Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66
Magdis
CITAT (AnitaGg @ 21-02-2007, 14:41)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 21-02-2007, 14:32)
Jag ska ut nån dag och köpa en dopgåva till Lilleman för pengar som han fick av sina gammelmostrar. De hade svårt att komma på något och ville att vi skulle köpa nån fin minnessak åt honom själva. Vad ska jag hitta på?
Caroline fick en hel del smycken och lite olika prydnadssaker i dopgåvor men Lilleman har inte fått någonting sånt. Funderar på att leta nåt åt honom på Guldfynd. Även pojkar kan ju ha smycken...eller?  :unsure:

Guldfynd har mycket fina dopgåvor förutom smycken.
Köpte en kanonfin tavelram när min svägerskas son döptes.

Jag funderade också på tavelram. Ett litet guldkors på en guldkedja har jag också funderat på...så han får lika som resten av familjen. smile.gif Det finns som sagt mycket fina saker på Guldfynd. smile.gif

Jag köpte en jättefin fotoram och ljuslykta i samma stil för några år sen. Jag sa till maken att det var till honom på Alla hjärtans dag, men egentligen hade jag köpt dem bara för att jag själv tyckte de var snygga. rolleyes.gif biggrin.gif
pejori
visst kan du köpa ett halsband till lilleman smile.gif smile.gif smile.gif finns fina smycken till killar med, antingen att använda nu, eller spara tills han är lite större...(armlänkar) smile.gif
askar
Hittade svammeltråden på Sök:)

Nu ska jag svamla och hämta macka... alldeles nygräddat matbröd. smile.gif
elleave
Svammlar lite jag oxå, kan int ändra text eller smilysar eller nått, sad.gif
stennie
Det tar nog lite tid att hitta alla finesser och tid för Ingemar och Göran att fixa buggar.
malin72
nääääääääääää bilden blev inge bra när jag gjorde med den nya finessen blushing.gif blev ju bred och suddig
Magdis
Åh vad kul att kunna svamla igen! Det finns ju så många nya smileys nu också! yahoo.gif thumbsup.gif
Gillan
Jaa, riktigt kul att kunna svamla om man har lust, fast det går ju på chatten också biggrin.gif

Agneta!.......en liten undran bara.....hade du ont i nacken när du vaknade i morse g.gif whistling.gif ....hihi
malin72
Agneta eller hade du skavsår i örat????? g.gif tongue.gif
Magdis
Ja nu kan man svamla i kvadrat om man vill! thumbsup.gif tongue.gif
Usch vad jag är förkyld...har varit det i flera veckor men idag är det ännu värre...och Lilleman är dunderförkyld också och har slemhosta.

Gillan, hann du få ordnat med ditt anv.namn redan inatt? smile.gif Jag har skickat mail till Ingemar så får han kolla på det när han vilat upp sig efter det stora arbetet med forumet. smile.gif
askar
Gillan & Malin... den trillar inte ner hur mycket jag än tänker och tänker...
varför skulle jag ha ont i nacken och örat?

F´låt om jag är helkorkad idag. tongue.gif
malin72
CITAT (askar @ 28-02-2007, 11:53) *

hihihihihih vi hade lite skojj åt dig igår för i typ 5 timmar stog det talar i telefon på dig i chatten blushing.gif thumbsup.gif
Gillan
Magdis! Tänkte faktiskt att jag skullre skynad amig och PM:a Ingemar, men det gick inte att få iväg det, så jag la det i " Vänta-korgen". Två minuter senare fick jag ett vanligt mail med mitt nya nick.
Jag hoppade högt av glädje. vi pratade ju om det i natt och då sa Göran att det inte skulle vara nåt problem så länge ingen redan hade det...........men då!.............du var väl med då! whistling.gif , Sorry, är nog lite trött nu blush.gif ........men jag behövde inget göra alltså tongue.gif Så är det säkert snart gjort för dig med Magdis biggrin.gif

stava kan jag inte heller.........
malin72
åhhhhhhhhhhh hur ska jag kunna börja packa mm nu när jag håller på att trixa och fixa här g.gif w00t.gif
askar
CITAT (malin72 @ 28-02-2007, 11:55) *
hihihihihih vi hade lite skojj åt dig igår för i typ 5 timmar stog det talar i telefon på dig i chatten blushing.gif thumbsup.gif

Aj då... jag lämnade datorn på .. det har den varit tre senaste dygnen....
tänkte inte på att jag markerade att jag fick telefon
Imorse såg jag att nån skrivit att h*n är på forumet..
då loggade jag ur chatten.

Jag sov gott redan före tio igår kväll. smile.gif
Gillan
CITAT (askar @ 28-02-2007, 11:53) *

vi hade faktiskt rikigt jätteskoj ska du veta!
biggrin.gif .......för att inte tala om Stennie som sov räv hela natten laugh.gif
malin72
CITAT (askar @ 28-02-2007, 11:58) *
Aj då... jag lämnade datorn på .. det har den varit tre senaste dygnen. Imorse såg jag att nån skrivit att h*n är på forumet..
då loggade jag ur chatten.

Jag sov gott redan före tio igår kväll. smile.gif

jo då vi förstog det men på natten när vi bara var 4 som var inne så hade vi lite skojj åt allt...du vet så där trött så bra allt man skrev och sa blev fel blush.gif w00t.gif
askar
Förstår att ni hade kul.... aj vad ont i örat jag skulle haft laugh.gif

Har ni varit uppe hela natten?

Gillan... hur sover man räv?
Gillan
CITAT (malin72 @ 28-02-2007, 12:00) *
jo då vi förstog det men på natten när vi bara var 4 som var inne så hade vi lite skojj åt allt...du vet så där trött så bra allt man skrev och sa blev fel blush.gif w00t.gif

Att vi inte skrattade ihjäl oss är för mig en gåta. Du skulle sett tanta från Belgien,,,,,,,oj,ojoj laugh.gif blush.gif

CITAT (askar @ 28-02-2007, 12:02) *
Förstår att ni hade kul.... aj vad ont i örat jag skulle haft laugh.gif

Har ni varit uppe hela natten?

Jag och Linus är väl de som sovit minst, men han kanske sover nu blush.gif , jag sov ett par timmar på sennatten. Men kul var det laugh.gif
askar
CITAT (Gillan @ 28-02-2007, 12:02) *
Att vi inte skrattade ihjäl oss är för mig en gåta. Du skulle sett tanta från Belgien,,,,,,,oj,ojoj laugh.gif blush.gif

Belgien! är det nån ny.
F´låt Gillan... ni kanske rentav fick ont i magen av allt skrattande wub.gif
malin72
CITAT (Gillan @ 28-02-2007, 12:02) *

ja herre gud vem var den stackarn yahoo.gif ......jag låg och små fnissade år allt vi sagt och hur skojj vi hade när jag skulle sova....
speciellt åt HUR VI FICK GÖRAN ATT LYSSNA blush.gif tongue.gif
Gillan
Vet inte, men det var i alla fall det hon gjorde laugh.gif
malin72
CITAT (askar @ 28-02-2007, 12:04) *
Belgien! är det nån ny.
F´låt Gillan... ni kanske rentav fick ont i magen av allt skrattande wub.gif

ja heeregud vi krampade i magen och tårarna rann osv..... yahoo.gif
Magdis
CITAT (Gillan @ 28-02-2007, 11:57) *
Magdis! Tänkte faktiskt att jag skullre skynad amig och PM:a Ingemar, men det gick inte att få iväg det, så jag la det i " Vänta-korgen". Två minuter senare fick jag ett vanligt mail med mitt nya nick.
Jag hoppade högt av glädje. vi pratade ju om det i natt och då sa Göran att det inte skulle vara nåt problem så länge ingen redan hade det...........men då!.............du var väl med då! whistling.gif , Sorry, är nog lite trött nu blush.gif ........men jag behövde inget göra alltså tongue.gif Så är det säkert snart gjort för dig med Magdis biggrin.gif

stava kan jag inte heller.........

Okej, vad kul att det gick att fixa så snabbt! Jag har kollat på medlemmarna o det finns en Magdis som inte varit inne på forumet sedan i mars 2003 så det går säkert att fixa till mitt också. biggrin.gif
Gillan
Ja, vad var det vi kallade det för?.....att dra en fräckis ungefär laugh.gif
askar
CITAT (malin72 @ 28-02-2007, 12:06) *
ja heeregud vi krampade i magen och tårarna rann osv..... yahoo.gif

Aj då! Flå´t Malin wub.gif var inte meningen ni skulle få ont...

Men attans att jag inte orkar vaka nån gång... Avis är bara förnamnet laugh.gif
malin72
CITAT (Gillan @ 28-02-2007, 12:07) *

det var ju när det var barnförbjudet whistling.gif laugh.gif
Magdis
Från Belgien? Det var nåt jag missade. Hur fick ni Göran att lyssna? Har ni tjatat sönder öronen på honom inatt? nono.gif tongue.gif
stennie
jag sov inte alls räv sad.gif tongue.gif , Tror faktiskt inte jag har sovit så gott på länge smile.gif
askar
CITAT (Gillan @ 28-02-2007, 12:07) *

Jag som är såååå blyg... blushing.gif ... kanske tur då att jag sov. rolleyes.gif
malin72
CITAT (askar @ 28-02-2007, 12:07) *
Aj då! Flå´t Malin wub.gif var inte meningen ni skulle få ont...

Men attans att jag inte orkar vaka nån gång... Avis är bara förnamnet laugh.gif

äsch det var nog bara bra att du sov annars hade du nog krampat värre än vi wub.gif vi var lite snurriga igår rolleyes.gif
Gillan
Näädå, det var bara att lite tyst nämna ordet barnförbjudet så kom han som ett skott tongue.gif lätt som en plätt
AnitaO
Och nu har jag också fått byta användarnamn till ett som stämmer bättre med verkligheten yahoo.gif
malin72
CITAT (Gillan @ 28-02-2007, 12:10) *
Näädå, det var bara att lite tyst nämna ordet barnförbjudet så kom han som ett skott tongue.gif lätt som en plätt

ja och jag skulle ju bara hämta batterier whistling.gif
Magdis
CITAT (AnitaO @ 28-02-2007, 12:11) *
Och nu har jag också fått byta användarnamn till ett som stämmer bättre med verkligheten yahoo.gif

Fick du ditt byte nyss? Jag har inte fått svar på mitt pm än. unsure.gif
Gillan
Nej jag tycker det är synd att Agneta inte var med, hon hade haft jätteskoj. det vet jag.......lite kramper hör till..........fa laugh.gif laugh.gif st nu börjar jag igen känner jag....bara av tanken
Magdis
Hade jag vetat att det var sånt hålligång inatt hade jag stannat uppe istället för att ligga vaken och vrida mig i sängen. smile.gif
AnitaO
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 28-02-2007, 12:12) *
Fick du ditt byte nyss? Jag har inte fått svar på mitt pm än. unsure.gif

Nej, det var tidigt i morse innan grabbarna kröp i säng.
Både Ingemar och Göran var inloggade då.
Gillan
vad synd att du valde fel alternativ Magdis, du skulle ha njutit och fått magkramper och näsdroppa du också laugh.gif laugh.gif
askar
CITAT (Gillan @ 28-02-2007, 12:15) *
vad synd att du valde fel alternativ Magdis, du skulle ha njutit och fått magkramper och näsdroppa du också laugh.gif laugh.gif

Gillan... jag har skickat PM till dig. Har du fått det?
malin72

laugh.gif rolleyes.gif
Magdis

Ja, garanterat! På nattkröken är man ju alltid mer lättroad än på dagen också så det hade säkert blivit en del skrikskrattande härifrån så att maken kommit upp o undrat vad jag höll på med! biggrin.gif

Jag ser ju nu att jag _verkligen_ skulle vilja ändra namn till bara Magdis....nu heter jag ju Norrbottens-Magd...sad.gif
malin72
nej mina vänner nu måste jag börja fixa här hemma och för resan.....kommer och tittar in då och då rolleyes.gif
Gillan
Nu har jag sett PM:et Agneta! Men varför hojtar det inte till när man får PM nu då? Det har hänt flera gånger idag att jag inget märkt pga det thumbdown.gif ...dumt
askar
CITAT (Gillan @ 28-02-2007, 12:25) *
Nu har jag sett PM:et Agneta! Men varför hojtar det inte till när man får PM nu då? Det har hänt flera gånger idag att jag inget märkt pga det thumbdown.gif ...dumt

jag fick ingen popup när du svarade. sad.gif
AnitaO
CITAT (askar @ 28-02-2007, 12:28) *
jag fick ingen popup när du svarade. sad.gif

Kolla på foruminställningar i kontrollpanelen. Där kan man bocka i en ruta om man vill ha popup-meddelande
Gillan
Hmm, mysko alien.gif

CITAT (AnitaO @ 28-02-2007, 12:29) *
Kolla på foruminställningar i kontrollpanelen. Där kan man bocka i en ruta om man vill ha popup-meddelande

Ännu mer mysko alien.gif , det var redan ifyllt wacko.gif ja,ja, det ger sig väl det också smile.gif
askar
Nu fick jag plötsligt popup... utan att ha ändrat inställningar. smile.gif
AnitaO
Verkar som om dom personliga titlarna har försvunnit
Gillan
Ja, det ser jag nu! Det har ni ju inga längre........frågetecknen hopar sig laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon