Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66
Eva i Skåne
Min man lägger inte särskilt mycket pengar på att köpa kläder även om han handlar en del ibland. Här är det mest problemet att han aldrig vill gallra ut det gamla.
Det var ett kul citat någon gjort innan i tråden "ha om han ska måla nån gång" laugh.gif Det har inte min gubbe kommit på att skylla på smile.gif

Men sen är det visst också typiskt manligt att glömma byta om när dom verkligen ska göra nåt, inte komma ihåg förrän det är för sent. Jag skulle ju bara... lite grann...
Där är min pappa ett strå vassare än mannen måste jag säga wub.gif
Gillan
Och jag börjar få resfeber, ja inte i meningen nervös, utan den där kul, lite pirriga känslan. Äventyrslusta är nog ett bra ord.

Så inte har jag tid att sitta här inte. Men morgonstunden på Odla har ju blivit en form av ritual. Kaffekoppen i handen och glasögonen på. Och så har jag en förmåga att " ha heeela dan på mig ". Plötsligt är dan slut och jag har inte gjort en bråkdel av vad jag skulle laugh.gif laugh.gif
malin72
CITAT (Evgeni @ 30-01-2007, 09:08)
Och så har jag en förmåga att " ha heeela dan på mig ". Plötsligt är dan slut och jag har inte gjort en bråkdel av vad jag skulle laugh.gif laugh.gif

men jag förstår inte vad du menar sleep.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
händer aldrig mig rolleyes.gif
AnitaO
Och jag börjar få resfeber, ja inte i meningen nervös, utan den där kul, lite pirriga känslan. Äventyrslusta är nog ett bra ord.

Så inte har jag tid att sitta här inte. Men morgonstunden på Odla har ju blivit en form av ritual. Kaffekoppen i handen och glasögonen på. Och så har jag en förmåga att " ha heeela dan på mig ". Plötsligt är dan slut och jag har inte gjort en bråkdel av vad jag skulle laugh.gif laugh.gif

Ska du resa bort? Det har jag missat.
Vart går färden?
Gillan
CITAT (malin72 @ 30-01-2007, 09:10)
Och så har jag en förmåga att " ha heeela dan på mig ". Plötsligt är dan slut och jag har inte gjort en bråkdel av vad jag skulle laugh.gif  :lol:

laugh.gif laugh.gif av nån mystisk anledning tror jag inte på dig wub.gif
malin72
CITAT (Evgeni @ 30-01-2007, 09:12)
CITAT (malin72 @ 30-01-2007, 09:10)
Och så har jag en förmåga att " ha heeela dan på mig ". Plötsligt är dan slut och jag har inte gjort en bråkdel av vad jag skulle laugh.gif  laugh.gif

laugh.gif laugh.gif av nån mystisk anledning tror jag inte på dig wub.gif

wub.gif wub.gif wub.gif tongue.gif
Gillan
CITAT (AnitaGg @ 30-01-2007, 09:12)

Så inte har jag tid att sitta här inte. Men morgonstunden på Odla har ju blivit en form av ritual. Kaffekoppen i handen och glasögonen på. Och så har jag en förmåga att " ha heeela dan på mig ". Plötsligt är dan slut och jag har inte gjort en bråkdel av vad jag skulle laugh.gif  :lol:

Vart går färden?

laugh.gif laugh.gif Det trodde jag inte nån kunde ha missat. På torsdag åker jag till Tulippernas land i två veckor. Min syster fyller 50 År, och då passar jag på att stanna lite längre än just några dagar. Jag har ju hälften av mina rötter därifrån biggrin.gif
AnitaO
CITAT (Evgeni @ 30-01-2007, 09:21)
CITAT (AnitaGg @ 30-01-2007, 09:12)

Så inte har jag tid att sitta här inte. Men morgonstunden på Odla har ju blivit en form av ritual. Kaffekoppen i handen och glasögonen på. Och så har jag en förmåga att " ha heeela dan på mig ". Plötsligt är dan slut och jag har inte gjort en bråkdel av vad jag skulle laugh.gif  laugh.gif

Vart går färden?

laugh.gif laugh.gif Det trodde jag inte nån kunde ha missat. På torsdag åker jag till Tulippernas land i två veckor. Min syster fyller 50 År, och då passar jag på att stanna lite längre än just några dagar. Jag har ju hälften av mina rötter därifrån biggrin.gif

Häftigt smile.gif Det är fint där!
Betty
CITAT (Eva i Skåne @ 30-01-2007, 08:17)
CITAT (Leia @ 30-01-2007, 07:27)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 28-01-2007, 22:04)
Garderobsfördelningen ser ut så att han har 4 garderober för sig själv och jag o barnen delar på 3.  huh.gif

laugh.gif Det känns som om det är hemma hos mig du pratar om Magdis. Sambon har mer än dubbelt så mycket kläder som mig. Och allt gammalt ska sparas "för det kan vara bra om man ska måla någon gång..." wacko.gif laugh.gif

Detta är tydligen inget unikt fenomen. Min man är likadan.
Två garderober har jag, sönerna var sin och maken har en hel klädkammare!!!! Lite annat finns där också, det ska erkännas, men han har ingen koll på vad som ligger längst bak på hyllorna.

Visst skulle jag kunna rensa, men det är en principsak för mig. Han ska ta hand om sitt .... unsure.gif

Haha vad jag har skrattat åt era inlägg om hamstermakar, jag har en sån jag med! biggrin.gif När jag och min man träffades för sisådär 12 år sen så hade han sex garderober, ett linneskåp och en liten klädkammare proppfulla med kläder. Vid en första anblick tänkte jag att han kanske var väldigt intresserad av kläder, men så var verkligen inte fallet - han är en klädhamster! Där fanns kläder ända från hans tonårstid alltså 20 år gamla urvuxna kläder. ohmy.gif
När vi så småningom flyttade ihop rensade jag ut, med hans tillåtelse, jag fick ihop tre stora sopsäckar proppfulla med kläder att ge bort till mer behövande.
Numera är det jag som helt tar hand om klädvården, i det ingår att, mot hans gruffande, få med honom till stan för att köpa nya kläder ibland. tongue.gif
Och garderobsfördelningen är den motsatta, vi delar på en klädkammare plus att jag har tre extra garderober bara för mig. rolleyes.gif
Betty
CITAT (Evgeni @ 30-01-2007, 09:21)

Så roligt Gillan, hoppas ni får en trevlig resa! wub.gif

En vårresa till tulippernas land står sen många år på min reseönskelista - vet bara inte hur en sån resa skulle kunna vara praktiskt genomförbar för min del... det är ju mitt i den tiden som jag har fullt upp med alla mina små frösådder här hemma... rolleyes.gif biggrin.gif
Leia
CITAT (Eva i Skåne @ 30-01-2007, 08:17)
CITAT (Leia @ 30-01-2007, 07:27)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 28-01-2007, 22:04)
Garderobsfördelningen ser ut så att han har 4 garderober för sig själv och jag o barnen delar på 3.  :huh:

laugh.gif Det känns som om det är hemma hos mig du pratar om Magdis. Sambon har mer än dubbelt så mycket kläder som mig. Och allt gammalt ska sparas "för det kan vara bra om man ska måla någon gång..." wacko.gif laugh.gif

Detta är tydligen inget unikt fenomen. Min man är likadan.
Två garderober har jag, sönerna var sin och maken har en hel klädkammare!!!! Lite annat finns där också, det ska erkännas, men han har ingen koll på vad som ligger längst bak på hyllorna.

Visst skulle jag kunna rensa, men det är en principsak för mig. Han ska ta hand om sitt .... unsure.gif

Jag skulle gladeligen rensa åt honom - om jag bara fick. Jag finner nämligen stor tillfredställelse i att rensa bort saker - till skillnad från honom. rolleyes.gif smile.gif
malin72
laugh.gif laugh.gif laugh.gif och jag får panik för att han kastar allt gamalt men jag sparar laugh.gif jag letar efter saker och han säger men det var lääääänge sen dom kastades smile.gif
ni ska bara vet hur arg jag blir rolleyes.gif tongue.gif
Leia
CITAT (malin72 @ 30-01-2007, 08:22)
jag är tvungen att tvinga honom att skaffa nya kläder tongue.gif tongue.gif

Tänk vad olika det är..... biggrin.gif Själv får jag försöka hindra honom att köpa nya kläder...
Försöka övertyga honom inför varje vinter att man inte måste köpa en ny jacka vinterjacka varje år. Vi kommer behöva bygga ut huset snart pga han alla kläder ohmy.gif laugh.gif Faktiskt så har han föreslagit det!!!!! laugh.gif
Sedan ska han ofta köpa kläder för att ha om han behöver vara lite snyggare klädd någon gång.... Sedan när det kommer dagar då lite snyggare kläder skulle vara aktuellt (tex julafton) nej då ska han ha en adidas tröja och jeans, för de där "finkläderna" är ju inge´sköna! wacko.gif laugh.gif
Leia
CITAT (Betty @ 30-01-2007, 09:44)
Vid en första anblick tänkte jag att han kanske var väldigt intresserad av kläder, men så var verkligen inte fallet - han är en klädhamster!

laugh.gif Klädhamster!!!! Det kommer att bli mitt nya smeknamn på min sambo!!! Han har vinterjackor hänger uppe på vinden som han inte har använt på de 12 åren som vi har varit ihop. Skulle inte tro att han kommer att någonsinn använda dem, men han använder sig även av invändningen att de kan bli moderna igen! laugh.gif
malin72
laugh.gif laugh.gif laugh.gif ja det är skojj....för 11 år sedan när vi lärde känna varandra var han så noga med kläder.så snygga kläder på sig jämt...garderoben var full då....

men på något sätt så har det ändrats,jag tror att jag ska tänka till det bättre för om man tänker efter så är det nog mera avslappnat familje far över det hela nu....mys byxor och tröja på kvällarna och jeans annars

om han nu då kunde sluta kolla saker på bilen med det som är nytt så förståss laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Leia
CITAT (malin72 @ 30-01-2007, 10:33)
laugh.gif laugh.gif laugh.gif ja det är skojj....för 11 år sedan när vi lärde känna varandra var han så noga med kläder.så snygga kläder på sig jämt...garderoben var full då....

Dörrvaktssyndrom? Tror att de bryr sig mer om sitt utseende när de jobbar på krogen bland alla "snygga människor". Nu för tiden är min sambo också mer avslappnad med sitt utseende, bryr sig inte om han är lite ruffsig i håret tex. Men i början när vi var ihop och han fortfarande jobbade som dörrvakt var han ganska fåfäng rolleyes.gif (viss var din sambo också dörrvakt?) smile.gif
malin72
CITAT (Leia @ 30-01-2007, 10:38)
CITAT (malin72 @ 30-01-2007, 10:33)
laugh.gif  :lol:  :lol: ja det är skojj....för 11 år sedan när vi lärde känna varandra var han så noga med kläder.så snygga kläder på sig jämt...garderoben var full då....

Dörrvaktssyndrom? Tror att de bryr sig mer om sitt utseende när de jobbar på krogen bland alla "snygga människor". Nu för tiden är min sambo också mer avslappnad med sitt utseende, bryr sig inte om han är lite ruffsig i håret tex. Men i början när vi var ihop och han fortfarande jobbade som dörrvakt var han ganska fåfäng rolleyes.gif (viss var din sambo också dörrvakt?) smile.gif

japp det stämmer men det började han med bara för 3 år sen så i hans fall så var det restaurang tiden mm som var värst laugh.gif laugh.gif laugh.gif
men visst på kvällarna är man väl extra snygg för att se bra ut i dörren laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif inga mjukisbyxor där inte
Leia
Àpråpå min sambo, så är han inte så nöjd idag. rolleyes.gif Jag har nämligen fått en beundrare på mitt jobb som flörtar för fullt med mig, och igår köpte han tom blommor åt mig. rolleyes.gif Han vet att jag har sambo och barn, men det bryr han sig uppenbarligen inte om. Ska erkänna att jag är lite smickrad, beundraren är både snygg, trevlig och rolig. Men jag skulle ALDRIG ge upp det jag har idag, det är för bra, så sambon har inget att oroa sig för. wub.gif
Fialotta
CITAT (Leia @ 30-01-2007, 11:28)
Àpråpå min sambo, så är han inte så nöjd idag. rolleyes.gif  Jag har nämligen fått en beundrare på mitt jobb som flörtar för fullt med mig, och igår köpte han tom blommor åt mig. rolleyes.gif  Han vet att jag har sambo och barn, men det bryr han sig uppenbarligen inte om. Ska erkänna att jag är lite smickrad, beundraren är både snygg, trevlig och rolig. Men jag skulle ALDRIG ge upp det jag har idag, det är för bra, så sambon har inget att oroa sig för. wub.gif

Men hallå...vad spännande liv du har då....skicka hit honom...jag vill ha massor av blommor *fniss* laugh.gif tongue.gif
Leia
CITAT (maudan @ 30-01-2007, 11:37)
Àpråpå min sambo, så är han inte så nöjd idag. rolleyes.gif  Jag har nämligen fått en beundrare på mitt jobb som flörtar för fullt med mig, och igår köpte han tom blommor åt mig. rolleyes.gif  Han vet att jag har sambo och barn, men det bryr han sig uppenbarligen inte om. Ska erkänna att jag är lite smickrad, beundraren är både snygg, trevlig och rolig. Men jag skulle ALDRIG ge upp det jag har idag, det är för bra, så sambon har inget att oroa sig för. wub.gif

Men hallå...vad spännande liv du har då....skicka hit honom...jag vill ha massor av blommor *fniss* laugh.gif tongue.gif

Ja, jag vet, det är ju´alltid lite trevligt med beundrare rolleyes.gif biggrin.gif Men sambon är som sagt inte sååå nöjd.... rolleyes.gif tongue.gif Men han har nog fått sig en liten tankeställare, när han åkte iväg för en stund sedan så sa han att han älskade mig wub.gif Och han är inte en sådan som tjatar om det i vanliga fall! biggrin.gif
Fialotta
CITAT (Leia @ 30-01-2007, 11:45)
CITAT (maudan @ 30-01-2007, 11:37)

Ja, jag vet, det är ju´alltid lite trevligt med beundrare rolleyes.gif biggrin.gif Men sambon är som sagt inte sååå nöjd.... rolleyes.gif tongue.gif Men han har nog fått sig en liten tankeställare, när han åkte iväg för en stund sedan så sa han att han älskade mig wub.gif Och han är inte en sådan som tjatar om det i vanliga fall! biggrin.gif

Men ibland så behöver dom vakna upp du vet...inte fel de heller wub.gif
Piccante
CITAT (anna_rispan @ 28-01-2007, 17:53)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 28-01-2007, 17:48)
Alltså gubben och hans papper!  :angry: *morr*
Jag har hunnit städa i princip hela huset (och det var stökigt!!) medan han hållit på och sortera sina gamla tidningar och anteckningar. Inte kasta, utan sortera...o det ser inte ut som att vi blir av med särskilt mycket av skräpet.  :(

Jag vet hur svårt det är. Jag är också en sån där hamster. Men när jag läst en bok xxxxx så tog jag till mig ett råd som säger: För varje sak sak ska man fundera på vad den saken betyder. Vad skulle hända om jag slängde den?

Om man kan svara på varför saken ska vara kvar då känns det mera rätt att ha den kvar.

Testa om din man tänker så.

Jag kämpar då o då. Min sambo brukar ställa frågan till mig också. Vad ska du ha det här till? Kan jag inte ge ett rimligt svar så får saken gå till soperna.

Spännande läsning om andra "hamster-beteenden" laugh.gif Jag ska försöka följa Annas råd och börja fundera över varför jag sparar på vissa saker blink.gif

Jag städade min klädkammare i dag och jag är ganska duktig på att samla på mig lådor har jag märkt. Det står ofta på kvitton och garantisedlar som man får när man köper prylar att ska varan bytas eller returneras så måste man använda originalförpackningen.
så varje gång jag har köpt något så åker lådan in i förrådet och sparas. Sedan när garantitiden har gått ut så står jag där och tänker.
Ska jag slänga den nu... unsure.gif

Sen brukar jag komma fram till det att, nä den är nog väldigt praktisk att ha för rätt som det är så kanske jag kommer på att jag kan förvara något i den.

så idag har jag röjt ut tio tomkartonger och jösses vad plats det blev över helt plötsligt ohmy.gif . Jag kanske är ett sådant där hamsterfall unsure.gif ?
AnitaO
Värst var väl när min man skulle spara ett gammalt strykjärn som ramlat i golvet och spruckit för att det kunde "vara bra att ha" blink.gif
Jo, jättebra. Särskilt när man får gratis ström genom hela kroppen laugh.gif
Magdis
CITAT (AnitaGg @ 30-01-2007, 20:21)
Särskilt när man får gratis ström genom hela kroppen laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif *Skrikskrattar så det dånar i huset* laugh.gif laugh.gif laugh.gif
stennie
CITAT (AnitaGg @ 30-01-2007, 20:21)
Värst var väl när min man skulle spara ett gammalt strykjärn som ramlat i golvet och spruckit för att det kunde "vara bra att ha" blink.gif
Jo, jättebra. Särskilt när man får gratis ström genom hela kroppen laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Den var bra!
Magdis
Jag fick ett vansinnesutbrott ikväll som resulterade i att jag bar och släpade ut en massa gammal bråte och åkte iväg till Återvinningsstationen i -17 grader. Så nu har jag ont överallt. rolleyes.gif

Jag kan bli smällarg bara så där pang ibland men nu hade jag väl gått och samlat. När maken nu är inne på sin 3:e dag med sorterandet av sina gamla papper och det bara ser värre o värre ut för varje sekund o jag är tvungen att ta hand om allt annat + barnen - då blev det för mycket.

Men nu är det mycket tommare här. rolleyes.gif Anledningen till att jag har lite panik är att dopgästerna kommer på fredag o vi måste hinna fixa lite annat än bara en massa papper sen 30 år tillbaka.
askar
Nämen ström genom kroppen
Rakpermanent...................... laugh.gif sleep.gif
Lady Hamilton
sleep.gif Kan......även vara bra om......man "råkar" få ett hjärtstillestånd ohmy.gif
Det har jag sett Mr.Bean göra..... laugh.gif
askar
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 30-01-2007, 21:21)
Jag fick ett vansinnesutbrott ikväll som resulterade i att jag bar och släpade ut en massa gammal bråte och åkte iväg till Återvinningsstationen i -17 grader. Så nu har jag ont överallt. rolleyes.gif

Jag kan bli smällarg bara så där pang ibland men nu hade jag väl gått och samlat. När maken nu är inne på sin 3:e dag med sorterandet av sina gamla papper och det bara ser värre o värre ut för varje sekund o jag är tvungen att ta hand om allt annat + barnen - då blev det för mycket.

Men nu är det mycket tommare här. rolleyes.gif Anledningen till att jag har lite panik är att dopgästerna kommer på fredag o vi måste hinna fixa lite annat än bara en massa papper sen 30 år tillbaka.

Jag kan nästan känna din frustration Magdis.
sad.gif wub.gif
Magdis
Det är inte den bästa matchningen kanske...pedant gifter sig med slarver. wub.gif blink.gif
askar
CITAT (Hamilton @ 30-01-2007, 21:24)
sleep.gif Kan......även vara bra om......man "råkar" få ett hjärtstillestånd ohmy.gif
Det har jag sett Mr.Bean göra..... laugh.gif

Defibrillator. rolleyes.gif

laugh.gif
askar
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 30-01-2007, 21:27)
Det är inte den bästa matchningen kanske...pedant gifter sig med slarver.  :wub:  :blink:

Kanske inte vore så dumt om pedanten sa ifrån och också
började kräva sin rätt att få vara... pedant (åtminstone liiite) smile.gif

Halva vägen... tycker jag... låter som något användbart. smile.gif wub.gif
Magdis
CITAT (askar @ 30-01-2007, 21:30)

Jag försöker med jämna mellanrum men det blir mest bara surt då. Men nu smider jag lömska planer! tongue.gif Vi har en massa lådor i bokhyllan i vardagsrummet och i en skänk i köket som behöver rensas o det ska jag göra när jag är ensam hemma! Allt som jag är osäker på ska jag lägga i en stor låda som jag ställer ut i förrådet, sen får han kolla där om det är nåt han saknar. rolleyes.gif
Alexander-VG-zon3
två äpplen hängde och dinglade på en gren , den ena föll ner och den andre skrek MOGET .

på torsdag ska jag träffa en kille från lund är så glad men kommer säkert vara nervös
Magdis
CITAT (flaxss @ 30-01-2007, 21:54)
på torsdag ska jag träffa en kille från lund är så glad men kommer säkert vara nervös

Vad spännande! smile.gif Förstår att det känns nervöst. Hoppas det går bra. smile.gif wub.gif
askar
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 30-01-2007, 21:51)
CITAT (askar @ 30-01-2007, 21:30)

Jag försöker med jämna mellanrum men det blir mest bara surt då. Men nu smider jag lömska planer! tongue.gif Vi har en massa lådor i bokhyllan i vardagsrummet och i en skänk i köket som behöver rensas o det ska jag göra när jag är ensam hemma! Allt som jag är osäker på ska jag lägga i en stor låda som jag ställer ut i förrådet, sen får han kolla där om det är nåt han saknar. rolleyes.gif

Smart drag Magdis. wub.gif
Piccante
Flaxss, det bästa rådet jag har fått angående att vara nervös är:
Nervositet syns inte smile.gif

Stämmer i nio fall av tio. Är man så nervös så man skakar i hela kroppen så, okej då syns det väl men oftast syns det inte utanpå hur nervös man är på insidan. Så det är bara att köra på...
Alexander-VG-zon3
CITAT (Leocarpus @ 30-01-2007, 22:01)

Stämmer i nio fall av tio. Är man så nervös så man skakar i hela kroppen så, okej då syns det väl men oftast syns det inte utanpå hur nervös man är på insidan. Så det är bara att köra på...

tack för tipset wub.gif , men tror det ska gå bra har träffat 8pers inann och alla har tyckt man var normal haha .
Alexander-VG-zon3
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 30-01-2007, 21:57)
CITAT (flaxss @ 30-01-2007, 21:54)

Vad spännande! smile.gif Förstår att det känns nervöst. Hoppas det går bra. smile.gif wub.gif

tack hoppas med det blir lyckat
Piccante
CITAT (flaxss @ 30-01-2007, 22:09)
CITAT (Leocarpus @ 30-01-2007, 22:01)

tack för tipset wub.gif , men tror det ska gå bra har träffat 8pers inann och alla har tyckt man var normal haha .

Det är väldigt sällan man beter sig onormalt så det trodde jag inte heller smile.gif Det är ju mer känslomässigt man kan drabbas av nervositet ibland.

Lycka till!
Magdis
Jag mumsar på tröstgodis som jag köpte efter att jag varit och dumpat skräpet. smile.gif tongue.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 30-01-2007, 22:20)
Jag mumsar på tröstgodis som jag köpte efter att jag varit och dumpat skräpet. smile.gif tongue.gif

haha sånt har jag med ,äter på sjöfrukter fast jag inte gillar det så äter jag bara för det ska så va och att trösta med .
Piccante

Jag äter inte godis sad.gif men jag borde belöna mig själv lite i morgon för jag har oxå inlett en storstädning hemma. nu har jag snart fyllt en bärkasse med papper som ska slängas, plus en hel hög med tidningar som jag inser att jag aldrig kommer att läsa.
Alexander-VG-zon3
CITAT (Leocarpus @ 30-01-2007, 22:23)
Jag mumsar på tröstgodis som jag köpte efter att jag varit och dumpat skräpet.  :)  :P

Jag äter inte godis sad.gif men jag borde belöna mig själv lite i morgon för jag har oxå inlett en storstädning hemma. nu har jag snart fyllt en bärkasse med papper som ska slängas, plus en hel hög med tidningar som jag inser att jag aldrig kommer att läsa.

jag ska storstäda i morgon såååååååååååååå tråkigt
Piccante
CITAT (flaxss @ 30-01-2007, 22:28)

Ja det är ju inget man njuter av direkt men det blir nödvändigt ibland. Jag bor på 45 kvm och slänger jag inget snart så behöver jag en större lägenhet laugh.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Leocarpus @ 30-01-2007, 22:30)
CITAT (flaxss @ 30-01-2007, 22:28)

Ja det är ju inget man njuter av direkt men det blir nödvändigt ibland. Jag bor på 45 kvm och slänger jag inget snart så behöver jag en större lägenhet laugh.gif

haha jag har bara mitt lilla rum hos mormor laugh.gif biggrin.gif
men det räcker det med för att det ska bli tråkigt tar någ halva dan . sen får jag inte ha musik på för högt heller så det blir ännu tråkigare . inte så lätt och städa med hörlurar eller studsa och dansa laugh.gif biggrin.gif
Piccante
Nu ska jag se på tv, god natt på er!
Gillan
Och jag tänker läsa vad ni skrivit idag,när jag vaknar imorgon bittida smile.gif

Jag tog mig själv i kragen i morse och gjorde undan en hel
del idag ska ni veta, Mmmm, riktigt stolt över vad den sk själdiciplinen kan göra när den vill rolleyes.gif tongue.gif laugh.gif laugh.gif
askar
CITAT (Evgeni @ 30-01-2007, 22:47)
Och jag tänker läsa vad ni skrivit idag,när jag vaknar imorgon bittida smile.gif

Jag tog mig själv i kragen i morse och gjorde undan en hel
del idag ska ni veta, Mmmm, riktigt stolt över vad den sk själdiciplinen kan göra när den vill rolleyes.gif tongue.gif laugh.gif laugh.gif

Och jag har inget gjort.. bara feber och förkylningsskit och hosta
och mannen är också sjuk och feber.
Men somtur är har vi familj i närheten.
Svärson var och handlade och levererade matvaror. wub.gif
Bee
CITAT (askar @ 30-01-2007, 22:54)
Och jag har inget gjort.. bara feber och förkylningsskit och hosta
och mannen är också sjuk och feber.
Men somtur är har vi familj i närheten.
Svärson var och handlade och levererade matvaror. wub.gif

Så det är er (o)tur att ligga sjuka nu sad.gif Inte roligt!

Gott att ni har släktingar som kan handla åt er smile.gif

Krya på er!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon