Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66
Lady Hamilton

Ni kan gott vara avundsjuka! 'Mobbare' där........ laugh.gif
Reserv
CITAT (Hamilton @ 09-02-2007, 13:58)

Ni kan gott vara avundsjuka! 'Mobbare' där........ laugh.gif

Jag mobbas väl inte....du fick juh en puss t.o.m tongue.gif visserligen på kinden, men ska det va´så noga så kan du få en på munnen också då rolleyes.gif fast du kanske hellre slipper helt laugh.gif laugh.gif puss på dig "my Lady" ändå wub.gif
faith
CITAT (Hamilton @ 09-02-2007, 13:46)
Idag har jag fått vykort från Evgeni wub.gif Hon verkar ha det skönt i Holland. Påskliljor och krokus blommar så nu får hon uppleva våren smile.gif

Jag har undrat vart hon tog vägen. Holland låter inte helt fel alls. smile.gif
Lady Hamilton
Hon är snart tillbaka. Men hon kommer att bli glad när hon får läsa att hon varit saknad wub.gif
Alba
Aha är det där hon är. Hoppas Evgeni har det bra. Säkert varmare än vi har.

Det är fler som inte syns till - saknar en del namn. De kanske också är i Holland tongue.gif
Reserv
CITAT (Alba @ 09-02-2007, 17:25)

Det är fler som inte syns till - saknar en del namn. De kanske också är i Holland tongue.gif

En gruppresa kanske rolleyes.gif tongue.gif
AnitaO

Tänkte samma sak idag smile.gif
Saknar en hel bunt med glada och snälla människor smile.gif wub.gif
Bettis
Jag är himla glad och himla snäl! wacko.gif skojar inte wub.gif
Reserv
CITAT (Bettis @ 09-02-2007, 18:16)
Jag är himla glad och himla snäl! wacko.gif skojar inte wub.gif

såna tar vi gärna emot fler av wub.gif När du känner dig varm i kläderna så finns en tråd för att visa vem man är rolleyes.gif tongue.gif wub.gif Så vi kan ha ett ansikte att sätta till inläggen biggrin.gif Det vart en helpoppis tråd det....Hmm...tror den drog iväg på över 60 sidor på kort tid unsure.gif blink.gif Hallå nån!!!! Visst gjorde den det??? Malin eller nån med koll här?? Vi kanske ska puffa upp tråden lite också unsure.gif
malin72
laugh.gif laugh.gif laugh.gif jo sist jag kollade låg den väl på 63 sidor tror jag wub.gif visst är det kul att den blev så bra wub.gif

äsch såg ju nu at du puttat upp den Reserv 65 sidor ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif men när startade jag den unsure.gif snabbt gick det iallafall rolleyes.gif
Reserv
CITAT (malin72 @ 09-02-2007, 23:08)
laugh.gif laugh.gif laugh.gif jo sist jag kollade låg den väl på 63 sidor tror jag wub.gif visst är det kul att den blev så bra wub.gif

äsch såg ju nu at du puttat upp den Reserv 65 sidor ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif men när startade jag den unsure.gif snabbt gick det iallafall rolleyes.gif

22/1 tror jag wub.gif snabba ryck i den tråden, och poppis till tusen wub.gif
Alexander-VG-zon3
här går det framåt laugh.gif wub.gif

jag såg på en jätte sorgsen film , Nära & Kära PRIME hette den slutet var såååååååååå dåligt huh.gif sad.gif blink.gif

så ska ni se den så skippa dom sista 5min , min kompis sa jag skulle göra det men jag viste ju inte när dom va . jahopp så är det ibland
Leia
CITAT (AnitaGg @ 09-02-2007, 18:13)

Ja, här är jag iallafall! smile.gif Vet inte om jag hör till de "glada och snälla", men jag är "glad och" iallafall! biggrin.gif
Jag har faktiskt varit här någon snabbis per dag, men det har varit så mycket annat i dagarna att jag inte har haft tiden att skriva något. Men jag måste ju titta in och se om ni sköter er! rolleyes.gif biggrin.gif

Jag återkommer senare, för nu är sonen lovad att få spela "Lego star wars". smile.gif
AnitaO
CITAT (Leia @ 10-02-2007, 07:37)

Ja, här är jag iallafall! smile.gif Vet inte om jag hör till de "glada och snälla", men jag är "glad och" iallafall! biggrin.gif
Jag har faktiskt varit här någon snabbis per dag, men det har varit så mycket annat i dagarna att jag inte har haft tiden att skriva något. Men jag måste ju titta in och se om ni sköter er! rolleyes.gif biggrin.gif

Jag återkommer senare, för nu är sonen lovad att få spela "Lego star wars". smile.gif

Hej ... ja visst är du både glad, snäll och saknad smile.gif wub.gif
Reserv

Dataspel?? unsure.gif Det är därför barna ska ha egen dator, eller så köper man TV spel så man får ha datorn ifred rolleyes.gif Och visst är du både glad o snäll wub.gif Annat är det med mig laugh.gif laugh.gif varken det ena eller andra rolleyes.gif tongue.gif
Leia
CITAT (Reserv @ 10-02-2007, 11:06)

Dataspel?? unsure.gif Det är därför barna ska ha egen dator, eller så köper man TV spel så man får ha datorn ifred rolleyes.gif Och visst är du både glad o snäll wub.gif Annat är det med mig laugh.gif laugh.gif varken det ena eller andra rolleyes.gif tongue.gif

Han har haft en egen dator som av någon anledning gav upp... wacko.gif

Reserv! Jag VET att du är snäll. wub.gif Och jag hoppas att du blir glad i gen snart. smile.gif wub.gif

Apråpå mig, så är jag inte en snäll flicka för tillfället.... Hum men vi får nog ta det via PM..... tongue.gif
Reserv
CITAT (Leia @ 10-02-2007, 11:48)
CITAT (Reserv @ 10-02-2007, 11:06)

Han har haft en egen dator som av någon anledning gav upp... wacko.gif

Reserv! Jag VET att du är snäll. wub.gif Och jag hoppas att du blir glad i gen snart. smile.gif wub.gif

Apråpå mig, så är jag inte en snäll flicka för tillfället.... Hum men vi får nog ta det via PM..... tongue.gif

Du.... rolleyes.gif ...det finns msn rolleyes.gif wub.gif
Leia
Nu har jag varit och lämnat sonen hos en kompis, tränat, hämtat sonen och kompisen, lagat lunch, gått med hunden och tänkte att "aaaa, vad härligt nu ska jag slappa resten av dagen" Men ack vad jag bedrog mig, jag hade vid någon tillfällig sinnesförvirring lovat att jag skulle komma på något "aloevera party" hos en granntant kl.15.00..... sad.gif
Usch jag har ingen lust, skulle hellre sitta här och dricka kaffe och svammla på odla......
AnitaO
CITAT (Leia @ 10-02-2007, 14:08)
Nu har jag varit och lämnat sonen hos en kompis, tränat, hämtat sonen och kompisen, lagat lunch, gått med hunden och tänkte att "aaaa, vad härligt nu ska jag slappa resten av dagen" Men ack vad jag bedrog mig, jag hade vid någon tillfällig sinnesförvirring lovat att jag skulle komma på något "aloevera party" hos en granntant kl.15.00..... sad.gif
Usch jag har ingen lust, skulle hellre sitta här och dricka kaffe och svammla på odla......

Såna där partyn går jag aldrig på.
Tycker man känner sig tvingad att handla fast man ingenting behöver eller vill ha.

Nåja ... du får väl lite fika i alla fall. Inte illa det biggrin.gif
Leia
CITAT (AnitaGg @ 10-02-2007, 14:29)

Tycker man känner sig tvingad att handla fast man ingenting behöver eller vill ha.

Ja, fika tycker jag om! smile.gif

Jag brukar också oftast tacka nej, men jag blev lite överrumplad denna gången. För det var så oväntat att just den personen skulle ringa mig överhuvudtaget. Så i ren förvåning så tackade jag ja. wacko.gif
Reserv
CITAT (Leia @ 10-02-2007, 14:32)

Jag brukar också oftast tacka nej, men jag blev lite överrumplad denna gången. För det var så oväntat att just den personen skulle ringa mig överhuvudtaget. Så i ren förvåning så tackade jag ja. wacko.gif

Du får komma hit o fika istället gumman rolleyes.gif wub.gif Det skulle säkert bli myyyycket trevligare tongue.gif
Leia
CITAT (Reserv @ 10-02-2007, 14:36)
CITAT (Leia @ 10-02-2007, 14:32)

Du får komma hit o fika istället gumman rolleyes.gif wub.gif Det skulle säkert bli myyyycket trevligare tongue.gif

I wish! smile.gif wub.gif

Men nu måste jag nog gå och byta om så jag ser respektabel ut! biggrin.gif
Reserv
Förresten....tala jag om att vi vart blåsta alla som beställde varor på ljuspartyt jag va´på?? jag hade beställt en fin vägglykta för 249:-....allt skulle betalas i förskott blink.gif wacko.gif kan nämna att jag är rätt glad att jag beställde minst av alla, dom andra beställde för minst 500 var wacko.gif
Leia
CITAT (Reserv @ 10-02-2007, 14:42)
Förresten....tala jag om att vi vart blåsta alla som beställde varor på ljuspartyt jag va´på?? jag hade beställt en fin vägglykta för 249:-....allt skulle betalas i förskott blink.gif wacko.gif kan nämna att jag är rätt glad att jag beställde minst av alla, dom andra beställde för minst 500 var wacko.gif

ohmy.gif Allvarligt?
Reserv
CITAT (Leia @ 10-02-2007, 14:43)
Förresten....tala jag om att vi vart blåsta alla som beställde varor på ljuspartyt jag va´på?? jag hade beställt en fin vägglykta för 249:-....allt skulle betalas i förskott blink.gif  :wacko:  kan nämna att jag är rätt glad att jag beställde minst av alla, dom andra beställde för minst 500 var wacko.gif

ohmy.gif Allvarligt?

Superallvarligt, det har t.o.m. varnats för just ljuspartyn att kunderna har blitt blåsta.....känner mig jä**igt blåst måste jag säga rolleyes.gif
AnitaO
CITAT (Reserv @ 10-02-2007, 14:52)
Förresten....tala jag om att vi vart blåsta alla som beställde varor på ljuspartyt jag va´på?? jag hade beställt en fin vägglykta för 249:-....allt skulle betalas i förskott blink.gif  wacko.gif  kan nämna att jag är rätt glad att jag beställde minst av alla, dom andra beställde för minst 500 var wacko.gif

ohmy.gif Allvarligt?

Superallvarligt, det har t.o.m. varnats för just ljuspartyn att kunderna har blitt blåsta.....känner mig jä**igt blåst måste jag säga rolleyes.gif

Men jisses! Var det nån du kände som var värd?
Vad säger hon/han i så fall?
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 10-02-2007, 14:52)
CITAT (Reserv @ 10-02-2007, 14:52)
Förresten....tala jag om att vi vart blåsta alla som beställde varor på ljuspartyt jag va´på?? jag hade beställt en fin vägglykta för 249:-....allt skulle betalas i förskott blink.gif  wacko.gif  kan nämna att jag är rätt glad att jag beställde minst av alla, dom andra beställde för minst 500 var wacko.gif

ohmy.gif Allvarligt?

Men jisses! Var det nån du kände som var värd?
Vad säger hon/han i så fall?

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Kände, ?? näe, och det va´jag och en massa tjattrande fruntimmer, hittade några härliga katter att gosa med istället så jag brydde mig inte i dom andra tongue.gif
Leia
Hihi nu är jag tillbaka smile.gif wub.gif Ibland älskar jag min unge lite extra wub.gif Han kom nämligen dit (hade sagt att han fick det om han tyckte att det var tråkigt att vara själv hemma) Då frågade jag om han hade kommit ihåg att stänga dörren mellan köket och groventren när han gick. Det kom han inte ihåg om han hade gjort... wacko.gif Men det passade ju´väldigt bra, då fick ju jag en anledning att pipa iväg tidigare! biggrin.gif I grov entren står nämligen tvätten, och Dino är tokig i underkläder framförallt strumpor, så den dörren måste vara stängd. smile.gif Så det var bara att gå hem det! biggrin.gif
AnitaO
CITAT (Leia @ 10-02-2007, 16:16)
Hihi nu är jag tillbaka smile.gif wub.gif Ibland älskar jag min unge lite extra wub.gif Han kom nämligen dit (hade sagt att han fick det om han tyckte att det var tråkigt att vara själv hemma) Då frågade jag om han hade kommit ihåg att stänga dörren mellan köket och groventren när han gick. Det kom han inte ihåg om han hade gjort... wacko.gif Men det passade ju´väldigt bra, då fick ju jag en anledning att pipa iväg tidigare! biggrin.gif I grov entren står nämligen tvätten, och Dino är tokig i underkläder framförallt strumpor, så den dörren måste vara stängd. smile.gif Så det var bara att gå hem det! biggrin.gif

*tummenupp* för Max laugh.gif wub.gif
Leia
CITAT (AnitaGg @ 10-02-2007, 16:19)
CITAT (Leia @ 10-02-2007, 16:16)
Hihi nu är jag tillbaka smile.gif  :wub:  Ibland älskar jag min unge lite extra wub.gif  Han kom nämligen dit (hade sagt att han fick det om han tyckte att det var tråkigt att vara själv hemma) Då frågade jag om han hade kommit ihåg att stänga dörren mellan köket och groventren när han gick. Det kom han inte ihåg om han hade gjort... wacko.gif  Men det passade ju´väldigt bra, då fick ju jag en anledning att pipa iväg tidigare! biggrin.gif  I grov entren står nämligen tvätten, och Dino är tokig i underkläder framförallt strumpor, så den dörren måste vara stängd. smile.gif  Så det var bara att gå hem det! biggrin.gif

*tummenupp* för Max laugh.gif wub.gif

Japp! laugh.gif Älskade unge!!!! rolleyes.gif smile.gif wub.gif
malin72
nu sprutar det snart popcorn ur öronen på mig laugh.gif laugh.gif ligger på soffan med lillen och tittar på Narnia wub.gif wub.gif
Leia
Idag blir det skridskoåkning här i byn. smile.gif Vi har äntligen fått upp en bra yta på "skridskoplan" som är en gammal paddock. Vi spolar med vattenslang så det tar sin lilla tid. Hade önskat bara att det hade varit lite mildare, när det är såhär kallt börjar man frysa så fort. Nu är det ju´ungefär 1 minuts gångväg hem så det gör ju´inget om man går emellan och värmer sig. Dessutom kan man då titta in på odla medans man värmer sig! smile.gif wub.gif
yenny
Hej hej! tittar bara in och vinkar lite... Ha en fin dag!
Anma
CITAT (Leia @ 11-02-2007, 09:11)
Idag blir det skridskoåkning här i byn. smile.gif Vi har äntligen fått upp en bra yta på "skridskoplan" som är en gammal paddock. Vi spolar med vattenslang så det tar sin lilla tid. Hade önskat bara att det hade varit lite mildare, när det är såhär kallt börjar man frysa så fort. Nu är det ju´ungefär 1 minuts gångväg hem så det gör ju´inget om man går emellan och värmer sig. Dessutom kan man då titta in på odla medans man värmer sig! smile.gif wub.gif

Låter mysigt! wub.gif Vi hade en isplan nära hemmet som blev flitligt använd av oss ungar när vi var barn. Har inte åkt skriskor sedan dess... huh.gif
faith
Är det inte ovanligt tyst på odla sedan ett par dagar? unsure.gif
AnitaO
CITAT (yenny @ 11-02-2007, 10:40)
Hej hej! tittar bara in och vinkar lite... Ha en fin dag!

Hej, hej ... ha en bra dag du också smile.gif
AnitaO
CITAT (faith @ 11-02-2007, 10:49)
Är det inte ovanligt tyst på odla sedan ett par dagar? unsure.gif

Jo, det är lite lugnare än vanligt.
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 11-02-2007, 11:30)
Är det inte ovanligt tyst på odla sedan ett par dagar?  :unsure:

Jo, det är lite lugnare än vanligt.

Det brukar va´så att luften går ur efter en tids turbulens....snart är alla på gång igen och odlingarna är påbörjade wub.gif
Alba
Är det inte ovanligt tyst på odla sedan ett par dagar?  :unsure:

Jag tycker också att det är tyst. Många som brukar visa sig sover visst. biggrin.gif
Lite stiltje kan nog vara behövligt efter alla stormar.

Jag har just vräkt i mig en semla och kaffe så jag är så nöjd.
askar
Gomorron allihopa! biggrin.gif (jo, jo... vet att det är fel tråd) tongue.gif
yenny
Jag har i alla fall varit ovanligt tyst för jag blev så otroligt trött på allt tjafs. Men nu verkar det vara lugnare igen.
Reserv
CITAT (yenny @ 11-02-2007, 13:10)
Jag har i alla fall varit ovanligt tyst för jag blev så otroligt trött på allt tjafs. Men nu verkar det vara lugnare igen.

Jag har saknat dig gumman wub.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 11-02-2007, 13:11)

Skönt att någon saknar en. wub.gif Jag har saknat dej med.
Men jag klarar inte av bråk o tjafs, jag blir på tok för stressad av det.. så jag valde att ligga lite lågt ett tag.
AnitaO
CITAT (yenny @ 11-02-2007, 13:13)

Men jag klarar inte av bråk o tjafs, jag blir på tok för stressad av det.. så jag valde att ligga lite lågt ett tag.

Klart att du ska tänka på dig själv i första hand.
Vi är många som har saknat dig wub.gif
malin72
jag är glad att alla har hittat tillbaka för nu så känns forumet så där bra igen wub.gif wub.gif
askar

Jag hade nog också saknat dig... du hör liksom till forumet. wub.gif
Alba

Härligt att se dig igen.
Jag förstår hur du känner med stressen och allt tjafs. Du gör klokt i att logga ut en tid för det kan påverka så otroligt mycket i negativ riktning.
Sköt om dig.
yenny
Tack wub.gif Va glad jag blir!
Magdis
Hej svejs....jag har hållit på och flumma omkring lite här och pysslat med några "konstföremål" så jag har inte varit här på ett tag jag heller. Jag kom på att det var ganska skoj att måla på glas nämligen. smile.gif

Sen har Lilleman varit på BVC o fått sin första vaccination...det var inge kul att bli stucken i benet! sad.gif Gått upp i vikt ordentligt hade han också, väger 6335 g o är 61 cm lång nu. Han har börjat gripa efter sakerna i sitt babygym nu. smile.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 11-02-2007, 14:40)
Hej svejs....jag har hållit på och flumma omkring lite här och pysslat med några "konstföremål" så jag har inte varit här på ett tag jag heller. Jag kom på att det var ganska skoj att måla på glas nämligen. smile.gif

Sen har Lilleman varit på BVC o fått sin första vaccination...det var inge kul att bli stucken i benet! sad.gif Gått upp i vikt ordentligt hade han också, väger 6335 g o är 61 cm lång nu. Han har börjat gripa efter sakerna i sitt babygym nu. smile.gif

En riktig klump lilleman.....fracken kanske ska sys i ännu större storlek rolleyes.gif eller att den kanske ska sys närmare inpå tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon