Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
sommarhumla
CITAT (skogstroll @ 30-09-2010, 16:49) *
jaja ers högvördighet, nu ska jag snart sätta mig på bussen mot skogshyddan och lyssna på Naturmorgon i P1 på poddradio (töntigt så det skvätter) så då slipper ni min fula nuna skönt va??? tummenupp.gif jag tjaffsar vidare i mörrn med er torrisar naughty.gif

Ja, flyg försiktigt giggle.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (skogstroll @ 30-09-2010, 16:27) *
du har ful näsa

du har gult hår.

CITAT (sommarhumla @ 30-09-2010, 16:23) *
Humlan här!!!! Vad är det med alla dessa luddskallar och apskaft!!!! Nä nu jävlar är det dags att knacka knäppgökar. devil.gif

jaaa äntligen bravo.gif

CITAT (skogstroll @ 30-09-2010, 16:49) *
tjaffsar vidare i mörrn med er torrisar naughty.gif

törrisar heter det ju!!

giggla inte för mycket med ögonen nu naughty.gif
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 30-09-2010, 17:13) *
du har gult hår.
jaaa äntligen bravo.gif
törrisar heter det ju!!

giggla inte för mycket med ögonen nu naughty.gif

Självklart Flaxss, jag finns här och hjälper dig så gott jag kan med alla förbaskade smurfar och andra apskaft. Hoppas det blir riktigt mycket däng ikväll, för jag är beredd!!!
bergvallmo
CITAT (sommarhumla @ 30-09-2010, 17:15) *
Självklart Flaxss, jag finns här och hjälper dig så gott jag kan med alla förbaskade smurfar och andra apskaft. Hoppas det blir riktigt mycket däng ikväll, för jag är beredd!!!

Jäkla fegisar att gå ihop å bråka... Jag hoppas att ni fastnar i en rävsax, förlorar några kroppsdelar, blir ensammast i hela världen och får massor av binnikemaskar och loppor som ni aldrig blir av med.... naughty.gif
sommarhumla
CITAT (bergvallmo @ 30-09-2010, 17:46) *
Jäkla fegisar att gå ihop å bråka... Jag hoppas att ni fastnar i en rävsax, förlorar några kroppsdelar, blir ensammast i hela världen och får massor av binnikemaskar och loppor som ni aldrig blir av med.... naughty.gif

Ja, bara vi slipper dig så naughty.gif
bergvallmo
CITAT (sommarhumla @ 30-09-2010, 17:53) *
Ja, bara vi slipper dig så naughty.gif

Ha, det kommer aldrig att hända, din lilla sumpråtta devil.gif
sommarhumla
CITAT (bergvallmo @ 30-09-2010, 19:00) *

Skit oxå! Fan nu har du förstört kvällen för mig...luddskalle... naughty.gif
bergvallmo
Har jag? Underbart, så glad jag blir smile.gif

Då är det väl lika bra att du går och lägger dig å drar nåt gammalt över dig och hoppas att du får vakna i morgonbitti ditt lilla äckelfejs.. crazy.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (bergvallmo @ 30-09-2010, 19:00) *

törra fröhög.
sommarhumla
CITAT (bergvallmo @ 30-09-2010, 19:12) *

Då är det väl lika bra att du går och lägger dig å drar nåt gammalt över dig och hoppas att du får vakna i morgonbitti ditt lilla äckelfejs.. crazy.gif

Varför det, jag vill inte ha ditt gamla loppbitna täcke, det får du fanimej behålla själv! devil.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (bergvallmo @ 30-09-2010, 19:12) *

jag ska se till att förstöra din tummenupp.gif

hur ser du själv ut då?

CITAT (bergvallmo @ 30-09-2010, 17:46) *

avis ?
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 30-09-2010, 19:17) *
jag ska se till att förstöra din tummenupp.gif

hur ser du själv ut då?
avis ?

Hehe, luddskallen är så avis så h*n är helt jävla svarslös naughty.gif
bergvallmo
Avis...skulle inte tro det era små äckliga parasiter smile.gif
sommarhumla
CITAT (bergvallmo @ 30-09-2010, 19:31) *
Avis...skulle inte tro det era små äckliga parasiter smile.gif

Sååja, lugn och fin nu din virus naughty.gif
bergvallmo
Är så lugn och fin så...men tänk va roligt och rättvist det vore om ni doppades i honung och sedan kastades i en jättebikupa naughty.gif
sommarhumla
CITAT (bergvallmo @ 30-09-2010, 19:44) *
Är så lugn och fin så...men tänk va roligt och rättvist det vore om ni doppades i honung och sedan kastades i en jättebikupa naughty.gif

Ja vi skulle parta som fan, men jävlar vilka snygga bistick du skulle kunna visa upp!!! devil.gif
sommarhumla
Nä bråkvänner, nu orkar jag inte med er längre. Så nu får ni bråka bäst fan ni vill. Men bara för att ni ska bli riktigt olyckliga så kommer jag tillbaka imorgon och då är jag laddad till tänderna så släng er i väggen och stanna där tills jag säger till att ni får komma ner. Pottsorkar. tongue.gif
bergvallmo
CITAT (sommarhumla @ 30-09-2010, 19:59) *
Nä bråkvänner, nu orkar jag inte med er längre. Så nu får ni bråka bäst fan ni vill. Men bara för att ni ska bli riktigt olyckliga så kommer jag tillbaka imorgon och då är jag laddad till tänderna så släng er i väggen och stanna där tills jag säger till att ni får komma ner. Pottsorkar. tongue.gif

Nattinatti söta humla wub.gif
sommarhumla
Men va fan hände? unsure.gif Här loggar man in på sin favvo-tråd och tror att ni ska ha bråkat så stickor och strån yr men va fan har ni gjort???? angry.gif Dissat bråktråden!!!!! Det är tamejfan kriminellt nästan! ranting.gif
Aqvakul
CITAT (sommarhumla @ 01-10-2010, 04:51) *
Men va fan hände? unsure.gif Här loggar man in på sin favvo-tråd och tror att ni ska ha bråkat så stickor och strån yr men va fan har ni gjort???? angry.gif Dissat bråktråden!!!!! Det är tamejfan kriminellt nästan! ranting.gif

Kan det vara bråkigt att inte bråka? confused.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Aqvakul @ 01-10-2010, 05:32) *
Kan det vara bråkigt att inte bråka? confused.gif

nee det fattar du väl blink.gif
Chamomille
Ogomorron och dra åt helvete allihop angry.gif
skogstroll
nu är jag tillbaka era dönickar.... det är fredag och jag är skoningslös devil.gif ta er i brasan!
Chamomille
CITAT (skogstroll @ 01-10-2010, 08:24) *
nu är jag tillbaka era dönickar.... det är fredag och jag är skoningslös devil.gif ta er i brasan!

Din fåntratt, måste du skriva samtidigt som mig ranting.gif Du får väl vänta på din tur djävla mulle!
skogstroll
du är bara avundsjuk för att du har frost och inte jag hahahhaa yaay.gif
Chamomille
Jag har fasiken ingen frost heller yahoo.gif Så det så.
skogstroll
nähärru... vid busshållplatsen vid Brevik var det i alla fall frost kiss.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (skogstroll @ 01-10-2010, 08:24) *

då ska jag också vara skoningslös i denna tråd i denna fredag.
skogstroll
jaha när ska du börja då härmapa? eller ligger du och nassar i soffan? d010.gif rotfl.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (skogstroll @ 01-10-2010, 12:45) *
jaha när ska du börja då härmapa? eller ligger du och nassar i soffan? d010.gif rotfl.gif

jag ska börja när jag känner mig bättre, men för vänskapens skull kan jag ge dig en däng av spaden. wub.gif
skogstroll
CITAT (flaxss @ 01-10-2010, 12:47) *
jag ska börja när jag känner mig bättre, men för vänskapens skull kan jag ge dig en däng av spaden. wub.gif

oj stackars lilla tullegrisen.... thank you darling för smällen, den gjorde gott. Här får du en smäll av en fetplanka wub.gif
fuchsian

blink.gif .. fuchian ...
skogstroll
öh?
Alexander-VG-zon3
CITAT (fuchian @ 01-10-2010, 13:33) *
blink.gif .. fuchian ...

tog syran slut i badet ? unsure.gif
skogstroll
eller syret... giggle.gif har du pruttat i ett badkar nångång?
fuchsian
Både syran och syret tog slut, och visst har man bruttat men mest i bastun som barn. Nu duschar jag ju.
Obs; Väntar på tillåtelse av bossen om jag får vara med i denna tråd, annars gäller ju väder och vind för min del. En diskvalificering har drabbat mig. OK, fortsätter o packa.... confused.gif .. fuchian...
skogstroll
jag förstår inte men det blir nog bra med det
*Stintan*
Jädrans gnällspikar är ni hela bunten ranting.gif
skogstroll
spik hit och spik dit och spik i huvvet
*Stintan*
CITAT (skogstroll @ 01-10-2010, 14:10) *
spik hit och spik dit och spik i huvvet

Nää.. där har ni väl bara ett ojämnt antal skruvar eftersom ni uppenbarligen tappat några och en del är lösa. crazy.gif
skogstroll
ja tack så hjärtligt detsamma...
Chamomille
CITAT (skogstroll @ 01-10-2010, 13:44) *
eller syret... giggle.gif har du pruttat i ett badkar nångång?

Har du bruttat i ett badkar då din fjant confused.gif
Alexander-VG-zon3
nu får ni sluta att bruttanera här! fy fasen alltså.
fuchsian

Lillponken, har ni slutat med bruttandet? ...Men jag då? Jag har fortfande sviter av syran och syret räcker inte till, men ut kommer det... confused.gif ... fuchian...
Alexander-VG-zon3
ingen brutta här eller något bruttande. har du slut på frätande syra ? det var ju synd.
Chamomille
CITAT (flaxss @ 01-10-2010, 15:51) *
nu får ni sluta att bruttanera här! fy fasen alltså.

Ja fy fisen alltså angry.gif
fuchsian
jaa då lillponken, det är verkligen synd om mig..... skulle ut och skydda växterna för frost, men fryser häcken av mig redan här inne ..... usch, hur ska det gå???? ranting.gif ..fuchian...
gnon49
CITAT (flaxss @ 01-10-2010, 15:57) *
ingen brutta här eller något bruttande. har du slut på frätande syra ? det var ju synd.

Det heter Prutta, inte brutta. P som i pissmyra eller porrdass.
skogstroll
är ni ärliga när ni säger ni aldrig pruttar? rolleyes.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (gnon49 @ 01-10-2010, 16:41) *
Det heter Prutta, inte brutta. P som i pissmyra eller porrdass.

snacka om att hänga med i tråden rotfl.gif det var inte jag som sa bruttat (vad det nu betyder).

Brutta betyder förövrigt något helt annat naughty.gif

häng med i tråden gammils.

CITAT (skogstroll @ 01-10-2010, 16:45) *
är ni ärliga när ni säger ni aldrig pruttar? rolleyes.gif

ja fiser bäst av alla, jag fiser så högt att det hörs 3våningar upp så det så trollis.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon