Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66
Magdis
Jag har slut på svammel idag tror jag. unsure.gif
anna_rispan
det gör inget. rolleyes.gif
jag är inte så svammelsugen heller.... unsure.gif
yenny
Jag funderar på att ge mej ut i vintern... det är jättevackert med solen som skiner samtidigt som det snöar.
Magdis
Det är vackert här också...solen skiner och snön riktigt gnistrar. Men 22,5 minus....njaaee! Skulle inte tro att Lilleman blir så förtjust. rolleyes.gif
anna_rispan
Här är det grått på himlen, men bra mycket ljusare. Är nog tack vare snön. smile.gif
Vet inte vad jag ska göra i dag riktigt. Kanske träna en stund. Är ledig för ovanlighetens skull. I morgon drar nya terminen igång!
Kathy
CITAT (yenny @ 22-01-2007, 11:57)
Jag funderar på att ge mej ut i vintern... det är jättevackert med solen som skiner samtidigt som det snöar.

Snöar det hos dig?
pejori
klart man ska orka svammla smile.gif
har precis kommit in efter en underbar (läs vidrig) promenad med hundarna i våran snöiga (läs glashala) skog huh.gif
solen sken och luften var såå klar och skön (läs svinkall) så nu efter ett par timmar ute, har jag äntligen parkerat mej med en kopp rykande nykokt kaffe och en skål med glass här. (som om inte kylan ute räkte) wub.gif wub.gif
malin72
CITAT (pejori @ 22-01-2007, 13:53)
har jag äntligen parkerat mej med en kopp rykande nykokt kaffe och en skål med glass här. (som om inte kylan ute räkte) wub.gif wub.gif

ohmy.gif ohmy.gif blink.gif blink.gif huh.gif aj mina tänder det ilar bara jag tänker på det laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
har precis kommit in efter en underbar (läs vidrig) promenad med hundarna i våran snöiga (läs glashala) skog huh.gif
solen sken och luften var såå klar och skön (läs svinkall) så nu efter ett par timmar ute, har jag äntligen parkerat mej med en kopp rykande nykokt kaffe och en skål med glass här. (som om inte kylan ute räkte) wub.gif wub.gif

Kors i taket hjärtat rolleyes.gif du slog inte ihjäl dig!!! wub.gif
anna_rispan
Åååå wub.gif precis nyss så satt en lite talgoxe på fönsterbrädet här i "kontoret/biblioteket". så söt den var!!!
pejori
CITAT (Reserv @ 22-01-2007, 13:55)
solen sken och luften var såå klar och skön (läs svinkall) så nu efter ett par timmar ute, har jag äntligen parkerat mej med en kopp rykande nykokt kaffe och en skål med glass här. (som om inte kylan ute räkte) wub.gif  :wub:

Kors i taket hjärtat rolleyes.gif du slog inte ihjäl dig!!! wub.gif

nä..inte riktigt men det var bra nära ett par gånger... laugh.gif laugh.gif
tur att man har mobilen om det kniper laugh.gif blink.gif
Lady Hamilton
Pejori..........sitter här och kommer "osökt" fram till dina tidigare "eskapader" laugh.gif Tänk vad mycket du har berättat för oss.........valpar o hundmats skålar som flög i väggar, tår som var mer eller mindre mosade och viss "filade" du dina fötter en tag med en typ av rondell slip? Har du inga nya att berätta wub.gif ?
Reserv
CITAT (Hamilton @ 22-01-2007, 14:04)
Pejori..........sitter här och kommer "osökt" fram till dina tidigare "eskapader" laugh.gif Tänk vad mycket du har berättat för oss.........valpar o hundmats skålar som flög i väggar, tår som var mer eller mindre mosade och viss "filade" du dina fötter en tag med en typ av rondell slip? Har du inga nya att berätta wub.gif ?

Hon kan juh berätta va´som händer om man slår på bakgrundsbilden på skärmen rolleyes.gif tongue.gif tongue.gif Man ska inte slå på datorn rolleyes.gif
pejori
Pejori..........sitter här och kommer "osökt" fram till dina tidigare "eskapader"  :lol:  Tänk vad mycket du har berättat för oss.........valpar o hundmats skålar som flög i väggar, tår som var mer eller mindre mosade och viss "filade" du dina fötter en tag med en typ av rondell slip? Har du inga nya att berätta  :wub: ?

visst filade jag dom med rondellslip...vågar inte berätta om mina vidare eskapader, men tro mej...dom är många smile.gif smile.gif
har lyckats med att slå halvt ihjäm mej med hjärnskakning som följd då jag låg raklång på gatan och gnolade.."jag går och fiskar"... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
då ringde dom efter ambulans rolleyes.gif rolleyes.gif

igår var jag på utflyckt i dikena här med bilen, så det händer saker hela tiden laugh.gif laugh.gif
Lady Hamilton
ohmy.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 22-01-2007, 14:10)
Pejori..........sitter här och kommer "osökt" fram till dina tidigare "eskapader"  :lol:  Tänk vad mycket du har berättat för oss.........valpar o hundmats skålar som flög i väggar, tår som var mer eller mindre mosade och viss "filade" du dina fötter en tag med en typ av rondell slip? Har du inga nya att berätta  :wub: ?

Hon kan juh berätta va´som händer om man slår på bakgrundsbilden på skärmen rolleyes.gif tongue.gif tongue.gif Man ska inte slå på datorn rolleyes.gif

jag slog inte skärmen alls!!!!
den exploderade av sig själv så det så laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 22-01-2007, 14:19)
Pejori..........sitter här och kommer "osökt" fram till dina tidigare "eskapader"  laugh.gif  Tänk vad mycket du har berättat för oss.........valpar o hundmats skålar som flög i väggar, tår som var mer eller mindre mosade och viss "filade" du dina fötter en tag med en typ av rondell slip? Har du inga nya att berätta  wub.gif ?

Okay då....med bara liiite hjälp...måste ha vart en riktigt ful fan du hade som bakgrundsbild rolleyes.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 22-01-2007, 14:46)
CITAT (pejori @ 22-01-2007, 14:19)
Pejori..........sitter här och kommer "osökt" fram till dina tidigare "eskapader"  laugh.gif  Tänk vad mycket du har berättat för oss.........valpar o hundmats skålar som flög i väggar, tår som var mer eller mindre mosade och viss "filade" du dina fötter en tag med en typ av rondell slip? Har du inga nya att berätta  wub.gif ?

Okay då....med bara liiite hjälp...måste ha vart en riktigt ful fan du hade som bakgrundsbild rolleyes.gif

den nya skärmen håller för bilden, så det var nog inte den som var felet laugh.gif laugh.gif laugh.gif
anna_rispan
Reserv: har du bra scooterföre nu då?
Reserv
CITAT (anna_rispan @ 22-01-2007, 15:11)

Japp, men det är juh så in i hel**tes kallt blink.gif Skulle du med på en tur eller?? rolleyes.gif wub.gif
anna_rispan
CITAT (Reserv @ 22-01-2007, 15:12)
CITAT (anna_rispan @ 22-01-2007, 15:11)

Japp, men det är juh så in i hel**tes kallt blink.gif Skulle du med på en tur eller?? rolleyes.gif wub.gif

ja, jag funderar...... wink.gif
Alexander-VG-zon3
oj vad många har skaffat huvuden unsure.gif

nämen vad är detta unsure.gif unsure.gif

reserv har ju med ett ansikte
AnitaO
CITAT (flaxss @ 22-01-2007, 16:10)

Du får läsa tråden "ang ansikte på namn"
Alexander-VG-zon3
CITAT (AnitaGg @ 22-01-2007, 16:12)
oj vad många har skaffat huvuden  :unsure:

nämen vad är detta  :unsure:  :unsure:

nja har ont i huet nu orkar inte det att läsa igenom den ,
vad reserv ser ung ut , tänkte mig inte alls att han så ut så
anna_rispan
Inge kul med huvudvärk ju sad.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (anna_rispan @ 22-01-2007, 16:15)
Inge kul med huvudvärk ju sad.gif

ska äta spenat och fulkorns pasta med 3olika i , så middagen kanske hjälper mot huvudvärken
Reserv
CITAT (flaxss @ 22-01-2007, 16:14)
oj vad många har skaffat huvuden  unsure.gif

nämen vad är detta  unsure.gif  unsure.gif

Näe, du hade juh en gammal överviktig russingubbe i huvet laugh.gif laugh.gif laugh.gif
malin72

ja det är jag som är orsaken laugh.gif laugh.gif laugh.gif fick för mig att vi skulle gissa hur vi "såg"varandra då poppade några fram wub.gif tongue.gif tongue.gif
anna_rispan
Flaxxs: det gör det säkert. ibland är det så enkelt som matbrist! smile.gif
Magdis
Titta, Linus har ny titel idag! smile.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 22-01-2007, 16:27)

japp mycket coolare titel nu wub.gif plus min fina sommarbild
pejori
vad betyder det? linus smile.gif
anna_rispan
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 22-01-2007, 16:27)

ja jag såg det. han har blivit så medelhavisk på sista tiden! smile.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Reserv @ 22-01-2007, 16:18)
CITAT (flaxss @ 22-01-2007, 16:14)
oj vad många har skaffat huvuden  :unsure:

nämen vad är detta  :unsure:  :unsure:

Näe, du hade juh en gammal överviktig russingubbe i huvet laugh.gif laugh.gif laugh.gif

haha inte överviktigt laugh.gif biggrin.gif smal
och russin hue
Alexander-VG-zon3
CITAT (pejori @ 22-01-2007, 16:29)
vad betyder det? linus smile.gif

haha gissa 38gånger rolleyes.gif wub.gif
askar
Vad betyder din nya titel Linus?
Magdis
Är det inte typ "Medelhavs trädgårdsmästare"? smile.gif
anna_rispan
jag gissar på nåt med medlehavets trädgård
askar
Hittade något i lexikon.. Lagom....
men så glömde jag bort vilket ord jag sökt på laugh.gif laugh.gif
kanske sovdags snart. sleep.gif
pejori
här är det dags för näring istället smile.gif smile.gif
så livsandarna vaknar igen wub.gif
askar
Näring har jag fått i mig ett antal ggr, och sovit har jag också.
tongue.gif
kanske är det chokladbrist rolleyes.gif
evelina
Jardinero mediterráneo= TRÄDGÅRD/TRÄDGÅRDSMÄSTARE MEDELHAVET.
Alexander-VG-zon3
CITAT (evelina @ 22-01-2007, 16:47)
Jardinero mediterráneo= TRÄDGÅRD/TRÄDGÅRDSMÄSTARE MEDELHAVET.

det är rätt ,
pejori
CITAT (askar @ 22-01-2007, 16:41)
tongue.gif

det köper jag...så är det nog laugh.gif laugh.gif
åt glass med chokladkross, så jag har fått min dagliga dos av choklad smile.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (pejori @ 22-01-2007, 16:57)
CITAT (askar @ 22-01-2007, 16:41)
tongue.gif

det köper jag...så är det nog laugh.gif laugh.gif
åt glass med chokladkross, så jag har fått min dagliga dos av choklad smile.gif

jag fick min dos nu åt två negerbollar eller chokladbollar
anna_rispan
Stötte på den här på en blogg Netdisaster.

Om man vill slösa bort tiden på nätet...
askar
Hittade hel chokladkaka i skåpet biggrin.gif Nu finns det inte så värst stor bit kvar.laugh.gif

Alexander-VG-zon3
CITAT (askar @ 22-01-2007, 17:10)
Hittade hel chokladkaka i skåpet biggrin.gif Nu finns det inte så värst stor bit kvar.laugh.gif

haha vad hemsk du är jag vill med ha laugh.gif biggrin.gif wub.gif
AnitaO
CITAT (askar @ 22-01-2007, 17:10)
Hittade hel chokladkaka i skåpet biggrin.gif   Nu finns det inte så värst stor bit kvar.laugh.gif

Åååå ... en till som gillar mörk choklad.
Min man HATAR det, så därför köper jag alltid det så jag får ha den ifred laugh.gif

Har ni testat denna?

Mmmmmmmm tongue.gif tongue.gif
anna_rispan
Askar: är det den som har små bitar av cacaobönor i? den är god!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon