|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66
Göran sa på chatten att titlarna skulle tas bort för att man inte skulle skriva en massa inlägg bara för att få en titel.
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 28-02-2007, 12:37)  Göran sa på chatten att titlarna skulle tas bort för att man inte skulle skriva en massa inlägg bara för att få en titel. Dom ligger kvar under personlig information om man går in i profilen
Det har du rätt i, det såg jag också att han sa så då stämde det då. Liite synd tycker jag nog. Inte för en massa inlägg, utan att det var kul
malin72
28-02-2007, 14:25
jaha nu har jag en lite paus från packandet och kikar in här igen......känns så ovant  mycket att kika på
CITAT (malin72 @ 28-02-2007, 14:25)  jaha nu har jag en lite paus från packandet Varför packar du? Ska du flytta?
malin72
28-02-2007, 16:20
nope ska på lillsemester...så nu drar det ihop sig...vi ses på lö eller sö  hej då alla på ett tag
CITAT (malin72 @ 28-02-2007, 16:20)  nope ska på lillsemester...så nu drar det ihop sig...vi ses på lö eller sö  hej då alla på ett tag  Hej då malin! Ha det riktigt mysigt nu och skratta inte ihjäl dig är du snäll!
Hej då Malin och ha en riktigt skön minisemester.
malin72
28-02-2007, 16:26
CITAT (Gillan @ 28-02-2007, 16:22)  hahahaha tack du nej då det sprar jag till våra sena chattar  CITAT (askar @ 28-02-2007, 16:25)  Hej då Malin och ha en riktigt skön minisemester.  tack tack
malin72
28-02-2007, 16:36
har inte kommit iväg ännu....men hörrni....när jag tittar på mina vänner,när jag går in på min profil i tex en tråd då är vissa lila och andra grå..... det måste väl betyda då att dom lila har accepterat mig som vän???????????  men inte dom andra ännu.....eller
*Stintan*
28-02-2007, 16:50
Nej dom har bara inte avslöjat om dom är man eller kvinna vilket man gör i profilen.
Åhh! Vad fint Anita. visst är det kul att shoppa loss
Snöflinga
28-02-2007, 21:15
[size="2"][/size]Jättegulligt  Visst är det kul att handla babykläder, finns så mycket fint nu ....
Ja oj att det finns mycket fina babykläder! Man köper ju på sig alldeles för många gulliga plagg när man är ute o shoppar.  Jag har inte tidigare tänkt på att det faktiskt finns väldigt mycket fint för pojkar också utan jag har tyckt att allt har sett rosa och glittrigt ut. Men det var nog så att jag inte såg de andra kläderna när jag bara hade flickan att köpa till.
Hejsan i svammeltråden ! Är det tillåtet att få hysteriska sammanbrott här på morgonkvisten?  Ingemar har försökt hjälpa mig med mitt album, och så visar det sig att jag dessutom har glömt mitt lösenord Hur många har man att välja på? jag har gått igenom alla fyra kattnamn men ingenting, bostadsort, gatuadress, ALLT  minnet vill inte alls vara på min sida just nu. Jag som hade tänkt att lägga in bilder på alla katterna och lite mera blommor, ja ja, man kan inte lyckas med allt här i livet
visst är det tillåtet med hysteriska utbrott så väl på morgonen som på natten. Beror väl lite på vilken sorts hysteri det är frågan om  En del utbråttt är inte nyttiga för blodtrycket vet du Hoppas det löser sig, annars kan han väl skickia dig ettt nytt Om jag stavar som en kråka beror det på att fingrarna inte vill än
Har du lånat mina fingrar Gillan?  Dom vill inte riktigt här heller. Man skulle behöva en hel instruktionsbok för hela odla också verkar det som  jag hittar gubbarna, men vad ska man göra med allt annat som finns ovanför skrivrutan? Det är inte mycket man förstår så färgade eller fetare texter är bara att glömma här, jag som tycker att der så mycket roligare ut med färgat
Gå ner i " testforum" under support och ta dig en testrunda. Jag fattar inte mycket heller än. Provar hela tiden och skickar iväg. Det får bära eller brista.
Biggan_
01-03-2007, 12:29
CITAT (Gillan @ 01-03-2007, 08:41)  Gå ner i " testforum" under support och ta dig en testrunda. Jag fattar inte mycket heller än. Provar hela tiden och skickar iväg. Det får bära eller brista. Friskt vågat, hälften vunnit!
Åh vad jag har svårt att ta mig för nåt vettigt när jag vet att jag måste iväg en viss tid. Är ni också så? När jag t.ex vet att jag måste väcka Lilleman och klä oss för att hämta storasyrran på dagis inom en viss tid så kan jag inte göra sånt jag borde kunna göra under tiden, t.ex städa. Det blir mest att jag vimsar omkring och väntar på att tiden ska gå.
CITAT (Magdis @ 01-03-2007, 12:50)  Åh vad jag har svårt att ta mig för nåt vettigt när jag vet att jag måste iväg en viss tid. Är ni också så? När jag t.ex vet att jag måste väcka Lilleman och klä oss för att hämta storasyrran på dagis inom en viss tid så kan jag inte göra sånt jag borde kunna göra under tiden, t.ex städa. Det blir mest att jag vimsar omkring och väntar på att tiden ska gå.  Jag är precis likadan.
Idag måste jag iallafall städa för vi får besök kl 14. Och mitt huvud känns som att det sitter inklämt i ett skruvstäd och näsan är röd och sönderskrubbad av allt snytande.
Hehe, dottern kom och beklagade sig för mig idag: Pappa är helt hopplös, det går inte att ha honom längre!! (Han fattade ingenting enligt henne  )
Irene_L
04-03-2007, 14:45
De barna, de barna
CITAT (Magdis @ 04-03-2007, 14:37)  Hehe, dottern kom och beklagade sig för mig idag: Pappa är helt hopplös, det går inte att ha honom längre!! (Han fattade ingenting enligt henne  ) 
Snöflinga
04-03-2007, 17:27
Nu kom nästa attack på stackars pappa. - Pappa! - Ja vad är det? - Du är flintskallig!
malin72
05-03-2007, 11:17
jag sitter och väntar på om min knapp kommer någon gång......pmt Ingemar så jag hoppas jag får svar...vill ju ha den till mässan hoppas det itne blev bort glömt nu med allt dom jobbat med nu för det nya forumet
CITAT (Magdis @ 04-03-2007, 19:15)  Nu kom nästa attack på stackars pappa. - Pappa! - Ja vad är det? - Du är flintskallig!  Barn är ärliga - kom inte och säg annat Hon är ju för charmig lillgumman.
Biggan_
05-03-2007, 12:15
anna_rispan
05-03-2007, 15:23
Halloj!!
Jag har bihålorna fulla avs nor o är täppt i öronen o det ena värker så jag behöver svamla lite.
Jag är nästan chockad idag. Vi har fått mail från skolans rektor att de har fått nys om att det finns elever som brukar cannabis. O så skrev de att det är helt oacceptabelt eftersom det är olagligt. Jag har aldrig varit på en så stor arbetsplast att det gått ut ettmail till ALLA om en sådan sak. Fast jag har å andra sidan inte råkat ut för det på någon annan arbetsplats eller skola heller...
CITAT (anna_rispan @ 05-03-2007, 15:23)  Halloj!!
Jag har bihålorna fulla avs nor o är täppt i öronen o det ena värker så jag behöver svamla lite.
anna_rispan
05-03-2007, 15:48
tack Magdis!!!
CITAT (anna_rispan @ 05-03-2007, 15:23)  Jag har bihålorna fulla avs nor o är täppt i öronen o det ena värker så jag behöver svamla lite. Krya på dig
anna_rispan
05-03-2007, 16:45
Tack Faith!
*Stintan*
05-03-2007, 17:28
Stackars
anna_rispan
05-03-2007, 17:33
Tack Stintan43 med så här mycket stöd så borde förkylningen fara sin kos redan ikväll, tycker jag alltså.
Piccante
05-03-2007, 22:23
Angående de där dumma amerikanerna så vet jag inte riktigt om jag ska skratta eller gråta.  De är ju så skrämmande korkade att det blir riktigt läskigt. De kan inte komma på ett land som börjar på U och sen står de och talar om vilka länder de vill invadera som om det vore helt självklart. "Gör en stor krater av hela Mellanöstern" säger nån.
Jag har "semester" här...nästan iallafall. Maken och stora tjejen är hos farmor och farfar över sportlovet. Lilleman är ganska lättsam att ta hand om just nu (förutom allt nattsnuttande men det är det ju ändå alltid jag som får orka med)  Alla mina älsklingsrätter och en ljuuuuvlig tystnad för mina öron.  Och tänk å kunna ha snyggt och städat här nästan en hel vecka!! Det blir rekord.  Och sen blir det så roligt när de kommer hem igen.
malin72
07-03-2007, 20:13
ahhhhhhhh söt nöt
Mmm vilken charmör. Duktig kille - kan själv
Två döttrar med make och barn är sjuka i hög feber... de har nog drabbats av influensan. Aj, aj.. äldsta dottern hade 40,2° feber i kväll fastän hon tagit febernedsättande på em. Så gärna man önskar att man kunnat hjälpa till då hela familjen är sjuk.
malin72
07-03-2007, 22:15
aj då det var inte kul  usch hoppas man klarar sig från flunsan, men att dom fått det samtidigt  man vill ju oftast ha lite hjälp och pyssel så klart,förstår att du känner att du vill hjälpa till
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|