va´du är osmaklig wacko.gif rolleyes.gif

Förlåt gubben, tänkte inte på att du är så kräsmagad. rolleyes.gif Åt Lilleman duger det iallafall...ganska snygga mjölkpaket också om jag får säga det själv!! laugh.gif laugh.gif
pejori
Magdis..... blink.gif  Jag ska faktiskt äta här nu, ska jag spy upp maten på en gång eller?? blink.gif  :wacko: F*n va´du är osmaklig wacko.gif  :rolleyes:

och därmed är den aptitendöda för idag laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 21-01-2007, 18:01)
Släng hit lite av det där rödtjutet till min gulash tack!  smile.gif Sen är det väl ett sätt att sitta o prata om jordgubbar, vispgrädde o allt möjligt smaskigt...jag blir så frestad! Vi tänkte slänga ihop en kladdkaka här men har ingen vispgrädde hemma, jag erbjöd mig att mjölka ur lite och vispa till grädde av det men det var bara Caroline som var villig att äta den!  laugh.gif

Förlåt gubben, tänkte inte på att du är så kräsmagad. rolleyes.gif Åt Lilleman duger det iallafall...ganska snygga mjölkpaket också om jag får säga det själv!! laugh.gif laugh.gif

Föredrar att leka med mjölkpaketen när dom är tomma rolleyes.gif wub.gif Nu serveras middan Linus, smaklig måltid, ´ni andra.... rolleyes.gif syns om ett tag wub.gif
Magdis
CITAT (pejori @ 21-01-2007, 18:02)

Magdis..... blink.gif  Jag ska faktiskt äta här nu, ska jag spy upp maten på en gång eller?? blink.gif  wacko.gif F*n va´du är osmaklig wacko.gif  rolleyes.gif

och därmed är den aptitendöda för idag laugh.gif laugh.gif

Jajamänsan, såna vet jag hur man tar effektiv död på! rolleyes.gif
AnitaO
...ganska snygga mjölkpaket också om jag får säga det själv!! laugh.gif laugh.gif

Arla kanske borde fundera på ny design? biggrin.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Reserv @ 21-01-2007, 18:03)
Släng hit lite av det där rödtjutet till min gulash tack!  :) Sen är det väl ett sätt att sitta o prata om jordgubbar, vispgrädde o allt möjligt smaskigt...jag blir så frestad! Vi tänkte slänga ihop en kladdkaka här men har ingen vispgrädde hemma, jag erbjöd mig att mjölka ur lite och vispa till grädde av det men det var bara Caroline som var villig att äta den!  :lol:

Föredrar att leka med mjölkpaketen när dom är tomma rolleyes.gif wub.gif Nu serveras middan Linus, smaklig måltid, ´ni andra.... rolleyes.gif syns om ett tag wub.gif

japp kommer nu , tar med mig datan till bords så o artig jag är ,
AnitaO
Föredrar att leka med mjölkpaketen när dom är tomma rolleyes.gif wub.gif

Har inte din mamma lärt dig att du inte ska leka med maten? ohmy.gif biggrin.gif
Alexander-VG-zon3
mmm detta ser gott ut , smakar på det nu .
åhh bra lagat detta var gott . wub.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (AnitaGg @ 21-01-2007, 18:04)
Föredrar att leka med mjölkpaketen när dom är tomma rolleyes.gif  :wub:

Har inte din mamma lärt dig att du inte ska leka med maten? ohmy.gif biggrin.gif

min mamma sa alltid billiga leksaker än att säga leka med maten , ungen leker sen äter två i ett
pejori
CITAT (Reserv @ 21-01-2007, 17:57)

kortslutningen är total nu huh.gif huh.gif unsure.gif unsure.gif wink.gif
jösses vad jag ser konstiga saker här nu blink.gif wacko.gif blink.gif wacko.gif
atmosfäriska störningar tror jag rolleyes.gif rolleyes.gif wub.gif wub.gif
Magdis
Föredrar att leka med mjölkpaketen när dom är tomma rolleyes.gif wub.gif

Jamen då är de ju inte lika roliga...mycke sladdrigare! rolleyes.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 21-01-2007, 18:26)

Jag sa inte att jag föredrog dom hopknycklade, bara tomma på mjölk rolleyes.gif wub.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Reserv @ 21-01-2007, 18:45)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 21-01-2007, 18:26)

Jag sa inte att jag föredrog dom hopknycklade, bara tomma på mjölk rolleyes.gif wub.gif

har vi ätit klart nu wub.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 21-01-2007, 18:10)
CITAT (Reserv @ 21-01-2007, 17:57)

kortslutningen är total nu huh.gif huh.gif unsure.gif unsure.gif wink.gif
jösses vad jag ser konstiga saker här nu blink.gif wacko.gif blink.gif wacko.gif
atmosfäriska störningar tror jag rolleyes.gif rolleyes.gif wub.gif wub.gif

Körde du i dom grunda dikena ändå hjärtat?? slog du huvet mycket?? eller beror dom atmosfäriska störningarna på alla stormarna?? rolleyes.gif wub.gif
Alexander-VG-zon3
vad är det för konstiga sker du ser ?? unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon