Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66
Kathy
Nostalgi!! TV-tips: TV3 kl 00:45-2:50 "Bird on a wire" med Mel Gibson och Goldie Hawn. Actionkomedi från 1990.

Jag hars ett den på bio då det begav sig. Minns att jag tyckte den var bra. wub.gif
Leia
Ja, jag saknar bilder på Fanny! Det var länge sedan! smile.gif wub.gif
malin72
CITAT (Reserv @ 26-01-2007, 23:51)
Nja, får se hur jag gör med albumet, just nu är det tomt, jag har tömt det på alla bilder och måste starta från början igen rolleyes.gif biggrin.gif biggrin.gif

men då har du ju nåt att göra nu när du är sjuk smile.gif rolleyes.gif
Reserv
CITAT (Birgitta P @ 26-01-2007, 23:50)
CITAT (Reserv @ 26-01-2007, 23:46)
CITAT (Birgitta P @ 26-01-2007, 23:43)
Jag la in en länk på odlingsråd för dendrobium i din tråd. Tror också att det är en sådan.  smile.gif

Näe.... blink.gif dom där Dendrobiumarna har juh stängel med blommor sad.gif skulle det juh inte va´..... huh.gif fasen, vart nog foto i morron i alla fall
unsure.gif

Dendrobium nobile är det i så fall som du har! Kolla under "grupper" i länken. sleep.gif

Du är juh en pärla Biggan rolleyes.gif wub.gif hoppas på vita blommor då rolleyes.gif
Reserv
CITAT (Leia @ 26-01-2007, 23:52)
Ja, jag saknar bilder på Fanny! Det var länge sedan! smile.gif wub.gif

Ska ta med kameran när vi går på promenad, hon älskar snön wub.gif
Biggan_
CITAT (Reserv @ 26-01-2007, 23:53)
Jag la in en länk på odlingsråd för dendrobium i din tråd. Tror också att det är en sådan.  smile.gif

Näe.... blink.gif dom där Dendrobiumarna har juh stängel med blommor sad.gif skulle det juh inte va´..... huh.gif fasen, vart nog foto i morron i alla fall
unsure.gif

Dendrobium nobile är det i så fall som du har! Kolla under "grupper" i länken. sleep.gif

Du är juh en pärla Biggan rolleyes.gif wub.gif hoppas på vita blommor då rolleyes.gif

Det var så lite så wub.gif
Vita är vackra! wub.gif
Reserv
CITAT (Birgitta P @ 26-01-2007, 23:55)
CITAT (Reserv @ 26-01-2007, 23:53)

unsure.gif

Det var så lite så wub.gif
Vita är vackra! wub.gif

Älskar vita blommor biggrin.gif Hibiskusar, Orchidéer av olika slag, Amaryllisar, Novemberkaktusar..... unsure.gif för inte finns det Januarikaktus?? blink.gif Den blommar nu i alla fall, fast det gör den rosa också huh.gif Synd att Cliviorna ska utmärka sig så, dom kunde väl blommat i vitt dom med rolleyes.gif Och om den dan kommer så min Hoya blommar så är den juh också vit wub.gif Ahhh, jag har en underbar vit samling kom jag på biggrin.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 26-01-2007, 23:58)
Älskar vita blommor biggrin.gif Hibiskusar, Orchidéer av olika slag, Amaryllisar, Novemberkaktusar..... unsure.gif för inte finns det Januarikaktus?? blink.gif Den blommar nu i alla fall, fast det gör den rosa också huh.gif Synd att Cliviorna ska utmärka sig så, dom kunde väl blommat i vitt dom med rolleyes.gif Och om den dan kommer så min Hoya blommar så är den juh också vit wub.gif Ahhh, jag har en underbar vit samling kom jag på biggrin.gif

Önskar att jag var lika duktig som du på inomhusväxter. smile.gif Jag har bara skräp i fönstren men jag hade tänkt försöka ändra på det snart. Inge kul å ha nya fina panelgardiner o fönsterlampor o så ett par skruttiga vissna krukväxter oppi alltihopa! sad.gif
AnitaO
Idag är det förintelsens minnesdag sad.gif
Leia
CITAT (AnitaGg @ 27-01-2007, 08:34)
Idag är det förintelsens minnesdag sad.gif

Det visste jag inte. sad.gif
Reserv
CITAT (Leia @ 27-01-2007, 08:39)
Idag är det förintelsens minnesdag  :(

Inte jag heller huh.gif
AnitaO
CITAT (Reserv @ 27-01-2007, 10:39)
Idag är det förintelsens minnesdag  sad.gif

Inte jag heller huh.gif

Egentligen visste inte jag det heller .... men det stod i min almanacka rolleyes.gif
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 27-01-2007, 10:44)
CITAT (Reserv @ 27-01-2007, 10:39)
Idag är det förintelsens minnesdag  sad.gif

Inte jag heller huh.gif

Egentligen visste inte jag det heller .... men det stod i min almanacka rolleyes.gif

Hmm... unsure.gif kanske det gör i min med om jag bara tittar huh.gif Trodde du läst det i tidningen, för nån sån hade inte kommit i lådan idag
AnitaO
Dom hade ett inslag på nyhetsmorgon om den stackars mördade pojken i Jönköping sad.gif
Man blir påmind om hur det kändes.
Min sons klasskamrat blev mördad av sin far för några år sedan sad.gif sad.gif
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 27-01-2007, 10:46)
Dom hade ett inslag på nyhetsmorgon om den stackars mördade pojken i Jönköping sad.gif

Du börjar morronen muntert Anita blink.gif Samhället är inte säkert i dagens läge med alla indragningar överallt sad.gif
malin72

sad.gif mad.gif f-n vad sjukt..usch...
AnitaO
CITAT (Reserv @ 27-01-2007, 10:50)
Du börjar morronen muntert Anita blink.gif

Jo, du har rätt. Det speglar nog den sinnesstämning jag är i just nu.
Men det blir nog bättre smile.gif wub.gif
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 27-01-2007, 10:52)

Vill du ha en kram vännen?? wub.gif
AnitaO
CITAT (Reserv @ 27-01-2007, 10:52)

Ja tack rolleyes.gif wub.gif
Eva i Skåne
CITAT (Reserv @ 27-01-2007, 10:45)
Hmm... unsure.gif kanske det gör i min med om jag bara tittar huh.gif Trodde du läst det i tidningen, för nån sån hade inte kommit i lådan idag

Har du ingen morgontidning eller den har inte kommit p g a väderproblem?

Jag kan tänka mig att det kan vara mer problematiskt att vara tidningsbärare i norr och dessutom på småorter långt ute på vischan blink.gif
AnitaO
CITAT (Reserv @ 27-01-2007, 10:52)

Här får du en av mig .... och till alla andra som behöver en idag smile.gif wub.gif

Eva i Skåne
Den kramen, Anita, är så stor och glad så jag tror den räcker för mig med. Jag känner mig riktigt glad bara av att se den wub.gif
Kathy

Reserv
Vilka goa kramar wub.gif
Fialotta
Plockar till mig av era goa kramar och skickar tillbaks till er wub.gif
malin72
ok här kommer en från mig till er tycker att dom e så söta
AnitaO
Det blev en riktig klapp- & kramhöra här idag smile.gif wub.gif
askar
Tackar och tar emot alla kramar ... är ju sjuk (förkyld) igen
och maken är vrålsjuk , hans förkylning bröt ut inatt så jag vågar inte ta emot
några kramar av han.sad.gif
Ger också en stor till alla som vill ta emot.
herkules
jag tar emot - kramar från snälla människor kan man aldrig få för många av! wub.gif
Eva i Skåne
Denna kramen ser kanske inte så stor ut, men den är hjärtlig wub.gif

AnitaO
CITAT (Eva i Skåne @ 27-01-2007, 11:32)

Åååå ..... vilken mysig bild smile.gif wub.gif
Reserv
Är det nån som har tips på hur man kan bli fri hostan??? sad.gif svimmar nästan varje gång jag hostar nu blink.gif
malin72
herkules din nya bild är mycket trevligare och finare tycker jag smile.gif smile.gif
AnitaO
CITAT (malin72 @ 27-01-2007, 11:37)
herkules din nya bild är mycket trevligare och finare tycker jag smile.gif smile.gif

Ja men titta där ... nu ser man hennes riktiga jag smile.gif
askar
fel
askar
CITAT (Reserv @ 27-01-2007, 11:36)
Är det nån som har tips på hur man kan bli fri hostan??? sad.gif svimmar nästan varje gång jag hostar nu blink.gif

Nej inga tips sad.gif Här är vi två som hostar ikapp tongue.gif
AnitaO
CITAT (askar @ 27-01-2007, 11:39)
CITAT (Reserv @ 27-01-2007, 11:36)
Är det nån som har tips på hur man kan bli fri hostan??? sad.gif  svimmar nästan varje gång jag hostar nu blink.gif

Nej inga tips sad.gif Här är vi två som hostar ikapp tongue.gif

Ja, det är väl det där med whiskey då .... men det vet ni säkert redan rolleyes.gif
Reserv

Jag tar både kramen och pussen om jag får rolleyes.gif wub.gif
malin72
jaha nu tog äldsta sonen tempen 39,1 sad.gif och vi som skulle till hans faster som blir 45 idag...nä nä nerbäddad gäller nu sad.gif
Eva i Skåne
CITAT (Reserv @ 27-01-2007, 11:40)
Denna kramen ser kanske inte så stor ut, men den är hjärtlig  :wub:

Jag tar både kramen och pussen om jag får rolleyes.gif wub.gif

Okej laugh.gif Låt gå för det wub.gif
Reserv
CITAT (malin72 @ 27-01-2007, 11:42)
jaha nu tog äldsta sonen tempen 39,1 sad.gif och vi som skulle till hans faster som blir 45 idag...nä nä nerbäddad gäller nu sad.gif

Näe, med sån feber så är det inte bra att ta febernedsättande heller för att hunna åka bort...stackarn sad.gif
malin72
nej nje usch nu är det lugnet som gäller sad.gif sad.gif
Eva i Skåne
Usch, jag tror jag snart sällar mig till sjuka gänget sad.gif unsure.gif
Vaknade med grötig hals och sen har det varit nysningar och nu fryser jag trots att jag är varmt klädd.

Svärdottern älskar tå-strumpor. Jag har aldrig provat, men har haft ett par liggande och provat nu. Tror ni det är varmare än vanliga?
Jag tänker på jämförelsen med tumvantar och fingervantar. Där är ju tumvantarna varmare tycker jag.
För er som aldrig provat kan jag säga att det kändes konstigt först när jag tagit på dem, men inte nu längre. Dock vet jag inte hur det blir i ett par skor.

AnitaO
CITAT (Eva i Skåne @ 27-01-2007, 11:49)
Vaknade med grötig hals och sen har det varit nysningar och nu fryser jag trots att jag är varmt klädd.

Svärdottern älskar tå-strumpor. Jag har aldrig provat, men har haft ett par liggande och provat nu. Tror ni det är varmare än vanliga?
Jag tänker på jämförelsen med tumvantar och fingervantar. Där är ju tumvantarna varmare tycker jag.
För er som aldrig provat kan jag säga att det kändes konstigt först när jag tagit på dem, men inte nu längre. Dock vet jag inte hur det blir i ett par skor.

Jättefina var dom i alla fall smile.gif
Fialotta
CITAT (Eva i Skåne @ 27-01-2007, 11:49)

Så fina dom var...hade jag inte sett såna förut smile.gif
Reserv
tongue.gif Anna har såna, min lilljänta alltså tongue.gif Du vart så söt så om fossingarna Eva wub.gif Men jag har fått för mig att lillan blir mer kall om tårna i sina unsure.gif
Eva i Skåne
CITAT (Reserv @ 27-01-2007, 11:58)
tongue.gif Anna har såna, min lilljänta alltså tongue.gif Du vart så söt så om fossingarna Eva wub.gif Men jag har fått för mig att lillan blir mer kall om tårna i sina unsure.gif

Det är så jag också tänker, att det kanske blir kallare.... unsure.gif

Nåja, idag tänker jag hålla mig inne och mot att nästan alltid gå utan strumpor så är det iaf varmare så här biggrin.gif
Leia
Nu ska vi ut och grilla på "ön" med alla grannar! smile.gif wub.gif
"Ön" är en åker ö, där vi brukar träffas och grilla korv sådanhär vackra vinterdagar. smile.gif wub.gif
Magdis

Usch jag känner igen den känslan...den unga tjejen som blev styckmördad i Lycksele för 6 år sen var min arbetskamrats dotter. sad.gif sad.gif
malin72
CITAT (Leia @ 27-01-2007, 12:17)
Nu ska vi ut och grilla på "ön" med alla grannar! smile.gif wub.gif
"Ön" är en åker ö, där vi brukar träffas och grilla korv sådanhär vackra vinterdagar. smile.gif wub.gif

åh vad härligt wub.gif wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon