Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
Cacki
CITAT (Aqvakul @ 17-09-2010, 14:09) *

Hittar du inget knäcke, så får du väl äta annat - din höna!!! wacko.gif

Är det mej du tilltalar eller din tandlöse skitstövel??
Lägg dej inte i när vi pratar knäckebröd. Varför bryr du dej när knäcke ändå är ett minne blott för din del? Du kan lika gärna köpa mjukt bröd eftersom du ändå lär få doppa det i kaffet om du öht ska få i dej det.
Så jävla dum som du är så får du se upp så inte dina egna lösgommar hugger dej i näven, när du ska fiska upp dem ur skålen på morgonen. FAR ÅT HELVETE!!

(va´fan dillar du om förresten?? ...svamlar om vad jag ska äta och lägger in en bild på en hönejävel som spyr upp en bebbis...håhå jaja vilket patetiskt pundhuvud du är!)
fuchsian
Jaa goa vännel, hul göl vi med knäckeblöet?.... crying.gif inte faa....n kan jaf äta det eftl ell tandläkalbesök... devil.gif ...den jäveln tog mina lössssstängel.... rotfl.gif ....muffsian....
skogstroll
akta er för knäckehäxan
fuchsian
Göl det, nu kom gubben hem så fål väl ställa upp el om det val nel! ..... crying.gif ...flumsian..
sqrulan
CITAT (Cacki @ 17-09-2010, 14:24) *
Är det mej du tilltalar eller din tandlöse skitstövel??
Lägg dej inte i när vi pratar knäckebröd. Varför bryr du dej när knäcke ändå är ett minne blott för din del? Du kan lika gärna köpa mjukt bröd eftersom du ändå lär få doppa det i kaffet om du öht ska få i dej det.
Så jävla dum som du är så får du se upp så inte dina egna lösgommar hugger dej i näven, när du ska fiska upp dem ur skålen på morgonen. FAR ÅT HELVETE!!

(va´fan dillar du om förresten?? ...svamlar om vad jag ska äta och lägger in en bild på en hönejävel som spyr upp en bebbis...håhå jaja vilket patetiskt pundhuvud du är!)

thumbdown.gif Nu får du allt ta och skärpa dej Cacki, det är ditt fel om jag skrattar åt dina inlägg! Jag satt här efter jobbet och irriterade upp mej ordentligt ranting.gif men så kommer jag till ditt inlägg och så förstör du ALLT!!!

OBS! Kolla upp det där med svamp i gräsmattan! Ni minns väl äcklet som hadde svamp mellan tårna, har det inflammerade tomhuvet kanske klafsat omkring på er gård!? sick.gif

skogstroll
CITAT (sqrulan @ 17-09-2010, 15:43) *
OBS! Kolla upp det där med svamp i gräsmattan! Ni minns väl äcklet som hadde svamp mellan tårna, har det inflammerade tomhuvet kanske klafsat omkring på er gård!? sick.gif

Nej gör som jag - skaffa inte gräsmatta. Följaktligen kan man inte heller få svamp däri. Annars kan jag rekommendera Elizabeth Ardens 8 hour cream den kan man bota både hästar och svampiga gubbar med tummenupp.gif
Myosotis

-fear-.gif Han har gått runt i en cirkel! sick.gif
sqrulan
CITAT (Myosotis @ 17-09-2010, 16:00) *
-fear-.gif Han har gått runt i en cirkel! sick.gif

crazy.gif Vilket djäkla pucko! Lägg ut en kompass så idioten hittar hem! Kolla så det inte är nergrävd nån djäkla "lskdjföaosr" i mitten först!! ranting.gif

felstavat!
Cacki
thumbdown.gif Nu får du allt ta och skärpa dej Cacki, det är ditt fel om jag skrattar åt dina inlägg! Jag satt här efter jobbet och irriterade upp mej ordentligt ranting.gif men så kommer jag till ditt inlägg och så förstör du ALLT!!!

Sitter du där och hånskrattar åt mej, din lilla gläfsande hyena??
Å´vad fan har du att vara irriterad över förresten? Du är väl en sån där gnällkärring som springer och letar med ljus och lykta efter något som du kan få reta upp dej på. I så fall kan jag varmt rekomendera att du kör ner din bara röv i en dunge med brännässlor så ska du jävlarimej få känna på något verkligt irriterande....blöjeksemen du brukar ojja dej över är rena barnleken i jämförelse. RÖDPRICKSARSLE!!!
sqrulan
Måste kolla om det överhuvudtaget finns några vackra ord där inne!
fuchsian
Näää nuuu fåår ni ger ela svampiga tossar.... ranting.gif min svamp är bolta. heheeeehheee...... rotfl.gif
ber om lägle ton .....hal en jädlans huvudvälk ...... ranting.gif hal snackat med dom som finns i himlen... giggle.gif .... men lika tokigt däl osså idag...... rotfl.gif ....... fluffian....
Red Top
Ähhh! Stick och dra nå't gammalt över dig. Du kan ju ta gubben, som nyss kom hem! ranting.gif
Cacki
CITAT (sqrulan @ 17-09-2010, 16:33) *
Måste kolla om det överhuvudtaget finns några vackra ord där inne!

Vaffaán?! Först lägger du in en bild på ett röttjävla kryss och sedan sätter du igång att predika som en söndagskolefröken! Vad menar du med det? Försöker du göra dej märkvärdig din skenheliga lilla ekorrloppa? Förklara dej nu för helvete!!!

edit: EEEDIIIT ranting.gif
sommarhumla
Vaaa, ska hon dra över gubben????? Ja va fan det är ju fredag... crazy.gif
fuchsian
Och det velkal vala så konstigt, eller, ouups! ellel, foltfalande gål hos tandläkaln...... rotfl.gif fluffian.....
sqrulan
CITAT (Cacki @ 17-09-2010, 16:45) *
Vaffaán?! Först lägger du in en bild på ett röttjävla kryss och sedan sätter du igång att predika som en söndagskolefröken! Vad menar du med det? Försöker du göra dej märkvärdig din skenheliga lilla ekorrloppa? Förklara dej nu för helvete!!!

edit: EEEDIIIT ranting.gif

Första tecknet på galenskap är att man börjar se röda kryss:

Du behöver nog en sån här ;

Alexander-VG-zon3
CITAT (fuchian @ 17-09-2010, 16:49) *
Och det velkal vala så konstigt, eller, ouups! ellel, foltfalande gål hos tandläkaln...... rotfl.gif fluffian.....

drar du över tandläkaren nu ? fear.gif

CITAT (sommarhumla @ 17-09-2010, 16:46) *
Vaaa, ska hon dra över gubben????? Ja va fan det är ju fredag... crazy.gif

vem ska du dra över naughty.gif en fluga ?
Cacki
CITAT (sqrulan @ 17-09-2010, 16:53) *
Första tecknet på galenskap är att man börjar se röda kryss:

Du behöver nog en sån här ;

Nä va´fan!! Ett röttjävla kryss till och kärringjäveln har redan hunnit skola om sej till psykiatriker på mindre än en halvtimme3veckor!!?? Ska bli kul att se om hon hinner skola om sej till kloakofficer innan kvällen...
sqrulan
CITAT (flaxss @ 17-09-2010, 16:59) *

Men du ser väl att det GÅR hos tandläkaren! Stackars gubben!

fuchsian
ja, nu fattal ni .... det blil inte samma liv som med tandläkaln ...... ranting.gif den jäveln.... ska få nästa vecka.....menar tankläkaln, ......... min kal fål nöja sig ell halvfäldigt fölsök ..... ucsh jana mej, min lille gubbe..... -cry-.gif och stöl mig inte på en timme ...... ranting.gif ---------fluffian .....
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 17-09-2010, 16:59) *

Vem pep?? Jaha var det bara du Flaxss....En fluga!!!???? Nä du vännen, en jordhumlegubbe är mer i min smak....små irriterande flugor äter jag till frukost coolgleam.gif
sqrulan
Ähh nu ger jag upp! Sitt här och förstör dyrbar tid ni! thumbdown.gif

sommarhumla
Dyrbar tid!!! Vafan!!! Jag har inte haft så här roli..äh va fan jag menar irriterande skitjobbigt men såna apskaft som finns på den här tråden så kom inte här och snacka om dyrbar tid! Släng dig i väggen och stanna tills jag säger till att du får komma ner.
Alexander-VG-zon3
CITAT (fuchian @ 17-09-2010, 17:12) *
ja, nu fattal ni .... det blil inte samma liv som med tandläkaln ...... ranting.gif den jäveln.... ska få nästa vecka.....menar tankläkaln, ......... min kal fål nöja sig ell halvfäldigt fölsök ..... ucsh jana mej, min lille gubbe..... -cry-.gif och stöl mig inte på en timme ...... ranting.gif ---------fluffian .....

halvfärdigt försök låter ju inte så kul.
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 17-09-2010, 17:36) *
Dyrbar tid!!! Vafan!!! Jag har inte haft så här roli..äh va fan jag menar irriterande skitjobbigt men såna apskaft som finns på den här tråden så kom inte här och snacka om dyrbar tid! Släng dig i väggen och stanna tills jag säger till att du får komma ner.

MÅTTE DU DRABBAS AV AFASI DÅ!!
Herrejävlar så skönt det skulle vara om du äntligen kunde klappa igen käften för gott och fyttihelvete va´roligt det skulle vara att få använda Sqrulan som piltavla....
Alexander-VG-zon3
CITAT (sommarhumla @ 17-09-2010, 17:18) *
Vem pep?? Jaha var det bara du Flaxss....En fluga!!!???? Nä du vännen, en jordhumlegubbe är mer i min smak....små irriterande flugor äter jag till frukost coolgleam.gif

jordhumla det va det värsta fear.gif
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 17-09-2010, 17:55) *
jordhumla det va det värsta fear.gif

giggle.gif Jorå....serru....riktigt jävla ös naughty.gif

CITAT (Cacki @ 17-09-2010, 17:54) *
Herrejävlar så skönt det skulle vara om du äntligen kunde klappa igen käften för gott och fyttihelvete va´roligt det skulle vara att få använda Sqrulan som piltavla....

Det var då själva fan, har du kvicknat till din skunk, jag tyckte väl att det luktade gammalt svavel. Gör oss en tjänst och dra dit pepparn växer, tugga i dig ett par starka jävlar så är du tyst den sekunden iallafall ranting.gif
fuchsian
Ja jädrans ..... nu gäller det att smocka till alla som kommer i vägen.... har lånat svärmors löständer och den faaaaan var en jävul ..... ranting.gif kanske att det smittar från kärringen..... devil.gif gkömde nämligen borstaq dom först och kärringen hadde nog tuggat nåt som skaver av bara faaaan..... rotfl.gif ..smurfian....
Cacki
CITAT (fuchian @ 17-09-2010, 19:30) *
Ja jädrans ..... nu gäller det att smocka till alla som kommer i vägen.... har lånat svärmors löständer och den faaaaan var en jävul ..... ranting.gif kanske att det smittar från kärringen..... devil.gif gkömde nämligen borstaq dom först och kärringen hadde nog tuggat nåt som skaver av bara faaaan..... rotfl.gif ..smurfian....

Var svärmor alltså lika stor i käften som dej menar du?? Vad kärringen har tuggat i sej spelar nog helt kvitta i jämförelse med allt karbonpapper du sätter i dej. Fy fan så mycket kopior som väller ur truten på dej alltså!
(Förresten du, hade svärmor mot förmodan större käft än du så kan du alltid polstra upp med din inkontinenta byracka så vi slipper höra hur gommarna glappar och klapprar....bara ett litet tips i all välmening)
fuchsian

Närru, kärringen var en jävel i käften, så jag blir som ett lamm jämfört med henne ....... devil.gif vad i helskota menar du att jag skriver samma sak hela tiden????? Kan du inte läsa din jädrans inkointinens... hadde jag sådana bindor skulle jag skicka dig en laddning för att stoppa upp...... devil.gif ..fucskian....
sqrulan
CITAT (Cacki @ 17-09-2010, 17:54) *

devil.gif Försök bara!
sqrulan
[quote name='fuchian' post='1292576' date='17-09-2010, 19:58']Närru, kärringen var en jävel i käften, så jag blir som ett lamm jämfört med henne ....... devil.gif vad i helskota menar du att jag skriver samma sak hela tiden????? Kan du inte läsa din jädrans inkointinens... hadde jag sådana bindor skulle jag skicka dig en laddning för att stoppa upp...... devil.gif ..fucskian....[

Men va satan!!! ranting.gif Håll käften på ren/klinisk norrlänska!!!

ranting.gif grrr varför blir mitt inlägg så sjukt nära F???? Ahhh thumbdown.gif
Anki på Öland
CITAT (sqrulan @ 17-09-2010, 20:51) *
ranting.gif grrr varför blir mitt inlägg så sjukt nära F???? Ahhh thumbdown.gif

För att du tog bort [ /quote ] efter hennes inlägg..... klantaschel.....
Anki
sqrulan
Ja men tack då din osnälla knäppgök?! unsure.gif
sqrulan
tummenupp.gif Till Fussian: Du e så djäkla dum/sjuk så jag kommer fr.o med nu att försöka hata dej liiite mindre. Ett poäng / boäng till dej för jag måste nog inse att du är TOTALT lost in space!
Egentligen så är HAT ett onödigt stort ord.............................Burn in hell är lindrigare! devil.gif
Motti
Ja många borde gå in på den här tråden och gnälla av sig sina frustrationer och elakheter och provokattioner så att andra vänliga människor slipper alla påhopp och otidigheter.Jag har faktiskt börjat tröttna på det här Foumet då det inte finns en Moderator som säger ifrån och stänger av dom som gör livet surt för dom som bara vill ha kul och trevligt utan att bli hånade från Trollen.Alla andra Forum har en Moderator som säger ifrån att nu får det räcka,här kan man tydligen spy ut sin galla åt alla håll och sparka på dom som ligger utan att något händer.På Spinn före detta katt forum var det inte lönt att vräka ur sig sådan skit som görs här ,då blev de avstängda direkt lika så på Agrias Forum inte lönt att bära sig åt och ängna sig åt personliga påhopp då blev man avstängd direkt.Tycker alla Forum bör hålla en god ton för allas trevnad annars förlorar man medlemar och det har Odla redan gjort,många av de goa härliga humoristiska människorna är borta här nu är det bara missbelåtna människor som spyr ut sin galla över vänliga välvilliga medlemar.Ska det va så här ?för bara ett år sedan kunde man logga in här och träffa massor av härliga goa människor och man skrattade ibland så man nästan kissade på sig rotfl.gif var tog dom vägen ?jo dom fick nog av all skit från vissa här och sökte sig till andra Forum,nu börjar jag också bli trött på att pissa i motvind och hela tiden bli idiotförklarad av översittare .
Mvh Motti
fuchsian
Men snälla nån, tant lilla ..... nu har du hamnat i ett bråktråd så du har gått vilse---- rotfl.gif finns det nån som hinner leda ut henne innan hon exploderar ........ ranting.gif jag blir så orolig att jag glömde till och med löständerna...... rotfl.gif dom bara ramlade ner när jag läste och hakan föll.... ucsh,,bort.... rotfl.gif var inte orolig tanta lilla, detta är ju bara en tråd, så leta upp dina egna, vet ja..... devil.gif ...luffian...
Aqvakul
CITAT (Motti @ 17-09-2010, 21:25) *
Ja många borde gå in på den här tråden och gnälla av sig sina frustrationer och elakheter och provokattioner så att andra vänliga människor slipper alla påhopp och otidigheter.Jag har faktiskt börjat tröttna på det här Foumet då det inte finns en Moderator som säger ifrån och stänger av dom som gör livet surt för dom som bara vill ha kul och trevligt utan att bli hånade från Trollen.Alla andra Forum har en Moderator som säger ifrån att nu får det räcka,här kan man tydligen spy ut sin galla åt alla håll och sparka på dom som ligger utan att något händer.På Spinn före detta katt forum var det inte lönt att vräka ur sig sådan skit som görs här ,då blev de avstängda direkt lika så på Agrias Forum inte lönt att bära sig åt och ängna sig åt personliga påhopp då blev man avstängd direkt.Tycker alla Forum bör hålla en god ton för allas trevnad annars förlorar man medlemar och det har Odla redan gjort,många av de goa härliga humoristiska människorna är borta här nu är det bara missbelåtna människor som spyr ut sin galla över vänliga välvilliga medlemar.Ska det va så här ?för bara ett år sedan kunde man logga in här och träffa massor av härliga goa människor och man skrattade ibland så man nästan kissade på sig rotfl.gif var tog dom vägen ?jo dom fick nog av all skit från vissa här och sökte sig till andra Forum,nu börjar jag också bli trött på att pissa i motvind och hela tiden bli idiotförklarad av översittare .
Mvh Motti

Fan vad du blev gnällig då! thumbdown.gif
sqrulan
ranting.gif Sluuuta Motti! Va inte så gull.....hemsk....?? dunno.gif Skriv ett bråk NU!!! Oh va ja hatar sånt här.....f (fuck you) oh va fult! innocent.gif

Shut up "vattenkul"???? duh.gif Waterspace????
Motti
Ja vet du Aqvakul att man blir trött på alla elaka människor här som förstör stämmningen som fanns innan,gnällig !ja det kanske jag är men jag tycker inte att det finns någon hejd här längre på elakheter,du får ursäkat men jag tycket inte att Odla forum ska tolerera otidigheter hit och dit från vissa personer,då blir det ingen bra stämning många som du vet har lämnat Forumet just på grund av alla påhopp och personangrepp,en gång kan man stå ut med men när det pågår hela tiden !nä det kan jag inte acceptera bara.Så jag gnäller på naughty.gif
Gunilla T
CITAT (Motti @ 17-09-2010, 21:25) *
Mvh Motti

...och så spyr du ut din galla över oss som är kvar här...
Motti
Ta det som du vill !
Aqvakul
CITAT (Motti @ 17-09-2010, 21:51) *
Ja vet du Aqvakul att man blir trött på alla elaka människor här som förstör stämmningen som fanns innan,gnällig !ja det kanske jag är men jag tycker inte att det finns någon hejd här längre på elakheter,du får ursäkat men jag tycket inte att Odla forum ska tolerera otidigheter hit och dit från vissa personer,då blir det ingen bra stämning många som du vet har lämnat Forumet just på grund av alla påhopp och personangrepp,en gång kan man stå ut med men när det pågår hela tiden !nä det kan jag inte acceptera bara.Så jag gnäller på naughty.gif

Knappast rätt tråd...

(dessutom så bidrar man nog mer genom att vara konstruktiv än att gnälla...)
Motti
Har jag fatta fel ?va inte det här en tråd där man fick skälla av sig eller gnälla av sig det gjorde jag ,fel tråd !knappast confused.gif
Aqvakul
CITAT (Motti @ 17-09-2010, 22:22) *
Har jag fatta fel ?va inte det här en tråd där man fick skälla av sig eller gnälla av sig det gjorde jag ,fel tråd !knappast confused.gif

Tråden är en tramstråd/skämttråd där man mest gapar på skoj. Kritik mot forumets skötsel skulle jag försöka driva antingen i Görans tråd på support eller i en egen tråd...
Motti
Borde det inte stå tramstråd då ?märkligt inget verkar va vad det ser ut som rtfm.gif
Aqvakul
CITAT (Motti @ 17-09-2010, 22:28) *
Borde det inte stå tramstråd då ?märkligt inget verkar va vad det ser ut som rtfm.gif

ibland får man vara lite detektiv, men det fattar väl inte en korkad smålänning.... naughty.gif
Motti
Nja vi smålänningar försöker även spara på orden i möjligaste mån whist.gif men i bland måste man ju slösa på även om det bär emot -fear-.gif
sqrulan
Malcolm skapade tråden! Skäll så mycket som du vill på vem du vill!!!!!! Voff!
Aqvakul
CITAT (sqrulan @ 17-09-2010, 22:40) *
Malcolm skapade tråden! Skäll så mycket som du vill på vem du vill!!!!!! Voff!

Voff voff på dig, din fula byracka.. flirting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon