Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
Cacki
CITAT (*Stintan* @ 30-08-2010, 16:11) *
Tur ni kan hålla igång tråden medan jag ligger däckad. JÄVLA LAVEMANG!!!![attachment=54546:134.gif]

Gå och lägg dej igen, SKITKÄRRING!!
Red Top
CITAT (Cacki @ 30-08-2010, 16:03) *
Du får väl bara inse vilken jävla idiot du är! Å´vaffan är det för fel på äpplen och röda vinbär?...Du ska ge fan i att förstöra i naturen!!!

Skit i mina äpplen o röda vinbär, du! De tar fåglarna och larverna hand om, så jag förbehåller mig rätten att låta någon stackars lättlurad, importerad arbetskraft, länsa skogen på lingon och annat skräp åt mig.

[attachment=54547:b_009.JPG]
*Stintan*
Jag spyr på er! sick.gif
Malvia
CITAT (*Stintan* @ 30-08-2010, 16:20) *
Jag spyr på er! sick.gif

Kommer det ut den vägen också? wacko.gif
Cacki
CITAT (*Stintan* @ 30-08-2010, 16:20) *
Jag spyr på er! sick.gif

Ska man bli förvånad?? Tycker jag att du gör mest hela tiden. Det kommer väl aldrig något vettigt ur käften på dej?!
*Stintan*
CITAT (Cacki @ 30-08-2010, 16:23) *
Ska man bli förvånad?? Tycker jag att du gör mest hela tiden. Det kommer väl aldrig något vettigt ur käften på dej?!

Dags för dig att gå o bada då [attachment=54549:g_ob.jpg]
skogstroll
gud vad korkade ni är, inte som mina chefer men bra nära. Lägger man in en bild på en smurf då kan man lika gärna smurfa upp sig nånstans alien.gif
Anki på Öland
CITAT (Red Top @ 30-08-2010, 15:58) *
..............Varför kan jag inte acceptera att köpa lingonsylt med 30% lingon, utan måste stå och koka 65%ig..............

Vill ju inte sitta här och vara trevlig..... men min köpta lingonsylt, Björnkulla rårörda, är faktiskt 50% lingon.
Anki
Cacki
CITAT (Anki på Öland @ 30-08-2010, 17:03) *
Vill ju inte sitta här och vara trevlig..... men min köpta lingonsylt, Björnkulla rårörda, är faktiskt 50% lingon.
Anki

Det skiter väl vi i!
hälsn. lavemanggänget
gnon49
CITAT (Cacki @ 30-08-2010, 17:11) *
Det skiter väl vi i!
hälsn. lavemanggänget

Va häftigt. Får önska en fortsatt otrevlig sjukdomsbild. hehehe.
Aqvakul
CITAT (gnon49 @ 30-08-2010, 17:22) *
Va häftigt. Får önska en fortsatt otrevlig sjukdomsbild. hehehe.

spetälska är ju alltid trevligt... naughty.gif
Rihane
CITAT (Aqvakul @ 30-08-2010, 17:29) *

Här ska man bråka inte älska spetor rtfm.gif

ranting.gif ranting.gif ranting.gif
Malvia

Jaha, du verkar ha haft det! Hur trevligt är det då? wink.gif
gnon49

drabbar visst bara otrogna o vilsna själar har jag hört. I allvarliga fall ramlar huvudet av o ersätts med en böld. devil.gif
bergvallmo
CITAT (gnon49 @ 30-08-2010, 17:41) *
drabbar visst bara otrogna o vilsna själar har jag hört. I allvarliga fall ramlar huvudet av o ersätts med en böld. devil.gif

Ja då är det väl bara att konstatera att varenda jävel i den här tråden haft spetälska då!
Aqvakul
Ni verkar ju ha böldpest i huvudet, hela bunten..
sommarhumla
CITAT (Malvia @ 30-08-2010, 15:40) *
Jag tror lavemanget har börjat verka ordentligt idag för somliga ej närvarande! naughty.gif

Ha! Har bara suttit och laddat upp mig, somliga av oss måste faktiskt jobba också, whistling.gif men jag ser att ni är ena riktiga skitstövlar och tror att ni klarar er förbannat bra utan mig, men det ska ni ge själva faaaaaan i, så det så!!! ranting.gif ranting.gif
Aqvakul
Tänkte bara meddela att jag totalt skiter i er allesammans..

sommarhumla
Det var det jävligaste, han skiter ju aliens!!!!!!!!!! Fy bubblan, rena skittråden!!
bergvallmo
CITAT (Aqvakul @ 30-08-2010, 18:22) *

Å fy för att vara rörmokare i Skåne! Fast ni kanske alltid går ut och gör era behov? smile.gif
Aqvakul
CITAT (bergvallmo @ 30-08-2010, 18:31) *
Å fy för att vara rörmokare i Skåne! Fast ni kanske alltid går ut och gör era behov? smile.gif

Ja, vi passar på att kombinera det med ett bad...
Red Top
CITAT (Anki på Öland @ 30-08-2010, 17:03) *
Anki

Tror jag vad jag vill om.

Enligt deras innehållsförteckning är det 50g frukt per 100g. Sen är det 54g socker per 100g. En sylt som innehåller 104g lingon+socker per 100g och dessutom förtjockningsmedel och syra, den får nog vara för min del.

Undrar bara hur de lyckas trycka ihop det till 100g. wacko.gif

Tack för tipset, men jag fortsätter nog att koka så länge jag orkar. Det blir billigare och jag vet vad den innehåller.

Saxat från B-kullas hemsida.
"Innehåll:
Lingon, socker, förtjockningsmedel (pektin), syra (citronsyra).
Fruktmängd:
50 g per 100 g sylt.

Total mängd socker:
54 g per 100 g sylt.

Näringsvärde:
Genomsnitt för 100 g sylt
Energivärde 900 kJ, 220 kcal
Protein mindre än 0,5 g
Kolhydrat 54 g
Fett mindre än 0,5 g"

Cacki
CITAT (Red Top @ 30-08-2010, 18:39) *
Tror jag vad jag vill om.

Enligt deras innehållsförteckning är det 50g frukt per 100g. Sen är det 54g socker per 100g. En sylt som innehåller 104g lingon+socker per 100g och dessutom förtjockningsmedel och syra, den får nog vara för min del.

Undrar bara hur de lyckas trycka ihop det till 100g. wacko.gif

Tack för tipset, men jag fortsätter nog att koka så länge jag orkar. Det blir billigare och jag vet vad den innehåller.
Saxat från B-kullas hemsida.
"Innehåll:
Lingon, socker, förtjockningsmedel (pektin), syra (citronsyra).
Fruktmängd:
50 g per 100 g sylt.

Total mängd socker:
54 g per 100 g sylt.

Näringsvärde:
Genomsnitt för 100 g sylt
Energivärde 900 kJ, 220 kcal
Protein mindre än 0,5 g
Kolhydrat 54 g
Fett mindre än 0,5 g"

Dra åt skogen med dej och din förbannade lingonsylt! Vem fan är intresserad av den tror du?? Du ska jävlarimej passa dej så att jag inte förvandlar hela plytet på dej till ett lingonmos!
Red Top
Om du inte aktar dig åker du ner i grytan bland alla ormar, ödleögon och...och..

Nä just det, paddor behöver jag ju inte leta. Jag har ju dig.
bergvallmo
CITAT (Aqvakul @ 30-08-2010, 18:38) *
Ja, vi passar på att kombinera det med ett bad...

Skönt å skölja skiten ur stjärten sa kärringen som sket i sjön smile.gif
Solstorm
CITAT (bergvallmo @ 30-08-2010, 18:56) *
Skönt å skölja skiten ur stjärten sa kärringen som sket i sjön smile.gif

Nu har vi fått förklaringen till varför skåningen vinterbadar. Avloppssystemen klarar inte när han skiter aliens. Att kalla honom käring är kanske att gå lite väl långt, eller är det en komplimang kanske?

Spetälska får väl de som äter spettekaka. Jag har smakat men ätit så lite varje gång att det nog snarare räknas som vaccin mot spetälska.
Aqvakul
Malvia
CITAT (Aqvakul @ 30-08-2010, 19:16) *

Jaså!! Duger det inte med späddekaka?
Aqvakul
Nej, four de heder Spiddekaga, de ved varenna skauning...
Red Top
Spiddekauga hieter de väll?
Aqvakul
CITAT (Red Top @ 30-08-2010, 20:07) *
Spiddekauga hieter de väll?

kanske på malmöitiska då, men de asfaltstassarna ger vi houndan i...
gnon49
CITAT (Aqvakul @ 30-08-2010, 18:22) *

Inte undra på att östersjön växer igen. Det är ju skåningarna som måste minska sina utsläpp, inte industrin.
snacka om övergödning.
Aqvakul
CITAT (gnon49 @ 30-08-2010, 21:01) *
Inte undra på att östersjön växer igen. Det är ju skåningarna som måste minska sina utsläpp, inte industrin.
snacka om övergödning.

fast vi äter ju i proportion därtill.. naughty.gif go mad, myen mad å mad i rättan tid...
Motti
Vilket skitsnack sådant får man inte prata här fy fy nono.gif prut och bajs är förbjudet fick jag lära mig för några veckor sedan på den hårda vägen,fast det skiter jag i a0a.gif
sqrulan
ranting.gif Sluta nu med erat kiss å bajs snack!
Överbölingen
Nu har jag bilden fullständigt klar för mig hur det gick till när Vildhussen tömde Hammarsjön.
Det uppdämda behovet att tömma ur sig blev till slut så stort att sandåsen gav vika och sjön tömdes och Indalsälven tog en ny fåra.

Sensmoralen utav detta är att Döda Fallet föddes och Ragunddalen fick en turistatraktion som bidrar till att förbättra kommunens dåliga ekonomi.

Sensmoral 2. Av allt ont utgår något gott.

Storflinande skrivet av mig i augusti den sista AD 2010.
Chamomille
Ogomorron era as! Ni kan ta era hyspandylkollifintrissor och stoppa upp nånstanns så ska ni få se på faan.
Ha en otrevlig dag!

[attachment=54560:prutt.jpg]
Malvia
CITAT (Chamomille @ 31-08-2010, 08:16) *
Ogomorron era as! Ni kan ta era hyspandylkollifintrissor och stoppa upp nånstanns så ska ni få se på faan.
Ha en otrevlig dag!

[attachment=54560:prutt.jpg]

Jaha, så var denna dan förstörd! angry.gif

Hur blev det när du stoppade upp trissorna? Fick du verkligen se FAAN?

För övrigt så var det en hiskelig ful färg på pruttkaninen
*Stintan*
Käkar ni snömos till frukost varenda dag era jädrans amöbor? [attachment=54562:sucka.jpg]
Cacki
Idag kan ni ducka era jävlar! Hittills har jag varit på mitt allra bästa solskenshumör, men idag känner jag mej äntligen lite mer i balans. Ser ni inte röken av mej så mycket idag så beror det på att jag gått ut i världen för att upplysa folk om hur förbannat värdelösa dom är. Det vore inte rätt mot dom stackarna om man lät dem gå och inbilla sej något annat.....detta gäller förstås även er men det hoppas jag att ni redan förstår.
Rihane
CITAT (Överbölingen @ 30-08-2010, 23:48) *
Nu har jag bilden fullständigt klar för mig hur det gick till när Vildhussen tömde Hammarsjön.
Det uppdämda behovet att tömma ur sig blev till slut så stort att sandåsen gav vika och sjön tömdes och Indalsälven tog en ny fåra.

Sensmoralen utav detta är att Döda Fallet föddes och Ragunddalen fick en turistatraktion som bidrar till att förbättra kommunens dåliga ekonomi.

Sensmoral 2. Av allt ont utgår något gott.

Storflinande skrivet av mig i augusti den sista AD 2010.

Sabla skogspatroner att leka med naturen ranting.gif

Mäktigt dom krafter han släppte lös Magnus Huss .
Såg en målning där kyrkan låg vid sjön och inte högt ovanför som nu. Har varit och tittat där Gedungsen tidigare forsade fram.
Det var inget litet vattenfall som tystnade.

Far min kommer från Hammarstrand.
Solstorm
Ovanligt snällt och ovanligt vänligt inlägg för att vara av dig Cacki. Jag tror du har råkat ut för något allvarligt och inte alls är i balans. Ryck upp dig och skit ner dig!
Malvia
CITAT (Solstorm @ 31-08-2010, 09:44) *
Ovanligt snällt och ovanligt vänligt inlägg för att vara av dig Cacki. Jag tror du har råkat ut för något allvarligt och inte alls är i balans. Ryck upp dig och skit ner dig!

Hon bara luras!

Cacki-lackan ligger och trycker och laddar för den stora attacken på oss!

Solstorm
Cacki-lackan försöker invagga oss i falsk trygghet att hon bara är lite vänligt småtyken. Den lätte går inte

Hon är värre än ett hår av hin, hon är hela tofsen!
Solstorm
Red Top, vad i herrans namn är det du skriver i mormorstråden? Snusa på en bäbis! Skäms med dig!
Cacki
Jävla avskum!!! Ni ska fan inte sitta där och försöka göra er märkvärdiga! Sitt fan inte och spekulera om mej! Vad jag gör eller hur jag mår angår er inte! Håll bara käften och inse hur värdelösa ni är. Ett av jordens värsta miljöproblem, det är vad ni är. Här snackas det vitt och brett om att vi håller på att göra slut hela jävla planeten, men man verkar tydligen skita i er. Om man åtminstone kunde få bort er, så hade vi i alla fall några färre trutar att mätta. Vem fan behöver er?? Nä, en handgranat i käften på er istället, det vore grejer det!
Malvia
CITAT (Cacki @ 31-08-2010, 11:56) *
Jävla avskum!!! Ni ska fan inte sitta där och försöka göra er märkvärdiga! Sitt fan inte och spekulera om mej! Vad jag gör eller hur jag mår angår er inte! Håll bara käften och inse hur värdelösa ni är. Ett av jordens värsta miljöproblem, det är vad ni är. Här snackas det vitt och brett om att vi håller på att göra slut hela jävla planeten, men man verkar tydligen skita i er. Om man åtminstone kunde få bort er, så hade vi i alla fall några färre trutar att mätta. Vem fan behöver er?? Nä, en handgranat i käften på er istället, det vore grejer det!

Cack-Cack-cack-cack Stor i orden, liten på jorden! JÄÄÄSP..............
Solstorm
CITAT (Cacki @ 31-08-2010, 11:56) *

Du kackerlackan, det är inte meningen att du ensam ska orsaka all övergödning!
Cacki
CITAT (Malvia @ 31-08-2010, 12:04) *
Cack-Cack-cack-cack Stor i orden, liten på jorden! JÄÄÄSP..............

Håll käften sa jag! Förmodligen har du väl för litet underbett för att ens kunna användas som toalettstol, så det är ingen tvekan. Du duger inte ens som recycking-objekt din värdelösa sopa. Handgranat i käften och sedan blåsa iväg dej ut i yttre rymden, är det enda rätta.
Red Top
CITAT (Solstorm @ 31-08-2010, 11:18) *
Red Top, vad i herrans namn är det du skriver i mormorstråden? Snusa på en bäbis! Skäms med dig!

Har du aldrig "snusat"= sniffat, doftat, snufflat, andats in den härliga doften av bebis, kärringskrälle?

Tror du att jag är så dum att jag dräglar snus över en bebis? angry.gif

Hittade förresten en bild på dig. naughty.gif Du borde kanske sluta röka och börja snusa istället.

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon