|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66
CITAT (AnitaGg @ 21-02-2007, 14:41) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 21-02-2007, 14:32) Jag ska ut nån dag och köpa en dopgåva till Lilleman för pengar som han fick av sina gammelmostrar. De hade svårt att komma på något och ville att vi skulle köpa nån fin minnessak åt honom själva. Vad ska jag hitta på? Caroline fick en hel del smycken och lite olika prydnadssaker i dopgåvor men Lilleman har inte fått någonting sånt. Funderar på att leta nåt åt honom på Guldfynd. Även pojkar kan ju ha smycken...eller? :unsure: Guldfynd har mycket fina dopgåvor förutom smycken. Köpte en kanonfin tavelram när min svägerskas son döptes. Jag funderade också på tavelram. Ett litet guldkors på en guldkedja har jag också funderat på...så han får lika som resten av familjen.  Det finns som sagt mycket fina saker på Guldfynd. Jag köpte en jättefin fotoram och ljuslykta i samma stil för några år sen. Jag sa till maken att det var till honom på Alla hjärtans dag, men egentligen hade jag köpt dem bara för att jag själv tyckte de var snygga.
Hittade svammeltråden på Sök:) Nu ska jag svamla och hämta macka... alldeles nygräddat matbröd.
elleave
28-02-2007, 09:28
Svammlar lite jag oxå, kan int ändra text eller smilysar eller nått,
stennie
28-02-2007, 10:48
Det tar nog lite tid att hitta alla finesser och tid för Ingemar och Göran att fixa buggar.
malin72
28-02-2007, 10:54
nääääääääääää bilden blev inge bra när jag gjorde med den nya finessen  blev ju bred och suddig
Åh vad kul att kunna svamla igen! Det finns ju så många nya smileys nu också!
Jaa, riktigt kul att kunna svamla om man har lust, fast det går ju på chatten också Agneta!.......en liten undran bara.....hade du ont i nacken när du vaknade i morse  ....hihi
malin72
28-02-2007, 11:48
Agneta eller hade du skavsår i örat?????
Ja nu kan man svamla i kvadrat om man vill! Usch vad jag är förkyld...har varit det i flera veckor men idag är det ännu värre...och Lilleman är dunderförkyld också och har slemhosta. Gillan, hann du få ordnat med ditt anv.namn redan inatt?  Jag har skickat mail till Ingemar så får han kolla på det när han vilat upp sig efter det stora arbetet med forumet.
Gillan & Malin... den trillar inte ner hur mycket jag än tänker och tänker... varför skulle jag ha ont i nacken och örat? F´låt om jag är helkorkad idag.
malin72
28-02-2007, 11:55
CITAT (askar @ 28-02-2007, 11:53)  Gillan & Malin... den trillar inte ner hur mycket jag än tänker och tänker... varför skulle jag ha ont i nacken och örat? F´låt om jag är helkorkad idag.  hihihihihih vi hade lite skojj åt dig igår för i typ 5 timmar stog det talar i telefon på dig i chatten
Magdis! Tänkte faktiskt att jag skullre skynad amig och PM:a Ingemar, men det gick inte att få iväg det, så jag la det i " Vänta-korgen". Två minuter senare fick jag ett vanligt mail med mitt nya nick. Jag hoppade högt av glädje. vi pratade ju om det i natt och då sa Göran att det inte skulle vara nåt problem så länge ingen redan hade det...........men då!.............du var väl med då!  , Sorry, är nog lite trött nu  ........men jag behövde inget göra alltså  Så är det säkert snart gjort för dig med Magdis  stava kan jag inte heller.........
malin72
28-02-2007, 11:58
åhhhhhhhhhhh hur ska jag kunna börja packa mm nu när jag håller på att trixa och fixa här
CITAT (malin72 @ 28-02-2007, 11:55)  hihihihihih vi hade lite skojj åt dig igår för i typ 5 timmar stog det talar i telefon på dig i chatten  Aj då... jag lämnade datorn på .. det har den varit tre senaste dygnen.... tänkte inte på att jag markerade att jag fick telefon Imorse såg jag att nån skrivit att h*n är på forumet.. då loggade jag ur chatten. Jag sov gott redan före tio igår kväll.
CITAT (askar @ 28-02-2007, 11:53)  Gillan & Malin... den trillar inte ner hur mycket jag än tänker och tänker... varför skulle jag ha ont i nacken och örat? F´låt om jag är helkorkad idag.  vi hade faktiskt rikigt jätteskoj ska du veta!  .......för att inte tala om Stennie som sov räv hela natten
malin72
28-02-2007, 12:00
CITAT (askar @ 28-02-2007, 11:58)  Aj då... jag lämnade datorn på .. det har den varit tre senaste dygnen. Imorse såg jag att nån skrivit att h*n är på forumet.. då loggade jag ur chatten. Jag sov gott redan före tio igår kväll.  jo då vi förstog det men på natten när vi bara var 4 som var inne så hade vi lite skojj åt allt...du vet så där trött så bra allt man skrev och sa blev fel
Förstår att ni hade kul.... aj vad ont i örat jag skulle haft Har ni varit uppe hela natten? Gillan... hur sover man räv?
CITAT (malin72 @ 28-02-2007, 12:00)  jo då vi förstog det men på natten när vi bara var 4 som var inne så hade vi lite skojj åt allt...du vet så där trött så bra allt man skrev och sa blev fel  Att vi inte skrattade ihjäl oss är för mig en gåta. Du skulle sett tanta från Belgien,,,,,,,oj,ojoj  CITAT (askar @ 28-02-2007, 12:02)  Förstår att ni hade kul.... aj vad ont i örat jag skulle haft Har ni varit uppe hela natten? Jag och Linus är väl de som sovit minst, men han kanske sover nu  , jag sov ett par timmar på sennatten. Men kul var det
CITAT (Gillan @ 28-02-2007, 12:02)  Att vi inte skrattade ihjäl oss är för mig en gåta. Du skulle sett tanta från Belgien,,,,,,,oj,ojoj  Belgien! är det nån ny. F´låt Gillan... ni kanske rentav fick ont i magen av allt skrattande
malin72
28-02-2007, 12:04
CITAT (Gillan @ 28-02-2007, 12:02)  Att vi inte skrattade ihjäl oss är för mig en gåta. Du skulle sett tanta från Belgien,,,,,,,oj,ojoj  ja herre gud vem var den stackarn  ......jag låg och små fnissade år allt vi sagt och hur skojj vi hade när jag skulle sova.... speciellt åt HUR VI FICK GÖRAN ATT LYSSNA
Vet inte, men det var i alla fall det hon gjorde
malin72
28-02-2007, 12:06
CITAT (askar @ 28-02-2007, 12:04)  Belgien! är det nån ny. F´låt Gillan... ni kanske rentav fick ont i magen av allt skrattande  ja heeregud vi krampade i magen och tårarna rann osv.....
CITAT (Gillan @ 28-02-2007, 11:57)  Magdis! Tänkte faktiskt att jag skullre skynad amig och PM:a Ingemar, men det gick inte att få iväg det, så jag la det i " Vänta-korgen". Två minuter senare fick jag ett vanligt mail med mitt nya nick. Jag hoppade högt av glädje. vi pratade ju om det i natt och då sa Göran att det inte skulle vara nåt problem så länge ingen redan hade det...........men då!.............du var väl med då!  , Sorry, är nog lite trött nu  ........men jag behövde inget göra alltså  Så är det säkert snart gjort för dig med Magdis  stava kan jag inte heller......... Okej, vad kul att det gick att fixa så snabbt! Jag har kollat på medlemmarna o det finns en Magdis som inte varit inne på forumet sedan i mars 2003 så det går säkert att fixa till mitt också.
Ja, vad var det vi kallade det för?.....att dra en fräckis ungefär
CITAT (malin72 @ 28-02-2007, 12:06)  ja heeregud vi krampade i magen och tårarna rann osv.....  Aj då! Flå´t Malin  var inte meningen ni skulle få ont... Men attans att jag inte orkar vaka nån gång... Avis är bara förnamnet
malin72
28-02-2007, 12:08
CITAT (Gillan @ 28-02-2007, 12:07)  Ja, vad var det vi kallade det för?.....att dra en fräckis ungefär  det var ju när det var barnförbjudet
Från Belgien? Det var nåt jag missade. Hur fick ni Göran att lyssna? Har ni tjatat sönder öronen på honom inatt?
stennie
28-02-2007, 12:08
jag sov inte alls räv  , Tror faktiskt inte jag har sovit så gott på länge
CITAT (Gillan @ 28-02-2007, 12:07)  Ja, vad var det vi kallade det för?.....att dra en fräckis ungefär  Jag som är såååå blyg...  ... kanske tur då att jag sov.
malin72
28-02-2007, 12:09
CITAT (askar @ 28-02-2007, 12:07)  Aj då! Flå´t Malin  var inte meningen ni skulle få ont... Men attans att jag inte orkar vaka nån gång... Avis är bara förnamnet  äsch det var nog bara bra att du sov annars hade du nog krampat värre än vi  vi var lite snurriga igår
Näädå, det var bara att lite tyst nämna ordet barnförbjudet så kom han som ett skott  lätt som en plätt
Och nu har jag också fått byta användarnamn till ett som stämmer bättre med verkligheten
malin72
28-02-2007, 12:11
CITAT (Gillan @ 28-02-2007, 12:10)  Näädå, det var bara att lite tyst nämna ordet barnförbjudet så kom han som ett skott  lätt som en plätt ja och jag skulle ju bara hämta batterier
CITAT (AnitaO @ 28-02-2007, 12:11)  Och nu har jag också fått byta användarnamn till ett som stämmer bättre med verkligheten  Fick du ditt byte nyss? Jag har inte fått svar på mitt pm än.
Nej jag tycker det är synd att Agneta inte var med, hon hade haft jätteskoj. det vet jag.......lite kramper hör till..........fa  st nu börjar jag igen känner jag....bara av tanken
Hade jag vetat att det var sånt hålligång inatt hade jag stannat uppe istället för att ligga vaken och vrida mig i sängen.
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 28-02-2007, 12:12)  Fick du ditt byte nyss? Jag har inte fått svar på mitt pm än.  Nej, det var tidigt i morse innan grabbarna kröp i säng. Både Ingemar och Göran var inloggade då.
vad synd att du valde fel alternativ Magdis, du skulle ha njutit och fått magkramper och näsdroppa du också
CITAT (Gillan @ 28-02-2007, 12:15)  vad synd att du valde fel alternativ Magdis, du skulle ha njutit och fått magkramper och näsdroppa du också  Gillan... jag har skickat PM till dig. Har du fått det?
malin72
28-02-2007, 12:16
CITAT (Gillan @ 28-02-2007, 12:15)  vad synd att du valde fel alternativ Magdis, du skulle ha njutit och fått magkramper och näsdroppa du också  Ja, garanterat! På nattkröken är man ju alltid mer lättroad än på dagen också så det hade säkert blivit en del skrikskrattande härifrån så att maken kommit upp o undrat vad jag höll på med!  Jag ser ju nu att jag _verkligen_ skulle vilja ändra namn till bara Magdis....nu heter jag ju Norrbottens-Magd...
malin72
28-02-2007, 12:22
nej mina vänner nu måste jag börja fixa här hemma och för resan.....kommer och tittar in då och då
Nu har jag sett PM:et Agneta! Men varför hojtar det inte till när man får PM nu då? Det har hänt flera gånger idag att jag inget märkt pga det  ...dumt
CITAT (Gillan @ 28-02-2007, 12:25)  Nu har jag sett PM:et Agneta! Men varför hojtar det inte till när man får PM nu då? Det har hänt flera gånger idag att jag inget märkt pga det  ...dumt jag fick ingen popup när du svarade.
CITAT (askar @ 28-02-2007, 12:28)  jag fick ingen popup när du svarade.  Kolla på foruminställningar i kontrollpanelen. Där kan man bocka i en ruta om man vill ha popup-meddelande
Hmm, mysko  CITAT (AnitaO @ 28-02-2007, 12:29)  Kolla på foruminställningar i kontrollpanelen. Där kan man bocka i en ruta om man vill ha popup-meddelande Ännu mer mysko  , det var redan ifyllt  ja,ja, det ger sig väl det också
Nu fick jag plötsligt popup... utan att ha ändrat inställningar.
Verkar som om dom personliga titlarna har försvunnit
Ja, det ser jag nu! Det har ni ju inga längre........frågetecknen hopar sig
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|