Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
Meriona
Trögskalle! Det är inte för inte som det latinska namnet för mongolisk ökenråtta betyder liten krigare med klor! devil.gif Kiss your doggies goodbye!
Aqvakul

Meriona
Det var en jäkla ful hund. -fear-.gif

Jag tror att jag ska ignorera er hela bunten, så blir forumet så jäkla mycket trevligare! crazy.gif
bergvallmo
CITAT (Meriona @ 02-09-2010, 22:00) *
Det var en jäkla ful hund. -fear-.gif

Jag tror att jag ska ignorera er hela bunten, så blir forumet så jäkla mycket trevligare! crazy.gif

Tänk så roligt du, du och du ska få rolleyes.gif
Anma
Det var ett jävla förtalade i denna tråd. Passa er, annars anmäler jag hela jävla bunten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meriona
Vem fes?
Anma
CITAT (Meriona @ 02-09-2010, 22:05) *
Vem fes?

Passa dej, jag uppfann råttgiften.
*Stintan*
Dom där jäkla hundarna åker väl snart på utvisning förhoppningsvis. Annars kan vi ge dom råttgiftet.
Meriona
Vad tomt här har blivit, jag lyckades visst få till det med ignorera alla? devil.gif

Hihihi nu kan jag bli trådmarodör och skriva fel svar i rätt tråd och rätt fråga i fel tråd utan att jag ser era ilskna fräsanden... yaay.gif

Blä på er!
Solstorm
CITAT (Meriona @ 03-09-2010, 08:30) *
Hihihi nu kan jag bli trådmarodör och skriva fel svar i rätt tråd och rätt fråga i fel tråd utan att jag ser era ilskna fräsanden... yaay.gif

Trodde du att du hade skrivit rätt förut? laugh.gif
Cacki
Nu, alla mina små stinkande as, ska ni få höra...eller läsa. Jag har skrivit en visa tillägnad er, era jävla nötter. Ni får bara texten. Melodin kan ni fanimej hitta på själva...
Håll käften och njut nu!

Nu jag sjunga skall en sång,
om när jag var full en gång.
Jag gick landsvägen fram och bara svor.

Åsså kom jag till en kyrkogård,
å´ där satte jag mej ner,
fatta´ felan och spela´ si så här:

Alla jävlar stå nu opp
i en helvetes galopp!
Opp och hoppa alla rôtna gamla lik!

Skrapa undan grus och sten,
leta rätt på era ben,
för här ska dansas till Cackilacksmusik!

På en sten där sitter jag minsann
och jag är dirigent.
Mina ögon lyser svartare än kol.

När ni ler lixom man ser
gröna maskar krälar ner
mellan kindben och tomma ögonhål.

Ja ni har det inte lätt,
när ni är i helvetet!
Dansa tango med ett jävla skitskelett.

Å´ när klockan slagit tolv,
då ska dansen vara slut,
på den jävligaste kyrkogård jag vet!

Tralla lallalla la tralla lalla lalla laaa....

Förresten så var låten fan inte till er och inte var det jag som hittade på den heller, så det så!
Jag hade precis lärt mej gå när lilla mamsen sjöng den för mej första gången och sedan blev det min vaggsång ända tills jag fyllde 102. Far åt helvete!!
Malvia
Det var en helsikes jäkla låt och fiol, tango, skelett mm. ohmy.gif

Hualigen inte undra på att du är som du är! crazy.gif
sommarhumla
God skitkväll på er förbannade loppbitna asgamar. Har ni somnat in alldeles eller får ni inte leka med datorn för mamma?

Knölfödor!
Chamomille
Äh, dra åt helvete din asgam! Vad faan fick du luft ifrån? Så långt kan inte jag andas ut iaf din skit.
sommarhumla
CITAT (Chamomille @ 03-09-2010, 19:08) *
Äh, dra åt helvete din asgam! Vad faan fick du luft ifrån? Så långt kan inte jag andas ut iaf din skit.

Jaså du din lille skit, tycker inte det verkar vara något fel på din andning.....tyvärr...
Cacki
God lördag och håll käft!!
Aqvakul
ids inte lyssna till löss som hostar...
fuchsian
CITAT (Aqvakul @ 04-09-2010, 12:57) *
ids inte lyssna till löss som hostar...

Det kan ju vara smittsamt, så tänk dig före innan du hostar! ... fuchian..
bergvallmo
Det är fanimej ert fel allting. Djävla odlaitidioter!
gnon49
Hoppas ni arbetar inom sjukvården och en pandemi bryter ut.
[attachment=54696:Image.00...ation.se.jpg]
Aqvakul
Kniiiiip!
fuchsian
Nä men du, vad har du fått för elände? Har du kanske missuppfattat, det är ju kvinnor som ska köra med kniip, eller? ja visst, glömde det andra stället.....urk ... ..fuchian..
Cacki
CITAT (fuchian @ 04-09-2010, 17:42) *
Nä men du, vad har du fått för elände? Har du kanske missuppfattat, det är ju kvinnor som ska köra med kniip, eller? ja visst, glömde det andra stället.....urk ... ..fuchian..

Ja, och här sitter du och babblar på som om det inte gällde dej också! KNIIIP, HÅLL SNATTRAN, STÄNG IGEN KAKHÅLET..... SLUUUTA MALA FÖR FAN!!!! Man kan ju undra om du jobbar som utmatning på en kompostkvarn till vardags. Är det verkligen så kul att du vill ägna dej åt jobbet på fritiden också?
Aqvakul
Fan, orkar ni inte ens bråka - era latgrodor..
Cacki
Klockan är 00:07 piiip
Hoppas att ni just nu ligger i era egna exkrementer och drömmer ena 7helvetes mardrömmar!!!!
Chamomille
Jaa.. Dra åt helvete själv du din fjant.
Cacki
Fy fan vad internet är bra!...Man kan be hela världen att dra åt helvete utan att ens lyfta häcken ur stolen, så...

DRA ÅT HELVETE MED ER, HELA JÄVLA JORDENS BEFOLKNING...och några till!!!
Biggan_
Va faaaan håller ni på och bråkar för nätterna igenom! Kan ni huliganer inte fatta att det skall vara tyst vid denna tiden på dygnet!
Far åt helvete, där är varmt och gott!

Muuuuhahaha!

Chamomille
CITAT (Biggan_ @ 05-09-2010, 00:27) *
Va faaaan håller ni på och bråkar för nätterna igenom! Kan ni huliganer inte fatta att det skall vara tyst vid denna tiden på dygnet!

Muuuuhahaha!

Snygging. Är det en flirt?
Biggan_
Jag varnar dej!!!!!

sommarhumla
Satans mesproppar och korkskallar, vem fan har bett er att överhuvudtaget öppna era stinkande käftar och glappa runt här. Nä håll käften, stick och brinn era äckliga bärfisar.
Chamomille
CITAT (sommarhumla @ 05-09-2010, 16:16) *
Satans mesproppar och korkskallar, vem fan har bett er att överhuvudtaget öppna era stinkande käftar och glappa runt här. Nä håll käften, stick och brinn era äckliga bärfisar.

Och det kom ju från rätt trut. Ta din mun och kasta åt helvete!
fuchsian
CITAT (Biggan_ @ 05-09-2010, 00:27) *

Muuuuhahaha!

Näee, men du ... har du väckt en viss herr Karlson mitt i natten? Hoppas att du inte bo i Skara! rotfl.gif crying.gif rotfl.gif fuchian ....
sommarhumla
CITAT (Chamomille @ 05-09-2010, 16:18) *
Och det kom ju från rätt trut. Ta din mun och kasta åt helvete!

Ha! Kunde just tro att det var du som skulle svara först, vaknat på fel sida????? Här kastas inga trutar åt vare sig ena eller andra hållet, med alla visdomsord som lämnar min söta rosenmun jämfört med era djävulskäftar så vore det en jävla stor miss och förlust. Herrejösses, ni är ju så komplett idiotiska att klockorna stannar devil.gif
Chamomille
CITAT (sommarhumla @ 05-09-2010, 16:25) *
Ha! Kunde just tro att det var du som skulle svara först, vaknat på fel sida????? Här kastas inga trutar åt vare sig ena eller andra hållet, med alla visdomsord som lämnar min söta rosenmun jämfört med era djävulskäftar så vore det en jävla stor miss och förlust. Herrejösses, ni är ju så komplett idiotiska att klockorna stannar devil.gif

Haha. För dig så stannade klockorna på medeltiden. Vaknat på fel sida? Vilken djävla sida är rätt då? Uppåner?
fuchsian
Tänkre varna er bara! enl. egna erfarenheter och annat. naughty.gif
Hur fa..n kan man sova ut ens på söndag morgon när en hurtfrisk filur kommer och börjar trassla in allt i massa sladdar och springer ömsån på vinden eller på taket, fyi katten va surt, Snygg karl och lagom mör (maken är inte hemma)
Inte är han tyst heller, vet inte vem han snackade med? Troligen med mina utskörda spöken!!! Ert fel om de har kommit ner igen! crying.gif
Att man ska inte få lugn och ro, helskuta heller, nu ska ni se på -----ska grunna på den biten ......... fuchian ....
sommarhumla
CITAT (Chamomille @ 05-09-2010, 16:30) *
Haha. För dig så stannade klockorna på medeltiden. Vaknat på fel sida? Vilken djävla sida är rätt då? Uppåner?

För dig din lilla mal är alla sidor fel, men häng du upp och ner din fladdermus, om det känns bättre.
fuchsian
det du ... ingen sida är rätt när humöret stiger, men vad faasen .... måste göra nåt åt svampangreppen som anfallit mig .... och det är ert fel! ranting.gif Men det hör ju medeltiden, så..... kanske en kantarellodling .......... rotfl.gif ..fuchian....
*Stintan*
CITAT (fuchian @ 05-09-2010, 16:57) *
det du ... ingen sida är rätt när humöret stiger, men vad faasen .... måste göra nåt åt svampangreppen som anfallit mig .... och det är ert fel! ranting.gif Men det hör ju medeltiden, så..... kanske en kantarellodling .......... rotfl.gif ..fuchian....

Ingen risk att det skulle kunna växa kantareller på dig, det måste vara mögel, obotligt angrepp. Möjligen har du trumpetsvamp i öronen. devil.gif
Anma
Jag är så jävla arg så att jag inte ens kan bråka. Är inte det att vara lite för arg så säg.
fuchsian
Det trodde jag faktiskt inte jag heller. fyj katten, sånt biter inte på en spökjagare crying.gif Ert fel ....att hamna på Odla ........ rotfl.gif har nog någon smittat mig ..... crazy.gif nu vid svamtider och allt ..... vad katten ska jag ta till med eländet ..... confused.gif och inte är det där ni tänker, jag hör hur ni tänker ..... flirting.gif men svampangripen har man blivit era odlarpajare!!!! Det hjälpte inte att hänga upp och ner ..... rotfl.gif ....fuchian .....

CITAT (Anma @ 05-09-2010, 18:37) *
Jag är så jävla arg så att jag inte ens kan bråka. Är inte det att vara lite för arg så säg.

Bara du håller dig undan den pågående svampangreppen ..... rotfl.gif jättesmittsamt ..... fuchian....
*Stintan*
Kryp ner i underjorden där mycel hör hemma! crazy.gif
fuchsian
Det hjälper inte denna gång det heller .... uch jaaa... allt ska man då var med om .... confused.gif blir alldeles konfys ..... ja jäklar .... inget mer springande på taket, tack ..... ranting.gif ta med alla kablar med er .......annars .. ranting.gif .... jädrans svamp, Den kliaarrrrr ugh .... bara jag kunde komma på att sprida den vidare tiller allihopa ...... ... Dum ide ....då får vi klia åt varandra ....... rotfl.gif .,.fuchian....
Aqvakul
Babbla på ni bara, jag bryr mig inte...
ninnisky
Och nu era små förbannade skitungar så är jag tillbaka efter fem dagars frånvaro, och ni era djä---r har inte lyckats med att få bort bråket från denna tråd...n . Jag är så förb....t besviken på att ni inte jobbat bättre.. Hur hade det varit om ni ansträngt er det minsta lilla dugg -- men ni är troligtvis inte kapabla till det. Jag tror jag försvinner härifrån - åtminstone tills imorgon. FFFF-n devil.gif
sommarhumla
CITAT (ninnisky @ 05-09-2010, 19:30) *
Och nu era små förbannade skitungar så är jag tillbaka efter fem dagars frånvaro, och ni era djä---r har inte lyckats med att få bort bråket från denna tråd...n . Jag är så förb....t besviken på att ni inte jobbat bättre.. Hur hade det varit om ni ansträngt er det minsta lilla dugg -- men ni är troligtvis inte kapabla till det. Jag tror jag försvinner härifrån - åtminstone tills imorgon. FFFF-n devil.gif

Och vem faaaan har godkänt din frånvaro då?????? Ingen här iallafalll, komma här och komma....sätt igång och bråka istället för att sitta där och gnälla...snorunge!!!!!! naughty.gif ranting.gif
ninnisky
Och, ska du sticka upp nu, du din lilla sommarhumla... Gå dit pepparn växer och ta med dig resten av dina kompisar! Jag lämnar er när jag vill... era devil.gif

sommarhumla
CITAT (ninnisky @ 05-09-2010, 19:40) *
Och, ska du sticka upp nu, du din lilla sommarhumla... Gå dit pepparn växer och ta med dig resten av dina kompisar! Jag lämnar er när jag vill... era devil.gif

Bjäbb bjäbb bjäbb, jag har faktiskt VINGAR så det så och jag tar inga order på vart jag ska ta vägen eller inte, först Cacki-lackan och nu du. Jag trivs förbannat jääävligt bra i den här tråden och tänker stanna här vare sig ni gillar det eller ej era mögelhögar, nååååå ska du sätta igång och bråka eller??????????
ninnisky
Neee, det tänker jag inte göra, det får du göra själv din loppa! Mögelhög kan du vara själv. Hur f..n kan man flyga när det är mörkt ute nu... Du fattar la ingenting.....
Aqvakul
Lalalalala lala lalala lala la!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon