Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
sqrulan
duh.gif Skit, jag som snart ska äta middag!
Alexander-VG-zon3
lyxian och skrullan sätt er på en pinne och slå en volt.
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 07-11-2010, 15:39) *
lyxian och skrullan sätt er på en pinne och slå en volt.

Jaha, och jag då? Vad ska jag hitta på då? Bråka med dig eller???
sqrulan
Jag måste nog läsapå lite om hur man gör det flaxis!
Alexander-VG-zon3
CITAT (sommarhumla @ 07-11-2010, 15:41) *
Jaha, och jag då? Vad ska jag hitta på då? Bråka med dig eller???

vi kan snida planer på hur vi ska bråka med andra.
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 07-11-2010, 15:44) *
vi kan snida planer på hur vi ska bråka med andra.

Jag gillar ditt tänk....till slut ska vi nog äga den här tråden naughty.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (sqrulan @ 07-11-2010, 15:42) *

jag kan tyvärr inte hjälpa dig jag har aldrig suttit på en pinne, men jag tror att du sätter en pinne i marken, sätter dig på den och sedan ber du någon snurra dig eller att du sprattlar med fötterna i marken och snurrar runt själv eller nåt.

sedan slår du en volt och landar med pinnen upp i vädret. därefter får du huvudvärk och går in och lägger dig. på vägen till sängen snubblar du på pinnen hela tiden och blir skit förbannad så du går ut till f som redan snurrar för fult, och så sätter du eld på hennes pinne, och istället för f pinne sätter du en raket där därbak. f sitter då och snurrar på en raket och f slår en volt och far med raket fart rätt in till jordens inre, där är det då så varmt att raketen antänds så att f åker rätt ut på andra hållet upp till rymden och landar på mars, där träffar hon sedan marsianer som f därefter försöker lära ut om livets mening, du skrullan sen tänker åhh fyfan vad skönt allt känns nu och din huvudvärk försvann så du kan äntligen gå och lägga dig, pinnen kommer din vän och tar veck och du blir så lycklig så du bjuder vän på spa och lyxmiddag. samtidigt åker din vän på spa och du får äntligen sova ut. sedan vaknar du och utbrister faaan vad dyrt det va att bjuda någon på spa och middag så nu har du inte råd med den fina väskan som du alltid suktat efter och så får du huvudvärk och blir irriterad igen. därefter loggar du in på odla och klickar fram till bråktråden och läser detta och är på värsta bråkhumör.
Alexander-VG-zon3
CITAT (fuchsian @ 07-11-2010, 15:03) *
Sqrulan,

Fuchsian är inte på bråkhumör idag, så ropa efter dom andra, de kan det. happy.gif ...Fuchsian....

när skrullan har bränt upp din pinne och ersatt pinnen med en raket som du så glatt sitter och snurrar på, så slår du en volt och vips så åker du med raket fart in till jordens inre, du landar och tänker fyfan vad har va varmt och hett, utan att du hinner tänka mer så tar raketen fyr på nytt och åker rätt upp igen, du åker ut från jordens inre och träffar på både dinosauriesklett, maskar och stenar och andra begravda fynd, sedan närmar du dig ut från ytan men så tänker du jaa äntligen nu fan ska jag ge igen på skrullan, du ser skrullan men oooooooåååååååååaaaaaaaaahh så fortsätter du förbi skrullan och upp till rymden. där landar du på mars och träffar massor sådana här figurer alien.gif alien.gif alien.gif alien.gif du blir totalt chockad och säger JAG HAR SPÖKENA PÅ MIN SIDA AKTA ER, dom mariserna förstår nada. du säger sedan jag kommer i fred, jag kommer i fred, då tar dom fram en apparat som du aldrig sett som gör att dom förstår dig. och så lär dom sig svenska igenom att hålla på dina öron. så ni kan äntligen prata med varandra, då säger dom varo hälsad fuchsian, dom säger vi är fredliga. och du tänker ahh fyfan vad skönt dom var fredliga.

dom tar dig till sin lilla by, dom lever i små underjordiska rum. du berättar om ditt liv och dom blir helt häpna och ber dig att du ska lära dom om livets mening. och du blir bästa vänner med marsianer. och du trivs så bra där så du gifter dig med en marisan och får en massa marsianbarn och lever lycklig i alla sina dar. sedan blir alla spökena sura och tvingar dig tillbaka till jorden och du gråter och gråter men du saknar spökena lite ändå så du tar din lila farkost och spruttar tillbaka till jorden, kommer hem och alla liksom tänker vad fan har du hållit hus och du förklara allt sedan blir du jätte trött och går och lägger dig. och så vaknar du och vad ser du inte jo ena sidan av sängen dina älskade spöken och på den andra sidan dina älskade marsianfamilj sedär allt gick ju bra ändå. men sedan blev du förkyld och irriterad på alla och sätter dig vid datorn och går in på odla och till bråktråden och läser detta och blir på värsta bråkhumör.
sqrulan
WOW, det märks att du har vilat hela dagen! ranting.gif
Cacki
CITAT (sqrulan @ 07-11-2010, 15:42) *

Du e´ la´ go i hela hôvvet!! Tänk att det ska va´så förbannat svårt å´ fatta....herrejavvlar!!
sommarhumla
Men Cacki, alla kan ju inte vara lika "smarta" som du... duh.gif
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 07-11-2010, 18:29) *
Men Cacki, alla kan ju inte vara lika "smarta" som du... duh.gif

Nä det vet jag väl, men om någon av er vacuumskallar åtminstone kunde komma upp i en promille vore jag förbannat nöjd. Fan, man vill ju ha lite utbyte med folk...
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 07-11-2010, 18:35) *
Nä det vet jag väl, men om någon av er vacuumskallar åtminstone kunde komma upp i en promille vore jag förbannat nöjd. Fan, man vill ju ha lite utbyte med folk...

Vete fan om jag orkar...men ok, jag får väl sänka mig till din nivå då.... naughty.gif
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 07-11-2010, 18:38) *
Vete fan om jag orkar...men ok, jag får väl sänka mig till din nivå då.... naughty.gif

VA??!!...Okeeej, du tänker såå!! Upp är dit hôvvet pekar...aha...
Och nu leker du förstås cirkusprinsessa igen och står på hôvvet....
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 07-11-2010, 18:45) *
VA??!!...Okeeej, du tänker såå!! Upp är dit hôvvet pekar...aha...
Och nu leker du förstås cirkusprinsessa igen och står på hôvvet....

Man kan inte leka något som man redan é, din mört.. men det är klart om du jämför dig själv med ett kålhuvud då har vi nog mer problem....och jag står inte på huvet, jag sitter ner...så deeeeet så...
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 07-11-2010, 18:48) *
Man kan inte leka något som man redan é, din mört.. men det är klart om du jämför dig själv med ett kålhuvud då har vi nog mer problem....och jag står inte på huvet, jag sitter ner...så deeeeet så...

Puttinutt...så roooligt!! bravo.gif Lillan har lärt sej att sitta!!! Då lär du dej nog att stå snart också ska du se!
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 07-11-2010, 18:53) *
Puttinutt...så roooligt!! bravo.gif Lillan har lärt sej att sitta!!! Då lär du dej nog att stå snart också ska du se!

Vill du veta en hemlis....jag kan faktiskt redan stå, alldeles själv och utan att hålla mig i bordskanter eller något annat. Sug på den du!
fuchsian
Ljug inte din caculacc... ranting.gif ....nyss kröp du ju under bordet här när jag jagade dig med flygsmällarn crazy.gif va faasen tog du vägen????? devil.gif nu får jag nog doppa hundskrället i såpan och skaka om....... rotfl.gif ...vilka fasoooner då! ... fluffian......
Alexander-VG-zon3
CITAT (fuchsian @ 07-11-2010, 19:12) *
Ljug inte din caculacc... ranting.gif ....nyss kröp du ju under bordet här när jag jagade dig med flygsmällarn crazy.gif va faasen tog du vägen????? devil.gif nu får jag nog doppa hundskrället i såpan och skaka om....... rotfl.gif ...vilka fasoooner då! ... fluffian......

då får jag ta och doppa dig i syra och skaka om.
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 07-11-2010, 19:15) *

Skaka ordentligt bara!!!
Cacki
CITAT (flaxss @ 07-11-2010, 19:15) *

Ta batterisyra....
fuchsian
Det tror jag inte lyckas, ninja.gif den mest lurviga i huset är hunden och hon är döv och senil, så hon bryr sig inte... hon ser ju inte heller så bra... giggle.gif ... så mest troliga är det hon, men när ni ändå är i farten, så slipper jag duscha ikväll ........ rotfl.gif Det gäller att hitta hit....... coolgleam.gif ...fluffian.....
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 07-11-2010, 19:19) *
Ta batterisyra....

Är det tillräckligt effektivt då?
Alexander-VG-zon3
ge tips på nåt riktigt frätande och giftig så ska jag lägga i det i tvättmaskinen och så slänga in f. och sedan sätta mig framför med chips och popcorn och knapra på och njuta av showen när f snurrar och dunsar runt runt i tvättmaskinen.
fuchsian
synd, fikus, båda maskinerna går med fullt i tvättstugan och torktumlan är upptagen..... rotfl.gif fluffian.....
Alexander-VG-zon3
ni som vill ha biljetter får pm. cacki och sommarhumlan har gratis inträde.

CITAT (fuchsian @ 07-11-2010, 19:53) *
synd, fikus, båda maskinerna går med fullt i trättstugan och torktumlan är upptagen..... rotfl.gif fluffian.....

nu var det min tvättmaskin showen skulle vara i, inte din.
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 07-11-2010, 19:51) *
ge tips på nåt riktigt frätande och giftig så ska jag lägga i det i tvättmaskinen och så slänga in f. och sedan sätta mig framför med chips och popcorn och knapra på och njuta av showen när f snurrar och dunsar runt runt i tvättmaskinen.

kaustiksoda kanske, batterisyra går säkert bra...det finns säkert något giftigare...fan, kommer inte på vad det heter just nu. Vill du ha sällsis vid tvättmaskinen? Så jävligt dassiga program på tv och ditt maskinprogram verkar mycket mycket mer underhållande.
fuchsian
Jasså din maskin? då var det en annan femma. Blev orolig för mina tvättmaskiner, men vi kan väl ta och fylla dom med några, så bjuder jag snacks till underhållet....... En tredje får plats i torktumlan....Fluffian....
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 07-11-2010, 19:54) *
ni som vill ha biljetter får pm. cacki och sommarhumlan har gratis inträde.
nu var det min tvättmaskin showen skulle vara i, inte din.

Schysst Flaxss, jag tar med något smarrigt för den här showen vill jag inte missa tummenupp.gif
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 07-11-2010, 19:46) *
Är det tillräckligt effektivt då?

Det borde vara tillräckligt med krut i det för att få väck spökkärringen. En droppe på textil och hålet bara växer och växer hur mycket du än tvättar tygtrasan. Kärringen är ju som en kvävande, unken yllefilt så inte borde det väl ta så värst lång tid innan fanskapet förintats tycker man...annars finns ju alltid salpetersyra. Biter t.o.m på koppar och silver så...

Jag kommer gärna och ser när kärringen förångas flaxxs. Ska se om jag inte kan fixa en dunk med fulsprit också, dagen till ära...FAN VA`KUL VI SKA HA!!
Solstorm
Kan man få köpa en biljett och vara med och se att det blir ordentligt gjort? Man kan ju tänka sig att man tar bort de värsta delarna först, typ fläckborttagning. Börja med något frätande på tangentfingrarna och varför inte epoxylim i käften. Jag tar med mig av den hemgjorda glöggen så firar vi.
fuchsian
Ställ dig i kö för att få plats och köpa en biljett, jag tror att fikusen vill ha det hos sig, men han har endast en maskin, men jag har 2 st + torktumlan, så fler kan man tvätta,..... naughty.gif humlan får nog ta och flyga i torktumlan, hon är ju minst........ giggle.gif ... Fuchsian ......
Alexander-VG-zon3
CITAT (sommarhumla @ 07-11-2010, 20:04) *
Schysst Flaxss, jag tar med något smarrigt för den här showen vill jag inte missa

CITAT (Cacki @ 07-11-2010, 20:17) *
Det borde vara tillräckligt med krut i det för att få väck spökkärringen. En droppe på textil och hålet bara växer och växer hur mycket du än tvättar tygtrasan. Kärringen är ju som en kvävande, unken yllefilt så inte borde det väl ta så värst lång tid innan fanskapet förintats tycker man...annars finns ju alltid salpetersyra. Biter t.o.m på koppar och silver så...

Jag kommer gärna och ser när kärringen förångas flaxxs. Ska se om jag inte kan fixa en dunk med fulsprit också, dagen till ära...FAN VA`KUL VI SKA HA!!

CITAT (Solstorm @ 08-11-2010, 06:06) *
Kan man få köpa en biljett och vara med och se att det blir ordentligt gjort? Man kan ju tänka sig att man tar bort de värsta delarna först, typ fläckborttagning. Börja med något frätande på tangentfingrarna och varför inte epoxylim i käften. Jag tar med mig av den hemgjorda glöggen så firar vi.

kommer fan bli den bästa kvällen på året bara 3 som ska komma och så på skådespelet ?

med alla bra idéer så kommer det bli en skit bra show. och biljetter finns och säljs får ett bra pris naughty.gif

CITAT (fuchsian @ 08-11-2010, 09:41) *
Ställ dig i kö för att få plats och köpa en biljett, jag tror att fikusen vill ha det hos sig, men han har endast en maskin, men jag har 2 st + torktumlan, så fler kan man tvätta,..... naughty.gif humlan får nog ta och flyga i torktumlan, hon är ju minst........ giggle.gif ... Fuchsian ......

nejdå jag har tillgång till 4maskiner plus torkrum. fast det är ju bara du som ingår i showen så jag vet inte vi behöver nog bara en, hittar vi gubben blå så kan vi ha han i samma show, fast i en annan maskin efter att vi är klara med dig, color tvätt skilt. och såklart så ska det vara hos mig. lätt att hitta.
fuchsian
Fikusen,
Det har du planerat noga, hör jag, men ta nu ifatt gubben blå, men jag vill inte bli färgad av honom, så inte i samma maskin, tack. naughty.gif ..Fuchsian.....
Pia L
Det här må vara en bråktråd, det skiter jag i och att ni kallar varandra för olika tillmälen, men det finns faktiskt andra odlaiter och även gäster som kan ta illa vid sig av vad vissa kallar andra för.
Nu har inte den berörda själv protesterat, men jag tar mycket illa vid mig av detta ord, och då avser jag inte svordomar och andra mer eller mindre kränkande saker.

och ingen behöver påpeka att jag inte behöver lägga mig i eller att det står öppet för vem som vill att läsa eller inte, men tänk på att gäster kommer in och läser ovetandes om vad somliga kallar andra för, och DET tycker inte jag är ok.

*Stintan*
Pia ja det finns ju tankeläsare/spåkärringar här iof men inte tror jag vederbörande varken fattar vilket ord du menar eller bryr sig om vad andra tycker. Somliga tycks kunna gå över lik bara för att få synas.
Pia L
Ok Stintan, då kanske jag ska förtydliga mig, det var ordet fikus jag reagerade på.
I dom sammanhang där jag tycker att det ordet passar så har det inte med något annat att göra än en växt.
Så slipper alla icke tankeläsare/spåkärringar fundera över vad jag menade.
*Stintan*
Man kan ju bara hoppas att hon fattar men tyvärr hjälper det uppenbarligen oftast inte ens med klartext. unsure.gif
Alexander-VG-zon3
-- offtopic från bråktråden --
för mig - tack för omtanken smiley_small_hug.gif även om jag inte blir sårad av att ordet används här i tråden.

för andra - andra kan däremot såklart ta illa upp när det eller andra ord används.
fuchsian
CITAT (flaxss @ 08-11-2010, 12:01) *
-- offtopic från bråktråden --
för mig - tack för omtanken smiley_small_hug.gif även om jag inte blir sårad av att ordet används här i tråden.

för andra - andra kan däremot såklart ta illa upp när det eller andra ord används.

Du sa ju själv att ta fikus istället kaktus, och så har det blivit, men om andra nu far illa av det så får du hitta på ett nytt namn i denna tråd.
Alla andra trådar använder jag ditt nick --- har lärt mig stava bättre, men lite till fattas det, men du vet att det är inte illa ment mot dig.
Jag upplever dig som en god kille och sen får andra tycka vad de vill. kompiskram.gif .. Fiffian....
Alexander-VG-zon3
eller skrev och skrev, skrev mer att jag är ingen kaktus utan mer av en ficus. vad du vill kalla mig är ju upp till dig.

nu tillbaka till bråktråden skit ihjäl er!
fuchsian
Bäst att du har klart för dig att endast fuchsian hamnar i tvättmaskinen, vill absolut inte bli inblandad med det andra nicket som svamlar här hit och dit..... ranting.gif Ta henne i en annan maskin och tillsammans med han Blå, så får hon se på kaktussar, fikussar och andra taggebuskar...... rotfl.gif Hon ska inte ha nån skjöljmedel efteråt heller..... crazy.gif Faasen va roligt, har inte ens duschat mig så häll på med lut!!!! rotfl.gif .fluffian....
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 08-11-2010, 10:49) *
kommer fan bli den bästa kvällen på året bara 3 som ska komma och så på skådespelet ?

med alla bra idéer så kommer det bli en skit bra show. och biljetter finns och säljs får ett bra pris naughty.gif
nejdå jag har tillgång till 4maskiner plus torkrum. fast det är ju bara du som ingår i showen så jag vet inte vi behöver nog bara en, hittar vi gubben blå så kan vi ha han i samma show, fast i en annan maskin efter att vi är klara med dig, color tvätt skilt. och såklart så ska det vara hos mig. lätt att hitta.

Ja, blå mannen har vi inte sett på länge...synd...hans inlägg var otroligt provocerande, han kanske vill ingå i showen...annars får han nog ta med sig något gott att äta på till underhållningen.
fuchsian
Ja, måtte vi hinna innan stormen kommer ...... confused.gif
*Stintan*
Jasså här sitter du fuchsian och pratar om dig själv för dig själv crazy.gif Fortsätt med det du!
Cacki
CITAT (fuchsian @ 08-11-2010, 18:57) *
Ja, måtte vi hinna innan stormen kommer ...... confused.gif jag ska ju till käftis i morgon så det gäller att vara ren...... naughty.gif jag brukar sparka till han när han blir för jäklig...... devil.gif det tål han allt... och mig känner han...... crazy.gif .... hitta nu han blå, kan inte vänta hela kvällen....... flygian... PS: har hon med nicket försvunnit än!!!!!

Bit huvudet av käftis så slipper du gå dit nåt mer!
..eller så kan du skicka lösgaddarna i ett kuvert med posten istället, så slipper du ränna iväg dit i tid och otid!
Ett enda ord till om din förbannade trutsnickare och tänderna kommer att vina som en snöstorm i halsen på dej...tjatkärring!!
fuchsian
Näää har caccelac tappat sin lösgom????? ranting.gif hur ska vi göra nu med kvällens fest?... confused.gif hon klabbrar ju så att man inte fattar nåt den käftkärringen...... crazy.gif .. flyffian....
sqrulan
Vissa storkäftar behöver väl aldrig gå till käftis, bara gapa lite större så kan han fixa det ändå trots avståndet! whist.gif

Fast om nu allt är rostigt och äckligt som på en gammal såg så kanske snickaren passar bäst!? crazy.gif
Aqvakul
CITAT (sqrulan @ 08-11-2010, 19:40) *
Vissa storkäftar behöver väl aldrig gå till käftis, bara gapa lite större så kan han fixa det ändå trots avståndet! whist.gif

Fast om nu allt är rostigt och äckligt som på en gammal såg så kanske snickaren passar bäst!? crazy.gif

bravo.gif
sqrulan
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon