Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66
malin72
CITAT (Anne R @ 22-01-2007, 21:21)
Vi har varit på bio och missat hela tv-kvällen, men det känns som det kvittar för jag har skrattat så att käkarna värker... Gissa vad vi såg?? laugh.gif laugh.gif laugh.gif

hm har det med båtar att göra unsure.gif unsure.gif
Alexander-VG-zon3
reserv

mycket mycket trevligare och ha ditt huvud där en den rök beroende knakar nåting huvudet
Reserv
CITAT (flaxss @ 22-01-2007, 22:26)
reserv

mycket mycket trevligare och ha ditt huvud där en den rök beroende knakar nåting huvudet

Tackar, men jag tycker vi är rätt lika rolleyes.gif wub.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Reserv @ 22-01-2007, 22:28)
reserv

hmm hur menar du då , att jag är lik dig när du va 18 och jag kommer se ut som dig när jag är nåting där du är tongue.gif wub.gif
Anma
CITAT (malin72 @ 22-01-2007, 21:46)
Vi har varit på bio och missat hela tv-kvällen, men det känns som det kvittar för jag har skrattat så att käkarna värker... Gissa vad vi såg?? laugh.gif  :lol:  :lol:

Jajamensan! Göta Kanal 2 var det... laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Det var en reklam innan filmen om en kommande ungdomsfilm som jag glömt vad den hette... Men iallafall satt en ung tjej och en dito kille på bryggkanten och hon sa: Jag har inga trosor på mig... varpå han inte visst vart han skulle ta vägen och gled ner i vattnet. Jag och min man tyckte detta var hysteriskt roligt och började tokfnittra.. (kan tillägga att vi va de enda som tyckte det var komiskt...) Det satte iallafall nivån på biobesöket så mina käkmuskler värker än.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (flaxss @ 22-01-2007, 22:29)
CITAT (Reserv @ 22-01-2007, 22:28)
reserv

hmm hur menar du då , att jag är lik dig när du va 18 och jag kommer se ut som dig när jag är nåting där du är tongue.gif wub.gif

tongue.gif Näe, jag och Humpe rolleyes.gif
malin72
CITAT (Anne R @ 22-01-2007, 22:36)
CITAT (malin72 @ 22-01-2007, 21:46)
Vi har varit på bio och missat hela tv-kvällen, men det känns som det kvittar för jag har skrattat så att käkarna värker... Gissa vad vi såg?? laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif

Jajamensan! Göta Kanal 2 var det... laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Det var en reklam innan filmen om en kommande ungdomsfilm som jag glömt vad den hette... Men iallafall satt en ung tjej och en dito kille på bryggkanten och hon sa: Jag har inga trosor på mig... varpå han inte visst vart han skulle ta vägen och gled ner i vattnet. Jag och min man tyckte detta var hysteriskt roligt och började tokfnittra.. (kan tillägga att vi va de enda som tyckte det var komiskt...) Det satte iallafall nivån på biobesöket så mina käkmuskler värker än.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

tänka sig att jag skulle säga det...eller det gjorde jag ju genom att säga båtar laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Alexander-VG-zon3
haha på det viset , därför jag inte förstod haha laugh.gif biggrin.gif

men ändå finare med ditt huvud än humpy
Floppy
CITAT (askar @ 22-01-2007, 21:19)
Är det ingen mer än jag som sett Idoler - mot alla odds
Tid: 20:00-21:00

Svensk dokumentär från 2007. Glada Hudik är en teatergrupp där funktionshindrade och icke funktionshindrade människor arbetar tillsammans. Allt startade 1996 som ett ideellt projekt och har nu vuxit till en professionell teater.

Verkligen sevärd var den. wub.gif

Jag missade den ... men eftersom jag bor i Glada Hudik så har jag levt med dem hela tiden...bodde granne tidigare med Per...en utav eldsjälarna...och Tor-Alf (han som spelar Elvis) träffar man på ganska ofta och då blir det att man pratar lite strunt med honom...även de andra kan man träffa på lite då och då....
Hudik har ju förändrats ganska mycket tack vare dessa killar och tjejer...vi har blivit mycket mera 'öppnare' för det som är 'olikt' oss själva....helt underbara killar och tjejer allihopa...ni som har chansen...gå och se dem på Cirkus i Sthlm
Floppy
CITAT (Evgeni @ 22-01-2007, 20:55)
Floppy! Jag lovar att jag skulle ha hjälpt dig om jag kunnat, men alla vet vid det här laget hur det är ställt med mig och just den kunskapen du frågar efter. Därför lade jag in detta här, så du inte skulle tro att du fått hjälp wub.gif Hoppas du får nåt vettigt svar från nån kunnnig själ. smile.gif

Tackar för omtanken... wub.gif
jodå...jag har fått mycket hjälp...och det är nog påväg en lösning...hoppas jag...*håller tummarna*
pejori
CITAT (malin72 @ 22-01-2007, 20:10)
CITAT (Hamilton @ 22-01-2007, 20:08)
CITAT (pejori @ 22-01-2007, 19:41)
här blir det cityakuten smile.gif

wub.gif wub.gif wub.gif Här med.................
Har t.o.m. köpt serien på DVD, visserligen endast säsong 6 ännu men jag hoppas på att även de andra säsongerna skall komma ut med svensk text snart

åhhhhhhhh trodde jag var ensamjag spelar in dom...ska köpa på dvd..sen tittar jag om och om igen
pinsamt men jag tittat tom på repriserna ibland har inte missat ett ända

dom på dagen...dom kollar jag också på wink.gif wink.gif wink.gif wub.gif
malin72
CITAT (pejori @ 22-01-2007, 23:09)

Har t.o.m. köpt serien på DVD, visserligen endast säsong 6 ännu men jag hoppas på att även de andra säsongerna skall komma ut med svensk text snart

åhhhhhhhh trodde jag var ensamjag spelar in dom...ska köpa på dvd..sen tittar jag om och om igen

så bra då inte ensam alltså rolleyes.gif då ska jag säga att jag minsan vet att det finns andra som också är cityakuten fantast som tittar på repriser sleep.gif laugh.gif
askar
Jag har inte sett Cityakuten på ett par år... började se igen nu i vinter
men det har hänt så mycket under min frånvarotid och så kom det
sååå många blodiga avsnitt ... så jag skippade tittandet. smile.gif
Alexander-VG-zon3
åhh vad trevligt med det är att en del skaffar bilder på sig , och har i sin avtar . man ser ju en del snyggingar rolleyes.gif wub.gif .
hoppas det är fler som skaffar ansikts bilder på sig själva i sina avtar

tack till den som gjorde den andre tråden
askar
Idag har jag inte svamlat... fastän jag igen vaknade alldeles för tidigt
så har jag trampat 7 kilometer (21,20 min) på min motionscykel. biggrin.gif

Hade raksträcka på slät mark men bara ettans motstånd.
Reserv
CITAT (askar @ 23-01-2007, 09:04)

Det är väl ungefär den typ av motion jag skulle kunna tänka mig rolleyes.gif Fast det är nog den friska luften som fattas för att kunna sova bra på natten......kanske unsure.gif
askar
CITAT (Reserv @ 23-01-2007, 09:09)
CITAT (askar @ 23-01-2007, 09:04)

Det är väl ungefär den typ av motion jag skulle kunna tänka mig rolleyes.gif Fast det är nog den friska luften som fattas för att kunna sova bra på natten......kanske unsure.gif

Kanske skulle det hjälpa... jag får ju ingen frisk luft (nästan)
på minst 7 månader men jag sover gott.
Fast då har jag ju inga sömnproblem sen tidigare heller.

Tycker synd om alla som inte kan sova hela nätter. wub.gif
Lady Hamilton
CITAT (malin72 @ 22-01-2007, 23:16)
CITAT (pejori @ 22-01-2007, 23:09)

så bra då inte ensam alltså rolleyes.gif då ska jag säga att jag minsan vet att det finns andra som också är cityakuten fantast som tittar på repriser sleep.gif laugh.gif

Jag kollade faktiskt både 16.30 + nattreprisen laugh.gif när "city" gick med repris (men så jobbar jag ju natt) Men i allafall avsnittet i går 16.30 är ett av mina favorit avsnitt............som jag kan se hur många gånger som hellst. ohmy.gif Förresten......kanske vi skulle starta en Cityakut-tråd..............
pejori
man kan nog inte se dom för ofta heller...känns som nya varje gång smile.gif smile.gif
malin72
CITAT (Hamilton @ 23-01-2007, 09:44)
Förresten......kanske vi skulle starta en Cityakut-tråd..............

men det var ju en bra ide smile.gif smile.gif
askar
Idag var jag inte alls sugen på choklad...
men mummms vad gott med kex och brieost till kaffet nyss.
pejori
CITAT (askar @ 23-01-2007, 10:27)

här blev det polarknäcke till kaffet...smaskigt det med wub.gif
askar
CITAT (pejori @ 23-01-2007, 10:28)

här blev det polarknäcke till kaffet...smaskigt det med wub.gif

Polarknäcke visste jag inte vad det var, men hittade på nätet...
det är ju jättegott.
Jag har aldrig tänkt på vad det heter... kallar det för tunnbröd. smile.gif
faith

Nu gjorde du mig sugen, jag som strax ska ge mig iväg till affären och handla. Nu blir det kanske en sväng förbi ostdisken bara för det. wink.gif wub.gif
malin72
äsch idag har jag lite magvärk så jag sitter här uppe och skakar av att dom bilar golvet nere rolleyes.gif sad.gif
Kathy
CITAT (malin72 @ 23-01-2007, 11:46)
äsch idag har jag lite magvärk så jag sitter här uppe och skakar av att dom bilar golvet nere rolleyes.gif sad.gif

Usch då....
...magvärk kan ställa till det med humöret. sad.gif
Hoppas det släpper. wub.gif
Kathy
Usch...nu ska jag ut igen till kylan och den nedisade bilen.
Ska hem och hämta Hugo.
Gissar att det är surt därhemma....blev ju tvungen att "tvångsbanta" dem bägge sen igår kväll......... biggrin.gif
Alexander-VG-zon3
i morgon ska jag till ungdomsmottagningen i broby kl 1 , unsure.gif
får se vad dom säger , önska mig lycka till och allt blir bra wub.gif

så vad har ni nu svamlat om ??
malin72
ja då kroniskt problem med tarmarna bara smile.gif vissa dagar är lite värre.. rolleyes.gif
malin72
CITAT (Scrollan @ 23-01-2007, 11:59)
Ska hem och hämta Hugo.
Gissar att det är surt därhemma....blev ju tvungen att "tvångsbanta" dem bägge sen igår kväll......... biggrin.gif

ja just det ja han blev väl stympad idag...stackarn oj vad vinglig han kommer att vara lillen wub.gif wub.gif
Kathy
CITAT (malin72 @ 23-01-2007, 11:59)
ja då kroniskt problem med tarmarna bara smile.gif vissa dagar är lite värre.. rolleyes.gif

"Bara"??? Det är verkligen inte "bara".... sad.gif sad.gif
Kathy
CITAT (malin72 @ 23-01-2007, 12:01)
CITAT (Scrollan @ 23-01-2007, 11:59)
Ska hem och hämta Hugo.

ja just det ja han blev väl stympad idag...stackarn oj vad vinglig han kommer att vara lillen wub.gif wub.gif

Stympad? Usch, det låter hemskt... unsure.gif
Jodå...vi ska iväg med honom till veterinären strax....har tid kl 13:30. Får hämta honom igen efter 3 timmar.
Är en aning orolig dock.....

Jo, Hugo lär vara rejält groggy efteråt....minns hur det var med lille Elliot efter det att han blev opererad. Elliot kom aldrig tillbaka till sitt "rätta jag" och det var då hela den cirkusen kring honom började. sad.gif
Usch......
Hugo har en helt annan utgångspunkt, han är ju fullt frisk, så det ska väl inte hända något.....
Leia
Men scrollan. Ska du inte låta dem gå i avel när de är så tjusiga? unsure.gif smile.gif wub.gif
Leia
Nej nu väntar gymet. Efter en stund där kanske man tom skulle våga sig på en hel kroppsbild i den andra tråden! laugh.gif rolleyes.gif
malin72
CITAT (Leia @ 23-01-2007, 12:35)
Nej nu väntar gymet. Efter en stund där kanske man tom skulle våga sig på en hel kroppsbild i den andra tråden! laugh.gif rolleyes.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
malin72
men nu har jag suttit och inte kommit in på odla sad.gif sad.gif får se om det rasar igen då unsure.gif
anna_rispan
CITAT (malin72 @ 23-01-2007, 15:11)
men nu har jag suttit och inte kommit in på odla sad.gif sad.gif får se om det rasar igen då unsure.gif

samma här. sad.gif

men om drygt en timme ska jag till gymmet så...det kan hålla tills då iallafall... rolleyes.gif egoisten Anna har talat... rolleyes.gif tongue.gif
pimpim
CITAT (malin72 @ 23-01-2007, 15:11)
men nu har jag suttit och inte kommit in på odla sad.gif  :( får se om det rasar igen då unsure.gif

Samma här sad.gif
malin72
hm undrar vad dom gör nu då unsure.gif unsure.gif
anna_rispan
ja nyfiken blir jag med... smile.gif
askar
Jag kom in direkt nu... nyvaken. biggrin.gif
pejori
nått är det...det har bråkat länge nu sad.gif
anna_rispan
CITAT (pejori @ 23-01-2007, 15:34)
nått är det...det har bråkat länge nu sad.gif

aj då. hur länge har du märkt det?

vore trist om det blev nåt långvarigt. så det hoppas jag att det inte är.
pejori
sen i förmiddags...vid elva nångång sad.gif
anna_rispan
aj då! jag kom ju hit strax efter 13.00 tiden o då var det inga problem. förutom när jag kom tillbaka till datorn strax efter 15.00. skumt!!
askar
Jag loggade nog ut vid elvatiden och in strax efter tre.
pejori
dfet är fortfarande segt till och från wub.gif
Alba
Speciellt segt tycker jag det är när man skriver ett inlägg.
Det dröjer minst fyra evigheter innan texten går in.
AnitaO
Jäklar anåda vad hundarna älskar snön biggrin.gif
Gick en lång tur i skogen med en granne nyss och 4 fullständigt tokiga hundar har plogat sig fram i skogen.
Jagat varandra och busat i snön i 1 timme, så nu är dom supertrötta hela gänget biggrin.gif
pejori
ska ta skogen nu...medans det är uppehåll smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon