Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66
Lady Hamilton
wub.gif Tack!
Gillan
Men då!!! Jag som hade tänkt gå härifrån för att hinna med lite nytta också innan konståkningen blink.gif

Då blir det väl inget gjort då rolleyes.gif tongue.gif laugh.gif Och det blir ju på ditt samvete Ladyn wub.gif
Kathy
CITAT (Hamilton @ 26-01-2007, 08:33)
CITAT (Scrollan @ 26-01-2007, 08:26)
......För några år sen så gjorde jag och en kollega ett framträdande på en stor personalfest.....iklädda blå paljettklänningar, glittriga lösögonfransar, rosa glitterperuker samt blålila fjäderboar......
Jag hade en nyskriven text till "La Dolce Vita" som vi framförde.
I och med att hon är smal och jag mindre smal ( rolleyes.gif ) så passade det så bra....Lindarw är smal medan Flinckman är mindre smal.......

laugh.gif Ni gjorde säkert succé! Sånt där brukar vara mycket uppskattat.
wub.gif Är lite avundsjuk på er som kan sjunga

Sjunga?? unsure.gif
Jag kan inte sjunga....... biggrin.gif
"Sjunger hellre än bra" laugh.gif
Kathy
CITAT (Hamilton @ 26-01-2007, 08:50)
wub.gif Tack!

Grattis till titeln!!!
Leia
Grattis Lady´n! smile.gif wub.gif
askar
Grattis Lady Hamilton! wub.gif
AnitaO
Grattis Ladyn smile.gif wub.gif
Gillan
Grattis Ladyn! Den är vacker. Passar dig alldeles utmärkt wub.gif
Lady Hamilton
wub.gif Tackar wub.gif wub.gif
sleep.gif Och för "geniet" vill jag bara tala om att jag skrev så fort jag kunde sleep.gif
Kathy
Nu ska jag slänga mig i duschen och sen bege mig ut i kylskåpet utanför....brrr.....
Hade tänkt mig att ta en tur till IKEA. Ska bl.a köpa stora tavelramar för att rama in alla krokader som Hugo och Ikaros har plockat på sig. wub.gif

Är en aning stolt över prisrosetterna..... wub.gif
Gillan
CITAT (Scrollan @ 26-01-2007, 08:58)
Nu ska jag slänga mig i duschen och sen bege mig ut i kylskåpet utanför....brrr.....
Hade tänkt mig att ta en tur till IKEA. Ska bl.a köpa stora tavelramar för att rama in alla krokader som Hugo och Ikaros har plockat på sig.  :wub:

Frys inte ihjäl bara rolleyes.gif
Jag som egentligen avskyr att shoppa, ser verkligen fram mot att IKEA ska öppna i Karlstad till hösten. Jag får så mycket inspiration när jag ögonshoppar där wub.gif

Själv går jag och gör den där nyttan som jag inte trodde jag skulle hinna med tongue.gif

Ha det bra alla! smile.gif

Glömde ju skriva att du självklart ska vara stolt över din kissemissar wub.gif
Lady Hamilton

laugh.gif Det skall du vara!
Min syster har "rosetter" fästade i en tråd under taket (fäst vägg till vägg) runt hela rummet. Och hennes katter har sina rosetter i "egna" rum
( blink.gif alltså måste de byta till en större lägenhet om de skaffar en till utställnings katt laugh.gif )
Betty
Fin titel Ladyn och välkommen in i de snacksaligas skara, nu är vi hela 15 stycken. rolleyes.gif
Leia
CITAT (Betty @ 26-01-2007, 09:37)
Fin titel Ladyn och välkommen in i de snacksaligas skara, nu är vi hela 15 stycken. rolleyes.gif

Man kanske skulle starta en "jag vill upp till 5000" tråd, där man kan gå in och bara skriva en bokstav för att få flera inlägg.... rolleyes.gif ..... laugh.gif
Betty
CITAT (Leia @ 26-01-2007, 09:43)
Man kanske skulle starta en "jag vill upp till 5000" tråd, där man kan gå in och bara skriva en bokstav för att få flera inlägg.... rolleyes.gif ..... laugh.gif

Det krävs två bokstäver för att man ska kunna posta inlägg. tongue.gif
Lady Hamilton
sleep.gif Åja.......något "vettigt" har vi väll åstadkommit emellanåt?.....
Betty
CITAT (Hamilton @ 26-01-2007, 09:47)
sleep.gif Åja.......något "vettigt" har vi väll åstadkommit emellanåt?.....

Det får man verkligen hoppas! laugh.gif
AnitaO
Ska bl.a köpa stora tavelramar för att rama in alla krokader som Hugo och Ikaros har plockat på sig. wub.gif

Det var ju en kul idé .... funkar det att pressa in dom bakom ett glas, eller blir det "bubbligt"? unsure.gif
Leia
CITAT (Betty @ 26-01-2007, 09:46)

Nej, då blev det för jobbigt! laugh.gif
Reserv
CITAT (Leia @ 26-01-2007, 09:56)

inte då....nä, jo, ok...mycket gångbara ord rolleyes.gif
Leia
CITAT (Reserv @ 26-01-2007, 09:58)

Nej, försöker nog hålla mig på den här sidan om 5000 tongue.gif Får ju´prestations ångest annars, och skulle inte kunna komma på något fyndigt att ha som titel.
Betty
CITAT (Leia @ 26-01-2007, 10:01)
CITAT (Reserv @ 26-01-2007, 09:58)

Nej, försöker nog hålla mig på den här sidan om 5000 tongue.gif Får ju´prestations ångest annars, och skulle inte kunna komma på något fyndigt att ha som titel.

Passa dig, för du är "där" fortare än du kan ana... (Nummertråden, ordass.-tråden och citattråden är några heta tips...)rolleyes.gif tongue.gif Och fyndiga titlar är väl inget problem, kommer du inte på nån själv så får du garanterat hjälp med det av alla surriga odlaiterna här! biggrin.gif
Lady Hamilton
....Nej, försöker nog hålla mig på den här sidan om 5000 tongue.gif Får ju´prestations ångest annars, och skulle inte kunna komma på något fyndigt att ha som titel......

Just nu skulle jag nog rösta för att du skulle "bli" kallad för prinsessan laugh.gif
Leia
CITAT (Hamilton @ 26-01-2007, 10:08)
....Nej, försöker nog hålla mig på den här sidan om 5000 tongue.gif  Får ju´prestations ångest annars, och skulle inte kunna komma på något fyndigt att ha som titel......

Just nu skulle jag nog rösta för att du skulle "bli" kallad för prinsessan laugh.gif

Så får det bli när den dagen kommer! laugh.gif Då finns det bådå en Lady och en Prinsessa här! laugh.gif
Leia
Allvarligt talat ang. nummertråden. Hur sjutton får ni fram bilder så snabbt? När jag letar och tillslut hittar en bild som jag ska lägga in, så har det numret "gått" för länge sedan. (oftast iallafall) wacko.gif
Hur söker ni på för sätt? unsure.gif
askar
CITAT (Leia @ 26-01-2007, 11:21)
Allvarligt talat ang. nummertråden. Hur sjutton får ni fram bilder så snabbt? När jag letar och tillslut hittar en bild som jag ska lägga in, så har det numret "gått" för länge sedan. (oftast iallafall) wacko.gif

Jag har hittat en likadan nummersida och plockar därifrån
fast det fattas en del siffror , dem googlar jag
Leia
CITAT (askar @ 26-01-2007, 11:23)
CITAT (Leia @ 26-01-2007, 11:21)

Jag har hittat en likadan nummersida och plockar därifrån
fast det fattas en del siffror , dem googlar jag

aaaa, då förstår jag!
yenny
Men jisses männinskor vad ni skriver rolleyes.gif laugh.gif wub.gif

Jag hinner inte alls med nu för tiden.... första inlägget jag läste idag (här i svammeltråden) handlade om träsk... så det tänkte jag kommentera ang Hoyaträsk biggrin.gif (eftersom jag är i det träsket *flinar*) men så såg jag att ni hade skrivit massor med fler sidor... så det verkade ju lite galet att kommentera det såhär i efterhand...men jag kunde ialla fall inte låta bli att nämna det liite rolleyes.gif Oj vilket svammel... rolleyes.gif laugh.gif
Men i alla fall:

Grattis till titeln Hamilton!
Biggan_
CITAT (yenny @ 26-01-2007, 12:25)
Men jisses männinskor vad ni skriver  :rolleyes:  :lol:  :wub:

Jag hinner inte alls med nu för tiden.... första inlägget jag läste idag (här i svammeltråden) handlade om träsk... så det tänkte jag kommentera ang Hoyaträsk biggrin.gif (eftersom jag är i det träsket *flinar*) men så såg jag att ni hade skrivit massor med fler sidor... så det verkade ju lite galet att kommentera det såhär i efterhand...men jag kunde ialla fall inte låta bli att nämna det liite  :rolleyes:  Oj vilket svammel...  :rolleyes:  :lol:
Men i alla fall:

...och jag hann ju inte prata om att jag bor i ett orkidéträsk! rolleyes.gif
Gratulerar också Hamilton till den fina titeln! wub.gif
Alexander-VG-zon3
ojoj vad mycket här är skirvit ,
hinner inte läsa nu sitter i skolan och segar .

börjar igen vid 13.00
Alexander-VG-zon3
CITAT (Birgitta P @ 26-01-2007, 12:35)
CITAT (yenny @ 26-01-2007, 12:25)
Men jisses männinskor vad ni skriver  rolleyes.gif  laugh.gif  wub.gif

Jag hinner inte alls med nu för tiden.... första inlägget jag läste idag (här i svammeltråden) handlade om träsk... så det tänkte jag kommentera ang Hoyaträsk biggrin.gif (eftersom jag är i det träsket *flinar*) men så såg jag att ni hade skrivit massor med fler sidor... så det verkade ju lite galet att kommentera det såhär i efterhand...men jag kunde ialla fall inte låta bli att nämna det liite  rolleyes.gif  Oj vilket svammel...  rolleyes.gif  laugh.gif
Men i alla fall:

...och jag hann ju inte prata om att jag bor i ett orkidéträsk! rolleyes.gif
Gratulerar också Hamilton till den fina titeln! wub.gif

grattis till titlen wub.gif
malin72
grattis till titeln Hamilton!!!!!! smile.gif smile.gif nu känner man ju inte alls igen dig avatarn bytt, ingen Lady Hamilton längre...helt nytt och fräscht laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Lady Hamilton
Tack så mycket alla wub.gif
Ärligt talat vad tycker ni om mitt "nya jag" unsure.gif
Skall jag sätta tillbaka Lady Hamilton loggan, eller byta tillbaka min avatar.... (gjorde ett test och skrev in Lady Hamilton i min avatar)
Leia
CITAT (Hamilton @ 26-01-2007, 13:45)
Skall jag sätta tillbaka Lady Hamilton loggan, eller byta tillbaka min avatar....

Ska jag var ärlig så gillar jag "Lady Hamilton" bättre smile.gif wub.gif
Reserv
Tack så mycket alla  :wub:
Ärligt talat vad tycker ni om mitt "nya jag"  :unsure:
Skall jag sätta tillbaka Lady Hamilton loggan, eller byta tillbaka min avatar....

På slutet så förknippade man dig mer med signaturskylten än avataren.... unsure.gif som jag inte riktigt kommer på hur den såg ut...kanske nåt grönt blink.gif Men Lady Hamiltonskylten tycker nog jag att du kan ha kvar rolleyes.gif wub.gif
Biggan_
Önskar alla en fortsatt trevlig dag! Sticker till jobbet nu, tittar kanske in sent i kväll! smile.gif
Betty
Skall jag sätta tillbaka Lady Hamilton loggan, eller byta tillbaka min avatar.... (gjorde ett test och skrev in Lady Hamilton i min avatar)

Tjusiga blommor i signaturen men jag saknar skylten... Häng upp skylten igen! biggrin.gif
Betty
CITAT (Birgitta P @ 26-01-2007, 13:51)
Önskar alla en fortsatt trevlig dag! Sticker till jobbet nu, tittar kanske in sent i kväll! smile.gif

Ha en bra dag du med! biggrin.gif
Leia
CITAT (Birgitta P @ 26-01-2007, 13:51)

Hoppas att du bara blir utsatt för trevliga kunder idag! smile.gif wub.gif
Alba
Tack så mycket alla  wub.gif
Ärligt talat vad tycker ni om mitt "nya jag"  unsure.gif
Skall jag sätta tillbaka Lady Hamilton loggan, eller byta tillbaka min avatar....  (gjorde ett test och skrev in Lady Hamilton i min avatar)

Avataren passar till Lady Hamilton.
Blommorna är så fina. Går det inte att klämma in skylten under om du gör den lite mindre.
anna_rispan
Satan vilken hicka jag har fått!!! ohmy.gif
Alba
CITAT (anna_rispan @ 26-01-2007, 13:56)
Satan vilken hicka jag har fått!!! ohmy.gif

Buuu säger jag. Då ska hickan försvinna laugh.gif
Betty
CITAT (anna_rispan @ 26-01-2007, 13:56)
Satan vilken hicka jag har fått!!!  :o

BUH!!!

(hjälpte det?) laugh.gif
Malvia
CITAT (Betty @ 26-01-2007, 09:37)

Det är 25 st som ligger över 5000 inlägg nu.
anna_rispan
jag vet inte om jag vågar svara att det fungerade.... ohmy.gif
skumt!!!
Lady Hamilton
Testar igen, nu med skylt, men tar bort i "titeln"
Min Avatar var Ior en Åsna som skakade på huvudet
Skylten klarar jag inte av att minska ner unsure.gif
Reserv
CITAT (Hamilton @ 26-01-2007, 14:03)
Skylten klarar jag inte av att minska ner unsure.gif

Skitsnyggt Lady'n rolleyes.gif wub.gif
Betty
Skylten klarar jag inte av att minska ner  :unsure:

Det där blev väl bra. biggrin.gif
Betty
CITAT (anna_rispan @ 26-01-2007, 14:00)
jag vet inte om jag vågar svara att det fungerade.... ohmy.gif
skumt!!!

laugh.gif
Man kan få hjälp med nästan allllllt på det här forumet! rolleyes.gif
Reserv
Skylten klarar jag inte av att minska ner  :unsure:

Varför funkade inte det då?? unsure.gif

det funkade här huh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon